APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: geobarb στις Απρίλιος 23, 2015, 05:34:35 μμ
-
Παιδεία καλησπέρα,θελω να κανω δυναμομετρηση το rsv για να ρυθμισω power commander και shifter.Καμια συμβουλη?
Ποιος κατα την γνωμη σας ειναι πιο επαγγελματιας και γνωστης των μηχανων μας,για να παρω το καλυτερο αποτελεσμα?
Οποιαδηποτε συμβουλη ευπροσδεκτη.Ευχαριστω
-
Τι μηχανή έχεις(μοντελο)?
-
RSV 2006
-
και τι περιοχη εισαι? πολη??
-
Δεν ειμαι απο αθηνα,ειμαι απο ορχομενο
-
Εάν έχεις pc3 κ στο μηχανάκι έχεις μονο φίλτρο εξάτμιση... Βάλε έναν από τους πολλούς έτοιμους που δίνει η νταϊνοτζετ κ το σιφτερ κοντά στο 80 85 :bye:
-
Εχω το dynojet pc-v με τελικα και φιλτρο.Απλως ηθελα να στρωσω λιγο την λειτουργια του μοτερ απο τρυπες κτλ.και να σεταρω το quickshifter ανα ταχυτητα για να ειναι πιο ομαλο
Για pc3 οντως εχει πολλους χαρτες,για pc-v ομως ελαχιστους που οταν τους δοκιμασα μου φαινονταν υπερβολικα πλουσιοι σε μειγμα
Οποιαδηποτε συμβουλη ευπροσδεκτη.Ευχαριστω
-
Παρε ενα autotune?
-
Η πουλα το commander και ελα Αθηνα να σε στειλω σε ενα δυναμομετρο να σου κανει στον δικο σου εγκεφαλο -χαρτη(αβανς-κοφτη-afr).Η προτεινω και εγω αν δεν θες αυτο -να αγορασεις ενα auto tune οπως σου ειπε και ο Κοσμας παραπάνω.Η τρίτη και καλυτερη λυση-κανε και τα δύο. :tez:
-
Το autotune το ξερω και εχω ακουσει οτι κανει καλη δουλεια,αλλα ειναι μεγαλο το κοστος αγορας του για 1-2 φορες που θα το χρησιμοποιησεις.
Οσον αφορα το σεταρισμα του quickshifter ανα ταχυτητα,χρειαζεται δυναμομετρο ετσι δεν ειναι?
-
Το autotune το ξερω και εχω ακουσει οτι κανει καλη δουλεια,αλλα ειναι μεγαλο το κοστος αγορας του για 1-2 φορες που θα το χρησιμοποιησεις.
Οσον αφορα το σεταρισμα του quickshifter ανα ταχυτητα,χρειαζεται δυναμομετρο ετσι δεν ειναι?
Οχι δεν χρειάζεται δυναμομετρο μπορείς να το κάνεις με ενα φίλο και ενα σταντ πίσω τροχου.
-
Πως μπορει να ρυθμιστει το kill time ανα ταχυτητα? Τι πρεπει να γινει για να μπορεσει να δουλεψει?
-
Πως μπορει να ρυθμιστει το kill time ανα ταχυτητα? Τι πρεπει να γινει για να μπορεσει να δουλεψει?
Πρέπει να ρυθμισεις την ταχύτητά σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα στο commander ώστε να καταλαβαίνει τη σχέση που έχεις στο σασμαν. Μετά μπορείς να ρυθμίσεις τον χρόνο για το πόσο θα κόβει το shifter για κάθε σχέση στο σασμαν. Αν τα κάνεις αυτά μπορείς να κάνεις και ξεχωριστό πρόγραμμα για κάθε ταχύτητα ξεχωριστά. Δηλαδή άλλο πρόγραμμα για την 1η και άλλο για την 5η και 6η.
-
Βρες ενα μεταχειρισμενο και μετα ξανα-πουλα το. Ή παρε ενα καινουριο και πουλα το μετα.
Οσον αφορα το shifter, τι ακριβως γινεται αμα το ρυθμισεις ανα ταχυτητητα? :thnk:
-
Βρες ενα μεταχειρισμενο και μετα ξανα-πουλα το. Ή παρε ενα καινουριο και πουλα το μετα.
Οσον αφορα το shifter, τι ακριβως γινεται αμα το ρυθμισεις ανα ταχυτητητα? :thnk:
Άπλα σου δίνει τη δυνατότητα απο 1η σε 2αρα να έχεις μεγαλητερο χρόνο που θα κοπεί το μίγμα π.χ ενώ στην 5η και 6η ταχύτητα θα βάλεις κάτι μικρό σε χρόνο.
-
:kalo:
-
Σε περιπτωση που δεν βρω autotune να το ρυθμισω,που θα μου προτεινατε να απευθυνθω για δυναμομετρο?περιπου τιμες?
-
Τελικα για να γινει σωστη δουλεια το autotune ειναι μαλλον μονοδρομος.
Ο τυπος autotune για aprilia rsv εχει 2 αισθητηρες(εναν για καθε κυλινδρο).Το autotune για τις περισοτερες μηχανες εχει εναν.
Το autotune με τον ενα αισθητηρα δουλευει σωστα στο rsv?
-
Για μενα οχι, αλλα ισως μπορεις να παρεις μετρησεις για τον μπροστα και μετα για τον πισω.
-
Ευχαριστω ολους για την βοηθεια.Οποιαδηποτε αλλη συμβουλη καλοδεχουμενη
-
Θα δουλέψει μια χαρα.Απλα για να παρεις το 100% θα πρεπει να το κανεις οπως ειπε ο Κοσμας παραπάνω.
-
Προσπαθησα σημερα να καλιμπραρω τις ταχυτητες(για να μπορω να ρυθμισω το kill time διαφορετικα για καθε ταχυτητα)και δεν μπορουσα με κανενα τροπο να το καταφερω.
Ακολουθησα την διαδικασια της dynojet,μήπως κανω κατι λαθος?Εχουμε κανενα αλλο τροπο για να δουλεψει?
-
Προσπαθησα σημερα να καλιμπραρω τις ταχυτητες(για να μπορω να ρυθμισω το kill time διαφορετικα για καθε ταχυτητα)και δεν μπορουσα με κανενα τροπο να το καταφερω.
Ακολουθησα την διαδικασια της dynojet,μήπως κανω κατι λαθος?Εχουμε κανενα αλλο τροπο για να δουλεψει?
Να αναστηστω λιγο το θεμα για να ρωτησω μπας και εβγαλες τελικα καποια ακρη??Επισης θελω να ρωτησω αν ξερει κανεις εχω βρει να αγορασω quickshifter tis dynojet αυτο που ειναι με το ξεχωριστο εγκεφαλακι που δεν χρειαζεται κομαντερ,απλα ειναι απο τουονο gen1 ο πωλητης λεει οτι κανει κανονικα στο gen2...αυτο πως μπορω να το μαθω :bye: :bye: σιγουρα??
-
Γεια σου φίλε,όσον αφορά το καλιμπαραρισμα των ταχυτήτων,το έκανα άλλα πρώτα έπρεπε να συνδέσω ένα καλώδιο από τον αισθητήρα ταχύτητας στο pc5. Αφού το έκανα δούλεψε κανονικά.
Όσον αφορά όμως την αποτελεσματικοτητα είμαι σκεπτικός.
Γενικά το quickshifter με το pc5 που κόβει καύσιμο,τουλάχιστον στην δίκη μου περίπτωση,είναι λίγο τραχύ στην λειτουργία του και δεν κάνει τις ομαλότερες αλλαγές.
Έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή ρύθμιση και δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει ομαλά κάτω από τις 6000,στις ψηλές στροφές δουλεύει λίγο καλύτερα.
Για αυτόν τον λόγο για πιστά το θεωρώ ικανοποιητικο,για δρόμο όμως όχι
Στην περίπτωση σου με τον ξεχωριστό εγκέφαλο,μάλλον το quickshifter θα κόβει ρεύμα που κατά γενική ομολογία δουλεύει σίγουρα πιο ομαλά.
Όσον αφορά την τοποθέτηση σε gen2 από gen1,είναι σίγουρο ότι μπαίνει.Στην χειρότερη περίπτωση ίσως χρειαστεί να ενώσεις κάποια καλώδια.
Ελπίζω να βοήθησα :bye:
-
Γεια σου φίλε,όσον αφορά το καλιμπαραρισμα των ταχυτήτων,το έκανα άλλα πρώτα έπρεπε να συνδέσω ένα καλώδιο από τον αισθητήρα ταχύτητας στο pc5. Αφού το έκανα δούλεψε κανονικά.
Όσον αφορά όμως την αποτελεσματικοτητα είμαι σκεπτικός.
Γενικά το quickshifter με το pc5 που κόβει καύσιμο,τουλάχιστον στην δίκη μου περίπτωση,είναι λίγο τραχύ στην λειτουργία του και δεν κάνει τις ομαλότερες αλλαγές.
Έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή ρύθμιση και δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει ομαλά κάτω από τις 6000,στις ψηλές στροφές δουλεύει λίγο καλύτερα.
Για αυτόν τον λόγο για πιστά το θεωρώ ικανοποιητικο,για δρόμο όμως όχι
Στην περίπτωση σου με τον ξεχωριστό εγκέφαλο,μάλλον το quickshifter θα κόβει ρεύμα που κατά γενική ομολογία δουλεύει σίγουρα πιο ομαλά.
Όσον αφορά την τοποθέτηση σε gen2 από gen1,είναι σίγουρο ότι μπαίνει.Στην χειρότερη περίπτωση ίσως χρειαστεί να ενώσεις κάποια καλώδια.
Ελπίζω να βοήθησα :bye:
Καταρχήν σ ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!!Το καλιμπραρισμα είναι κάτι που φαντάζομαι ότι θα με ταλαιπωρήσει Αλλά να σου πω την αλήθεια δεν με πειράζει..Θέλω να του βάλω το ΣΙΦΤΕΡ για λόγους διασκέδασης πιο πολύ!! :tez: Όσο για το αν ταιριάζει αυτό είναι που με ενδιαφέρει περισσότερο..Μην μου το στείλουν τσάμπα...Αυτό πως μπορώ να το διασταυρωσω λες??να στείλω ένα Μαιλ στην dynojet??
-
Αυτό είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις.
Στείλε mail εδώ [email protected],γράψε του τον τύπο του shifter και της μηχανης σου,και θα σου απαντήσει αμεσα
-
Γεια σου φίλε,όσον αφορά το καλιμπαραρισμα των ταχυτήτων,το έκανα άλλα πρώτα έπρεπε να συνδέσω ένα καλώδιο από τον αισθητήρα ταχύτητας στο pc5. Αφού το έκανα δούλεψε κανονικά.
Όσον αφορά όμως την αποτελεσματικοτητα είμαι σκεπτικός.
Γενικά το quickshifter με το pc5 που κόβει καύσιμο,τουλάχιστον στην δίκη μου περίπτωση,είναι λίγο τραχύ στην λειτουργία του και δεν κάνει τις ομαλότερες αλλαγές.
Έχω δοκιμάσει κάθε πιθανή ρύθμιση και δεν έχω καταφέρει να το κάνω να δουλέψει ομαλά κάτω από τις 6000,στις ψηλές στροφές δουλεύει λίγο καλύτερα.
Για αυτόν τον λόγο για πιστά το θεωρώ ικανοποιητικο,για δρόμο όμως όχι
Στην περίπτωση σου με τον ξεχωριστό εγκέφαλο,μάλλον το quickshifter θα κόβει ρεύμα που κατά γενική ομολογία δουλεύει σίγουρα πιο ομαλά.
Όσον αφορά την τοποθέτηση σε gen2 από gen1,είναι σίγουρο ότι μπαίνει.Στην χειρότερη περίπτωση ίσως χρειαστεί να ενώσεις κάποια καλώδια.
Ελπίζω να βοήθησα :bye:
Επειδή έχω και εγώ το pc5 με shifter στην μηχανή αφού πήρα το σήμα για την ταχύτητα της μηχανής μετά το πήγα στο δυναμομετρο για να ρυθμισω την κάθε ταχύτητα σε συγκεκριμενες στροφές αν δεν κάνω λάθος τις ρυθμισα στις 5000 στροφές αλλά δεν παίζει κάποιο ρόλο αρκεί να είναι ίδιες για όλες τις ταχύτητες. Πάνω απο τίς 3000 στροφές αλλάζει μια χαρά τις ταχύτητες και έχω διαφορετικό χρόνο π.χ. για την αλλαγή απο 1η σε 2α έχω μεγαλύτερο χρονο απο ότι για την 5η και 6η . η ρύθμιση αυτή δεν νομίζω οτι μπορεί να γίνει με ακρίβεια εκτός δυναμομετρου. Όσον αφορά το shifter πολυμετρο στήν άκρη των επαφών και ρεγουλαρισμα μέχρι να βρεις το σημείο λίγο πριν απο αυτο που κουμπώνει η επόμενη ταχύτητα . Ελπίζω να βοήθησα :bye:
-
Φίλε μου αν θες εξήγησε μου λίγο καλύτερα την τελευταία σου πρόταση με το πολυμετρο
-
Φίλε μου αν θες εξήγησε μου λίγο καλύτερα την τελευταία σου πρόταση με το πολυμετρο
Με το πολυμετρο στην θέση των ohm ή του buzzer βλέπεις ποτέ κλείνει το κυκλωμα δηλαδή πότε θα δώσει εντολή το shifter. Αυτό που ξέχασα να πω είναι ότι αυτό που έχω εγώ πάνω είναι αυτό παρακάτω.
-
Εγω έχω τον κλασικό μικρο διακόπτη,όποτε μάλλον δεν μπορώ να κάνω αυτό που λες.
Από θέμα ομαλότητας αλλαγών πως είσαι?
-
Εγω έχω τον κλασικό μικρο διακόπτη,όποτε μάλλον δεν μπορώ να κάνω αυτό που λες.
Από θέμα ομαλότητας αλλαγών πως είσαι?
Παρά πολύ καλά γιαυτό μου έκανε εντύπωση αυτό που έγραφες σχεδόν δεν γίνεται αντιληπτο .
-
Οκ σε ευχαριστώ,μάλλον τότε έχω θέμα αλλού.Θα πρέπει οπωσδήποτε να τσεκάρω το κιβώτιο.
Η τωρινή λειτουργία του όταν χρησιμοποιώ το shifter σίγουρα δεν με ικανοποιεί
Πάντως παντού διαβάζω ότι τα shifter που κόβουν καύσιμο είναι γενικά πιο απότομα και λιγότερο ομαλά από αυτά που κόβουν ρεύμα
-
Εγω έχω τον κλασικό μικρο διακόπτη,όποτε μάλλον δεν μπορώ να κάνω αυτό που λες.
Από θέμα ομαλότητας αλλαγών πως είσαι?
Η ομαλοτητα των αλλαγων εχει απολυτη σχεση με την ρυθμιση του χρονου που κοβει το μοτερ οταν παρει την εντολη και το σημειο εντολης.
ΠΧ αν ρυθμισεις τον χρονο στα 60ms αλλα δεν εχεις ρυθμισει το σημειο εντολής σωστα τοτε οταν αλλαζεις ταχυτητα και το σημειο εντολης ειναι πριν το σημειο αλλαγης απλα θα κοβεις το μοτερ πριν αλλαξει η ταχυτητα στο κιβώτιο με αποτελεσμα να γινετε χαμος εκει κατω. θελει αρκετη δουλεια μεχρι να βρεις το σωστο setup
-
Ξερει καποιος αν το shifter της εταιριας healtech ειναι καλο? Θελω να το τοποθετησω σε μηχανακι Aprilia RSV1000R 2006 και αν ρυθμιζεται και τοποθετηται ευκολα?!
-
Γεια σου γιαννη
Απορώ πως δεν έχεις βάλει ακόμα σιφτερ.
Είναι πολύ εθιστικο να ξέρεις,και αν το βάλεις, θα βλέπεις τον συμπλέκτη αγγαρεία. ;) :D
Γενικά έχω ακούσει καλά λόγια για το συγκεκριμένο.
Είναι πολύ εύκολο στην τοποθέτηση και έχει και πολλές ρυθμίσεις.
ψάξε στο youtube για βιντεακια έχει πολλά,και για οδηγίες τοποθέτησης και για ρυθμίσεις.
-
Γιάννη δν βάζεις ένα που να κόβει πολλαπλασιαστές?? Σαν αυτό που είχες στο r6??? Βέβαια ξέρεις τα αρνητικά του σιφτερ !!!
-
Μανο πολλαπλασιαστες κωβει και αυτο, στο cbr ειχα ενα οχι στο r6, αν ειναι καλο σκεφτομαι να το παρω.Γιωργο απλα βλεπω πολυ φορτωμα με ρυθμισεις μεσω κινητου, πολλες ρυθμισεις ανα στροφες κτλ και δε μου αρεσουν αυτα.Δεν ξερω αν δινει στανταρ ρυθμιση εστω μια και να ξεκινας απο εκει.Οσο πιο απλο τοσο το καλυτερο !
-
Μανο πολλαπλασιαστες κωβει και αυτο, στο cbr ειχα ενα οχι στο r6, αν ειναι καλο σκεφτομαι να το παρω.Γιωργο απλα βλεπω πολυ φορτωμα με ρυθμισεις μεσω κινητου, πολλες ρυθμισεις ανα στροφες κτλ και δε μου αρεσουν αυτα.Δεν ξερω αν δινει στανταρ ρυθμιση εστω μια και να ξεκινας απο εκει.Οσο πιο απλο τοσο το καλυτερο !
Ρε στο r6 δν σου είχε βάλει ο Βλάσης!!
Που μου έλεγες ότι κάνεις κ κατέβασμα???
-
Γιάννη εννοείται ότι ακόμα και με τις στάνταρ ρυθμίσεις θα δουλέψει καλά,απλά έχεις την ευχερια των μικροαλλαγων στις ρυθμισεις για να πετυχεις το βελτιστο αποτελεσμα(το οποιο το θεωρω πολυ χρησιμο).
Οσον αφορα στο πως δουλευει,εχω την εντυπωση οτι το μοντελο που ειναι για το rsv,κοβει καυσιμο και οχι ρευμα.
-
Μανο στο honda τα εκανε αυτα που λες ρε!Και δεν το ειχε βαλει ο βλασσης....Ποτε δεν εχω παει εκει μηχανακι μου.
Οκ george δεν το ρωτησα αυτο, αλλα ειδα οτι βγαζει ενα universal shifter (γιατι δεν υπαρχει για το δικο μου μηχανακι) το οποιο μπαινει σε ολα. Τωρα το σκεφτομαι να το παρω γιατι δεν θελω να παω πιστα και να ασχολουμε με χαζομαρες απο το να οδηγαω! Το χειμωνα, σασ ευχαριστω πολυ και τους δυο! Καλο 15αυγουστο :bye: :P
-
Όλα universal είναι, απλά δίνει και τις φισες αντί για κόψε-ραψε, σε δημοφιλή μοντέλα.
Ίσως σε ορισμένα, να έρχεται και προρυθμισμενο για γενική χρήση.
-
:kalo: :kalo: :kalo: ναι αυτο εννοουσα για τισ φισες! Σας ευχαριστω πολυ!!
-
Η τιμή πάντως είναι αρκετά καλή για το quick shifter healtech .....
Εάν πάντως Γιάννη θες να τν βγάλεις ποιό φθηνά πάρε ένα pc3 μεταχειρισμένο κάνα 100ρικο κ θα σου δώσω συνδεσμολογία να βάλεις το σιφτερ στο σινιάλο.... Έτσι κάνεις κ κατέβασμα...
-
Span on
Ρε παλικάρια το steed 600 (δε θέλω σχόλια) εχει στη μανετα του συμπλεκτη διακόπτη ο οποις κιβει την ανάφλεξη. Εαν βαλω τον διακόπτη στον λεβιε των ταχυτητων θα γίνει shifter???
-
Εξαρτάται από τν χρόνο που κόβει.... Σε κάποια ντουκατι για χρόνια έπαιρναν από τν αισθητήρα του σταντ!! Στο tuono που το δοκίμασα έκανε τεράστια διακοπή κ δν ήταν εφικτό...
Εάν θέλεις να κάνεις μία δοκιμή κράτα ένα μπουτον στο χέρι κ βαστώντας το λεβιέ πχ με 2α πιέζεις να βάλεις τρίτη χωρίς συμπλέκτη ενώ είσαι με πίεση στν λεβιέ πατάς το μπουτον !!!
-
Πλακα θα έχει...
-
Η τιμή πάντως είναι αρκετά καλή για το quick shifter healtech .....
Εάν πάντως Γιάννη θες να τν βγάλεις ποιό φθηνά πάρε ένα pc3 μεταχειρισμένο κάνα 100ρικο κ θα σου δώσω συνδεσμολογία να βάλεις το σιφτερ στο σινιάλο.... Έτσι κάνεις κ κατέβασμα...
απορία ψάχνω με καιρό για shifter και στα μεταχειρισμένα δεν εχω βρει τίποτα για το tuonaki μου ή για ν2 σε λογική τιμή οτι βλέπω ειναι απο 200€ και πάνω ενο για cbr, gsxr,z, zx. Και πολλά άλλα βρομάει ο τόπος ,μπορώ να πάρω ενα απο αυτα γύρο στο 100€ και να κάνω την δουλειά μου :thnk:
-
Μόνο εάν πάρεις σιφτερ που κόβουν ρεύμα από πολλαπλασιαστές.....
Αυτά μπαίνουν ακόμα και σε καρμπιρατερατα μοτέρ!!
-
Το ίδιο ισχύει και ως αναφορά τα power commander, pc3 και τα συναφή???
-
Το ίδιο ισχύει και ως αναφορά τα power commander, pc3 και τα συναφή???
Όχι όχι καμία σχέση αυτά κατασκευάζονται για κάθε μοντέλο χωριστά!!
-
Μμ κακό αυτό απο μια γρήγορη ματιά που έριξα για να βαλω power commenter η κατι παρόμοιο θα πρέπει να σκάσω καμία 200 250€ για καινούργιο γιατι μεταχειρισμένο δεν ειδα
Στάλθηκε από το S550 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μεταχειρισμένο pc κάνει περίπου 150€ ..... Ο αισθητήρας στον λεβιέ κάνει περίπου 150-200 € οπότε το 300αρι δν το γλυτώνεις!!!
-
Ερώτηση ο pc3 κάνει και δουλειά χαρτογράφησης και με τον αισθητήρα γίνεται και shifter ή τα εχω μπερδέψει?
-
Καλά τα λες!!!! Είναι παράλληλος εγκέφαλος και παίρνει τν αισθητήρα για να δουλέψει το σιφτερ!!!
-
Οκ κατάλαβα ευχαριστώ για το χρόνο και της πληροφορίες :kalo: