APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: george_mille στις Μάιος 28, 2009, 01:16:52 μμ
-
Το βιβλιαράκι προτείνει ohlins 5W
αλλά σε κάποια posts αναφέρθηκε ότι είναι προτιμότερο το ohlins R&T
τι ρευστότητας είναι το R&T?
και γιατί προτείνεται αντί του R&T?
θενκζ.....
-
Το βιβλιαράκι προτείνει ohlins 5W
αλλά σε κάποια posts αναφέρθηκε ότι είναι προτιμότερο το ohlins R&T
τι ρευστότητας είναι το R&T?
και γιατί προτείνεται αντί του R&T?
θενκζ.....
Δεν το ξέρω αυτό που λες, αλλά μήπως R&T σημαίνει Race & Track kai χρειάζεται πιο συχνές αλλαγές;
Στο δικό μου έβαλα το 5W πάντως και είναι μια χαρά. τσέκαρε και τις τσιμούχες σου γιατί είναι αρκετά ευαίσθητες και χαλάνε εύκολα. Προτεινόμενη αλλαγή από GSXR :bye:
-
thanks Byron,
;)
άλλωστε 5αρι δεν φοραει απ τη μανα του?
-
Nai 5άρι φοράει :bye:
-
Μπορεις να δοκιμασεις και 7,5 αν θες.Μικρη διαφορα αλλα αν το καβαλας αρκετο καιρο το μηχανακι θα την καταλαβεις.
Σε πολλους πελατες τους φανηκε καλυτερο και στιβαροτερο.Δεν συνησταται παντως για κυκλοφορια εντως Αθηναϊκων δρομων.
Σκληραινει λιγακι το μπροστινο και κουραζει τα χερια σε αλεπαλληλα σαμαρακια και λακουβες.
-
Το βιβλιαράκι προτείνει ohlins 5W
αλλά σε κάποια posts αναφέρθηκε ότι είναι προτιμότερο το ohlins R&T
τι ρευστότητας είναι το R&T?
και γιατί προτείνεται αντί του R&T?
θενκζ.....
Iδου η απορια
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
δεν παιζεσαι λεμε
-
τσέκαρε και τις τσιμούχες σου γιατί είναι αρκετά ευαίσθητες και χαλάνε εύκολα. Προτεινόμενη αλλαγή από GSXR :bye:
Παίζει να αλλαχτεί το λάδι χωρίς να λυθεί η μπουκάλα?
(απλά να ανοιχτεί απο πάνω και να στραγγιστεί/ξαναγεμιστεί?)
:hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$
-
τσέκαρε και τις τσιμούχες σου γιατί είναι αρκετά ευαίσθητες και χαλάνε εύκολα. Προτεινόμενη αλλαγή από GSXR :bye:
Παίζει να αλλαχτεί το λάδι χωρίς να λυθεί η μπουκάλα?
(απλά να ανοιχτεί απο πάνω και να στραγγιστεί/ξαναγεμιστεί?)
:hm$ :hm$ :hm$ :hm$ :hm$
Φυσικα.Μονο για τσιμουχες ή ανταλλακτικα σωθηκων λυνονται.
Τις λασκαρεις απο πανω εχοντας λασκαρει την πανω πλακα οχι ομως την κατω.Μετα τις βγαζεις, ανοιγεις τις ταπες και σημαδευοντας σε μια λεκανη τρομπαρεις το καλαμι μεσα στην μποτα.Οταν σταματησει να βγαζει αλλο λαδι παιρνεις καθαρη βενζινη (αυτη που βαζουμε στα παντελονια για τους λεκεδες) και ριχνεις μισο μπουκαλι μεσα και αναταραζεις,τρομπαρεις και στραγγιζεις.
Μην φοβασαι για τσιμουχες και ελαστικα επιθεματα.Δεν τους κανει ζημια.Αυτο το κανεις για να φυγει η λασπη που τυχων εχει δημιουργηθει μεσα.
Επειτα βαζεις τα 2/3 της ποσοτητας λαδιου που λεει το manual και τρομπαρεις ωστε να γεμισει το καλαμι και μετα ριχνεις και το υπολοιπο.
Ελπιζω να βοηθησα καπως
-
Φυσικα.Μονο για τσιμουχες ή ανταλλακτικα σωθηκων λυνονται.
Τις λασκαρεις απο πανω εχοντας λασκαρει την πανω πλακα οχι ομως την κατω.Μετα τις βγαζεις, ανοιγεις τις ταπες και σημαδευοντας σε μια λεκανη τρομπαρεις το καλαμι μεσα στην μποτα.Οταν σταματησει να βγαζει αλλο λαδι παιρνει καθαρη βενζινη (αυτη που βαζουμε στα παντελονια για τους λεκεδες) και ριχνεις μισο μπουκαλι μεσα και αναταραζει και τρομπαρει και στραγγιζεις.
Μην φοβασαι για τσιμουχες και ελαστικα απιθεματα.Δεν τους κανει ζημια.Αυτο το κανεις για να φυγει η λασπη που τυχων εχει δημιουργηθει μεσα.
Επειτα βαζεις τα 2/3 της ποσοτητας λαδιου που λεει το manual και τρομπαρεις ωστε να γεμισει το καλαμι τρομπαρωντας το και μετα ριχνεις και το υπολοιπο.
Ελπιζω να βοηθησα καπως
Κατατοπιστικότατος :kalo: