APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Μάρτιος 16, 2008, 07:38:33 μμ
-
Καλησπερα.
Σημερα κατηφορισα μεχρι την κορινθο (ετσι για πρωτη βολτα μετα απο 1,5 μηνα που εχω την μηχανη), οπου καποια καλοπαιδα με τραβηξαν μεχρι την Επιδαυρο.
Πρωτη φορα πηγαινα εκει, και πρωτη φορα εβαλα το Mille σε στροφες.
Στα μεσα της δαιδρομη, ο συμπλεκτης τα εφτυσε :psdof:
Δεν αποσυμπλεκε κανονικα και οι ταχυτητες κοπαναγανε στα κατεβασματα (ηθελε δυναμη).
μετα την σταση που καναμε, ο συπλεκτης παρεμεινε στην προηγουμενη κατασταση. Τον πιεζες τερμα, αλλα δεν αποσυμπλεκε σωστα.
Παρατηρησα: 1.τα υγρα ειχαν μαυρισει.
2.το δοχειακι υγρων ηταν προς το μινιμουμ (στο ενα τριτο αναμεσα απο μιν-Max)
Το μηχανακι ειναι του 2004, δεν εχουν αλλαχτει ποτε υγρα φρενων-συμπλεκτη.
Στο σπιτι που γυρισα, του εκανα μια εξαερωση χαμηλα, στο εμβολακι, οπου απλα δεν εγινε τιποτα.
Δοκιμασα, να κανω και μια στην τρομπα, οπου πεταχτηκε αερας, και στην δευτερη εξαερωση, ο συμπλεκτης λειτουργουσε κανονικοτατα (δεν το πηγα βολτα ομως). Το γεμισα με υγρο μεχρι το max (σχεδον ολο το δοχειακι).
Γνωριζει καποιος τι μπορει να συνεβησε, εαν θα ξανασυμβει ή εαν εχει τυχει και σε κανεναν αλλο αυτο?
-
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php/topic,4184.msg267901.html#msg267901 :bye:
-
Και πολύ άντεξαν τα υγρά,αφού είναι 4 χρόνια επάνω.... :pray:
-
H πτωση ηρθε δηλαδη απο υπερθερμανση? Τοσο καιρο χρησιμοποιω τον συμπλεκτη πολυ περισσοτερες φορες (κινηση μεσα στην πολη) και με μεγαλυτερες θερμοκρασιες μοτερ.
Αυριο θα αλλαξω τα υγρα και βλεπουμε.
Εχει κανεις να προτεινει καμια μαρκα υγρων?
-
Πιθανότατα φίλε bros400pgm,
το λάδι είχε χάσει τις ιδιότητες του(ιξώδες) μετά από 4 χρόνια και γι αυτό χέστηκε ο συμπλέκτης.
Τον τύπο του υγρού που προτείνει η Aprilia στο Μανουάλι να βάλεις.Ο τύπος μας νοιάζει,όχι η μάρκα. :bye:
-
Ok thanks.
-
Μάρκο,
τα υγρά σου ήταν μαύρα και σχετικά χαμηλά και το Σάββατο που πήγαμε Ναύπακτο.
(ο καμμένος τα προσέχει κάτι τέτοια :))
-
Μάρκο
μποινγκ!!!!!!!!!! Αυτο ειναι το καλλιτεχνικο μου ονομα.................Το κανονικο μου ειναι Κοσμας!!! χε,χε,χε
Ηταν χαμηλα, οντως, αλλα πανω απο το min.
Εαν το Σαββατο ηταν μαυρα, που να τα δεις τωρα!!!!!!!!!!!!
Θα τα αλλαξω το μεσημερι και βλεπουμε.
Παντως διαβαζοντας στο λινκ την εξηγηση του Bill, μου φαινεται σαν προβληματικη ψυξη του συστηματος υγρων? Δεν ειναι δυνατον καθε βολτα να πεφτει ο συμπλεκτης!!!!!! Στην δικη μου βεβαια περιπτωση, ηταν 4χρονων.
Εσυ Γιωργο ειχες αλλαξει υγρα παρεα με την τρομπα, ή απλα σου συμπληρωσαν?
-
ο συμπλεκτης κοσμα σου επεσε γιατι πηρε αερα λογω χαμηλης σταθμης υγρων.
απο τις συνεχεις στροφες,τους συνεχης κραδασμους κ την συνεχης λειτουργεια του συμπλεκτη, η αναταραξη των λιγοστων υγρων μεσα στο δοχειο αφησαν ακαλυπτο στιγμιαια το σημειο αναροφησης της τρομπας απο το δοχειο,γι αυτο κ με μια εξαερωση απο τον εξαερωτηρα της τρομπας επανηλθε.
το λινκ που διαβασες αναφερομαστε στο γιατι μαυριζουν τα υγρα.δεν υπαρχει θεμα ψυξης του κυκλωματος του συμπλεκτη.απλα μαυριζουν γιατι αγγιζουν σχεδον την θερμοκρασια του λαδιου σε αρκετη ωρα λειτουργειας του κινητηρα
για να ΄μεινει΄ απο υπαρθερμανση ειναι πολυ δυσκολο
-
ο συμπλεκτης κοσμα σου επεσε γιατι πηρε αερα λογω χαμηλης σταθμης υγρων.
απο τις συνεχεις στροφες,τους συνεχης κραδασμους κ την συνεχης λειτουργεια του συμπλεκτη, η αναταραξη των λιγοστων υγρων μεσα στο δοχειο αφησαν ακαλυπτο στιγμιαια το σημειο αναροφησης της τρομπας απο το δοχειο,γι αυτο κ με μια εξαερωση απο τον εξαερωτηρα της τρομπας επανηλθε.
το λινκ που διαβασες αναφερομαστε στο γιατι μαυριζουν τα υγρα.δεν υπαρχει θεμα ψυξης του κυκλωματος του συμπλεκτη.απλα μαυριζουν γιατι αγγιζουν σχεδον την θερμοκρασια του λαδιου σε αρκετη ωρα λειτουργειας του κινητηρα
για να ΄μεινει΄ απο υπαρθερμανση ειναι πολυ δυσκολο
α ρε bill αν δεν ειχαμε και σενα... λεμε για πολυ .... :cry :cry :cry :cry :cry :cry
-
Μάρκο
μποινγκ!!!!!!!!!! Αυτο ειναι το καλλιτεχνικο μου ονομα.................Το κανονικο μου ειναι Κοσμας!!! χε,χε,χε
Εσυ Γιωργο ειχες αλλαξει υγρα παρεα με την τρομπα, ή απλα σου συμπληρωσαν?
ε.... :thnk: :thnk: :thnk: ήταν και 12:30 το βραδυ....
Άσε που γενικά με τα ονόματα έχω ένα θεματάκι....:)
Εγώ έχω συμπληρώσει έχω αλλάξει... έχω δοκιμάσει τα πάντα...
-
Σε εμενα ειναι αυτο που ειπε ο bill (RESPECT).
Στη επομενη καφεδοσυναντηση μας, θα τα πουμε απο κοντα για τον συμπλεκτη και το πισω φρενο σου.
-
ο συμπλεκτης κοσμα σου επεσε γιατι πηρε αερα λογω χαμηλης σταθμης υγρων.
απο τις συνεχεις στροφες,τους συνεχης κραδασμους κ την συνεχης λειτουργεια του συμπλεκτη, η αναταραξη των λιγοστων υγρων μεσα στο δοχειο αφησαν ακαλυπτο στιγμιαια το σημειο αναροφησης της τρομπας απο το δοχειο,γι αυτο κ με μια εξαερωση απο τον εξαερωτηρα της τρομπας επανηλθε.
το λινκ που διαβασες αναφερομαστε στο γιατι μαυριζουν τα υγρα.δεν υπαρχει θεμα ψυξης του κυκλωματος του συμπλεκτη.απλα μαυριζουν γιατι αγγιζουν σχεδον την θερμοκρασια του λαδιου σε αρκετη ωρα λειτουργειας του κινητηρα
για να ΄μεινει΄ απο υπαρθερμανση ειναι πολυ δυσκολο
α ρε γιατρε παλι μας γιατρεψες!
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Να συνεχισω την κουβεντα?
Παρατηρησα αλλες 2 φορες, μερικη πτωση της δυναμης του συμπλεκτη. Ενω πχ ξεκινα να αποσυμπλεκει στους 2ποντους, τωρα μετα απο βολτα (την μια μεχρι επιδαυρο, και την αλλη μεχρι κορινθο) αποσυμπλεκει στον 1 ποντο-σε καθε βολτα χωριστα.
Κανω παλι εξαερωση στην τρομπα, και ολα καλα.Βεβαια δεν γινεται το χαλι που περιγραψα στο 1ο ποστ, αλλα υπαρχει διαφορα-
Να αρχισω να ανησυχω?
-
μηπως θα ηταν καλο να κοιταξεις την διαδρομη μπας και χανει ή παιρνει αερα απο καπου?
-
Δεν χανει πουθενα, ουτε μεσα στο εμβολακι του συμπλεκτη, ουτε απο τους εξαερωτηρες. :(
Δεν ειναι αυτο :thnk: :thnk: :thnk: