APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: STiRider στις Αύγουστος 25, 2009, 02:43:00 μμ
-
Γεια σας παιδια.
Δεν εχς κανει πολλα post στο φορουμ, αν και ειμαι μελος αρκετο καιρο. Χρειαζομαι μια βοηθεια. Ανακαλυψα οτι στην εισαγωγη και συγκεκριμενα μεσα στο ramair υπαρχει κατι σαν πετλουδα που ανοιγει μετα τις 6500rpm. Αυτή βοηθάει σε κατι απο πλευρας δυναμή ή είναι εκεί μόνο για να μειώνει το θόρυβο? ΑΝ την βγάλω θα έχω κανενα αποτελεσμα θετικό?
-
Απλή αντιγραφή του γΚουρού αμαυρούλι :
Χάνεις απο την ροπή στις μεσσαίες για να κερδίσεις στις ψηλές στον Θεό.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ εκτός και θες trackbike..
-
ωραιος ο γκαργκαμελ :kalo: :kalo: :kalo:
-
Βέβαια τώρα που ξαναδιαβάζω το θαμμένο ποστ,STiRider έχεις το μαμά φίλτρο αέρα ή έχεις κάνα πιο ελεύθερο ;
Και γιατί δεν έχουν τα Turbono τέτοιες παπαριές ρε ΜαστροΚοσμά ;
Μήπως γιατί είναι πιο γρήγορα και μοιράζουν πόνο ; :thnk:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=173883&highlight=intake+flapper
-
Και γιατί δεν έχουν τα Turbono τέτοιες παπαριές ρε ΜαστροΚοσμά ;
νομιζεις οτι δεν εχουν
-
Πως μπορεί να δει κανείς σε ποια θέση βρίσκεται? :thnk:
Στο ρελαντί, ακούγεται ένα ρούφηγμα από την εισαγωγή του ramair μου....
Παίζει για κάποιο λόγο να μην κλείνει τελείως?
-
Πως μπορεί να δει κανείς σε ποια θέση βρίσκεται? :thnk:
Στο ρελαντί, ακούγεται ένα ρούφηγμα από την εισαγωγή του ramair μου....
Παίζει για κάποιο λόγο να μην κλείνει τελείως?
στην 1η φωτο που εχει βαλει ο δρακος φαινεται καθαρα
αν σηκωσεις το τεποζιτο σου θα δεις οτι ειναι πριν την εισαγωγη του
-
Tα τuono δεν εχουν flapper, αλλα εκεινη την μαλακια (restrictor λεγεται?), που το εχετε ολοι βγαλει, και βρισκεται μεσα στο φιλτροκουτι.............Eπισης ειναι αδυνατον στο tuono να χωρεσει ολος αυτος ο μηχανισμος...........Η εισαγωγη του mille ειναι πιο μακρια απο τις δοκους του πλαισιου (λαιμο) ;)
Δυστυχως στα tuono το εχουν βαλει ΜΟΝΟ για να μην κανει θορυβο και για να περασει τον ελεγχο............Λογικα ομως, πρεπει να δουλευει και λιιιιιιιιιγο καλυτερα στις χαμηλες
Για να δεις και ελεγξεις το flapper στο mille, χρειαζεται να βγαλεις ρην μουρη :( :(
-
αν σηκωσεις το τεποζιτο σου θα δεις οτι ειναι πριν την εισαγωγη του
Αυτό που λες είναι το restrictor που είναι στο φιλτροκούτι. Αυτό που φαίνεται στο σχήμα είναι flapper του ram air και είναι πίσω απ΄τη μάσκα αν μπορώ να δώ καλά. Απ΄ότι έχω διαβάσει (μιας και δεν το έχω δεί λυμένο) το Tuono έχει επίσης flapper μόνο που το μήκος του σωλήνα που το φιλοξενεί είναι μικρότερο απ΄ότι του Mille. Αυτό δίνει καλύτερη απόκριση στις χαμηλομεσαίες σε σχέση με του Mille.
Αν θυμάμαι καλά είναι η μια απ΄τις 2-3 διαφορές που έχει το Tuono με το παρτάλι. :dry:
-
Αν θυμάμαι καλά είναι η μια απ΄τις 2-3 διαφορές που έχει το Tuono με το παρτάλι. :dry:
Πόνος.
-
νομιζεις οτι δεν εχουν
-
Πόνος.
και χρόνος και δρόμος.... :dry:
Ίσως ο κάτοχος του 3πάρταλου να έχει εν μέρη δίκιο πάντως, μιας και τα σχεδιαγράμματα του Tuono και του μηχέσω δείχνουν παρόμοια εισαγωγή, αλλά στο υπέρτατο απουσιάζει το κλαπέτο... :)
Προφανώς είναι περιττό για το τούμπανο. :bye:
-
μην σκισετε κανα καλτσον φοβαμαι...........αλλαζοντας πηνια.....
:h22::h22::h22::h22:
παντως δεν γνωριζω τον λογο που δεν υπαρχει στο tuono, αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχει να κανει με τον διαθεσιμο χωρο..................
και ισως και με το γεγονος οτι τα on-off δεν χρειαζονται φλαπερ :D :D
-
παντως δεν γνωριζω τον λογο που δεν υπαρχει στο tuono, αλλα ειμαι σχεδον σιγουρος οτι εχει να κανει με τον διαθεσιμο χωρο..................
και ισως και με το γεγονος οτι τα on-off δεν χρειαζονται φλαπερ :D :D
Ο χώρος είναι άνετος, ευάερος και ευήλιος. :dry:
Απλά βρήκαν άλλο τρόπο να μην περνάνε τα νερά στο φιλτροκούτι :dry: :dry:
-
Δε χρειαζεται να τη βγαλεις.
Βουλωσε με μια μπιλια απο ρουλεμαν το σωληνακι που παει στον μηχανισμο υποπιεσης και τελος.
:bye:
-
Δε χρειαζεται να τη βγαλεις.
Βουλωσε με μια μπιλια απο ρουλεμαν το σωληνακι που παει στον μηχανισμο υποπιεσης και τελος.
:bye:
Μισές δουλειές.Αν είναι να το καταργήσει,να το ξηλώσει απο πάνω όλο το έργο του flapper για να γλυτώσει τα γραμμάρια.
-
Moνο με αυτο γλιτωνεις γραμμαρια
Αλλα αλοιμονο αν σε πιασει βροχη
:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Πόνος.
και χρόνος και δρόμος.... :dry:
Ίσως ο κάτοχος του 3πάρταλου να έχει εν μέρη δίκιο πάντως, μιας και τα σχεδιαγράμματα του Tuono και του μηχέσω δείχνουν παρόμοια εισαγωγή, αλλά στο υπέρτατο απουσιάζει το κλαπέτο... :)
Προφανώς είναι περιττό για το τούμπανο. :bye:
αφηστε το παρταλι μου στην ησυχια του :P :P :P :P
-
αφηστε το παρταλι μου στην ησυχια του :P :P :P :P
Δεν το εχεις δωσει ρε? :thnk: :thnk: :thnk:
-
Δεν το εχεις δωσει ρε? :thnk: :thnk: :thnk:
:h22: :h22: :h22:
-
Ευχαριστω για τισ απαντησεις παιδια. Δεν θα το βγαλω τελικα. Απ οτι καταλαβα το αποτελεσμα θα ειναι μηδαμηνο.
Ετσι κι αλλιως εχω φιλτρο Κ&Ν και εξατμισεις με map2.
-
Για να δεις και ελεγξεις το flapper στο mille, χρειαζεται να βγαλεις ρην μουρη :( :(
Με το axone, μπορείς να το τσεκάρεις ;)