APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: nestoras στις Ιούλιος 24, 2008, 12:41:03 πμ
-
Επειδη περιεργεια is my middle name ετσι κι εγω αποφασισα να το δυναμομετρησω το τερας να δουμε τελοσπαντων τι κρυβει στα σωθικα του.
παραθετω μερικες λεπτομερειες:07 μοντελο,slip-ons akrapovic,k&n φιλτρο,15-42 γραναζωμα και 19000 χλμ στα λαστιχακια του.
με 139 αλογα στον στροφαλο και με τις λιγες περιποιησεις που προανεφερα(εξατμισεις-προγραμμα κλπ)νομιζω πως θα ηταν λογικο να περιμενω ενα νουμερο της ταξεως 125-130 αλογακια στο πισω λαστιχακι.....
προς εκπληξη ολων ομως το νουμερο των 119,7 δυσαρεστησε πολυ κοσμο.
τουλαχιστον μου φυγε η περιεργεια.
το θεμα ειναι πως το προσωπικο μου dyno(ο πισινουλης μου δηλαδη :blus:)μου λεει τι 120 και τι 130?
αφου το καταευχαριστιεμαι το καταραμενο τι τα θελω τα dyno???
παραθετω τις μετρησεις
-
mmmmm.....poso sou peige?$$...thelo k ego na kano..exo ta idia akrivos me esena kaloudia......
-
Απ οτι βλέπω το δυναμόμετρο ειναι fuchs απ οτι ξερω αυτά μετράνε διαφορετικά τα αλογατα και δείχνουν σε όλες
της μηχανές ότι έχουν λιγότερα.
Βρες ένα dynojet και αν θες δοκίμασε σε αυτο να δεις τη διαφορά.
-
ωραία καμπύλη όμως!!!! :kalo: :kalo: :kalo:
-
Απ οτι βλέπω το δυναμόμετρο ειναι fuchs απ οτι ξερω αυτά μετράνε διαφορετικά τα αλογατα και δείχνουν σε όλες
της μηχανές ότι έχουν λιγότερα.
Βρες ένα dynojet και αν θες δοκίμασε σε αυτο να δεις τη διαφορά.
+1000
-
Απ οτι βλέπω το δυναμόμετρο ειναι fuchs απ οτι ξερω αυτά μετράνε διαφορετικά τα αλογατα και δείχνουν σε όλες
της μηχανές ότι έχουν λιγότερα.
Βρες ένα dynojet και αν θες δοκίμασε σε αυτο να δεις τη διαφορά.
Ποιο το νόημα? Να του ανέβει το ηθικό!!?? :P
Εγώ την βλέπω μια χαρά την δυναμομέτρηση ;)
-
Απ οτι βλέπω το δυναμόμετρο ειναι fuchs απ οτι ξερω αυτά μετράνε διαφορετικά τα αλογατα και δείχνουν σε όλες
της μηχανές ότι έχουν λιγότερα.
Βρες ένα dynojet και αν θες δοκίμασε σε αυτο να δεις τη διαφορά.
+1000
+1000000000000
Η καμπυλη ειναι υποδειγματικη παντως.... :kalo:
-
Φιλε nestora τι να περιμενω και εγω με 03 μοντελο ολα μαμα ,εκτος φιλτρου κληρονομια απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη,
35000km ουτε απ'εξω να μην περασω :cry: :cry:
-
Δηλαδη...
Τι περιμενετε να δειτε
150 τροχο? :pray:
-
Φιλε nestora τι να περιμενω και εγω με 03 μοντελο ολα μαμα ,εκτος φιλτρου κληρονομια απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη,
35000km ουτε απ'εξω να μην περασω :cry: :cry:
H αλήθεια είναι ότι τα 120 άλογα δεν είναι κανένα φοβερό νούμερο (λέω εγώ, ότι μπορεί το μηχανάκι να είναι και ψιλοξερύθμιστο)... Φίλε Bousnak, αυτά τα νούμερα θα δεις και εσύ...
:bye:
-
ο Δρόμος μετράει και τα χέρια τα νούμερα είναι για τους λογιστές. Και φαντάσου στο λέω εγώ που έχω καταγεγραμμένες επίσημες 110-120 δυναμομετρήσεις ;)
-
Θα συμφωνισω και εγω με τους φιλους Factory και RSVF εκ πειρας λεγοντας οτι τα ποιο "αντικειμενικα δυναμομετρα"
Ειναι τα Dynojet και μαλιστα τα 250 που ειναι ποιο καινουρια απο το 150.
Τωρα αν καποιος δεν ενδιαφερεται για την απολυτη ιποδυναμη αρκειται σε αυτα που νιωθει στα clip-on του!!!
Και για την περιπτωση του Tuono στην καρατιμοναρα του :D :D
Υ.Γ Σε περιπτωση "αναβαθμολογισεις" μακρια απο το "κακο" μαγαζι της Δαφνης... :psdof: :psdof:
-
H έννοια "αντικειμενικά δυναμόμετρα" είναι μεγάλη κουβέντα...αλλά σίγουρα τα ποιό αυστηρά είναι τα Fuchs.
Από εκεί και πέρα, χωρίς να έχω γνώση των ιπποδυνάμεων στη ρόδα από Aprilia, λέω πως ειδικά το Tuono είναι η απομυθοποίηση των τρελών ιπποδυνάμεων. Είναι η απόδειξη πως για χρήση δρόμου αλλά και για πίστα, άλλα πράγματα είναι που μετράνε στην ουσία από ότι η απόλυτη ιπποδύναμη.
Οι ιάπωνες κυρίως έχουν βρεί αυτό το εφεύρημα, από μια άποψη καλό δε λέω, αλλά εξυπηρετεί για να κρύβει πολλές φορές άλλες ατέλειες αδικαιολόγητες.
-
Γ@μώ και τα 160 αλόγατα.... ;)
:bye:
-
E καλα, μην μου πειτε οτι 10-13 αλογακια ακομη, σας χαλανε??????
RSV RULESSSSSSSSSSSSSSSSSS καγκουρια
-
120 ε....χμ!περιμενα 5-6ακομα....
-
ρε μην ειστε καγκουρες!
οσα αλογα κ να βγαλετε,παντα καποιος αλλος(παντα)για διαφορους λογους θα βγαλει πιο πολλα!
πραγματικος μηχανοβιος ειναι αυτος που ξερει να στριβει,κ οχι να σκυβει στη βουτα!
αυτος που αντεχει η μεση του να παει ενα μεγαλο ταξιδι.
αυτος που κραταει τη μηχανη κιας φωναζει η γυναικα οτι τον θεωρουν μπινε κ κακομοιρη..
τσαμπα τοσες hayabusa,ολες στην αθηνα καθονται,τσαμπα τοσα gsr r1 κλπ,ουτε ενα δεν μπαινει στην πιστα,τσαμπα τοσες gs..χρεη παπιου για δικηγορους κανουν!
ας ευχαριστηθουμε λιγο μοτοσυκλετα,εχουμε κ γαμω το μηχανακι στην τελικη..
σορρυ για το κραξιμο..χρειαζομαι διακοπες
ps το μηχανακι σου κατα 99% τα ιδια θα εδινε ολα μαμα.
-
Καλό θα ήταν να τσεκάρεις λίγο τις ρυθμίσεις στο μηχανάκι…με τις αλλαγές που έκανες άλλαξες και χάρτη?
Τα Dynojet ΔΕΝ είναι τα πιο αξιόπιστα αλλά τα πιο διαδεδομένα και επομένως αποτελούν ένα σημείο αναφοράς παγκοσμίως. Η ιπποδύναμη σου δεν είναι πολύ μακριά από αυτό που θα έπρεπε να βγάλει και έχει να κάνει όχι μόνο με τα πράγματα που έχεις βάλει αλλά και με το κινητήρα σου!
-
Καλό θα ήταν να τσεκάρεις λίγο τις ρυθμίσεις στο μηχανάκι…με τις αλλαγές που έκανες άλλαξες και χάρτη?
Τα Dynojet ΔΕΝ είναι τα πιο αξιόπιστα αλλά τα πιο διαδεδομένα και επομένως αποτελούν ένα σημείο αναφοράς παγκοσμίως. Η ιπποδύναμη σου δεν είναι πολύ μακριά από αυτό που θα έπρεπε να βγάλει και έχει να κάνει όχι μόνο με τα πράγματα που έχεις βάλει αλλά και με το κινητήρα σου!
τι ακριβώς εννοείς για τον κινητήρα? σε αυτά τα νούμερα κυμαίνεται η απόδοσή του? επειδή εχω βρει εδώ κάποιες δυναμομετρήσεις που λένε για 130 και 135 άλογα.
-
τι ακριβώς εννοείς για τον κινητήρα? σε αυτά τα νούμερα κυμαίνεται η απόδοσή του? επειδή εχω βρει εδώ κάποιες δυναμομετρήσεις που λένε για 130 και 135 άλογα.
130 άλογα έβγαλε το Mille του backy & dimdoc με ολόσωμες και ανοιχτό φιλτροκούτι. Αυτό που εννοεί ο NitroArgi είναι ότι κανένα μοτέρ δεν είναι ακριβώς ίδιο με κάποιο άλλο. Όλα έχουν μια μικρή απόκλιση μεταξύ τους.
Απορία 1: Αναφέρθηκε μεν αλλα map2 μπήκε;
Απορία 2: Mε ποιά δοκιμή πήρε το νούμερο;
-
εδω η δυναμομετρηση ενος φιλου.τα σχολια δικα σας
-
και εδω η δικια μου. αυριο περισσοτερες λεπτομερειες
-
akrapovic χωρις map2 ειναι σαν να λεμε aprilia χωρις akrapovic :pray:
το map 2 μπηκε απο την στιγμη που τοποθετηθηκαν οι akrapovic
βασικα μια μετρηση μονο εκανε.ετσι καταλαβα τουλαχιστον.το αλλο παραξενο ειναι πως ενω εχω το 07, στο χαρτι της δυναμομετρησης μου το παρουσιαζει σαν 06.
ο τυπος μου ειπε πως το αναγνωρισε σαν 06 και μαλιστα μου ανεφερε πως το 06 με το 07 εχουν διαφορα στο μεταξονιο ή μετατροχιο.το μεταξονιο λεει του 07 ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το 06!?
το ηξερε κανενας αυτο?
με λιγα λογια το εβαλα ως γνησιο μοντελο 07 και απο τα δεδομενα που πηρε το μηχανημα βγηκε πορισμα οτι ειναι 06.φυσικα δεν ξερω τωρα τι σχεση εχουν ολα αυτα που λεω με το τελικο αποτελεσμα :thnk: απλα ετσι τ'αναφερω.
50 ευρουλακια εδωσα για 5 λεπτων δουλεια.
το ψιλομετανιωσα να σας πω την αληθεια(ο γυφτος)
-
ο τυπος μου ειπε πως το αναγνωρισε σαν 06 και μαλιστα μου ανεφερε πως το 06 με το 07 εχουν διαφορα στο μεταξονιο ή μετατροχιο.το μεταξονιο λεει του 07 ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το 06!?
το ηξερε κανενας αυτο?
Ντοινγκκκκκκ :mlk :mlk
Πες του ότι ζητάνε ξυλοκόπους στο Καϊμακτσαλάν να πάει...
Εν συντομία...
Με μία μέτρηση και πολλά πήρες. Τα μηχανάκια είναι μπουκωμένα συνήθως και για να δουλέψουν στο max χρειάζονται τουλάχιστον 2 ανοίγματα στο δυναμόμετρο πριν πάρει την σωστή ένδειξη. Στο δικό μου πχ είχε γράψει 119, 123, 127 αντίστοιχα.
Το 07 με το 06 δεν έχουν φυσικά καμμία διαφορά στο μεταξόνιο που είναι αν θυμάμαι καλά 1410mm. Οι διαφορές που έχουν είναι στα τακάκια των brembo, στην ECU που είναι η ίδια μεν αλλά ξεκλέιδωτη και η βασικότερη απ΄όλες ότι απ ΄το 07 και μετά φοράνε το μοτέρ που φόραγε το Factory απ΄το 06.
Όπερ μεθερμηνευόμενον 5 αλογάκια παραπάνω (στα χαρτιά) που προέρχονται απ΄τις μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής σε σύγκριση με του 06.
:bye:
-
ο τυπος μου ειπε πως το αναγνωρισε σαν 06 και μαλιστα μου ανεφερε πως το 06 με το 07 εχουν διαφορα στο μεταξονιο ή μετατροχιο.το μεταξονιο λεει του 07 ειναι λιγο μεγαλυτερο απο το 06!?
το ηξερε κανενας αυτο?
Ντοινγκκκκκκ :mlk :mlk
Πες του ότι ζητάνε ξυλοκόπους στο Καϊμακτσαλάν να πάει...
Εν συντομία...
Με μία μέτρηση και πολλά πήρες. Τα μηχανάκια είναι μπουκωμένα συνήθως και για να δουλέψουν στο max χρειάζονται τουλάχιστον 2 ανοίγματα στο δυναμόμετρο πριν πάρει την σωστή ένδειξη. Στο δικό μου πχ είχε γράψει 119, 123, 127 αντίστοιχα.
Το 07 με το 06 δεν έχουν φυσικά καμμία διαφορά στο μεταξόνιο που είναι αν θυμάμαι καλά 1410mm. Οι διαφορές που έχουν είναι στα τακάκια των brembo, στην ECU που είναι η ίδια μεν αλλά ξεκλέιδωτη και η βασικότερη απ΄όλες ότι απ ΄το 07 και μετά φοράνε το μοτέρ που φόραγε το Factory απ΄το 06.
Όπερ μεθερμηνευόμενον 5 αλογάκια παραπάνω (στα χαρτιά) που προέρχονται απ΄τις μεγαλύτερες βαλβίδες εξαγωγής σε σύγκριση με του 06.
:bye:
:kalo: :kalo:
-
γνωστος φορουμιτης ειδε στο τουονο του 132 αλογατα με arrow map2 και φιλτρο
-
Παιδιά σε δυναμόμετρο FUCHS στην Λειβαδιά στον Μάκη τον Χρήστου μέτρησα και εγώ το δικό μου tuono.Είμαι πολύ ευχαριστημένος από την μέτρηση και είδα 137,3 τροχό και 149,7 στρόφαλο με map2,φίλτρο και mivv gp ελεύθερες και χωρίς super αμόλυβδη.
Προσοχή θέλει για να μην ξεχαστεί και να περαστεί στις αρχικές παραμέτρους το γρανάζωμα
που έχει το μηχανάκι, εγώ έχω 15/44.
Επίσης θέλει κάποια ανοίγματα πρώτα για να πιάσει την σωστή θερμοκρασία αλλά και να ξεμπουκώση ,κανείς δεν πάει τσίτα στον δρόμο.
-
Ρε φιλε μηπως μας δουλευεις?εχεις κανενα κρυμενο τουρμπο και δεν μας το λες????
-
Ρε παιδιά έχω μια απορία.
Γιατί δεν βάζει τον V4 κινητήρα με τα 200 άλογα η aprilia να δώσει ένα μάθημα στα R1 και στα CBR 100RR ???
δηλαδή γιατί το R1 που είναι και αυτό 1000 κυβικά όπως το RSV να βγάζει 180 -189 (με σύστημα εισαγωγής αέρα) άλογα?????? :thnk: :thnk: :cry: :cry:
Αδικία για την Aprilia μας δεν ειναι ??? :cry: :cry:
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
σαν πολλά δεν είναι?????
-
Εεε, λίγο πολλά, έιναι.
Αλλά δεν θα έπρεπε. (Για το R1 μιλάω).
Να και από το site της Yamaha (ουύύύύύύ..... εξω απο 'δώώώώώ΄)
Μηχανή -
Τύπος: 4-χρονος, 4-κύλινδρος, 2ΕΕΚ, 16-βάλβιδος, EXUP II, YCC-I, YCC-T
Ψύξη μηχανής: Υγρόψυκτος
Κυβισμός: 998 κ.εκ.
Διάμετρος x Διαδρομή: 77.0 x 53.6 χιλ.
Σχέση συμπίεσης: 12.7:1
Μέγιστη ισχύς: 132.4 kW (180 HP) :ohmy: @ 12,500 σ.α.λ. / με σύστημα εισαγωγής αέρα :139.0 kW (189 ΗΡ) :ohmy: :ohmy: @ 12,500 σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 112.7 Nm (11.5 kg-m) @ 10,000 rpm / με σύστημα εισαγωγής αέρα : 118.3 Nm (12.1 kg-m) @ 10,000 σ.α.λ.
Τελικά αδικία δεν είναι ???
-
Τελικά αδικία δεν είναι ???
Ti πράγμα είναι αδικία φίλε μου? Ξέρεις τι συγκρίνεις?
-
2 1000άρια.
καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???
-
2 1000άρια.
καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???
Βρε Χρήστο....
Οι 1-2-4-6 κύλινδροι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία (την μεγαλύτερη) στο κυνήγι των ίππων.
Το RSV4 που είναι στην αρχική σελίδα και θα παρουσιαστεί σε 1 εβδομάδα, στην κατηγορία των R1, GSXR, ZX, CBR κλπ στοχεύει. :bye:
-
'Ενας λόγος που δεν βάζει τον GP κινητήρα είναι οτι δεν είναι εμπορεύσιμος (π.χ. αξιόπιστος) και ένας άλλος είναι οτι θα κόστιζε 50-70ευρώ να το πάρεις.
-
'Ενας λόγος που δεν βάζει τον GP κινητήρα είναι οτι δεν είναι εμπορεύσιμος (π.χ. αξιόπιστος) και ένας άλλος είναι οτι θα κόστιζε 50-70ευρώ να το πάρεις.
Παίδες ποιος στον φούτσο είναι ο GP κινητήρας??? :dry:
-
2 1000άρια.
καλά οκ το ένα έχει και 4 κυλίνδρους αλλά το θέμα μου είναι γιατί δεν βάζει και η aprilia τον V4 κινητήρα της με τα 200 άλογα και να κάνει τα άλλα 1000άρια να κλαίνε ???
Βρε Χρήστο....
Οι 1-2-4-6 κύλινδροι έχουν ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία (την μεγαλύτερη) στο κυνήγι των ίππων.
Το RSV4 που είναι στην αρχική σελίδα και θα παρουσιαστεί σε 1 εβδομάδα, στην κατηγορία των R1, GSXR, ZX, CBR κλπ στοχεύει. :bye:
Έτσι, έτσι !!!!
Μπας και πάρω κανα τρελό RSV και ξεφύγει και ο κόσμος λίγο από τα συνηθισμένα GSXR, CBR και R1.
Θα πάθουν μεγάλο χουνέρι οι Γιαπωνέζοι!!!!
-
Sorry αλλα το θεμα ειναι η δυναμομετρηση του tuono. :a013 :a014
-
Μια χαρά άλογα....μια χαρά..... :kalo:
-
Sorry αλλα το θεμα ειναι η δυναμομετρηση του tuono. :a013 :a014
:( :( Σορύ !!!!
Ξεφύγαμε λίγο με τον ενθουσιασμό μας...... :a015 :a015 :a015
-
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
σαν πολλά δεν είναι?????
+1000!
με μονο μαπ2 και τελικα τι να πω :thnk: :thnk:
-
οσα αλογα και αν μου δειξεις μια ειναι η αληθεια.....
το μηχανακι αυτο δεν φτιαχτηκε για dragster αλλα για cornering........ ;)
-
Το νούμερο από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα , γιατί Θα πρέπει να συνυπάρχει με την αίσθηση που σου δίνει η όποια αλλαγή αλλά και με την άμεση σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Είμαστε μια παρέα με τρία αντιπροσωπευτικά μοντέλα της κατηγορίας και οι τρεις περάσαμε χρόνια από τα superbike. Πριν ένα μήνα ο ένας πούλησε το fz1 06 και πέρασε ξανά σε R1 08 γιατί το TUONO σε πίστα και δρόμο ήταν μπροστά , ενώ ο τρίτος έχει έξι μήνες το superduke και ψάχνετε για νέα αλλαγή. Δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι αλλά θα πρέπει κάποιος να ρίξει πολλά λεφτά για να φτιάξει κάτι καλύτερο σε επιδόσεις αλλά και σε αίσθηση στην κατηγορία. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα Μέγαρα στην πίσω ευθεία πήγαινα τα ίδια και καλύτερα από πολλά 1ου σταδίου 1000αρια Κ5 και Κ6.Αυτό βλέπω αυτό νιώθω αυτό λέω και ένας λόγος που καθυστέρησα να σας δείξω την χαρά μου (21/04/2008 δυναμομέτρηση) ήταν και η δικιά μου αμφιβολία .
Μήπως πρέπει να πιστέψουμε λίγο παραπάνω στο TUONO μας!!!!
-
Το νούμερο από μόνο του δεν λέει πολλά πράγματα , γιατί Θα πρέπει να συνυπάρχει με την αίσθηση που σου δίνει η όποια αλλαγή αλλά και με την άμεση σύγκριση με τον ανταγωνισμό.
Είμαστε μια παρέα με τρία αντιπροσωπευτικά μοντέλα της κατηγορίας και οι τρεις περάσαμε χρόνια από τα superbike. Πριν ένα μήνα ο ένας πούλησε το fz1 06 και πέρασε ξανά σε R1 08 γιατί το TUONO σε πίστα και δρόμο ήταν μπροστά , ενώ ο τρίτος έχει έξι μήνες το superduke και ψάχνετε για νέα αλλαγή. Δεν κατηγορώ κανένα μηχανάκι αλλά θα πρέπει κάποιος να ρίξει πολλά λεφτά για να φτιάξει κάτι καλύτερο σε επιδόσεις αλλά και σε αίσθηση στην κατηγορία. Τις δύο τελευταίες φορές που πήγα Μέγαρα στην πίσω ευθεία πήγαινα τα ίδια και καλύτερα από πολλά 1ου σταδίου 1000αρια Κ5 και Κ6.Αυτό βλέπω αυτό νιώθω αυτό λέω και ένας λόγος που καθυστέρησα να σας δείξω την χαρά μου (21/04/2008 δυναμομέτρηση) ήταν και η δικιά μου αμφιβολία .
Μήπως πρέπει να πιστέψουμε λίγο παραπάνω στο TUONO μας!!!!
Σωστοςςςςςςςςςςςςς!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
το προγραμμα που το περασες?στην αιγαιου?αν οχι πανε κανε και αλλου δυναμομετρηση για να εχεις 2 γνωμες....αυτη ειναι η γνωμη μου...μια δυναμομετρηση δεν φτανει....