APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: troffeo στις Σεπτέμβριος 07, 2014, 08:37:22 μμ
-
Έφθασε ο καιρός για την αλλαγή των ελαστικών στο RSV.
Επειδή είμαι άσχετος με το συγκεκριμένο μηχανάκι (στο CBR είχα βολευτεί τα Dunlop qualifier RR και 2 τα οποία τα είχα αλλάξει 3 συνεχόμενες φορές), η ερώτηση είναι .... τι προτείνετε???
Η χρήση που κάνω είναι:
Εθνική και επαρχιακοί δρόμοι, ΔΕΝ μπαίνει ΠΟΤΕ στην Αθήνα και γενικά σε κίνηση και που και που τίποτα Μέγαρα.
Γενικά οδηγώ σβέλτα, στρίβω σε Άγιο και Επίδαυρο, αλλά κάνω και χιλιόμετρα στην Εθνική σε βόλτες τα ΣΚ.
Τα χιλίομετρα που κάνω κατά μέσο όρο το χρόνο, είναι περίπου 6.000 οπότε δεν με ενδιαφέρει τα λάστιχα να βγάζουν 100.000χλμ :D , αφού συνήθως τα αλλάζω λόγω πολυκαιρίας.
Το πίσω είναι 190άρι, πάιζει να αλλάξει σε 180άρι??? και σε τι κερδίζω και σε τι χάνω???
Ευχαριστώ!
-
γιατι δεν παραμενεις στα dunlop?
εγω σταθερα βαζω τα gp racer κι αν εξαιρεσεις πολη ,ειναι παρα πολυ καλα
-
Καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Τα έχω δει και εγω τα Dunlop GP racer και με ψήνουν, αλλά θέλω να ρωτήσω:
Λένε ότι έχουν πολύ γρήγορη κορώνα και ότι δεν κάνουν για χρήση βόλτας - ταξιδιού. Μόνο για πίστα.
Ισχύει???
Εσύ τα έχεις στο Tuono και εάν ναι, το πίσω σε τι διάσταση???
Thx
-
Φίλε από διαστάσεις κλασσικά 190/55 ή 200/55...... Τώρα αυτό για τν κορώνα δεν ξέρω τι εννοείς αλλά έχω κάνει ταξίδι 1100 km μπρος πίσω με slik.....
-
Καταρχάς σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Τα έχω δει και εγω τα Dunlop GP racer και με ψήνουν, αλλά θέλω να ρωτήσω:
Λένε ότι έχουν πολύ γρήγορη κορώνα και ότι δεν κάνουν για χρήση βόλτας - ταξιδιού. Μόνο για πίστα.
Ισχύει???
Εσύ τα έχεις στο Tuono και εάν ναι, το πίσω σε τι διάσταση???
Thx
Φίλε μου και εγώ έχω τα gp 211 της dunlop την κορώνα τους δεν την λες γρήγορη με τίποτα. Τα gp 212 και τα pirelli rosso corsa που φόραγα είχαν όντος γρήγορη κορώνα. Διαστάσεις εγώ φοράω 190/55 αλλά έχω gen1 tuono. Με τις εξατμίσεις θα ανεβάσεις καμία φοτο να δούμε τη μηχανή?
-
GP racer είναι καταπληκτικό λάστιχο για την χρήση που θες! Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα σου βγάλει τα 6000χλμ, ειδικά το πίσω ακόμα και σε endurance.
Αλλά γιατί να πας σε 180? :thnk: Οι αλλαγή από το ένα στο άλλο δεν είναι ιδιαίτερα αισθητή θα έλεγα αλλά το 190 θεωρητικά σου δίνει μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής με τον δρόμο άρα καλύτερο κράτημα.
Έχει μεγαλύτερη διάμετρο, άρα πιο βαρύ, άρα περισσότερο αναρτώμενο βάρος, άρα λιγότερο ευέλικτο.
Με το 180 βέβαια θα μειωσεις διάμετρο, θα κερδίσεις βαρός & ευελιξία αλλά θα χαμηλωσεις και πίσω αλλάζοντας την καστερ οπότε θα χάσεις ευελιξία από εκεί, και επίσης θα κοντίνεις σε "γρανάζωμα".
Εγώ έκανα την ανάποδη αλλαγή και το μόνο που κατάλαβα σε όλα αυτά είναι το "γρανάζωμα" :D
-
pirelli diablo supercorsa rules....
-
Καλησπέρα σε όλους και ευχαριστώ για τις απαντήσεις!!!
Δεν με πειράζει εάν δεν βγάλουν 6.000χλμ τα λάστιχα, αφού θέλω να πάρω το καλύτερο έστω και εάν ζοριστούμε με τα φράγκα.
Άλλωστε η ίδια η κατοχή της μηχανής για την χρήση που της κάνω, στις μέρες μας είναι πολυτέλεια και μάλιστα μεγάλη...
Έχω καταλήξει ήδη σε 2 λάστιχα, πάντα με τις μαμά διαστάσεις:
1. Dunlop GP racer (soft-medium ή medium-endurance)
2. Pirelli Diablo Supercorsa BSB
Πάω περισσότερο πρός Dunlop όχι για την πολύ μικρή διαφορά των περίπου 30€ που έχουν, αλλά γιατί όποτε έχω βάλει Dunlop το έχω ευχαριστηθεί!!!
Θα ενημερώσω σύντομα.
Με τις εξατμίσεις θα ανεβάσεις καμία φοτο να δούμε τη μηχανή?
Μέσα στο ΣΚ, ελπίζω και ν καταφέρω να βγάλω και ν ανεβάσω καμιά φωτό, κυρίως καιρού επιτρέποντος.