APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: sinister στις Ιούνιος 27, 2010, 10:26:53 μμ

Τίτλος: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 27, 2010, 10:26:53 μμ
Να κανω μια ερωτηση,εχουν γινει πολλες συζητησεις για το γραναζωμα αλλα μονο για tuono βρισκω πληροφοριες.
Μετα την μετατροπη σε rsv το μηχανακι δειχνει να ανεβαζει πιο προθυμα τα χιλιομετρα (λογω ram air και αεροδυναμικής,σημειωτεον φοραω τα χωνια του tuono)με τα 15-40 190-55, σε σημειο να δω το λαμπακι του κοφτη(10.300rpm νομιζω τον ειχα βαλει) με 6ή αλλα με μολις 270κατι χλμ.ενω αλλα παιδια μιλανε για 287 χλμ αλλα κ 297,με τι γραναζωματα??
το γραναζωμα του rsv  ειναι 16-40 απο κατασκευης και δινει και το 15αρι γραναζι για αλλαγη ή δεν προβλεπεται για τα rsv αλλα μονο για tuono?
ευχαριστω!
Για πιστα μια χαρα μου φανηκε παντως το 15-40 :P
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: zachs στις Ιούνιος 27, 2010, 10:50:23 μμ
270 αν θυμάμαι καλά στις 10000 στροφές βλέπω με 15/40.Με 16/40 έβλεπα 288 νομίζω.288 με 15/40 είδα μια και μόνη φορά κοντά στον κόφτη και μετά πάπαλα! :(

Αυτά! :bye:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: v997 στις Ιούνιος 28, 2010, 12:41:22 πμ
270 αν θυμάμαι καλά στις 10000 στροφές βλέπω με 15/40.
Αυτά! :bye:

Ακριβως αυτο και εγω με tuono 2006!!

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 28, 2010, 01:12:48 πμ
λιγα λετε ρε παιδια αν θυμαμαι καλα 270  271 νομιζω μου ειχε δειξει με 15 42,νομιζω οτι θυμαμαι καλα .
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: patman46 στις Ιούνιος 28, 2010, 03:57:50 πμ
είναι λίγα τα 270 στο κοντέρ Πάνο με 6η... τα 280(+-3) είναι ένα νούμερο που το βλέπεις με εξατμίσεις και προγράμματα, από κει και πάνω θέλεις άλλα πράγματα (evo6 , evo mapping κλπ κλπ).
Το mille σου από την στιγμή που φοράει τα χωνιά του tuono ψηλα δεν θα έχει την δύναμη του κανονικού mille οπότε με το κοντό γρανάζωμα θα σκάει νωρίτερα. 
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 28, 2010, 09:29:32 πμ
επειδη αμεσως μετα εβαλα βενζινη μηδενισα κ δεν ειδα ποσα ακριβως ηταν τα χλμ,αλλα θυμαμαι ηταν 270κατι τωρα να ηταν 270 στις 10.000 και οχι στις 10.300 μπορει, μιας κ μπορει μετα το σερβις να ειχε αλλαχτει απο τον μαστορα.

@patman, οι περισσοτεροι παντως μιλανε για τελικες tuono,κ ο σταθης κ εσυ κοινως με χωνια tuono k oxi mille.
δεν ξερω θα βγω στο δρομο οταν μπορεσω κ θα επανελθω.
Παντως σε σχεση με πριν το μηχανακι πηγαινει πολυ καλυτερα,σκεψου οτι στην ανηφορα μετα τα διοδια της κορινθου προς αθηνα εβλεπα 260 και ανεβαζε πραγμα που με το tuono δεν!
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 28, 2010, 11:31:30 μμ
επειδη αμεσως μετα εβαλα βενζινη μηδενισα κ δεν ειδα ποσα ακριβως ηταν τα χλμ,αλλα θυμαμαι ηταν 270κατι τωρα να ηταν 270 στις 10.000 και οχι στις 10.300 μπορει, μιας κ μπορει μετα το σερβις να ειχε αλλαχτει απο τον μαστορα.

@patman, οι περισσοτεροι παντως μιλανε για τελικες tuono,κ ο σταθης κ εσυ κοινως με χωνια tuono k oxi mille.
δεν ξερω θα βγω στο δρομο οταν μπορεσω κ θα επανελθω.
Παντως σε σχεση με πριν το μηχανακι πηγαινει πολυ καλυτερα,σκεψου οτι στην ανηφορα μετα τα διοδια της κορινθου προς αθηνα εβλεπα 260 και ανεβαζε πραγμα που με το tuono δεν!

Βρε ....αει μαζευτείτε .....μην αφησω τον ΘΕΜΗ ....με το Μαυρο και σας πατήσει ολους ...και θα τριβετε τα ματακια σας !!  :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Ιούνιος 28, 2010, 11:33:44 μμ
Αν βγαλει και ο Πρακτορας το ερημικο ....με τις 10800 στροφες ....ουκ εστιν ....ταχυμετρο ...

εεειι και τα δικα μας ταχυμετρα δεν ειναι γιαπωνέζικα !!  :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: v997 στις Ιούνιος 28, 2010, 11:48:30 μμ
Παρεμπιπτόντως,εγω μιλησα για σχεση μεταδοσης,και οχι για τελικη ταχυτητα. ;)
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 29, 2010, 03:40:22 πμ
Παρεμπιπτόντως,εγω μιλησα για σχεση μεταδοσης,και οχι για τελικη ταχυτητα. ;)
και εγω για σχεση μεταδοσης μιλησα οχι για τελικη .,πορει να κανω και λαθος αλλα θα ρωτησω και τον τεο για σιγουρια
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: dikaios στις Ιούνιος 29, 2010, 02:27:56 μμ
συγνωμη να κανω μια ερωτηση.απο οτι καταλαβα :cry:...φορανε διαφορετικα χωνια τα τουνο απο τα μιλε :thnk:??καλα καταλαβα??
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 29, 2010, 02:46:42 μμ
Τα χωνια ή velocity stacks οπως ονομαζονται εχουν διαφορες απο tuono se mille γιατι το tuono εχει καλυτερες μεσαιες αλλα "πεθαινει"πανω απο τις 9.000rpm ενω το mille εχει πιο πολυ δυναμη ψηλα με λιγοτερα δυνατες μεσαιες!
(του mille ειναι πιο κοντα)
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 29, 2010, 05:12:16 μμ
οπως τα ειπε ο πανος ειναι πιο συγκεκριμενα  αν θυμαμι καλα στο τουονο ειναι 6.5 cm  ενω στο mille  1.5 cm  .τα καρμπον που παραγγειλα ειναι καπου στην μεση ωστε να μην χασεις πολλα πραγματα χαμηλα αλλα απ την αλλη δεν θα παρεις οσο το μλλε στις ψηλες στροφες
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 29, 2010, 06:03:02 μμ
το αστειο - αξιοπεριεργο με τα χωνια ειναι οτι πλεον αρκετα μηχανακι φορανε μεταβλητα,οπως το R1 απο το 07 κ μετα και οι βελτιωτικοι οικοι τα αλλαζουν με σταθερα κ λενε πως αποδιδουν κ καλυτερα,και εμεις που εχουμε σταθερα θελουμε να βαλουμε μεταβλητα,βλεπε favaretti, :thnk: :s1ap :s1ap
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: backys στις Ιούνιος 29, 2010, 06:05:44 μμ
Ναι αμε...σου περισσευουν να παρεις και για μενα ενα σετακι  :tez:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 29, 2010, 06:44:56 μμ
500 ευρω που ζηταει η φαβαρετι για το αποτελεσμα που δινουν νομιζω ειναι υπερβολη,τουλαχιστον στις εξατμισεις δινεις λιγα παραπανω αλλα τις βλεπεις τις ακους κ χανεις κ σε βαρος.
Προτιμω να τα επενδυσω αλλου κ αφου εχω εξαντλησει τα υπολοιπα upgrades τοτε να τα βαλω.με τα ιδια λεφτα παιρνεις μοτερ και σιγα σιγα μπορεις να το σκαλισεις κ να το σκαψεις με την ησυχια σου ;) :ohyes: :D

Απο οτι διαβαζω παντως τα χωνια που φορανε τα tuono δεν ειναι κ οτι καλυτερο σχεδιαστικα κυκλοφορει κ ολοι βαζουν απο mille.Στις μεσαιες υπαρχει τελικα διαφορα ή μπα? :thnk:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 30, 2010, 02:29:29 πμ
βγαζει καποιος αυλους εισαγωγης μεταβλητου μηκους για το τουονο και δεν το ξερω ?
εγω παντως σταθερα παραγγειλα .
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 30, 2010, 08:42:55 πμ
ε κατι ξερουμε κ εμεις οι πτωχοι  :P :P

Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 30, 2010, 09:33:08 πμ
 α ρε λαμογιο που τα βρηκες αυτα ?γιατι δεν τα βαζεις ρε?
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 30, 2010, 10:04:44 πμ
ειναι πνευματικα,δουλευουν απο ECU και η κινηση τους ειναι ταυτοχρονη με την κινηση του κλαπετου εισαγωγης.
παρε κ αλλη μια ετσι για να γουσταρουμε :P :P :P
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: v997 στις Ιούνιος 30, 2010, 11:46:20 πμ
ειναι πνευματικα,δουλευουν απο ECU και η κινηση τους ειναι ταυτοχρονη με την κινηση του κλαπετου εισαγωγης.
παρε κ αλλη μια ετσι για να γουσταρουμε :P :P :P

 :bonjour: :kalo:

Eχουμε δει και εχουμε δει.......αλλα τετοιο πραμα πρωτη φορα!!

Κανα turbo (καυσαεριων......ηχος-φετιχ) εχουμε ναουμ? :thnk: :D

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 30, 2010, 02:12:50 μμ
 ειχα σκεφτει να φτιαξω τετοια αλλα με σερβομηχανισμο .και να περνει εντολη απο το shiftlight .στα οργανα  οποτε ρυθμιζοντας το shiftlight  ρυθμιζεις και το ποτε να μικραινει το μηκος των αυλων .
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 30, 2010, 02:55:30 μμ
δεν θα ηταν πιο ευκολο να το σνδεσεις με τη γκαζιερα? :thnk: :thnk:
τη βλεπω εγω την πατεντα να ερχεται!  :kalo:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: patman46 στις Ιούνιος 30, 2010, 03:25:09 μμ
Ρε Στάαααααθη μην αποκαλύπτεις τα μυστικά ρεεεεεεεεεεε  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P :P :P :P
εχουμε αγώνα να τρέξουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 30, 2010, 04:03:00 μμ
Ρε Στάαααααθη μην αποκαλύπτεις τα μυστικά ρεεεεεεεεεεε  :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :P :P :P :P :P :P :P
εχουμε αγώνα να τρέξουμε χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
καλα εσυ εχεις πολυ δρομο ακομα μπροστα σου για να μας φτασεις :tez: :P!δεν πα να βαλεις κ ντουζιερες κ τον νιαγαρα τον ιδιο να ψεκαζει μεσα, προκοπη δε βλεπω! :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιούνιος 30, 2010, 04:46:43 μμ
και εγω συμφωνω μαζι σου (οτι καλυτερα να εβαζε ενα μοτερ απο καινουριας γενιας τουονο) αλλα και το σκαλισμα εχει την χαρη του ;)
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούνιος 30, 2010, 08:50:53 μμ
δεν θα ηταν πιο ευκολο να το σνδεσεις με τη γκαζιερα? :thnk: :thnk:
τη βλεπω εγω την πατεντα να ερχεται!  :kalo:
με την γκαζιερα γιατι ρε πανο?εμεις θελουμε να ανοιγει σε συγκεκριμενες στροφες .εννοεις να ανοιγει συμφωνα με την θεση της πεταλουδας ε?κατι σαν το  tps?αυτο δεν ειναι σωστο γιατι φαντασου να ανοιγεις το γκαζι  πολυ ...θα διαβαζει ο αισθητηρας την θεση της πεταλουδας και θα σου σηκωνει τα χωνια  και  μπορει ο κινητηρας να εχει πχ.6000 στροφες.οποτε το συνδεεις με το λαμπακι του shiftlight και τελειωσες .

το χουμε καψει λεμεεεε
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούνιος 30, 2010, 09:01:43 μμ
Ελα για παμε πισω στις βελτιωσεις.
ερωτησης,οι μπεκιερες μας πως ειναι,θελω να πω η γωνια ψεκασμου ποια ειναι κ ποσο ρολο μπορει να παιζει η γωνια στην αποδοση του κινητηρα.Σιγουρα τα μπεκ μας ειναι πολυ μεγαλα για να αλλαχθουν μιας κ δεν δουλευουν πανω απο το 50%(μηπως λεω κ πολυ)αρα το να τα αλλαξεις με καποια αλλα που εχουν μεγαλυτερη διασπορα κ αλλη γωνια θα βοηθησει τοσο πολυ ωστε να εχεις καλυτερη αποδοση?

@σταθη
αφου ειναι μεταβλητα οταν η γκαζιερα θα ειναι κλειστη,τα χωνια θα ειναι οσο πιο μεγαλα γινονται,κ οσο θα ανοιγει το γκαζι θα κονταινουν αναλογικα,δεν ξερω βεβαια πως μπορεις να επιτυχεις σωστη ροη κ οχι στροβιλισμους οταν το ενα χωνι θα μπαινει μεσα στο αλλο.
Εσυ λες οτι αν χουφτωνεις το γκαζι κ δεν το ανοιγεις γραμμικα δεν θα εχεις σωστη λειτουργια :thnk:,δεν εχεις αδικο αλλα ολα ειναι στο πως ανοιγεις το γκαζι.Απλα το μηχανικο(με ντιζες)μου φαινεται πιο απλο κ δεν μπλεκεις με ηλεκτρονικα(που δεν κατεω πραμα)
ελα για να πεφτουν σκεψεις και γνωστοι τορνοι στο τραπεζι!
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: Giorgio46 στις Ιούλιος 01, 2010, 12:31:04 πμ
παιδες τα χωνια στο rsv μου ειναι after market.τα πηρα απο συμφορουμιτη.οταν τα εβαλα μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι τα μαμα (το μοντελο μου ειναι 07 και μετα) ειναι πιο κοντα απο τα after.για δωστε τα φωτα σας.ποσο πρεπει να ειναι τα μεν και τα δε.μηπως εχω κανει μ....κια αν και απο θεμα αποδοσεις το μηχανακι ειναι τουμπανο.
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: tuono46 στις Ιούλιος 01, 2010, 12:55:34 πμ
Ελα για παμε πισω στις βελτιωσεις.
ερωτησης,οι μπεκιερες μας πως ειναι,θελω να πω η γωνια ψεκασμου ποια ειναι κ ποσο ρολο μπορει να παιζει η γωνια στην αποδοση του κινητηρα.Σιγουρα τα μπεκ μας ειναι πολυ μεγαλα για να αλλαχθουν μιας κ δεν δουλευουν πανω απο το 50%(μηπως λεω κ πολυ)αρα το να τα αλλαξεις με καποια αλλα που εχουν μεγαλυτερη διασπορα κ αλλη γωνια θα βοηθησει τοσο πολυ ωστε να εχεις καλυτερη αποδοση?

@σταθη
αφου ειναι μεταβλητα οταν η γκαζιερα θα ειναι κλειστη,τα χωνια θα ειναι οσο πιο μεγαλα γινονται,κ οσο θα ανοιγει το γκαζι θα κονταινουν αναλογικα,δεν ξερω βεβαια πως μπορεις να επιτυχεις σωστη ροη κ οχι στροβιλισμους οταν το ενα χωνι θα μπαινει μεσα στο αλλο.
Εσυ λες οτι αν χουφτωνεις το γκαζι κ δεν το ανοιγεις γραμμικα δεν θα εχεις σωστη λειτουργια :thnk:,δεν εχεις αδικο αλλα ολα ειναι στο πως ανοιγεις το γκαζι.Απλα το μηχανικο(με ντιζες)μου φαινεται πιο απλο κ δεν μπλεκεις με ηλεκτρονικα(που δεν κατεω πραμα)
ελα για να πεφτουν σκεψεις και γνωστοι τορνοι στο τραπεζι!
πανο δεν δουλευουν αναλογικα .ειναι η μακρια η κοντα .και δεν μιλαμε για τιποτα τρελλα ηλεκτρονικα .ενα σερβομοτερ ειναι και ενα ρελαι που θα περνει εντολη απο το shiftlight . σερβομοτερ σαν αυτα που εχουν τα τηλεκατευθυνομενα  απλα χρειαζεται ενα καλο και οχι φτηνιαρικο .οποτε εχεις και τις καλες μεσαιες που σου δινουν οι μεγαλοι αυλοι εισαγωγης και τις καλες ψηλες που σου δινουν οι μικροι αυλοι εισαγωγης.τωρα οι διαφορες που μπορει να μιλαμε ισως ειναι τοσο μικρες που ισως να μην αξιζει να μπεις στην διαδικασια.αν σκεφτουμε οτι η διαφορα tuono -mille  ειναι 4 αλογα συμφωνα με την απριλια  και υπολογιζοντας και τις υπολοιπες διαφορες που εχουν τα δυο μηχανακια .ramair
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: patman46 στις Ιούλιος 01, 2010, 05:36:02 πμ
οκ πίσω στις βελτιώσεις :
αν δει κανείς πως δουλεύει το σύστημα στους ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενους αυλούς του V4 , αυτοί μεταβάλλουν το μήκος τους με ένα σερβομηχανισμό που ελέγχεται από την κεντρική μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρησης της μοτοσυκλέτας... έτσι σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή στροφών έχουν και διαφορετικό μήκος (σε θεωρητικά άπειρες θέσεις).
Αυτό που λέει ο Στάθης είναι σωστό και πιο κοντά στην κατασκευή του favaretti και του Amann (οι οποίοι μάλλον από κάποιο "σταθερό" σημείο δίνουν την εντολή για την μεταβολή του μήκους των αυλών).
συνδέοντας το με το shift light έχεις και το πλεονέκτημα ότι μπορείς χειροκίνητα να επιλέξεις που θα ανοίγουν οι αυλοί, έτσι ώστε να έχεις και την δύναμη χαμηλά (με τους αυλούς σε πλήρες μήκος) και την δύναμη ψηλά (με κοντύτερο μήκος)...
Βέβαια τώρα μπαίνουν και άλλα μέσα στο παιχνίδι καθώς διάφοροι γκουρού παγκοσμίως , προτιμούν να κάνουν τους αυλούς εισαγωγής σε ένα ενδιάμεσο ύψος (κάπου ανάμεσα σε mille και tuono) αλλά αρκετά πιο φαρδιούς (περίπου 1cm σε διάμετρο για τον καθένα) με ενιαία σχεδίαση τύπου μπανιέρας ( για να μπορούν να μπουν και οι ντουζιέρες (open direct injection system) από πάνω)...

Τωρα όσο αφορά τα μπεκάκια ... τα μπεκ που χρησιμοποιεί η μαμα είναι με 2 τρυπούλες , ο Amann βάζει τα showers που έχουν 12 μικρές από πάνω και δημιουργει νέφος καυσίμου που περνάει ΜΑΖΙ με τον αέρα στην εισαγωγή (άρα καλύτερη καύση μιας και δεν υπάρχει άκαυστο μείγμα λόγω έλλειψης αέρα) μόνο που θέλει παροχή αέρα (δηλ ανοιχτό φιλτροκούτι με κιτ Evoluzione ή αντίστοιχο, ή full carbon κουτί , μεγαλύτερη εισαγωγή ram air) ...
Ο Favaretti κρατάει τα μπεκ στην θέση τους αλλά τα αλλάζει με κάποια άλλα με 10 τρυπούλες. Και αυτός πάντως συστήνει να γίνει η μετατροπή-αλλαγή μπεκ μαζί με άλλα πράγματα (σίγουρα open φιλτροκούτι, pcIII για αρχή).

Όλοι πάντως μιλάνε για περισσότερο αέρα στον κινητήρα ( αυλοί εισαγωγής και φιλτροκούτια μαμά δεν είναι και ότι καλύτερο σχεδιαστικά)και όλοι λένε πως οι διαφορές μεταξύ παλιού και καινούργιου κινητήρα είναι στην ουσία ελάχιστες... 1 μπουζί αντί για 2, πιο μαλακό σασμάν , μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (που είναι και η βασικότερη διαφορά).
Εξάλλου στο site του Amann (αν θεωρήσουμε ότι αφενός ξέρει τι κάνει και λέει την αλήθεια) όλα τα μοτέρ (RP - RR ) τα βγάζει από 141,9  μέχρι 142,1 (με κιτ 1060 σε όλα) (για να σε προλάβω Πανούλη γιατί θα το ψάξεις το παλιό tuono, το δίνει 137 αλλά με 56άρια σώματα και μονή εξάτμιση , όχι 2 σε 2 όπως σε όλα τα άλλα... αν θεωρήσουμε ίδιο το μοτέρ με ένα ίδιας χρονιάς RSVR που του βάζει 2σε2 , τότε και αυτό στα ίδια πάνω κάτω άλογα θα πάει με ένα αντίστοιχο συστηματάκι εξατμίσεων δηλ 2σε2 ... και γω ρε μπαγάσα σ αγαπάω :P )

@ Κοσμά : χμμμ ναι αν είχα 1000€ θα τον έπαιρνα τον κινητήρα, θα έπρεπε βέβαια για να δουλέψει σωστά να πάρω και όλη την πλεξούδα και τα ηλεκτρονικά του... δηλ κανά 1000ρικο ακόμα... με 2000€ κάνεις αυτό 1060 και τελειώνει το θέμα (άσε που δεν χρειάζεται να βγάλω και το βάρος του βολάν  :P :P :P δεν βγαίνει σ αυτό  :D )... ένα ζευγαράκι κεφαλές RR ναι, με τις μεγάλες βαλβίδες τις γλυκοκοιτάω για 350€ από τον Aη eBay...  άσε που το φτιάχνω όπως το θέλω και σιγά σιγά και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά ...αραγε εγγύηση θα χω μετά τις μετατροπές ??   

πάρτε και ένα βιντεάκι πως λειτουργούν οι ντουζιέρες

 
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούλιος 01, 2010, 07:53:32 πμ
οκ πίσω στις βελτιώσεις :
αν δει κανείς πως δουλεύει το σύστημα στους ηλεκτρονικά μεταβαλλόμενους αυλούς του V4 , αυτοί μεταβάλλουν το μήκος τους με ένα σερβομηχανισμό που ελέγχεται από την κεντρική μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρησης της μοτοσυκλέτας... έτσι σε κάθε συγκεκριμένη περιοχή στροφών έχουν και διαφορετικό μήκος (σε θεωρητικά άπειρες θέσεις).
Αυτό που λέει ο Στάθης είναι σωστό και πιο κοντά στην κατασκευή του favaretti και του Amann (οι οποίοι μάλλον από κάποιο "σταθερό" σημείο δίνουν την εντολή για την μεταβολή του μήκους των αυλών).
αρα εγω ειμαι ενα βημα πιο μπροστα μιας κ το συστημα που λεω εχει εφαρμογη στο νεο rsv4 κ με πολυ καλες επιδοσεις,που ειναι το συμβολαιο της απριλια,που υπογραφω παρακαλω σαν μηχανικος εξελιξης? :P :tez: :tez:

συνδέοντας το με το shift light έχεις και το πλεονέκτημα ότι μπορείς χειροκίνητα να επιλέξεις που θα ανοίγουν οι αυλοί, έτσι ώστε να έχεις και την δύναμη χαμηλά (με τους αυλούς σε πλήρες μήκος) και την δύναμη ψηλά (με κοντύτερο μήκος)...
Βέβαια τώρα μπαίνουν και άλλα μέσα στο παιχνίδι καθώς διάφοροι γκουρού παγκοσμίως , προτιμούν να κάνουν τους αυλούς εισαγωγής σε ένα ενδιάμεσο ύψος (κάπου ανάμεσα σε mille και tuono) αλλά αρκετά πιο φαρδιούς (περίπου 1cm σε διάμετρο για τον καθένα) με ενιαία σχεδίαση τύπου μπανιέρας ( για να μπορούν να μπουν και οι ντουζιέρες (open direct injection system) από πάνω)...

Τωρα όσο αφορά τα μπεκάκια ... τα μπεκ που χρησιμοποιεί η μαμα είναι με 2 τρυπούλες , ο Amann βάζει τα showers που έχουν 12 μικρές από πάνω και δημιουργει νέφος καυσίμου που περνάει ΜΑΖΙ με τον αέρα στην εισαγωγή (άρα καλύτερη καύση μιας και δεν υπάρχει άκαυστο μείγμα λόγω έλλειψης αέρα) μόνο που θέλει παροχή αέρα (δηλ ανοιχτό φιλτροκούτι με κιτ Evoluzione ή αντίστοιχο, ή full carbon κουτί , μεγαλύτερη εισαγωγή ram air) ...
Ο Favaretti κρατάει τα μπεκ στην θέση τους αλλά τα αλλάζει με κάποια άλλα με 10 τρυπούλες. Και αυτός πάντως συστήνει να γίνει η μετατροπή-αλλαγή μπεκ μαζί με άλλα πράγματα (σίγουρα open φιλτροκούτι, pcIII για αρχή).
χαιρομαι που σε εβαλα να κατσεις στο θρανιο να διαβασεις! :P :P :P


Όλοι πάντως μιλάνε για περισσότερο αέρα στον κινητήρα ( αυλοί εισαγωγής και φιλτροκούτια μαμά δεν είναι και ότι καλύτερο σχεδιαστικά)και όλοι λένε πως οι διαφορές μεταξύ παλιού και καινούργιου κινητήρα είναι στην ουσία ελάχιστες... 1 μπουζί αντί για 2, πιο μαλακό σασμάν , μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής (που είναι και η βασικότερη διαφορά).
Εξάλλου στο site του Amann (αν θεωρήσουμε ότι αφενός ξέρει τι κάνει και λέει την αλήθεια) όλα τα μοτέρ (RP - RR ) τα βγάζει από 141,9  μέχρι 142,1 (με κιτ 1060 σε όλα) (για να σε προλάβω Πανούλη γιατί θα το ψάξεις το παλιό tuono, το δίνει 137 αλλά με 56άρια σώματα και μονή εξάτμιση , όχι 2 σε 2 όπως σε όλα τα άλλα... αν θεωρήσουμε ίδιο το μοτέρ με ένα ίδιας χρονιάς RSVR που του βάζει 2σε2 , τότε και αυτό στα ίδια πάνω κάτω άλογα θα πάει με ένα αντίστοιχο συστηματάκι εξατμίσεων δηλ 2σε2 ... και γω ρε μπαγάσα σ αγαπάω :P )
ναι αλλα δεν μου απαντησες στο sms που σου εστειλα :(
@ Κοσμά : χμμμ ναι αν είχα 1000€ θα τον έπαιρνα τον κινητήρα, θα έπρεπε βέβαια για να δουλέψει σωστά να πάρω και όλη την πλεξούδα και τα ηλεκτρονικά του... δηλ κανά 1000ρικο ακόμα... με 2000€ κάνεις αυτό 1060 και τελειώνει το θέμα (άσε που δεν χρειάζεται να βγάλω και το βάρος του βολάν  :P :P :P δεν βγαίνει σ αυτό  :D )... ένα ζευγαράκι κεφαλές RR ναι, με τις μεγάλες βαλβίδες τις γλυκοκοιτάω για 350€ από τον Aη eBay...  άσε που το φτιάχνω όπως το θέλω και σιγά σιγά και αυτό μου δίνει μεγάλη χαρά ...αραγε εγγύηση θα χω μετά τις μετατροπές ??   

πάρτε και ένα βιντεάκι πως λειτουργούν οι ντουζιέρες

μπαινει τορνο το βολαν αν θελεις,
για εγγυηση,αν κολλησεις αυτοκολλητακι piaggio κατι μπορει να γινει!αχαχαχαχαχα :P :P :tez: :tez: :tez:
το στανιο μου,ολο αερα αερα αερα ακουω κ αερα δεν βλεπω,για αυτο σκεφτηκα ακομα μια πατεντα.
θα χωσω στο ram air του mille κατι τετοιο που μπορει να στελνει αερα μεχρι και με 300χλμ :thnk: :P :tez:

Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: dikaios στις Ιούλιος 01, 2010, 12:59:21 μμ
Επειδη μιλατε για βελτιωση :kalo:..αξιζει τον κοπο να αλλαξεις τα μπεκ,με μπεκ με περισσοτερες τρυπες :thnk:??θα δεις διαφορα στην αποδοση??
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: sinister στις Ιούλιος 01, 2010, 01:15:56 μμ
αν και απο θεμα αποδοσεις το μηχανακι ειναι τουμπανο.
αφου εσυ το νιωθεις τουμπανο τοτε καλα θα ειναι.αστο οπως ειναι.

Επειδη μιλατε για βελτιωση :kalo:..αξιζει τον κοπο να αλλαξεις τα μπεκ,με μπεκ με περισσοτερες τρυπες :thnk:??θα δεις διαφορα στην αποδοση??
υποστηριζουν οι βελτιωτικοι οικοι οτι θα δεις μια διαφορα της ταξεως του 5%.
οι περισσοτερες τρυπες κανουν αυτο που ειπε ο πανος,δημιουργουν καλυτερες συνθηκες καυσης,αλλα αν τα μηχανακια μας διψανε απο αερα οπως φαινεται ισως μια καλυτερη εισαγωγη-φιλτροκουτι να εδειχνε τα ιδια αποτελεσματα με τα αλλαγμενα μπεκ. :bye:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: dikaios στις Ιούλιος 01, 2010, 03:38:06 μμ
κοιτα 6 αλογα δεν ειναι και λιγα αν ειναι ετσι..με τι κοστος??και που μπορει καποιος να τα βρει??
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: patman46 στις Ιούλιος 01, 2010, 06:42:08 μμ
Δικαίε η αύξηση της ιπποδύναμης είναι δεδομένη με τα μπεκάκια αλλά δεν είναι μια φτηνή λύση ούτε θα αποδώσει αν την κάνεις μόνη της. θέλει σίγουρα αέρα περισσότερο (τα πλαϊνά ram air τα δικά μας, άνοιγμα το φιλτροκούτι πάνω κάτω κλπ κλπ)  και ανάλογα πια επιλογή θα κάνεις¨ντουζιέρες ή κανονικά αλλά διαφορετικά...
όλα τα κιτ πάνε κοντά στα 600ευρώ (άσχετα αν ξεκινάνε απο 350-400, χρειάζονται και άλλα πραγματάκια που χρεώνονται εξτρα) και ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ  αυλοί εισαγωγής (άλλα 300€) και πρόγραμμα και τσιπάκι και διαφορετικό ίσως (όχι ίσως ... σίγουρα) χρονισμό..
καμιά βελτίωση δεν είναι φτηνή , το θέμα είναι να βλέπεις τουλάχιστον διαφορά.. και πόσο βαθιά είσαι διατεθιμένος να πας... ααα και με πια σειρά: πρώτα στήσιμο ? μετά βελτίωση ? και από μάτι πως πάμε ??  ;)
Ακόμα μπορείς να γλιτώσεις λεφτά πχ από το air box kit της Evoluzione φτιάχνοντας ένα ίδιο στο σπίτι σου με κόστος 10ευρώ και όχι 160 που εχει το κιτ...
 
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: dikaios στις Ιούλιος 01, 2010, 06:54:53 μμ
εχω ανοιχτο φιλτοκουτι,μεγαλυτερο φιλτρο ελευθερας απο το μαμα,εισαγωγη απο το 99 το μιλλε,φτιαγμενες μεγαλυτερες εξωτερικες εισαγωγες(διπλασιες  για την ακριβεια),57 σωμματα απο το καινουργιο,ολοσωμη τιγκραφτ διπλη,τσιπακι φακτορι ΠΡΟ και προγραμμα  (Φτιαχτο) στο powercommader.τι λες ειναι αρκετα? :blus:Αξιζει να βαλω μπεκ? :thnk:
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: dikaios στις Ιούλιος 01, 2010, 06:59:40 μμ
επισης θα ηθελα να μου εξηγησεις οταν λες οποσδηποτε αλλους αυλους ???και αλλο χρονισμο???γιατι χρειαζεται αλλο χρονισμο, ειδικα ,δεν το πιανω??
Τίτλος: Απ: Προς κατόχους rsv και μη
Αποστολή από: patman46 στις Ιούλιος 01, 2010, 08:00:10 μμ
για να δείξουμε και μερικές DIY δουλειές για να μην ξεπαραδιαστούμε με χαζά του τύπου air box kit των 160-180 ευρώ δείτε τις φωτό (κόστος: προσωπικός χρόνος και 15€ για το υλικό στεγανοποίησης του φιλτροκουτιού

(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=114010&stc=1&d=1249896011)

(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=114008&stc=1&d=1249895696)

(http://www.apriliaforum.com/forums/attachment.php?attachmentid=114037&stc=1&d=1249933679)


οι αυλοί είναι κρίσιμο σημείο ακθώς καθορίζουν την ποσότητα αέρα καθώς και την ταχύτητα εισαγωγής τους στα σώματα ψεκασμού (γι αυτό και οι μπανιέρες έχουν καλύτερη συμπεριφορά απο τα απλά χωνιά)...
 Μια χαρά είσαι από πράγματα , το θέμα είναι να στα ταιριάξουν όλα μαζί και να λειτουργούν  :kalo: ... οπότε πήγαινε στο επόμενο στάδιο... ότι έχεις και δεν έχεις πάνω στο μηχανάκι, πλοίο και Ιταλία στους γκουρού της μετατροπής των V2  για να πάρεις αυτά που πρέπει από το τερας σου  ;)

( ο χρονισμός χρειάζεται για να έχεις καλύτερη καύση σε όλο το φάσμα του κύκλου του στροφάλου (κοινώς τελεια καύση σε όλο τον κύκλο εκρήξεων του κινητήρα ... έτσι λέει ο Amann , ο Amauri, ο KZmille, ο Micha AF1 , o Favaretti , o Gabro κλπ κλπ )