APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: george_mille στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 06:47:11 μμ
-
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καταλάβουμε ποιο map είναι κατεβασμένο? :thnk: :thnk:
και για να προλάβω ερωτήσεις,
ναι, ακολουθήθηκε η διαδικασία που λέει η aprilia,
αλλά δεν μπορείς κάπως να διαβάσεις ποιο είναι κάτω?
thanxxxxxx
-
Αν δεν κάνω λάθος, ο μόνος τρόπος για να δεις ποιά έκδοση είναι κατεβασμένη, είναι μέσω AXONE.
-
Υπάρχει κάποιος τρόπος να καταλάβουμε ποιο map είναι κατεβασμένο? :thnk: :thnk:
και για να προλάβω ερωτήσεις,
ναι, ακολουθήθηκε η διαδικασία που λέει η aprilia,
αλλά δεν μπορείς κάπως να διαβάσεις ποιο είναι κάτω?
thanxxxxxx
Στον εξουσιοδοτημενο πηγες? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:
Εαν δεν εχει μεταφερθει ο κοφτης στις 9500rpm τοτε μαλλον εχεις τον σωστο............ΜΑΛΛΟΝ...........καλον υπνο ρε :bye: :bye: :bye:
-
Δεν νομίζω να υπάρχει τρόπος εκτός axone το είχα ψάξει και εγώ αρκετά γιατί είχα ενδοιασμούς για το τι φορούσα.
Ένας τρόπος για να σου φύγουν οι απορίες είναι να το πάρεις aprilia και να είσαι από επάνω για να το δεις με τα μάτια σου :)
-
Δεν νομίζω να υπάρχει τρόπος εκτός axone το είχα ψάξει και εγώ αρκετά γιατί είχα ενδοιασμούς για το τι φορούσα.
Ένας τρόπος για να σου φύγουν οι απορίες είναι να το πάρεις aprilia και να είσαι από επάνω για να το δεις με τα μάτια σου :)
Μααααα, απο πανω τους ηταν οταν του τον αλλαζαν............................ :oo! :oo! :oo! :oo! :oo!
-
Αν δεν κάνω λάθος, ο μόνος τρόπος για να δεις ποιά έκδοση είναι κατεβασμένη, είναι μέσω AXONE.
Εκανα λάθος. Ούτε με το ΑΧΟΝΕ φαίνεται τι φοράει !!!
-
όπως λέει και ο αδυνατούλης,
από πάνω ήμουν, αλλά δεν έλεγε κάπου το Axone (ή δεν ξέραμε που να δουμε τουλάχιστον) ποιο είναι κάτω.
Απλά υπήρχε επιλογή για να κατεβάσεις 1 ή 2 ;)
Ο κόφτης που κολλάει ρε συ? :thnk: :thnk: :thnk:
-
όπως λέει και ο αδυνατούλης,
από πάνω ήμουν, αλλά δεν έλεγε κάπου το Axone (ή δεν ξέραμε που να δουμε τουλάχιστον) ποιο είναι κάτω.
Απλά υπήρχε επιλογή για να κατεβάσεις 1 ή 2 ;)
Ο κόφτης που κολλάει ρε συ? :thnk: :thnk: :thnk:
Nαι , αλλά φαίνεται αν λειτουργούν οι λ σε open ή closed loop mode και το καταλαβαίνεις από εκεί!!
-
όπως λέει και ο αδυνατούλης,
από πάνω ήμουν, αλλά δεν έλεγε κάπου το Axone (ή δεν ξέραμε που να δουμε τουλάχιστον) ποιο είναι κάτω.
Απλά υπήρχε επιλογή για να κατεβάσεις 1 ή 2 ;)
Ο κόφτης που κολλάει ρε συ? :thnk: :thnk: :thnk:
Nαι , αλλά φαίνεται αν λειτουργούν οι λ σε open ή closed loop mode και το καταλαβαίνεις από εκεί!!
Να ένα tip
Σωστός ;)
-
Φαινεται ποιο software εχει φορτωθει στην ECU? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Φαινεται ποιο software εχει φορτωθει στην ECU? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Ναι 8-)
-
Ναι 8-)
:ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
:kalo: :kalo: :kalo:
-
Φαινεται ποιο software εχει φορτωθει στην ECU? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
Aλλο πράγμα ο κωδικός της χαρτογράφησης, και άλλο το engine variance 1 & 2 ή map 1 & 2. Ο bill μου το εξήγησε στο γρήγορο, αλλά διάβασα και το sticky του amauri.
Αυτό με το Λ loop του ziilonakis δεν το ξέρω.
-
ο καθε χαρτης εχει την επιλογη για map 1 k 2.
αλλο ειναι ο επαναπρογραμματισμος κ αλλο το map 2 που λεμε.
το map 2 αλλαζει με την επιλογη engine variant και δεν εχεις την δυνατοτητα να δεις σε ποιο ειναι εκεινη την στιγμη.
αυτο με το loop του λ δεν νομιζω να ισχυει....ο αισθητηρας λ δουλευει παντα κ η option που αναφερεις ειναι για την προθερμανση του βασει της θερμοκρασιας του αερα.
ακομα κ στον evo χαρτη ο λ δουλευει κανονικα....αν τον αποσυνδεσεις σου βγαζει error
-
ο καθε χαρτης εχει την επιλογη για map 1 k 2.
αλλο ειναι ο επαναπρογραμματισμος κ αλλο το map 2 που λεμε.
το map 2 αλλαζει με την επιλογη engine variant και δεν εχεις την δυνατοτητα να δεις σε ποιο ειναι εκεινη την στιγμη.
αυτο με το loop του λ δεν νομιζω να ισχυει....ο αισθητηρας λ δουλευει παντα κ η option που αναφερεις ειναι για την προθερμανση του βασει της θερμοκρασιας του αερα.
ακομα κ στον evo χαρτη ο λ δουλευει κανονικα....αν τον αποσυνδεσεις σου βγαζει error
σε καμια περιπτωση δεν αλλαζει ο κοφτης
-
Oντως ο κάθε χάρτης έχει την επιλογή για engine variant 1 & 2.
Δεν έχω στην διάθεσή μου το axone, αλλα αυτό που λέω το θυμάμαι από την φορά που το χρησιμοποίησηα ο ίδιος για να το αλλάξω (δανεικό!!!).
Το closed loop στο engine variant 1 είναι όταν ο κινητήρας παίρνει πληροφορία από το Λ και στην συνέχεια μέσω της ECU προσπαθεί να διωρθώσει το μείγμα.
Με το engine variant 2 μπαίνει σε open loop mode το σύστημα και δεν παίρνει την πληροφορία του Λ για να κάνει αυτή τη διόρθωση (εδώ είναι τώρα που δεν είμαι σίγουρος αν τον απενεργοποιεί τελείως ή απλά δεν χρησιμοποιεί την πληροφορία για να διορθώσει το μείγμα η ECU)..
Πάντως σίγουρα φαίνεται αυτό στο axone σε άλλη σελίδα από αυτή του χάρτη αν θυμάμαι καλά...
:bye: :bye: :bye:
-
ο καθε χαρτης εχει την επιλογη για map 1 k 2.
αλλο ειναι ο επαναπρογραμματισμος κ αλλο το map 2 που λεμε.
το map 2 αλλαζει με την επιλογη engine variant και δεν εχεις την δυνατοτητα να δεις σε ποιο ειναι εκεινη την στιγμη.
αυτο με το loop του λ δεν νομιζω να ισχυει....ο αισθητηρας λ δουλευει παντα κ η option που αναφερεις ειναι για την προθερμανση του βασει της θερμοκρασιας του αερα.
ακομα κ στον evo χαρτη ο λ δουλευει κανονικα....αν τον αποσυνδεσεις σου βγαζει error
σε καμια περιπτωση δεν αλλαζει ο κοφτης
Άρα απλά ακολουθείς τα βήματα που σου λέει το axone και είσαι ok.
Η ερώτησή μου έγινε γιατί την πρώτη φορά που περάσαμε το map 2 μετά το άνοιγμα του διακόπτη της μηχανής (το τελευταίο βήμα του περάσματος του map 2) το axone έκανε bip bip :D :D :D :D και είχε βαρέσει και errors στα injection.
Μετά ακολουθήσαμε τα ίδια βήματα (engine variant, 2, enter, κλεισιμο διακόπτη, enter, ανοιγμα διακόπτη) και όλα οκ ;)
-
Update...........
Στο ΑΧΟΝΕ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ποιο engine variant εχει επιλεγει ;)
Αν και φανταζομαι οτι ειναι αδυνατον να κανει/κανεις λαθος στην αλλαγη του map
-
Σωστός ο κοσμάς!!
και αν δείς το τελευταίο κουτάκι λέει ότι ο Λ είναι ΟFF όπως έλεγα στον map 2....
-
Παράλειψη μου, γιατί το ξέχασα... :srry:
Φίλος του φόρουμ μου είχε γράψει τα εξής σε πμ.
Για το αν φαίνεται ο χάρτης.."μπορείς να το δεις με το axone στο ISO screen. απλα οι αριθμοί είναι αντίστροφοι π.χ. map266533 θα δείς 335662000.
:bye:
-
Παράλειψη μου, γιατί το ξέχασα... :srry:
Φίλος του φόρουμ μου είχε γράψει τα εξής σε πμ.
Για το αν φαίνεται ο χάρτης.."μπορείς να το δεις με το axone στο ISO screen. απλα οι αριθμοί είναι αντίστροφοι π.χ. map266533 θα δείς 335662000.
:bye:
Mα ο χαρτης φαινεται ετσι κι αλλιως (κ τα παντα ολα) :thnk: :thnk: :thnk:
-
Mα ο χαρτης φαινεται ετσι κι αλλιως (κ τα παντα ολα) :thnk: :thnk: :thnk:
Οταν είχα λάβει το μήνυμα, ακόμα αναρωτιόμασταν αν φαίνεται ή όχι.
-
Update...........
Στο ΑΧΟΝΕ, ΦΑΙΝΕΤΑΙ ποιο engine variant εχει επιλεγει ;)
Αν και φανταζομαι οτι ειναι αδυνατον να κανει/κανεις λαθος στην αλλαγη του map
Ο κινητήρας ήταν σε ξεκινημένος όταν πήρες την φωτο με το Λ στην θέση OFF?
-
Ο κινητήρας ήταν σε ξεκινημένος όταν πήρες την φωτο με το Λ στην θέση OFF?
Οχι, αλλα το ειχα κοιταξει και με τον κινητηρα σε λειτουργια και παρεμενε στην θεση OFF...............AΛΛΑ, ειχα φορτωσει τον χαρτη για τις EVO, οποτε μπορει να παιζει ρολο και αυτο..........Γιατι και στο engine variant 1, με τον χαρτη των EVO, ακομα OFF ηταν :thnk: :thnk:
-
Ναί έτσι είναι...
μαμά χάρτης :
variant 1 - lambda = on
variant 2 - lambda = off
evo χαρτης
variant 1 - lambda = off
variant 2 - lambda = off
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
δεν έπαιζε αυτή η πληροφορία όταν το ψαχνα....
αυτή είναι η οθόνη που επιλέγεις και μαπ, ή απλά σου δείχνει πληροφορίες?
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
δεν έπαιζε αυτή η πληροφορία όταν το ψαχνα....
αυτή είναι η οθόνη που επιλέγεις και μαπ, ή απλά σου δείχνει πληροφορίες?
και ομως...........
ειναι σε αλλη οθονη (πας με το + ή -) και πρεπει να πατησεις το αριστερο ή δεξι βελακι για να εμφανισει και αλλες παραμετρους (δεν χωρανε ολες στην οθονη)
-
Και ναι επιτέλους, ξεφορτώθηκα το κωλοδούλεμα με τα μπερδέματα που έκανε στις 4.000-5.000. Εγινε τόσο πολιτισμένο και γραμμικό, που δεν μπορώ να το συνηθίσω. Μap 2 my ass.... :dry:
Τnx my man :chrs: :chrs:
-
Και ναι επιτέλους, ξεφορτώθηκα το κωλοδούλεμα με τα μπερδέματα που έκανε στις 4.000-5.000. Εγινε τόσο πολιτισμένο και γραμμικό, που δεν μπορώ να το συνηθίσω. Μap 2 my ass.... :dry:
Τnx my man :chrs: :chrs:
τι εννοείς Βύρωνα..? :thnk:
τι έκανες..?
-
τι εννοείς Βύρωνα..? :thnk:
τι έκανες..?
Εννοώ ότι το Tuono μου απο τότε που έβαλα τον χάρτη, είχε μια "περίεργη" λειτουργία στις χαμηλές με μπερδεματάκια. Ιδίως με στροφιλίκι ή πίστα, ήταν προβλημα για μένα το άνοιγμα του γκαζιού μετά την στροφή αφού είχε ένα σκαλοπατι.
Εχθές στο service ο bill έκανε μια καυσανάλυση και το CO του μπροστινού κυλίνδρου ήταν 2,5 ενώ του πίσω ήταν 0,25 :dry:
Τώρα τι έκανε δεν ξέρω, αλλά και οι δύο κύλινδροι δουλεύουν το ίδιο, ενώ τα μπερδέματα και τα σκαλοπάτια :bye:
-
οπότε τον map 2 πέρασες,σωστά..?
γιατί έγραψες "Μap 2 my ass.... :dry: " και νόμιζα ότι πέρασες άλλο χάρτη..!
-
οπότε τον map 2 πέρασες,σωστά..?
γιατί έγραψες "Μap 2 my ass.... :dry: " και νόμιζα ότι πέρασες άλλο χάρτη..!
Τον Μap 2 είχα από τότε που το πήρα. Και από τότε είχα τα σκαλοπατάκια στο προοδευτικό άνοιγμα του γκαζιού. Αυτά διορθώθηκαν.... :bye:
-
Παιδια αν αλλαξουμε εξατμησεις οτι μαρκα και αν ειναι πρεπει να βλουμε map2 ετσι δεν ειναι? η καθε μαρκα θελει διαφορετικο?
-
Παιδια αν αλλαξουμε εξατμησεις οτι μαρκα και αν ειναι πρεπει να βλουμε map2 ετσι δεν ειναι? η καθε μαρκα θελει διαφορετικο?
Το map2 αφορά εξατμίσεις χωρίς καταλύτες (γενικά). Εξαιρείται ο χάρτης για Acrapovic Evo6 :bye:
-
Εννοώ ότι το Tuono μου απο τότε που έβαλα τον χάρτη, είχε μια "περίεργη" λειτουργία στις χαμηλές με μπερδεματάκια. Ιδίως με στροφιλίκι ή πίστα, ήταν προβλημα για μένα το άνοιγμα του γκαζιού μετά την στροφή αφού είχε ένα σκαλοπατι.
Εχθές στο service ο bill έκανε μια καυσανάλυση και το CO του μπροστινού κυλίνδρου ήταν 2,5 ενώ του πίσω ήταν 0,25 :dry:
Τώρα τι έκανε δεν ξέρω, αλλά και οι δύο κύλινδροι δουλεύουν το ίδιο, ενώ τα μπερδέματα και τα σκαλοπάτια :bye:
Ποσο καιρο ειχες το Map2?? Δεν ξερω εαν με καθε αλλαγη χαρτη θελει καυσαναλυση, αλλα στα 20000χλμ, θελει οπωσδηποτε ελεγχο ο συγχρονισμος των πεταλουδων και ρυθμιση του CO...........Το map2 δεν κολλαει πουθενα με την ρυθμιση
Kαι εμενα οταν μου το ρυθμισε, επανηλθε στα φυσιολογικα της η καταναλωση και σταματησε να σκορτσαρει πολυ........
-
Ποσο καιρο ειχες το Map2?? Δεν ξερω εαν με καθε αλλαγη χαρτη θελει καυσαναλυση, αλλα στα 20000χλμ, θελει οπωσδηποτε ελεγχο ο συγχρονισμος των πεταλουδων και ρυθμιση του CO...........Το map2 δεν κολλαει πουθενα με την ρυθμιση
Kαι εμενα οταν μου το ρυθμισε, επανηλθε στα φυσιολογικα της η καταναλωση και σταματησε να σκορτσαρει πολυ........
3 χρόνια
Δεν άλλαξα τίποτα στον χάρτη.
14.000
Το map2 αλλάζει καύσιμο και αβανς. Τι σκατά είχε το μηχανάκι δεν το ξερω. Αυτό που ξέρω είναι ότι με το που μπήκε το map2 (που είναι και ο μοναδικός που πάιρνει το δικό μου), είχα το προβλημα με το ψιλομπάχαλο δούλεμα χαμηλά. Οι τιμές CO εμπρός πίσω ήταν αλλα ντ΄άλλων.
Λογικά ο χάρτης θα έπρεπε να το διορθώνει αυτό. Ή κάνω λάθος? :dry:
Το μηχανάκι δουλεύει πλέον βΙλούδο... :h22:
-
Λογικά ο χάρτης θα έπρεπε να το διορθώνει αυτό. Ή κάνω λάθος? :dry:
Δεν νομιζω Βυρωνα.............. :thnk: :thnk: :thnk:
Η ρυθμιση νομιζω θεωρειται service, οπως κανουμε και τις βαλβιδες
Εμενα, ξαφνικα εχασε 30χλμ απο την αυτονομια του, στην ιδια διαδρομη, στις ιδιες συνθηκες...........τσεκαρα βαλβιδες (δεν ηθελαν τιποτα) και το πηγα στον βασιλη
Το ρυθμισε, και το μηχανακι ξαναηρθε στα ισα του :D
-
Δεν νομιζω Βυρωνα.............. :thnk: :thnk: :thnk:
Δεν ξέρω τι έκανε Κοσμά ο bill. Το σίγουρο είναι οτι ξεφορτώθηκα το περίεργο δούλεμα στις χαμηλές (που το έχω ακούσει και για άλλα Tuono).
Αν δει ο bill τα ποστ και τα ξεκαθαρίσει, καλώς. Αλλιώς θα τον πάρω τηλέφωνο να τα δει... :dry:
-
ρε σεις κ εμενα εχει ενα ψιλο μπερδεμα στις 3500-4000 :thnk:
-
Δεν ξέρω τι έκανε Κοσμά ο bill. Το σίγουρο είναι οτι ξεφορτώθηκα το περίεργο δούλεμα στις χαμηλές (που το έχω ακούσει και για άλλα Tuono).
Αν δει ο bill τα ποστ και τα ξεκαθαρίσει, καλώς. Αλλιώς θα τον πάρω τηλέφωνο να τα δει... :dry:
Spam on
Ο Bill ο γνωστος;; :unsure: :sh%
Επεστρεψε Ελλαδα;; :thnk: :thup::
Spam off
-
Δεν νομιζω Βυρωνα.............. :thnk: :thnk: :thnk:
Αν δει ο bill τα ποστ και τα ξεκαθαρίσει, καλώς. Αλλιώς θα τον πάρω τηλέφωνο να τα δει... :dry:
Παρτον, παρτον :D :D :D
Εχει γερασει το κουλαδι και δεν βλεπει καλα :tez: :tez: :tez: