APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: zachs στις Αύγουστος 13, 2015, 11:52:08 μμ

Τίτλος: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 13, 2015, 11:52:08 μμ
Παίδες σας χαιρετώ μετά από κάμποσο καιρό λόγω υποχρεώσεων :D

Έχω σκοπό να ασχοληθώ ξανά με το μηχανάκι κι επειδή δε βλέπω να παίρνω άλλο για πολύ καιρό λόγω οικογένειας,θέλω να ξαναμάθω κάποια πράγματα που τα 'χω ξεχάσει  :blus:

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

α)Καυσανάλυση,γιατί και κάθε πότε πρέπει να γίνεται και γιατί είναι άγνωστη λέξη για άλλες μάρκες

β)Συγχρονισμός κυλίνδρων,βλέπε α) :D

γ)map1,2 και πως σχετίζονται με τα παραπάνω

δ)Έχω ακράπες slip on και map2,τι καλύτερο μπορεί να δω με power commander και γιατί.Επίσης τι διαφορετικό κάνει η καυσανάλυση.Μπορείς με pc να γεμίσουν τα κενά στα χαμηλά;Το πλούσιο ή φτωχό μείγμα εξαρτάται από τη ποιότητα της καυσανάλυσης;Μπορεί να έχει επίδραση στο κραχ του κινητήρα ή τα ρίχνουμε όλα στο βάρος του βολάν όπως έκανα κι εγώ;

ε)Το μαμά πίσω sachs πρακτικά στα πόσα χλμ. θέλει σέρβις και τι περιλαμβάνει;

Χαιρετίσματα σ' όλα τα μέλη του φόρουμ που γνώρισα είτε από κοντά είτε μέσω του πληκτρολογίου και με βοήθησαν σε πολλές περιπτώσεις.Γεια σου bill κι οι υπόλοιποι :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Αύγουστος 14, 2015, 03:03:14 πμ
Welcome back!
Απ ότι καταλαβαίνω μιλας για rsv και βασει λεγομένων συμπεραίνώ οτι σου είχε χτυπήσει το μοτέρ???(Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με σε παρακαλώ).
Οι γνώστες του αντικειμένου θα σε βοηθήσουν σίγουρα, λιγο υπομονή να δουν το θέμα.


Απο μένα καλή επάνοδο και πάντα όρθιος! :kalo:
 :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 14, 2015, 11:41:18 πμ
Welcome back!
Απ ότι καταλαβαίνω μιλας για rsv και βασει λεγομένων συμπεραίνώ οτι σου είχε χτυπήσει το μοτέρ???(Αν κάνω λάθος διόρθωσέ με σε παρακαλώ).
Οι γνώστες του αντικειμένου θα σε βοηθήσουν σίγουρα, λιγο υπομονή να δουν το θέμα.


Απο μένα καλή επάνοδο και πάντα όρθιος! :kalo:
 :bye:

Παλιό μέλος πλέον,παράτησα καμμιά τριετία τη μηχανή σε σχέση με βόλτες,ψάξιμο κλπ, συντήρηση κανονικά.Το χτύπημα του μοτέρ έγινε το 2009 να φανταστείς,μεγάλη ιστορία εδώ μέσα,βοήθησε τα μέγιστα ο bill.Από τότε κελαηδάει.2006 rsv1000r,θέλω να ασχοληθώ πάλι και να το πάρω από την αρχή :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: bip-bip manos στις Αύγουστος 14, 2015, 11:55:56 πμ
Για όλα φταίει. Το βάρος του βολάν!!
Εάν δεν το έχεις βγάλει δεν καίει πηνία ούτε ανορθωτές.... Δεν θέλει ρυθμισμα στα σώματα και τα λάστιχα σου κρατάνε πάνω. Από 25.727 km!!  :P :P
Χαίρομαι όταν βλέπω να ξανά μπαίνουν άτομα που έγραφαν συστηματικά παλιά!!
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: nenhs στις Αύγουστος 14, 2015, 01:07:08 μμ
Καλώς τον Λιακο το συγχωριανο!
Με το καλό η νέα αρχή με το εργαλείο σου φίλε.... Και ελπίζω να βρεθούμε κ κάποτε στο χωριό με τα μοτορια να κάνουμε λίγο ντορο
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 14, 2015, 01:41:50 μμ
Καλως τον  :bye:




Παίδες σας χαιρετώ μετά από κάμποσο καιρό λόγω υποχρεώσεων :D

α)Καυσανάλυση,γιατί και κάθε πότε πρέπει να γίνεται και γιατί είναι άγνωστη λέξη για άλλες μάρκες

β)Συγχρονισμός κυλίνδρων,βλέπε α) :D

γ)map1,2 και πως σχετίζονται με τα παραπάνω

δ)Έχω ακράπες slip on και map2,τι καλύτερο μπορεί να δω με power commander και γιατί.Επίσης τι διαφορετικό κάνει η καυσανάλυση.Μπορείς με pc να γεμίσουν τα κενά στα χαμηλά;Το πλούσιο ή φτωχό μείγμα εξαρτάται από τη ποιότητα της καυσανάλυσης;Μπορεί να έχει επίδραση στο κραχ του κινητήρα ή τα ρίχνουμε όλα στο βάρος του βολάν όπως έκανα κι εγώ;

ε)Το μαμά πίσω sachs πρακτικά στα πόσα χλμ. θέλει σέρβις και τι περιλαμβάνει;



α) Δεν ειναι αγνωστη λεξη σε αλλες μαρκες. Εχω δει αρκετα μηχανακια που την φτιαχνουν. Συνηθως εχει να κανει με ρυπους αλλα και με την λειτουργια του μοτερ στα μικρα ανοιγματα του γκαζιου και μεχρι 3-4 χιλιαδες στροφες. Επισης, διορθωνει το β) οταν δεν μπορεις να το ρυθμισεις.
Στο rsv ειχα να κανω πολλα χρονια. Εκανα μια στην αρχη στον Βασιλη και τελος.


β) Καθε 10000χλμ θελει και βοηθαει στην ομαλη λειτουργια του μοτερ, ωστε και οι 2 κυλινδροι, σε μικρα ανοιγματα γκαζιου (μικρες γωνιες ανοιγματος πεταλουδων) να τραβανε το ιδιο.

γ) Τα map1&2 δεν εχουν σχεση με τα αποπανω. Ειναι engine variants για να μπορεις να εκμεταλλευτεις καλυτερα το μοτερ, εφοσον εχεις βαλει τελικα (αρα δεν μας ενδιαφερουν απολυτα οι ρυποι)-map2.

δ) Το PC3 θα σου διορθωσει καποια λαθη στην χαρτογραφηση, που τα εχουν ολα τα μηχανακια. Εφοσον ειναι στο map2, η ECU δεν λαμβανει υποψιν της τις τιμες του λαμδα, αλλα απαιτει να ειναι ενωμενος και ετσι μπορεις να πειραξεις το PC3 ωστε να δουλεψει πιο σωστα ο ψεκασμος.
Η καυσαναλυση δειχνει το μιγμα, αλλα επηρεαζει οπως ειπα το ρελαντι και τις χαμηλες στροφες, εκει που ειναι δυσκολο ακομα και φτωχο να ειναι το μιγμα να κανεις ζημια στο μοτερ.


ε)Νομιζω το μαμα πισω το πετας και παιρνεις ενα αλλο  :D Θα σου απαντησουν πιο καλα οσοι ξερουν καλυτερα.
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 14, 2015, 02:06:00 μμ
Ωραίος Κοσμά όπως πάντα :kalo:

Το έχω σε map2 και τελικά ακράπες με 16-42 γρανάζωμα.Καυσανάλυση έκανα μια φορά όλο κι όλο κάποτε,συγχρονισμό το ίδιο.Έχω 42000χλμ. και θέλω να το κάνω ένα γενικό σέρβις,γι'αυτό ρωτάω.Βαλβίδες κλπ.

Όταν έκανε το μπαμ ή κραχ ή όπως αλλιώς  :D ,αντιλαμβάνομαι μετά από πολλά χρόνια ότι δε μπορεί να ήταν το βάρος-βολάν αλλά κάτι άλλο.Το μείγμα ίσως ή εντέλλει κάποια αστοχία όπως μου έλεγε κι ο bill.Ήμουν σε κοντόκανα mivv,φίλτρο,ανοικτό φιλτροκούτι, map2,βάρος βολάν τα οποία μπήκαν Ιούλιο του '08.Δεκέμβριο του ΄08 έγινε καυσανάλυση κι αμέσως μετά κόλλημα.Δε θέλω να ανοίξω άσκοπη κουβέντα για τα παλιά,απλά τα αναφέρω.

Επειδή έχω αρκετά πράγματα πάνω γι'αυτό ρωτάω πως να κινηθώ κι αν είναι καλή επένδυση το pc3 για εξομάλυνση χαμηλά που έχει χάσει σε σχέση με μαμά,γιατί σκέφτομαι ακόμη και να το γυρίσω σε μανίσιο,μέχρι και τις ζάντες και μετά να βάζω πάλι σιγά σιγά χάνοντας έτσι όμως σε χρήμακαι χρόνο :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: nikosfactory στις Αύγουστος 14, 2015, 02:41:02 μμ
Καλησπερα φιλε μου κ απο εμενα! Δεν ειμαι γνωστης αλλα συχνος πελατης διαφορων μαστορων/βελτιωτων στους οποιους εχω ακουμπησει ουκ ολιγα ευρω..
Οσων αφορα το pc3 να σου πω οτι παντα το συνιστούσαν οι ανωτέρω μονο σε αλλαγη ολου του συστήματος εξατμισης δηλ απο λαιμους..
Στο Cbr XX στο Zx12 και στο Busa που ειχα φορυσα ολοσωμες εξατμισεις στην αρχη χωρις pc3..Εχανα παρα πολυ στα χαμηλα και ειχα εντονα σκασιματα σε κλεισιμο γκαζιου με αποτελεσμα να μην μου αρεσει η ολη συμπεριφορα..
Μολις εβαζα το pc3 το οποιο πρυποθετει χαρτογραφηση (υπολογιζε 250ευρω τουλαχιστον τοσα εδινα πανω κατω πριν λιγα χρονια) και δοκιμες επι δοκιμων για να ταιριαξει στο μηχανακι σου , τοτε εβλεπα πιο γραμμική λειτουργια χωρις σκασιματα βελτιωση στα χαμηλα αλλα οχι οπως στο μαμα..
Αποψη μου ιδιως τις εποχες αυτες αν δεν σου ειναι απαραιτητο να μην μπλεξεις με δαυτο..εκτος κ αν το βρεις τσαμπα κ ξερεις απο χαρτογραφηση..
Ειμαι υπερ των βελτιωσεων και εχω δαπανησει πολλα παρα πολλα σε εξατμισεις ροικες pc3 κτλ στις μηχανες που ειχα και το συμπερασμα ειναι οτι τελικα μαμα ειναι καλυτερα και φθηνοτερα! Επενδυσε σε αναρτησεις φρενα  λαστιχα βενζινες τα αλλα δεν εχουν νοημα κατεμε..
Μακαρι να ηξερα να σου εξηγουσα πως δουλευει αυτο το ρημαδι το pc3 αλλα επειδη η ημιμαθεια ειναι χειροτερη απο την αμαθεια θα το αφησω σε οσους ξερουν κατι παραρπανω!
Καλες βολτες σου ευχομαι!
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 14, 2015, 03:10:05 μμ
Γεια σου νίκο καλώς ήρθες και καλορίζικο :bye:

Μεγάλη αλλαγή από busa σε τουόνο! :kalo:

Επειδή δε θέλω να μπλέξω γι'αυτό ρωτάω.Ένα καλό σέρβις μου αρκεί.Ο Κοσμάς πάνω κάτω με κάλυψε,ό,τι άλλο έχει να προσθέσει ο καθένας είναι καλό :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 14, 2015, 03:19:56 μμ
Και να ολοκληρώσω με άλλη μια απορία.Υπάρχει εκείνο το λαστιχένιο μαραφέτι που είχαμε παραγγείλει κάποτε για άνοιγμα στο φιλτροκούτι και φίλτρο αέρος ΚΝ.Αν μπουν αυτά με τα τελικά που υπάρχουν πάνω τι συμπληρωματική δουλειά πρέπει να γίνει για να μην έχει πρόβλημα το μοτέρ;Η καυσανάλυση απ'ότι κατάλαβα δεν αρκεί για να μην στεγνώνει στα ψηλά και διαλύει.Όπως καταλαβαίνετε δε θέλω μια από τα ίδια γι'αυτό ρωτάω :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: bip-bip manos στις Αύγουστος 15, 2015, 11:17:44 πμ
Φίλε μου είσαι αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι!! :) :P δίκιο έχεις. Βέβαια αλλά μν φοβάσε τόσο καιρό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχε σπάσει το μοτερ!!
Τώρα πες'μας τι θέλεις να κάνεις στο μηχανακι ?? Σε τι διαδρομές το πηγαίνεις να σου δώσουμε μερικές συμβουλές!!
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 15, 2015, 01:14:49 μμ
Φίλε μου είσαι αυτό που λένε όποιος καεί στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι!! :) :P δίκιο έχεις. Βέβαια αλλά μν φοβάσε τόσο καιρό εάν κάτι δεν πήγαινε καλά θα είχε σπάσει το μοτερ!!
Τώρα πες'μας τι θέλεις να κάνεις στο μηχανακι ?? Σε τι διαδρομές το πηγαίνεις να σου δώσουμε μερικές συμβουλές!!

Δουλειά-σπίτι,σπίτι-δουλειά! :h22:

Όσο ζεις (και μεγαλώνεις) μαθαίνεις.Είμαι σίγουρος πλέον ότι το κραχ δεν έγινε απ'το βάρος αλλά από στεγνό μείγμα.Βάλαμε τελικά,ανοίξαμε φιλτροκούτι,βάλαμε ΚΝ το γυρίσαμε σε μαπ2.Έχω την εντύπωση ότι θέλει κάποιο μαραφέτι πάνω για να δουλέψουν όλα αυτά όπως το pc3 πχ.Αυτό που ρωτάω είναι αν βάζοντας ΚΝ και ανοίγοντας φιλτροκούτι, μιας και τα έχω, θέλει και κάτι άλλο για να είμαι ήσυχος.Ζάντες έχω,gilles έχω τα πάντα όλα λέμε! :bye:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: bip-bip manos στις Αύγουστος 15, 2015, 02:32:18 μμ
Να τα βάλεις δεν χρειάζεται κάτι..... Δεν θα σου στεγνώσει με ένα φίλτρο και περισσότερο όγκο στο φιλτροκουτι...
Αυτό που χρειάζεσαι είναι γρανάζια!!! Ένα 15/44θα σου πέσει λουκούμι για πήγαινε έλα στν δουλειά!!! Θα έχεις έχεις ένα ατελείωτο χαμόγελο όλη μέρα!!
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 15, 2015, 03:15:42 μμ
Να τα βάλεις δεν χρειάζεται κάτι..... Δεν θα σου στεγνώσει με ένα φίλτρο και περισσότερο όγκο στο φιλτροκουτι...
Αυτό που χρειάζεσαι είναι γρανάζια!!! Ένα 15/44θα σου πέσει λουκούμι για πήγαινε έλα στν δουλειά!!! Θα έχεις έχεις ένα ατελείωτο χαμόγελο όλη μέρα!!

Δεν είμαι τόσο σίγουρος ρε φίλος γι'αυτό ρωτάω :thnk:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: bros400pgm στις Αύγουστος 15, 2015, 04:10:55 μμ
Θυμαμαι καποτε μια συζητηση που ειχα με καποιον για ενα μοτερ rotax ενως παιδιου, το οποιο ειχε "κολλησει" 3 φορες συνεχομενα και δεν ειχε καποιο εμφανες προβλημα. Επρεπε να διερευνηθει διεξοδικα για να βρεθει το προβλημα (δεν εμαθα ποτε τι εγινε τελικα).

Νομιζω αγαπητε Zachs, οτι, εφοσον θες να σου φυγει και η παραμικρη αμφιβολια, πρεπει να βρεις καποιον με ενα wideband lamda logger, να σου κουμπωσει τον λαμδα σε καθε κυλινδρο χωριστα και να το δουλεψεις το μηχανακι για ενα τεποζιτο σε διαφορες συνθηκες (πολη, επαρχιακο, γρηγορες βολτες, ακομα και πιστα, τελικες κλπ κλπ). Ιδανικα μπορεις να το χωσεις και σε ενα δυναμομετρο να το τσεκαρουν ετσι.
Εαν ησουν Πατρα θα μπορουσαμε να το δουμε, σχετικα φθηνα ;)
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: kalopaido στις Αύγουστος 16, 2015, 12:00:26 μμ
welcome back  φίλος καλή  ευκολία
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 16, 2015, 09:00:52 μμ
Θυμαμαι καποτε μια συζητηση που ειχα με καποιον για ενα μοτερ rotax ενως παιδιου, το οποιο ειχε "κολλησει" 3 φορες συνεχομενα και δεν ειχε καποιο εμφανες προβλημα. Επρεπε να διερευνηθει διεξοδικα για να βρεθει το προβλημα (δεν εμαθα ποτε τι εγινε τελικα).

Νομιζω αγαπητε Zachs, οτι, εφοσον θες να σου φυγει και η παραμικρη αμφιβολια, πρεπει να βρεις καποιον με ενα wideband lamda logger, να σου κουμπωσει τον λαμδα σε καθε κυλινδρο χωριστα και να το δουλεψεις το μηχανακι για ενα τεποζιτο σε διαφορες συνθηκες (πολη, επαρχιακο, γρηγορες βολτες, ακομα και πιστα, τελικες κλπ κλπ). Ιδανικα μπορεις να το χωσεις και σε ενα δυναμομετρο να το τσεκαρουν ετσι.
Εαν ησουν Πατρα θα μπορουσαμε να το δουμε, σχετικα φθηνα ;)

Τρεις φορές σερί!!!Κλάμα :cry:

Ευχαριστώ για τη πρόταση αλλά αποφάσισα σε πρώτη φάση να το αφήσω μόνο με τα τελικά και θα κάνω από βδομάδα μια καλή καυσανάλυση.Α,μπορεί να ξαναβγάλω και το βάρος   :lol%


welcome back  φίλος καλή  ευκολία

Εσένα δε σου μιλάω ρε,έτσι όπως έκανες το μηχανάκι!!! :tez:
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: kalopaido στις Αύγουστος 17, 2015, 06:32:48 μμ


Εσένα δε σου μιλάω ρε,έτσι όπως έκανες το μηχανάκι!!! :tez:
[/quote]


έλα  ρε μίλα  μου  και  εγώ  θα  σε δώσω  ιδέες να κάνεις και  εσύ  το  μηχανάκι  σου transormers      :P    χαχαχα
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: kle στις Αύγουστος 20, 2015, 09:16:33 πμ
το μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα ;) !
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 20, 2015, 12:55:10 μμ
το μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα ;) !

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Κλεάνθη και το πιο δύσκολο ;)
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: kle στις Αύγουστος 20, 2015, 03:18:18 μμ
το μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα ;) !

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Κλεάνθη και το πιο δύσκολο ;)
οπότε ασε όλα τα υπόλοιπα...και βάλε μόνο ενα ζευγάρι λάστιχα ΦΡΕΣΚΑ
Τίτλος: Απ: Επανεργοποίηση!
Αποστολή από: zachs στις Αύγουστος 20, 2015, 10:15:30 μμ
το μόνο που χρειάζεται ειναι χιλιόμετρα ;) !

Αυτό είναι το μόνο σίγουρο Κλεάνθη και το πιο δύσκολο ;)
οπότε ασε όλα τα υπόλοιπα...και βάλε μόνο ενα ζευγάρι λάστιχα ΦΡΕΣΚΑ

Έτσι θα γίνει απ'ότι φαίνεται! ;)