APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: motorman στις Φεβρουάριος 06, 2010, 07:02:35 μμ
-
Ξεκινησα πατεντα [αν σε τρωει ο κ...ς σου] ορμωμενος απο φωτογραφιες που ειδα στο ΑF1 για το σημειο που ενωνονται
οι δυο λαιμοι,και ειναι τοσο ατεχνα συναρμοζμενοι που σιγουρα δεν υπαρχει ομαλη ροη των καυσαεριων.
Το διαπιστωσα και μονος μου,αφου καταφερα [μεγαλο λουκι] να βγαλω μονο το μεσαιο κοματι χωρις να ξεβιδωσω τους λαιμους απο τα κεφαλαρια.Στο σημειο που ερχεται ο μπροστινος λαιμος να ενωθει με τον πισω,προεξεχει ενα κοματι μεσα στο λαιμο,σε ολο το πλατος του,τουλαχιστον ενα ποντο [μεγαλο εμποδιο] και στο 'ευγα' για το τελικο,τουλαχιστον το ενα τριτο
της διατομης ειναι κλειστο,απο την λαμαρινα του πισω. Ουσιαστικα ολο το κλεισιμο ειναι στον μπροστινο κυλινδρο,και σιγουρα δημιουργουνται ανεπιθυμητοι στροβιλισμοι.
Και μετα τροχος κοπης,ακολουθωντας τη γραμμη της κολησης απο πανω και απο κατω της,στο εξωτερικο[ οπως ειναι τοποθετημενες] μερος μονο,αφαιρεσα λωριδα περιπου ενος ποντου ,μαζι με την λαμαρινα που δημιουργει το προβλημα :thnk:
Λιμαρισμα φυσικα οτι απεμηνε και βουρ στον εξατμισα,γεμισμα με κοληση TIG και ανοξειδωτο συρμα,20 ευρωπουλα,
και μονταρισμα.Την φαγαμε την μερα μας.
ΕΛΠΙΖΩ να πιαση τοπο,γιατι ο 'μαγκας' που θα μου πουλουσε την ολοσωμη :tez:
Και πουλησα τα τελικα :pray:
-
βαλε καμια φωτο :bye: :bye: :bye:
Το διαπιστωσα και μονος μου,αφου καταφερα [μεγαλο λουκι] να βγαλω μονο το μεσαιο κοματι χωρις να ξεβιδωσω τους λαιμους απο τα κεφαλαρια.
Ηρωας πραγματικα.................Παντως πρεπει να ξεβιδωθει ο ενας σωληνας απο την κεφαλη προς το χταποδι για να κανεις σωστη δουλεια :thnk: :thnk: :thnk:
-
Ξεκινησα πατεντα [αν σε τρωει ο κ...ς σου] ορμωμενος απο φωτογραφιες που ειδα στο ΑF1 για το σημειο που ενωνονται
οι δυο λαιμοι,και ειναι τοσο ατεχνα συναρμοζμενοι που σιγουρα δεν υπαρχει ομαλη ροη των καυσαεριων.
Το διαπιστωσα και μονος μου,αφου καταφερα [μεγαλο λουκι] να βγαλω μονο το μεσαιο κοματι χωρις να ξεβιδωσω τους λαιμους απο τα κεφαλαρια.Στο σημειο που ερχεται ο μπροστινος λαιμος να ενωθει με τον πισω,προεξεχει ενα κοματι μεσα στο λαιμο,σε ολο το πλατος του,τουλαχιστον ενα ποντο [μεγαλο εμποδιο] και στο 'ευγα' για το τελικο,τουλαχιστον το ενα τριτο
της διατομης ειναι κλειστο,απο την λαμαρινα του πισω. Ουσιαστικα ολο το κλεισιμο ειναι στον μπροστινο κυλινδρο,και σιγουρα δημιουργουνται ανεπιθυμητοι στροβιλισμοι.
Και μετα τροχος κοπης,ακολουθωντας τη γραμμη της κολησης απο πανω και απο κατω της,στο εξωτερικο[ οπως ειναι τοποθετημενες] μερος μονο,αφαιρεσα λωριδα περιπου ενος ποντου ,μαζι με την λαμαρινα που δημιουργει το προβλημα :thnk:
Λιμαρισμα φυσικα οτι απεμηνε και βουρ στον εξατμισα,γεμισμα με κοληση TIG και ανοξειδωτο συρμα,20 ευρωπουλα,
και μονταρισμα.Την φαγαμε την μερα μας.
ΕΛΠΙΖΩ να πιαση τοπο,γιατι ο 'μαγκας' που θα μου πουλουσε την ολοσωμη :tez:
Και πουλησα τα τελικα :pray:
To ξαναστελνω ,ηρθε το μισω
-
Η φωτο ειναι απο το AF1 ,βλεπουμε απο τον μπροστινο κυλινδρο προς το σημειο που ενωνεται με τον πισω.
-
UP :bye: :bye: :bye:
εκανες τιποτα?
-
καλη προσπαθεια... θελω να δω αποτελεσμα κ να το δοκιμασω κ εγω καποια στιγμη αν ειναι... ωραιος....
-
Το προβλημα μου ηταν οτι μολις ειχα πουλησει τα τελικα SP στον gihal,και θα γινει η δοκιμη με Leo SBK τις οποιες μολις
τοποθετησα και εχουν μεγαλυτερη διατομη.στα 52mm εως πισω ,σε αντιθεση με τις SP που ξεκινουσαν απο 52 ,στην αρχη του
τελικου 47 και τελειωναν με 42mm χωρις ταπες.Η δοκιμη θα γινει αυριο,καιρου θελοντως και θα επανελθω με εντυπωσεις
και φωτο,ειδικα στο σημειο που εγινε η "επεμβαση".
Παντως ειμαι αισιοδοξος,γιατι το "φραξιμο" ηταν μεγαλο. :ohyes:
-
αναμενουμε φωτο απο το χειρουργειο... :D :ohyes: :ohyes:
-
Ο καιρος κακος οποτε η βολτα για δοκιμη θα περιμενει.
Προς το παρον μονο φωτογραφιες απο το αποτελεσμα της επεμβασης.
-
Αδερφε,οταν ξεκλεψεις χρονο,για ριξε και καμμια πιο κατατοπιστικη φωτο-πληροφορια (πως ξεκιναμε,που ακριβως-και ΤΙ ακριβως κοβουμε κλπ),γιατι φαινεται πολυ ενδιαφερον το θεμα,
thanks in advance! :bye:
-
Πατεντιαριδες....Ριχτε μια ματια πως το κανει η smalt moto.
Για τον επομενο που θα ειναι αποφασισμενος για κοψε ραψε ισως θα ηταν καλυτετρα να κανει ενα τυπου ''collector box'' παρα να γεμισει την τρυπα με tig?????
Λεω 'γω τωρα :bye:
-
Εγώ πάλι θα έλεγα οτι καλό είναι να γίνει και μια δυναμομέτρηση...έτσι για να δούμε αν αξίζει ή όχι τον κόπο...Γιατί στα ΄λόγια μπορεί να δουλεύει...αλλά στην πράξη να επηρεάζεται αρνητικά η ροή των καυσαερίων....επίσης με μια προσομοίωση cfd μπορεί να λυθεί αν κάποιος έχει το χρόνο να ασχοληθεί!
-
Εγώ πάλι θα έλεγα οτι καλό είναι να γίνει και μια δυναμομέτρηση...έτσι για να δούμε αν αξίζει ή όχι τον κόπο...Γιατί στα ΄λόγια μπορεί να δουλεύει...αλλά στην πράξη να επηρεάζεται αρνητικά η ροή των καυσαερίων....επίσης με μια προσομοίωση cfd μπορεί να λυθεί αν κάποιος έχει το χρόνο να ασχοληθεί!
Πως ειναι δυνατον να επηρεαζεται αρνητικα η ροη των καυσαεριων,οταν λειαινεις τις επιφανειες σταματωντας τους ανεπυθημητους
στροβιλισμους.Σιγουρα μια δυναμομετρηση μπορει να δειξει την πιθανη βελτιωση,αλλα πρωτα περιμενω να το βιωσω σε αισθηση αποκρισης
στο ανοιγμα του γκαζιου.
Θα επανελθω με εντυπωσεις.
-
Πως ειναι δυνατον να επηρεαζεται αρνητικα η ροη των καυσαεριων,οταν λειαινεις τις επιφανειες σταματωντας τους ανεπυθημητους
στροβιλισμους.Σιγουρα μια δυναμομετρηση μπορει να δειξει την πιθανη βελτιωση,αλλα πρωτα περιμενω να το βιωσω σε αισθηση αποκρισης
στο ανοιγμα του γκαζιου.
Θα επανελθω με εντυπωσεις.
Μπορεί να επηρεαστεί είτε θετικά είτε αρνητικά. Θετικά όπως το περιγράφεις και αρνητικά λόγο του ποσοστού εισχώρησης (και μείξης) των καυσαερίων από δύο πηγές σωληνώσεων σε μία.
Με λίγα λόγια μπορεί λόγο απόστασης (γιατί ο πίσω κύλινδρος είναι πιό κοντά στο τελικό) και επειδή πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη πίεση στο πίσω μέρος του συστήματος να χρειάζεται συγκεκριμένο ποσοστό φραγμού ενός εκ των σωλήνων έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή μίξη και πίεση του συνόλου....
Θεωρητικά μιλάω πάντα και γιαυτό και πρότεινα τους δύο εναλλακτικούς τρόπους εξακρίβωσης των Αληθινών αποτελεσμάτων με ντοκουμέντα και όχι με γνώμονα την αίσθηση που παίρνεις όταν το οδηγείς (το οποίο μερικές φορές οδηγεί σε λανθασμένες εντυπώσεις)......
Μακάρι να αποδειχθεί ότι πρόκειται για κατασκευαστική ατέλεια...Μια και είναι εύκολη σχετικά η επιδιόρθωση της.... :bye:
-
Μπορεί να επηρεαστεί είτε θετικά είτε αρνητικά. Θετικά όπως το περιγράφεις και αρνητικά λόγο του ποσοστού εισχώρησης (και μείξης) των καυσαερίων από δύο πηγές σωληνώσεων σε μία.
Με λίγα λόγια μπορεί λόγο απόστασης (γιατί ο πίσω κύλινδρος είναι πιό κοντά στο τελικό) και επειδή πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη πίεση στο πίσω μέρος του συστήματος να χρειάζεται συγκεκριμένο ποσοστό φραγμού ενός εκ των σωλήνων έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή μίξη και πίεση του συνόλου....
Aγαπητε zlionakis σωστη η παρατηρηση σου,αν πραγματικα χρειαζεται καποιο ποσοστο φραγμου στον ενα απο τους σωληνες,πιστευω πως
θα επρεπε να ειναι στον πισω σωληνα αν ειναι κοντυτερα στο τελικο :thnk:
Παντως σημερα που καταφερα να την δοκιμασω,ειδα αρκετη βελτιωση στο τραβηγμα απο ποιο χαμηλα 4500-5000 rpm σε αντιθεση με τις
6000 rpm που ηθελε πριν,λιγοτερο φρενο στο κλεισιμο του γκαζιου και πιο αμεση αποκριση στο ανοιγμα απο τελειως κλειστο,χωρις καθολου
δισταγμο.Γενικα μου μειναν καλες εντυπωσεις,αλλα ξαναλεω οτι τωρα φοραω και πιο ανοιχτα τελικα.Απομενει και ενα τεστ σε εθνικη για να
δουμε τι κανει και στις τελικες.
Αν διαβαζουν το θεμα ,μελη με ολοσωμα συστηματα,θα παρακαλουσα για λιγα σχολια,συγκρισημα με τα προαναφερθεντα.
Να ειστε παντα καλα.
[/quote]
-
Δεν ειναι απαραιτητο να ισχυει αυτο. Μπορει εξ'επιτηδες να εκοψαν την ροη καυσαεριων του εμπρος κυλινδρου για να αντισταθμιζει τις κουρμπες που κανει ο πισω (λεω γω τωρα)
Οι ολοσωμες δεν ειναι 2 σε 2? Σε αυτο το κοψε-ραψε που εκανες, δεν γινοταν να μην ενωθουν οι λαιμοι (αυτο καταλαβα οτι εκανες-δεν ειναι ξεκαθαρο)?
-
Με λίγα λόγια μπορεί λόγο απόστασης (γιατί ο πίσω κύλινδρος είναι πιό κοντά στο τελικό) και επειδή πρέπει να υπάρχει μία συγκεκριμένη πίεση στο πίσω μέρος του συστήματος να χρειάζεται συγκεκριμένο ποσοστό φραγμού ενός εκ των σωλήνων έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η σωστή μίξη και πίεση του συνόλου....
Εχω την εντυπωση οτι ανεξαρτητα απο το αν φαινεται ο πισω κυλινδρος πιο κοντα στο τελικο,η αποσταση (το μακρος δηλαδη) της εξαγωγης,ειναι ιδια με την εμπρος,γι αυτο ακριβως και υπαρχει η κουρμπα,για να ειναι εκαι συμμαζεμενη εκει η σωληνα...... :thnk:
Ετσι δεν ειναι?
-
Οι ολοσωμες δεν ειναι 2 σε 2? Σε αυτο το κοψε-ραψε που εκανες, δεν γινοταν να μην ενωθουν οι λαιμοι (αυτο καταλαβα οτι εκανες-δεν ειναι ξεκαθαρο)?
[/quote]
Οι λαιμοι ξαναενωθηκαν χωρις να αλλαξουν θεση,[γιαυτο και εκοψα μονο εξωτερικα το σημειο ενωσης τους]για να μη χασω τις ευθειες με τα τελικα.
Απλως αφαιρεθηκαν οι ΄'αχρηστες΄' λαμαρινες και μεγαλωσε καπως ο ογκος στο σημειο
συναρμογης τους.