APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSVR / RSVR Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: bros400pgm στις Σεπτέμβριος 08, 2008, 08:38:59 μμ
-
Λεπον............
Mille factory 2004 σε αψογη κατασταση................. Χωρις βαρος στο βολαν, και με 15αρι γραναζι
Οταν ο διακοπτης ειναι σβηστος, η βελονα του στροφομετρου δειχνει κατω απο 0.......
Οταν ανοιγω διακοπτη, παλεται λιγο αρχικα, ξεκιναει, σκαρφαλωνει στις 9700 (shift light) και επανερχεται ακριβως στο 0.
Κλεινω διακοπτη, η βελονα πεφτει πιο κατω απο το 0 και παλλεται για κανα 1.5sec.
Εχθες, μετα απο πολυ καιρο, εκανα μια "καγκουρια" στην περιμετρικη της Πατρας, και το κοντερ εδειχνε 264km/h, ΑΛΛΑ το στροφομετρο εδειχνε 9800rpm :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Δεν εδωσα σημασια να το ψαξω εκεινη την στιγμη, αλλα στο γυρνα το ξανακοιταξα.
Ευχαριστω εκ τον προτερων γαι τις απαντησεις σας.......
Με 6000rpm, εδειχνε 161km/h
Με 8000rpm εδειχνε 210km/h
Με 9500rpm εδειχνε 251km/h
Παρατηρησα επισης οτι η βελονα τρεμοπαιζε.............Εκανε ταλαντωσεις απο 9200rpm-9800rpm
Φαινομενικα, με τις λιγες μηχανολογικες γνωσεις που εχω, το μοτερ δεν πατιναρει (εαν το κανει, το κρυβει παρα πολυ καλα).
Τα εχω παρει ασχημα...................ολα αυτα τα μικρα π@π@ρακια με τσαντιζουν αφανταστα......... :psdof: :psdof:
-
Οταν ο διακοπτης ειναι σβηστος, η βελονα του στροφομετρου δειχνει κατω απο 0.......
Οταν ανοιγω διακοπτη, παλεται λιγο αρχικα, ξεκιναει, σκαρφαλωνει στις 9700 (shift light) και επανερχεται ακριβως στο 0.
Κλεινω διακοπτη, η βελονα πεφτει πιο κατω απο το 0 και παλλεται για κανα 1.5sec.
ΟΚ Ολα καλα.
Λιγο χαμηλα δεν εχεις το shift light ?
Εχθες, μετα απο πολυ καιρο, εκανα μια "καγκουρια" στην περιμετρικη της Πατρας, και το κοντερ εδειχνε 264km/h, ΑΛΛΑ το στροφομετρο εδειχνε 9800rpm :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Δεν εδωσα σημασια να το ψαξω εκεινη την στιγμη, αλλα στο γυρνα το ξανακοιταξα.
Ευχαριστω εκ τον προτερων γαι τις απαντησεις σας.......
Με 6000rpm, εδειχνε 161km/h
Με 8000rpm εδειχνε 210km/h
Με 9500rpm εδειχνε 251km/h
:thnk: :thnk: :thnk: Δεν θυμαμαι ακριβως την αντιστοιχια αλλα 6η εβαλες ??? :tez:
Παρατηρησα επισης οτι η βελονα τρεμοπαιζε.............Εκανε ταλαντωσεις απο 9200rpm-9800rpm
Η βελονα μετα τηναφαιρεση του βολαν σε εμενα ''παιζει'' στις 7000 με 7500.
Το ειχες αυτο?
-
Βασικα το προβλημα ειναι στο χρωμα της μηχανης σας... αν την βαψετε γκρι ολα θα λυθούν... ρωτηστε τον S-T :P :D
-
Λεπον............
Οταν ο διακοπτης ειναι σβηστος, η βελονα του στροφομετρου δειχνει κατω απο 0.......
Οταν ανοιγω διακοπτη, παλεται λιγο αρχικα, ξεκιναει, σκαρφαλωνει στις 9700 (shift light) και επανερχεται ακριβως στο 0.
Κλεινω διακοπτη, η βελονα πεφτει πιο κατω απο το 0 και παλλεται για κανα 1.5sec.
Τα εχω παρει ασχημα...................ολα αυτα τα μικρα π@π@ρακια με τσαντιζουν αφανταστα......... :psdof: :psdof:
Αυτά περιλαμβάνονται στα χαρακτηριστικά λειτουργίας :lol:
Άρα non problema επί τούτου
τώρα για το τελευταίο....
Cool man!!!
που να σου εμφανιζόταν και κανα μεγάλο π@π@ρι δηλαδη :tez:
-
Κοσμα υπαρχει μια λυση αρκετα αξιοπιστη για το προβλημα σου!!!
Ξερω καποιον στο λιμανι που του δινεις 500 ευρω στο σουταρει μεσα και γλυτωνεις μια και καλη!!! :D :D :D :D :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
μετα παιρνεις ενα τουονο σε λευκο παρακαλω,, :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: και λυνεις το προβλημα σου για παντα!!!!!!
:tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
:a014 που ειναι το ανατριχιασμένο ταμπλώ του Mille μπας και βρουμε τι ειναι.... :bye:
Κανενας που να εχει σχετική εμπειρία..?? :bye:
-
Η πρωτη μου σκεψη εχει να κανει με το κατα ποσο ειναι σωστα τα km/h που γραφει το κοντερ....................... Θα βαλω ενα gps να δω τι αποκλισεις θα παρω......
Το 2ο ειναι να βαλω ενα κοντερ απο rsv 06 (georgeeeeeeeee) και να δω εαν συνεχισει να μου τα κανει αυτα..............
Σωστες οι σκεψεις μου, ή υπαρχει και κατι αλλο που μπορει να φταιει (το ματι πανω στο καπακι του βολαν, καμια καλωδιωση απο την ECU στο στροφομετρο)
-
Update....................
Παρατηρησαμε πως οι ταχυτητες μπαινουν αρκετα δυσκολα..............................Λαδια εχω βαλει silkolene συνθετικα.................
Το κυκλωμα του συμπλεκτη δεν εχει καποιο προβλημα με αερα...........Και συνηθως μετα απο βολτα, θελει μια εξαερωση.
Επισης, παρατηρησα πως η βελονα του στροφομετρου τρεμοπαιζει μονο οταν χουφτωνω το γκαζι..........αν το εχω σταθερο δουλευει κανονικα-εκτος απο τις υψηλες στροφες με 6η
Μηπως αυτο, σε συνδυασμο με το "πατιναρισμα" ας πουμε ψηλα, εχει να κανει με καποιο προβλημα στην καμπανα, το διαφραγμα, την υποπιεση κλπ κλπ ????? Μηπως τελικα το οργανο σωστα γραφει?
Σημειωση: η δισκοι, τα μεταλλικα λαμακια και ο "καλαθος" βγηκαν και ελεγθηκαν οπτικα.......και δεν παρουσιαζουν καποιο προβλημα.
-
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSS!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
:D :D :D :D :D :D :D
-
Ας μου επιβεβαιωσει καποιος, με mille 04 αλλα και tuono06+ και rsv-r 06+, τι συμβαινει οταν:
Βαζετε 1η και κρατατε πατημενο το συμπλεκτη, πατατε πισω φρενο, και προσπαθειτε να βγαλετε την ταχυτητα σε νεκρα/2α............
Στο δικο μου αρνειται να το κανει εντελως.......................θελει πολυ δυναμη........και αν...............
-
Ας μου επιβεβαιωσει καποιος, με mille 04 αλλα και tuono06+ και rsv-r 06+, τι συμβαινει οταν:
Βαζετε 1η και κρατατε πατημενο το συμπλεκτη, πατατε πισω φρενο, και προσπαθειτε να βγαλετε την ταχυτητα σε νεκρα/2α............
Στο δικο μου αρνειται να το κανει εντελως.......................θελει πολυ δυναμη........και αν...............
καλα ρε Κοσμα πως πατας πισω φρενο και βγαζεις και ταχυτητα μαζι?
θα εισαι καλος στο trial ευ :P
-
Σταματημένος εννοάει ρε.
Κοσμά και σε μένα τυχαίνει.Ειδικά όταν είναι κρύο.Όχι πάντα όμως.Να τσεκάρεις αλυσίδα για τζόγο και λάδι πάντως.
-
Ας μου επιβεβαιωσει καποιος, με mille 04 αλλα και tuono06+ και rsv-r 06+, τι συμβαινει οταν:
Βαζετε 1η και κρατατε πατημενο το συμπλεκτη, πατατε πισω φρενο, και προσπαθειτε να βγαλετε την ταχυτητα σε νεκρα/2α............
Στο δικο μου αρνειται να το κανει εντελως.......................θελει πολυ δυναμη........και αν...............
ρε κοσμα πως το κανεις αυτο για πες μας?
να το κανεις μια φορα και μπροστα μου να γελασω κι εγω....εκτος κι αν το κανεις αν το εχεις στο πισω σταν... :thnk: :thnk:
-
Ας μου επιβεβαιωσει καποιος, με mille 04 αλλα και tuono06+ και rsv-r 06+, τι συμβαινει οταν:
Βαζετε 1η και κρατατε πατημενο το συμπλεκτη, πατατε πισω φρενο, και προσπαθειτε να βγαλετε την ταχυτητα σε νεκρα/2α............
Στο δικο μου αρνειται να το κανει εντελως.......................θελει πολυ δυναμη........και αν...............
Να ρωτήσω κάτι χαζό? Όλα αυτα τα κάνεις από στάση? Γιατι εάν ναι, τότε.. :prm και εγώ .. :trampala:
-
Ρε ξεκολλάτε με το σπαμ :a014
-
Φυσικα ρε..................με το αγωνιστικο σταντ ή με το δεξι χερι να ακουμπαει σε τοιχο, για στηριγμα.................Απλο δεν ειναι??
Δρακουλινο, λαδια ειχα τα silkolene και αλυσιδα ειναι σωστα ρυθμισμενη ;)
Λεπον, ας ποσταρει καποιος ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ πως κανουμε σωστη εξαερωση στον συμπλεκτη, γιατι μαλλον αυτο ειναι...........δεν απομονωνει σωστα.........και ελπιζω να ειναι μονο αυτο..............ΤΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ μπας και βγαλω ακρη και δεν το παρει και το σηκωσει,.
-
Σου έστειλα μέιλ Κοσμά. Για δες μπας και βγάλεις άκρη.
-
Δεν ελαβα κατι............................παντως εαν εννοας το post για την εξαερωση, στο af1 forum, το κανω επακριβως οπως λεει ο kzmille, αλλα δεν..........................και δεν καταλαβαινω τι γινεται
-
Update..........
αλλαχτηκαν δισκοι-ελατηρια με aftermarket, barnett-ολοκληρο το κιτ, και το προβλημα με τη συμπλεξη-αποσυμπλεξη στατικα, παραμενει................. Λογω βροχης δεν το δοκιμασα σε τελικες..............
Ειδα οτι τα 04 μοντελα ειχαν προβλημα με την τρομπα του συμπλεκτη
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=57911
Με λιγα λογια, οι τρομπες με παραγωγη πριν τον οκτωβρη του 04,ειχαν προβλημα με την εαυτο-εξαερωση τους.....Αντικατασταθηκαν με αλλες, που ειχαν και αλλη μια τρυπα..........καθως και με μεγαλυτερο σωληνακι απο το ρεζερβουαρ υγρων στην τρομπα, και απο δοχειακι με μεγαλυτερη τρυπα εξαγωγης..............
Εαν υπαρχει κανα παλικαρι με τρομπα συμπλεκτη παραγωγης μετα τον οκτωβρη του 04, και την εχει και καθεται............να μου την δανεισει για καμια δοκιμη......
-
καλά ρε..θα με τρελλάνετε..??? :ke: :ke: :fc21: :zl% από το λαμπάκι στην εξαέρωση συμπλέκτη πως πήγατε.... :pray: :pray:
-
θεμη μπορει να το πολυοργανο να δειχνει σωστα, και το προβλημα να εντοπιζεται στον συμπλεκτη.........απλα προσπαθω να λυσω το ενα προβλημα, για να δω και μετα το αλλο...............
Ισως αλλαξουμε τον τιτλο καποια στιγμη ;)
-
θεμη μπορει να το πολυοργανο να δειχνει σωστα, και το προβλημα να εντοπιζεται στον συμπλεκτη.........απλα προσπαθω να λυσω το ενα προβλημα, για να δω και μετα το αλλο...............
Ισως αλλαξουμε τον τιτλο καποια στιγμη ;)
ο.κ. γι`αυτό το είπα..οπότε το βλέπουμέ..αν ειναι σφφφφύρα... :bye:
-
Λεπον....................η διαγνωση του γιατρου, εδειξε τα εξης..........
1.Χαλασμενη τρομπα συμπλεκτη.........Κιτ επισκευης δεν υπαρχει (τουλαχιστον στα γρηγορα που εψαξα), οποτε η λυσεις ηταν 2....Ειτε επαιρνα την μαμα με 255εουρα, ειτε, με σχεδον τα ιδια λεφτα, αυτην εδω.
(http://i35.tinypic.com/1zpl1rk.jpg)
Φυσικα και πηρα αυτην......
Ταυτοχρονα αλλαξα και το πιστονακι που πιεζει την καμπανα, με ενα της MPL, για πιο μαλακο συμπλεκτη......Αλλη αισθηση........... :D :D :D :D
(http://i36.tinypic.com/2qdu83p.jpg)
2. Φθαρμενη ροδελα στην καμπανα.............Αλλαχτηκε............Οι ταχυτητες, σε συνδυασμο με την σωστη πλεον λειτουργια της τρομπας συμπλεκτη, αλλαζουν πολυ πιο ευκολα. Δεν φτανουν βεβαια σε επιπεδο αυτα των καινουριων μοντελων, αλλα ειναι πληρως αποδεκτο.
3. Προβλημα στους δισκους του συμπλεκτη...............Το μηχανακι ψηλα, πατιναριζε, γιαυτο και δεν πηγαινε πολλα χλμ..............Ο γιατρος εβαλε ενα σετακι μεταχειρισμενων............Απλα μενει τωρα να αλλαξω τους φιμπερενιους με καινουριους και ολα θα ειναι μια χαρα.............Σημειωση το μηχανακι πατιναρε και χαμηλα, απλα δεν φαινοταν σε μενα...........Πλεον σε καθε εξοδο στροφης με 2α, 3η ο μπροστινος τροχος απογειωνεται........ :D :D :D :D
Παρεα με αυτα, αλλαχτηκε και η τρομπα του εμπρος φρενου με μια τετοια, με μοναδικο σκοπο, το ματσαρισμα του χρωματος με αυτην του συμπλεκτη.....περα απο αυτο, καμια αξιοσημειωτη διαφορα (υπαρχει, αλλα δεν πιστευω οτι αξιζει για να αλλαχτει ;)).....Αλλωστε και η μαμα τρομπα, ΣΠΕΡΝΕΙ :P :P
(http://i35.tinypic.com/13zwjh5.jpg)
-
Χαίρομαι για σένα κουλάδι ! :kalo:
-
μπραβο ρεεε!
αντε να τα δω κι απο κοντα..... :kalo: :kalo:
-
Σε καλο δρομο εισαι....
Χωνε λ7 :P
-
Σε καλο δρομο εισαι....
Χωνε λ7 :P
πλακα κανεις ε??? :D :D :D :D
Αστο οπως ειναι......... :P :P :P :P
-
Είδες πόσα έμαθες από τότε που πήρες ιταλικό??
Θα τα 'ξερες όλα αυτά αν είχες δε σπάει - δε χαλάει... μότογιαπάν :tez: :tez: :P :P :D :D