APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: rocky26b στις Ιούλιος 08, 2017, 08:57:31 πμ
-
Και ναι,μετα απο χρονια αναμονης το ονειρο ζωντανεψε και ηρθε στο γκαραζ και το δευτερο απριλια..Rsv1000-r με πρωτη αδεια το '12 και 6100 χλμ..Απλα δε μπορουσα να το αφησω να φυγει!Τοσο ομορφη,οσο θες να το καβαλας,αλλο τοσο θες να το χαζευεις..Τελικα το δικυλινδρο εχει αλλη γλυκα,τελος!!Μια ερωτηση ομως,γιατι εχω φουλ αποριες αν και εχω διαβασει οτι πληροφορια μπορεσα να βρω απ το ιντερνετ..Χθες που το πηρα απο Ιλιον να το φερω σπιτι (Σαλαμινα μενω) στη κινηση στη Θηβων,εφτασε μεχρι 101 βαθμους..Το απογευμα που πηγαμε με τη παρεα μια πρωτη χαλαρη βολτα σε ψιλοεπαρχιακο περιφερειακο δρομο του νησιου με ταχυτητες 70-110,δηλ χαλαρη βολτιτσα και η θερμοκρασια επαιξε απο 88 κατωτερο μεχρι και 98 μεγιστο..Ειναι νορμαλ σαν θερμοκρασιες?Σε ποιο ανοιχτο δρομο (πχ εθνικη) τι φασμα θερμοκρασιων θα πρεπει να βλεπω?Η μηχανη φοραει akrapovic (οχι ολοσωμη) και χαρτη,δεν ξερω ποιο,το παιδι που μου το εδωσε δε μου διευκρινησε (μαλλον δε θυμοταν).Απο Δευτερα που θα το παω για μια προαιρετικη αλλαγη λαδια κλπ θα μαθω περισσοτερα..Μεσημερακι ερχονται κ φωτος!!! :bye: :bye:
-
Γεια σου φίλε
Νορμάλ θερμοκρασίες θεωρούνται από 77-78 μέχρι 82-83 .
Πάντα με νορμάλ συνθήκες θερμοκρασίας,και ανοικτό δρόμο
-
Σ'ευχαριστω για την απαντηση!οταν λες ανοιχτο δρομο εννοεις εθνικη ετσι?αρα να υποθεσω οτι παλια εθνικη π εχει κλειστο στροφιλικι τους 80-85 βαθμους τους εχω δεδομενους ε?
-
Καλορίζικο λεβεντιά και πάντα όρθιος
Με τέτοιες ζέστες τελευταία κι εγώ έχω δει στο κέντρο 98ο .
Φυσιολογική θερμοκρασία για το δικό μου που είναι πρώτης γενιάς είναι 75 - 77 βαθμοί.
Στους 92 πρέπει να ξεκινάνε τα βεντιλατέρ. Αυτά δεν πρέπει να αφήνουνε να φτάσει η θερμοκρασία πάνω από 100.
Αφού θα πας για έλεγχο όπως λες έλεγξε το ψυκτικό κύκλωμα για πληρότητα και διαρροές.
Επίσης συνιστώ να βάλεις καλό λάδι (πλήρως συνθετικό καλής ποιότητας) και θα δεις διαφορά σε πολλά πράγματα.
Να την χαρείς φίλε μου :bye:
-
Καλορίζικο λεβεντιά και πάντα όρθιος
Με τέτοιες ζέστες τελευταία κι εγώ έχω δει στο κέντρο 98ο .
Φυσιολογική θερμοκρασία για το δικό μου που είναι πρώτης γενιάς είναι 75 - 77 βαθμοί.
Στους 92 πρέπει να ξεκινάνε τα βεντιλατέρ. Αυτά δεν πρέπει να αφήνουνε να φτάσει η θερμοκρασία πάνω από 100.
Αφού θα πας για έλεγχο όπως λες έλεγξε το ψυκτικό κύκλωμα για πληρότητα και διαρροές.
Επίσης συνιστώ να βάλεις καλό λάδι (πλήρως συνθετικό καλής ποιότητας) και θα δεις διαφορά σε πολλά πράγματα.
Να την χαρείς φίλε μου :bye:
Εγώ με 2ης γενιάς έχω ακριβώς τις ίδιες θερμοκρασίες.
-
Οριστε κ οι φωτο που χρωστουσα,η τελευταια ειναι απο τη σημερινη βολτα Λουτρακι μεσω παλιας εθνικης..Η ζελατινα ειναι καινουρια,την αλλαξα με την εργοστασιακη λογω γρατζουνιων...Σημερα δυο φορες μου εσβησε χωρις ουσιαστικο λογο,μια στο φαναρι σταματημενος λιγο πριν μπουμε Λουτρακι και αλλη μια λιγο πριν παρκαρω..
-
Που μπορει να οφειλεται στο οτι μ εσβησε δυο φορες στο ακυρο??
-
Πήγαινε κάνε του ένα καλό σέρβις το οποίο να περιλαμβάνει και καθαρισμό σωμάτων φίλτρου αέρα και συγχρονισμό κυλίνδρων βάλε και μια τον εγκέφαλο για μικρό ρυθμίσεις και μετά βλέπεις για πιο βαθιά αν χρήζει ανάγκης!
Πόσα χλμ έχει????
-
6170 εχει..αυριο θα πηγαινα ετσι κ αλλιως στο μαστορα στην αλλαγη λαδιων! :kalo:
-
6170 εχει..αυριο θα πηγαινα ετσι κ αλλιως στο μαστορα στην αλλαγη λαδιων! :kalo:
Μόνοοοοοο... Τότε δεν νομίζω να θέλει συγχρονισμό μόνο τα υπόλοιπα!
Θα δούμε τι θα πει και ο μάστορας :ohyes:
-
Στα gen2 το βεντιλατερ ανοιγει στους 97 κ κλεινει στους 93 κ παμε παλι απο την αρχη :P Καλές βολτες! Οι θερμοκρασιες που ειδες ειναι νορμαλ για επαρχιακο με ταχυτητες 60-80 χλμ,σε ανοιχτο δρομο με πανω απο 100χλμ το μηχανακι θα δουλευει στους 76 το χειμωνα κ 78 το καλοκαιρι(εννοω με 6η κ 4000-5000 στροφες). Οταν λες εσβησε? Την ωρα που τραβηξες συμπλεκτη για αλλαγη?Απο νεκρα με ξερογκαζια εστω μικρη?
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο
Πολύ όμορφο να το χαίρεσαι.Νομιζα το πήρες απο την Μιχαλακοπουλου απο έμπορο.Αυτό είναι πραγματικά χαρτί 6200Κμ
Να το δούμε και από κοντά σε κάποια βόλτα με το φόρουμ
Πάντα όρθιος
-
Να στε καλα παιδια!!Μ εχει σβησει εχοντας νεκρα χωρις ξερογκαζια απλα στο ρελαντι κ την αλλη μετα απο ενα ανοιγμα κλεινοντας το γκαζι χωρις να συμπλεκταρω..
-
Φίλε μου επειδή ήσουν κ τς δύο φορές σταματημένος!!!
εάν έχεις αδύναμη σχετικα μπαταρία τν ώρα πού μπαίνει σε λειτουργία το βεντιλατερ πιθανόν να σου σβήσει....
Το είχα παρατηρήσει στο δικό μού που το έκανε στο ρελαντί......
-
ισως να ειναι κ αυτο μια εξηγηση..Παντως στο οργανο με σβηστο το μοτερ δειχνει 12 - 12,1 βολτ..
-
Σε λειτουργία πόσα V σου δείχνει???
Ρωτάω μν έχεις κανένα θεματακι με τν ανορθωτη !!!
-
Φιλε δεν εχω τσεκαρει ταση σε λειτουργια ,θα το κοιταξω αυριο το πρωι!
-
Φιλε δεν εχω τσεκαρει ταση σε λειτουργια ,θα το κοιταξω αυριο το πρωι!
Δες στο ρελαντί κ στς 4000....
-
λοιπον το εβαλα τωρα μπροστα...Αρχικα στο ρελαντι επαιζε απο 12,6 εως 13 βολτ..Αφου ζεσταθηκε λιγο ανεβασα στις 4000 (οχι εν κινησει) και εδειχνε 12,8 σταθερα..Επειτα το αφησα ξανα στο ρελαντι και εδειχνε 13 και μετα ξαναανεβασα στις 4000 και εδειχνε σταθερα 13,1 βολτ!
-
λοιπον το εβαλα τωρα μπροστα...Αρχικα στο ρελαντι επαιζε απο 12,6 εως 13 βολτ..Αφου ζεσταθηκε λιγο ανεβασα στις 4000 (οχι εν κινησει) και εδειχνε 12,8 σταθερα..Επειτα το αφησα ξανα στο ρελαντι και εδειχνε 13 και μετα ξαναανεβασα στις 4000 και εδειχνε σταθερα 13,1 βολτ!
Καλά είναι γιατί το όργανο δείχνει πάντα λιγότερο από την τάση που φτάνει στην μπαταρία. Αν έχεις ένα βολτόμετρο δες και στους πόλους της μπαταρίας. Πρέπει να δείχνει 14+Volts όταν λειτουργεί η μηχανή.
Ίσως σου το έχουν ξαναπεί αλλά δεν της αρέσει το συχνό βάλε μπροστά και σβήσε. Να δίνεις χρόνο / αποστάσεις για να γεμίζει η μπαταρία γιατί καταναλώνει αρκετό ρεύμα για να πάρει μπροστά.
Έχεις τις ανησυχίες του καινούργιου σου παιχνιδιού και καλά κάνεις. Βάλε καλό λαδάκι, κοίταξε τα μπουζί σου και το ψυκτικό σου κύκλωμα και θα είσαι εντάξει. :bye:
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες!!παντως στο rs σε λειτουργια το οργανο ξεπερναει οριακα τα 14 volt..Ακομα το μαθαινω το μηχανακι,σημερα το εκανα κ ενα μπανακι κ γυαλισε!φωτος πιο βραδυ
-
Εγώ θεωρώ ότι είσαι πολύ χαμηλά..... Κ στο ρελαντί όταν μπουν σε λειτουργία τα βεντιλατερ το μηχανάκι θα σβήνει....
Εάν είναι καλή η μπαταρία σου τότε έχεις πρόβλημα στο σύστημα φόρτισης....
Εμένα έχει ρελαντί 13,5 και με στροφές πάνω από 14!!!!
-
Κρινοντας απ τις ενδειξεις π παιρνω κ στο rs θα συμφωνησω μαζι σ!να δοκιμασω να τη ''ζωντανεψω" λιγο μ ενα φορτιστη?
-
Αρχικά δν κάνεις ένα τέστ?? Βάλτο ρελαντί κ άστο να μπουν τα φαν σε λειτουργία 2-3 φορές εάν σου σβήσει δώστου ρεύμα από ένα αμάξι βάλτο ξανά να δουλέψει να δεις ότι είσαι οκ!!
Μετά φορτίζεις τν δικιά σου μπαταρία τν τοποθετείς κ μετράς ξανά..... Αν κ πιστεύω ότι θέλεις ανορθωτη......
-
Τσέκαρε πηνία,βγαλε την καφε φυσα κ μετρα τα πηνια βαζοντας ενα βολτομετρο εναλαξ σε καθε ακρο της φυσας πρεπει στις 4.000 στροφες να εχει πανω απο 60 volt
-
Το θέμα ανορθωτης εύκολα βρίσκεται. Απλά μετράς με πολύμετρο στις 4Κ και αν δεν δεις πάνω από 13ν έχεις θέμα
Εγώ θα έλεγα να πας με την σειρά τον έλεγχο δλδ... 1) Φορτιζεις την μπαταρία καλα
2) αποσυνδεεις τον ανορθωτη (όλα τα καλώδια από πάνω του)
3) παίρνεις ένα πολυμετρο
4) βάζεις εμπρός το μηχανάκι και το κρατάς σταθερό στις 4κ ενώ ταυτόχρονα μετράς ανά δύο τα κίτρινα καλώδια του πηνίου. Το πολύμετρο πρέπει να είναι στην θέση AC (εναλλασσόμενο ρεύμα). Αν δεις σε όλες τις επαφές όπως και αν τις μετρήσεις πάνω από 60ν AC είναι οκ και πας στο επόμενο βήμα.
5) κλείνεις το μοτέρ και συνδέεις μόνο τα καλώδια του πηνιου που μετρησες σ πάνω στον ανορθωτη
6) Βάζεις μπρος πάλι και μετράς τα δύο καλώδια που πάνε από τον ανόρθωτη στην μπαταρία. Πρέπει τώρα με το πολύμετρο στην θέση DC να έχεις απο 13.5ν έως 14.5ν στις 4 000 στροφές. Αν όχι έχεις θέμα ανορθωτη . Αν έχεις τα volts που σου λέω τότε πας στο επόμενο βήμα.
6) Αλλάζεις μπαταρία.
Βέβαια πριν αλλάξεις μπαταρία καλό θα ήταν να μετρήσεις πόσα αμπέρ τραβάει το μηχανακι σου μήπως έχεις κάπου βραχυκύκλωμα
Αυτά.... :kalo:
-
Παιδια ησασταν κατατοπιστικοτατοι,ευχαριστω πολυ!!Απο Τριτη που θα χω χρονο να ασχοληθω ξανα με το μηχανηακι θα προσπαθησω να τσεκαρω...Θελω να πιστευω οτι ειναι μπαταρια γιατι τις πρωτες μερες αναβα την οθονη για ψιλου πηδημα για να δω τις λευτουργιες της κλπ (καινουριο κοσκινακι).Χθες παντως ειχε σχολαστικο μπανακι και ας πεθανα απ τη ζεστη...
-
Πανεμορφο !!! :kalo:
-
:ohyes: :ohyes:
-
tank pad για την κυρια...!περιμενω τωρα να μ ερθουν κ τα αυτοκολλητακια ohlins συν το λιονταρι για το αριστερο φαιρινγκ και οπτικα κατα 95% θα μαστε :kalo:
-
Καλησπέρα ομάδα.Ξαναγραφω εδώ για να μην ανοίξω νέο θέμα..το μόνο που έλειπε από τη μηχανή για να γίνει οπτικά 100% οκ ήταν το αυτοκόλλητο λιονταρι μπροστά αριστερά.βρηκα μια εταιρεία που πουλά μεμονωμένα αυτοκόλλητα για το rsv μια όχι αναγκαστικά όλο το πακέτο. https://motor-stickers.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_14_15_285&products_id=847 (είναι το no1).Απ' ότι έχω δει τα αυτοκολλητα στο ντεπόζιτο π έχει από μαμά είναι σίγουρα βερνικομενα,ενω τα υπόλοιπα στο φαιρινγκ όπως βλέπω όχι.η ερώτηση Μ είναι η εξής,αφού το βάλω πάνω να το περάσω βερνίκι η αν δεν είναι και τα υπόλοιπα στο φαιρινγκ βερνικομενα να μη το κάνω και θα αντέξει;η μηχανη να θυμίσω βγαίνει 2-3 φορές το μήνα για τη βόλτα της Κυριακής και πλένεται χωρίς πιεστικό..Αν ναι,οποίος έχει κάποιον καλό μάστορα που να κάνει τη δουλειά σε Αθήνα/Πειραιά,ας προτείνει!
-
ρωτησες σε καμια αντιπροσωπεια για το αυτοκολλητο;
-
Ναι εννοείται, στην Καλιρροης, και μου είπε ότι τα δίνουν μόνο πακέτο, γύρω στα 300€!!!!!!
-
Στην δεξιά πλευρά του φαιρινγκ τα αυτοκόλλητα δε τα έχουν βερνικώσει και δεν έχουν σημάδια φθοράς, αλλά ίσως είναι λόγω ποιότητας. Στην αριστερή που θα βάλω το λιοντάρι που λείπει,αν το βερνικώσω για να κρατήσει, θα κάνει διάφορα στο μάτι με τη δεξιά πλευρά που δεν έχει βερνίκι;;;
-
Στην δεξιά πλευρά του φαιρινγκ τα αυτοκόλλητα δε τα έχουν βερνικώσει και δεν έχουν σημάδια φθοράς, αλλά ίσως είναι λόγω ποιότητας. Στην αριστερή που θα βάλω το λιοντάρι που λείπει,αν το βερνικώσω για να κρατήσει, θα κάνει διάφορα στο μάτι με τη δεξιά πλευρά που δεν έχει βερνίκι;;;
Ναι!
-
Ναι εννοείται, στην Καλιρροης, και μου είπε ότι τα δίνουν μόνο πακέτο, γύρω στα 300€!!!!!!
Όταν χρειάστηκε να παραγγείλω από δεξιά γιατί το έγδαρα (όχι από πέσιμο :D),αγόρασα μόνο το λιοντάρι και τίποτα άλλο.Μιλάω για το ίδιο ακριβώς μηχανάκι με σένα.Είσαι σίγουρος;Αν ισχύει,οι άνθρωποι είναι απαράδεκτοι. :ohmy:
-
Ρώτα κ αλλού...Στην Καλλιρόης καλά είναι να μην σταματάς...Ευγενεστατοι αντιεπαγγελματιες...
-
Ρώτα κ αλλού...Στην Καλλιρόης καλά είναι να μην σταματάς...Ευγενεστατοι αντιεπαγγελματιες...
Εγώ έχω πάει στην Καλλιρρόης 4-5 φορές και ήταν πολύ ευγενεστατοι, μιλάω για τα ανταλλακτικά και όχι για το σέρβις, το μόνο λάθος που μου έκαναν ήταν αντί για χούφτες από Dorsoduro 750 μου έφεραν από 1.200αρι, και πάντα με χαμόγελο, τώρα αν τα αυτοκόλλητα έχουν τόσο.. Τι να σου κάνει κι ο πωλητής; δικό του δεν είναι το μαγαζί
-
Αυτό είπα κ εγώ Ευγενεστατοι...απλά είναι κ αντιεπαγγελματιες κ άσχετοι...τα αυτοκόλλητα ίσως ν πάνε κ χωριστά αυτό λέμε όχι να του τα δώσει πιο φθηνά..εγώ παντός για δύο βίδες που ήθελα έπρεπε να δώσω κανα 50€ γιατί έπρεπε να πάρω όλο το σακουλάκι όπως έρχεται,κ όταν του είπα ότι ο κωδικός αναφερεται σε μια βίδα μου είπε ότι έρχεται ολοκληρο σακουλάκι κ έτσι το πουλάνε,κ του είχα σκάσει κ ένα 1000€ στο συνεργείο για τσαπατσοδουλεια...ο πιο ευγενικός ,ασχετος,αντιεπαγγελματιες αντιπρόσωπος...
-
Κάνε ένα μικρό κόπο και τσέκαρε κι εδώ.
Πολύ σωστοί οι τύποι.
www.motosp.gr
Στάλθηκε από το VTR-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ωραίο site έχουν και φαίνονται οργανωμένοι. Εγώ έχω ήδη παραγγείλει από κει που σας έστειλα, ελπίζω να βγει οκ,μολις το παραλάβω θα ενημερώσω. Άρα δεν το βερνικωνω και ελπίζουμε να αντέξει στο πέρασμά του χρόνου! :pray:
-
παντως δεν ξερω για το rsv αλλα για το τουονο που ηθελα μονο 2 αυτοκολλητα για την ουρα τα εδιναν ξεχωριστα δεν μου ειπαν οτι πανε ολα τα αυτοκολλητα πακετο.
τα ιδιο συνεβη και αλλη φορα για τα αυτοκολλητα της καρινας
-
Κοιτα κι εδω : https://eshop-stickers.com/el/contact
-
παντως δεν ξερω για το rsv αλλα για το τουονο που ηθελα μονο 2 αυτοκολλητα για την ουρα τα εδιναν ξεχωριστα δεν μου ειπαν οτι πανε ολα τα αυτοκολλητα πακετο.
τα ιδιο συνεβη και αλλη φορα για τα αυτοκολλητα της καρινας
Το ίδιο ανέφερα κι εγώ πιο πάνω.Για mille ίδιο με του φίλου.Από βδομάδα θα ρωτήσω κι εδώ πάνω γιατί μου φαίνεται απίστευτο
-
Από Βουλγαρία μεριά
https://www.etsy.com/search?q=aprilia decal
Έχω ψωνίσει για τις acrapi μια χαρά και φθηνά
This is not an error, I send it
-
ναι, κ ομως ο κυριουλης που με εξυπηρετησε μου ειπε οτι αν θελω,αναγκαστικα πακετο..!Μολις το βαλω και φαει το πρωτο πλυσιμο η γενικα νερο,θα σας πω αν σκορπισε η οχι...!