APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Δεκέμβριος 24, 2009, 11:00:30 πμ
-
Γνωριζει καποιος εαν καμια εταιρια βγαζει σετακι πηνιων+βολαν, πιο μικρα σε βαρος, για πισταδικη χρηση: δηλαδη μονο τα απαραιτητα-ρευμα στον εγκεφαλο και στην αναφλεξη.
-
Α, εσυ το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα
:thup:: :thup:: :thup:: :thup::
-
Α, εσυ το εχεις παρει πολυ ζεστα το θεμα
:thup:: :thup:: :thup:: :thup::
Ψηλε, απ'ολες τις πατεντες και αλλαγες που εχω κανει πανω στο rsv, αυτη που με ειχε ενυπωσιασει περισσοτερο, ηταν η αφαιρεση του βαρους απο το βολαν.......Ψαχνομαι και εαν η τιμη ειναι σωστη θα γινει η αλλαγη ;)
ps1.Ποσες εμειναν?
ps2.Σκεψου σκηνικο σε ενα box: 2 factory 04 και ενα factory 09 ;)
-
Btw, ένας γνωστός μηχανικός των ducati που συμμετείχε σε τεχνικό σεμινάριο του kaemna στη Γερμανία, ρώτησε για το βάρος του βολάν. Η απάντηση του kaemna ήταν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η αφαίρεση του(όπως και στα ducs). Για αγωνιστική χρήση βάζουν ακόμα ελαφρύτερα. :bye:
-
119 μεινανε Κοσμα :kalo:
Θα περασουν, που θα παει :ohyes:
-
Btw, ένας γνωστός μηχανικός των ducati που συμμετείχε σε τεχνικό σεμινάριο του kaemna στη Γερμανία, ρώτησε για το βάρος του βολάν. Η απάντηση του kaemna ήταν ότι δεν παίζει κανένα ρόλο η αφαίρεση του(όπως και στα ducs). Για αγωνιστική χρήση βάζουν ακόμα ελαφρύτερα. :bye:
Βυρωνα, εγω τα γνωριζω αυτα.........Αλλα για να μην ανοιξουμε παλι τους ασκους του Αιολου, σκεψου μονο τι δυναμεις ασκουνται στα κουζινετα και ΠΩΣ αυτες οι δυναμεις αλλαζουν (εαν αλλαζουν), ελαφρωνοντας το ακρο του στροφαλου. Επισης, η ζυγοσταθμιση οτυ στροφαλου γινεται ΧΩΡΙΣ εξαρτηματα στα ακρα του (γιαυτο αλλωστε εχουμε ακομα μεγαλυτερη μακροζωια στον κινητηρα ζυγιζοντας τον ;) )
Παντως, στην συντομη ενασχοληση μου με το aprilia, δεν εχω δει πουθενα βολαν και πηνια για αγωνιστικη χρηση -εν αντιθεση με τα ducati, suzuki κλπ κλπ που εχει γεμισει ο τοπος
-
Bολαν-πηνιο για gsxr1000 k7 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
-
Βυρωνα, εγω τα γνωριζω αυτα.........Αλλα για να μην ανοιξουμε παλι τους ασκους του Αιολου, σκεψου μονο τι δυναμεις ασκουνται στα κουζινετα και ΠΩΣ αυτες οι δυναμεις αλλαζουν (εαν αλλαζουν), ελαφρωνοντας το ακρο του στροφαλου. Επισης, η ζυγοσταθμιση οτυ στροφαλου γινεται ΧΩΡΙΣ εξαρτηματα στα ακρα του (γιαυτο αλλωστε εχουμε ακομα μεγαλυτερη μακροζωια στον κινητηρα ζυγιζοντας τον ;) )
Παντως, στην συντομη ενασχοληση μου με το aprilia, δεν εχω δει πουθενα βολαν και πηνια για αγωνιστικη χρηση -εν αντιθεση με τα ducati, suzuki κλπ κλπ που εχει γεμισει ο τοπος
Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει να ανοίξουν όσοι ασκοί θέλουν. Απλά το θυμήθηκα μιας και η ερώτηση προς τον kaemna έγινε πριν λίγο καιρό από φίλο, με αφορμή μια σχετική κουβέντα.
Για να είμαστε ακριβείς όμως, για να μπορεσει να μειωθεί το βάρος βολάν σε έναν κινητήρα πρέπει να έχει κατασκευαστεί με "εσωτερικό ζύγισμα" (internal balancing όπου το βολάν μόνο αποθηκεύει ενέργεια) και όχι με εξωτερικό ζύγισμα που το βάρος του βολάν παίζει ρόλο στο ζύγισμα του συνόλου. Και είναι σύνηθες αυτό μιας και είναι ευκολότερο και φθηνότερο στην κατασκευή.
Τεσπα εμείς μιλάγαμε για aprilia, οπότε δεν μας αφορούν οι άλλοι.
Το θέμα της διαθεσιμότητας έχει να κάνει με το πόσο εμπορικό είναι και ένα μηχανάκι ρε Κοσμά...
Τσέκαρες από AF1?
-
Το θέμα της διαθεσιμότητας έχει να κάνει με το πόσο εμπορικό είναι και ένα μηχανάκι ρε Κοσμά...
Τσέκαρες από AF1?
Στο μαγαζι τους εννοεις ή σε καποιο ποστ?
Απο ποστ δεν βρηκα κατι, στο μαγαζι να σου πω την αληθεια δεν εχω κοιταξει, αλλα θα θυμομουν εαν ειχα δει κατι.
-
κοιτα απο kalex engineering κατι θα εχει δε μπορει.α δες και το ψαλιδι που δινει για εμας
-
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
-
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
:kalo: :D :D :D :D
-
:kalo: :D :D :D :D
Καλός ο γερμανός, αλλά φωτιά λέμε... :dry: :ohmy:
Το αφρολέξ για το μονόσελλο, 100€ το έχει :pray: Ούτε απ΄το Μ1 του rossi να το είχαν ξηλώσει :cry:
-
Καλός ο γερμανός, αλλά φωτιά λέμε... :dry: :ohmy:
Το αφρολέξ για το μονόσελλο, 100€ το έχει :pray: Ούτε απ΄το Μ1 του rossi να το είχαν ξηλώσει :cry:
:h22: :h22: :h22:
-
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
είδατε τι βελτιώνει?
Advantages:
- the Engine spins up way quicker
- better acceleration
- better handling
- noticeable decreased Engine Braking at downshifting
- you can enter the corner LATER
- you can stay on the brakes LONGER
- you can accelerate out of the corner EARLIER
ωραίοι....
-
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
- you can enter the corner LATER
- you can stay on the brakes LONGER
- you can accelerate out of the corner EARLIER
ωραίοι....
spam on..
σιγά μην ανάβεις και τσιγάρο...όσο περιμένεις στη γωνία ρε... :lol%
spam off :bye:
-
http://shop.durbahn.de/shop/en/bikes/Aprilia_-_RSV_1000
είδατε τι βελτιώνει?
Advantages:
- the Engine spins up way quicker
- better acceleration
- better handling
- noticeable decreased Engine Braking at downshifting
- you can enter the corner LATER
- you can stay on the brakes LONGER
- you can accelerate out of the corner EARLIER
ωραίοι....
Δεν μπορώ να πώ οτι βρίσκω κάποια από τις διατυπώσεις λανθασμένη....
Τώρα το πόσο (%) επηρεάζεται το καθένα από αυτά με την αλλαγή των πηνίων είναι ένα άλλο θέμα.....και εκεί ίσως το έχουν παρουσιάσει πιο όμορφα για να βελτιώσουν τις πωλήσεις...Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ψευδής καμία από τις διατυπώσεις.. :bye:
-
.και εκεί ίσως το έχουν παρουσιάσει πιο όμορφα για να βελτιώσουν τις πωλήσεις...Αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι ψευδής καμία από τις διατυπώσεις.. :bye:
+990 :kalo:
-
Δεν νομιζω να υπονοουσε το αντιθετο των γραφομενων αυτων, ο Βill.........κατι αλλο ηθελε να "θιξει" :a22 :a22 :a22 :a22
-
Δεν νομιζω να υπονοουσε το αντιθετο των γραφομενων αυτων, ο Βill.........κατι αλλο ηθελε να "θιξει" :a22 :a22 :a22 :a22
γεια σου ρε κοσμα!!!
-
Δεν νομιζω να υπονοουσε το αντιθετο των γραφομενων αυτων, ο Βill.........κατι αλλο ηθελε να "θιξει" :a22 :a22 :a22 :a22
δεν έγραψα κάτι από αυτά για τον Bill....Άλλωστε αλίμονο κι αν δεν τα ήξερε πριν από εμάς...
Απλά συμπλήρωσα αυτά που κατά τη γνώμη μου έπρεπε, έτσι ώστε να γίνεται ξεκάθαρο ποια είναι τα πλεονεκτήματα που προσφέρει αυτή η βελτίωση προς τρίτους που δεν έχουν τις τεχνικές γνώσεις και έβγαζαν αντίθετο συμπέρασμα...
:bye: :bye: :bye:
-
βρε τον κοσμα ......τι ψαχνεις αγορι μου :h22: :h22:μην σου βαζουν ιδεες τα gsxr κρυφες δουλειες για κανα αλογακι :whist: :whist: :whist:
-
βρε τον κοσμα ......τι ψαχνεις αγορι μου :h22: :h22:μην σου βαζουν ιδεες τα gsxr κρυφες δουλειες για κανα αλογακι :whist: :whist: :whist:
Ε, ψηλε..........που 'σαι............Για σας τα κακομοιρα υπαρχουν τα γιοσουμουρια με 2500ευρω!!!!!!!!!!!!!!! :h22::h22::h22::h22:
Και για να μην ξεχασω ρε τυροκροκετα, δεν δινουν αλογα......................στροφαρισμα τρελοοοοοοοοοοοοοοο.......σαν οταν βγαλαMε εκεινο το στρογγυλο, με τις τρυπες, απο την αριστερη μερια του mille, το πως το λενε................το περιττο :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: