-
Εχω την τιμη ,να παρουσιασω σε ολους(ες) σας συμφορουμιτες μου Απριλιανοι(κ οχι μονο)
Την εξελιξη(περιληπτικα) κ τα αποτελεσματα,ενος Ακρως ενδιαφεροντος συγκριτικου V-2 ,το οποιο,
Δημοσιευτηκε στο περιοδικο "ΜΟΤΟ"-τευχος:01/07/2008
Ο λογος που θεωρω οτι το συγκεκριμενο συγκριτικο ειναι πολυ σημαντικο ,ειναι οτι,
Η συγκριση του RSV-F(το οποιο εχει ηδη αρκετα χρονια κυκλοφοριας-κ υποτιθεμενης παλαιοτερης τεχνογνωσιας- στην πλατη του)
απεναντι σε δυο κορυφαιας τεχνολογιας-αιχμης κ "διαστημικης" εξελιξης μοτ/τες,
οπως ειναι τα τελευταια διαμαντια που καταφεραν να κατασκευασουν ,τα RSD,δυο κορυφαιων-παγκοσμιως-moto-firms(KTM & BMW)
..................θα πρεπε ...αν μη τι? αλλο..να θεωρηθει ,τουλαχιστον Αδικη.
Ειναι ομως?... :thnk:..Για να δουμε.........
-
:) Για παμε λοιπον...
-
:D..κ συνεχιζουμε
-
:thnk:..Οποτε Τι ....??
-
Ναι...Αλλα... ;)
-
Το αποτελεσμα...... :wine: :se: :wine: :se: :wine: :se:
-
:D.Αυτα λοιπον κυριες κ κυριοι :ohyes:
Για στειλτε λοιπον τα χαιρετισματα μας(μαζι με το αναλογο λινκ) ;)
σε "αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους κ οχι μονο, που ειναι ολο...μπλα-μπλα-μπλα-μπλα..... :tez: :tez: :tez:
Αυτα απο μενα :)...Αυτο μονο - τιποτ'αλλο - Τελος................. :bye:
-
δεν ξέρω ποιός επιμελήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο γιατί στο ΜΟΤΟ αξίζουν μόνο αυτά που έρχονται από το εξωτερικό!!!!!
το αποτέλεσμα βέβαια αναμενόμενο!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
δεν ξέρω ποιός επιμελήθηκε το συγκεκριμένο άρθρο γιατί στο ΜΟΤΟ αξίζουν μόνο αυτά που έρχονται από το εξωτερικό!!!!!
το αποτέλεσμα βέβαια αναμενόμενο!!!!!!! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
Διαβασε λιγο τον πινακα με τους χρονους να δεις κ τα ονοματα των οδηγων :)
Απ'εξω μας ηρθε(Master-Bike 2008-Ισπανια-Albacete) ;)
Ελληνικη εκπροσωπηση-συμμετοχη-επιμελεια:Αλκης Συνιωρης(π.ΜΟΤΟ)........ :bye:
-
μπραβο ΠΡΟΕΔΡΕ!!!αποστομοσες τους αφθαδεις και εβαλες μερικους στην θεση τους!! :ohyes: :ohyes: :kalo: :kalo: :kalo:VIVA V2 ITALIA
-
ρε παιδια τι το βαλατε αυτο??Να το δει ο Κοσμας να αρχισει παλι aprilia mille rsv factory rules κτλπ??
αφηστε και εχει ησυχασει λιγο τωρα τελευταια!!! :tez: :tez: :tez:
-
:kalo: :kalo: :kalo:
ετσι ετσι!!πολυ καλο!
-
Αναμενόμενο.
Κώστα ποιο βγήκε καλύτερο απο την τελική αναμέτρηση και των τριών κατηγοριών (Mille-R6-CBR 1000) ?
Το CBR >?
-
Κοσμααααααααααααααά
aprilia mille rsv factory rulessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
-
Eγω το ειχα πει σε κατι παρταλο-γιαπωνεζους, που τους δινουν και δωρο ενα-δυο χαρτες, μπας και χαθουν. Καλυτερα να ρωτησουν τον saddle περι χαρτων και gps, γιατι για τιποτε αλλο δεν κανουν τα σαβουρια τους. :P :P :P :P :P :P
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Παντως περα απο την πλακα, μικρη σημασια εχει για μενα τι κανουν στην πιστα.....................Στον δρομο ομως σε αποζημιωνουν με τα χαρακτηριστικα τους. Και για τομ υψος μου (οχι για το βαρος μου) ειναι παρα πολυ καλο.
-
:D.Αυτα λοιπον κυριες κ κυριοι :ohyes:
Για στειλτε λοιπον τα χαιρετισματα μας(μαζι με το αναλογο λινκ) ;)
σε "αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους κ οχι μονο, που ειναι ολο...μπλα-μπλα-μπλα-μπλα..... :tez: :tez: :tez:
Αυτα απο μενα :)...Αυτο μονο - τιποτ'αλλο - Τελος................. :bye:
Επειδη μου αρεσει να λεω τα συκα, συκα και την σκαφη, σκαφη, και επειδη επικαλησε το συγκεκριμενο περιοδικο τοτε θα πρεπει να μην απευθηνεσαι στους ""αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους" αλλα στους "κ οχι μονο" γιατι το συγκριτικο ηταν μεταξυ Ευρωπαϊκων (BMW, KTM). :chrs:
Στον τελικο του Master Bike 2008 βρεθηκαν το Honda cbr 1000, το Yamaha R6 και το Aprilia RSV factory.
Η τελικη καταταξη εχει την ιδια σειρα:
1)Honda cbr 1000
2)Yamaha R6
3)Aprilia RSV factory
Aκομα και το Yamaha R6 εκανε ποιο γρηγορο γυρο στην συγκεκριμενη πιστα απο το Aprilia RSV factory :cry: :pray:
Πιστευω παντος οτι οσυγκεκριμενος θεσμος εχει ενα σημαντικο φαουλ.
Κατα την γνωμη μου θα επρεπε να γινεται σε μια πιστα πολυσυνθετη η οποια να τα εχει ολλα και καθε χρονο να επαναλαμβανεται στην ιδια πιστα ωστε να υπαρχει μετρο συγκρησης αλλα και να ειναι εμφανεστερες οι βελτιωσεις που εγιναν σε καθε μοντελο.
Τωρα αν εγω επρεπε να επιλεξω αναμεσα στην τελικη τριαδα θα διαλεγα το Aprilia γιατι κακα τα ψεματα το καλυτερο μηχανακι της γης να σου δωσουν , αν δεν μιλαει στην καρδια σου τοτε βραστα. :clpn: :thup::
-
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
+10000000000000000000000000000000000000000 :bana: :bana:
APRILIA RSV MILLE FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
-
Να κάνω μια μικρή παρατήρηση αν μου επιτρέπετε???
Το αγαπημένο μας Factory συμμετείχε στο τελικό ως καλύτερο δικύλινδρο…όχι όμως overall αλλά ως καλύτερο δικύλινδρο από εκείνα που συμμετείχαν φέτος στο διαγωνισμό…η δουλειά του ήταν σαφώς πιο εύκολη ε?
-
Εεεεε ναι.... :blus: :blus: :blus:
Αληθεια 1098 γιατι δεν ειχαν?
-
Στο συγκεκριμένο τεστ κατάφεραν και βρήκαν η μάλλον έκαναν το factory να έχει χάλια φρένα λόγω κακού στρωσίματος1 :pray:
Αν είναι δυνατόν ή δεν μπορούσαν να κάνουν λίγους χαλαρούς γύρους ή μας δουλεύουν οι κύριοι
-
Η Ducati δεν εδωσε το 1098 δεν θυμαμε τουσ λογους (θα τουσ βρω κ θα σας τους πω αυριο) και η αληθεια ειναι πως μαλλον θα εβγαινε καλητερο απο το RSV αλλα αφου μπορει ακομα το mille και κερδιζει φανταστητε τι θα γινει τωρα που θα βγει το V4!!! Θα κλαψουνε μανουλες!!! Υπομονη λιγο καιρο και θα δειτε!!! ;)
-
RSV FACTORY RULESSSSSSSSSSSSSSSS :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Τελικά τα συγκριτικα ειναι αξιόπιστα ή οχι?
Σε αλλο θεμα περι συγκρίσεων απο περιοδικό γραφτηκαν οτι ειναι αναξιόπιστα και μαλιστα κανω quote καποια λόγια
"εχω την δυνατοτητα να οδηγω οτι κινηται σε 2 τροχους (για φυσιολογικα πραγματα παντα) σου λεω οτι οι μετρησεις κ τα συγκριτικα ειναι αλλου για αλλου." και μερικοι συμφωνήσατε μαζι του αρα....
τελικα τα λαμβανουμε υπ'οψιν μας?
-
Μας ρωτας εαν ειναι συγκρισιμο το Μaster Bike με τα τεστ του καθε περιοδικου??
:hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha% :hha%
-
και ππου να κανουν και τεστ για streetfighter εκει να δεις κλαμα αλλα να γινει εξω γιατι τα αποτελεσματα του ελληνικου τυπου τα ξερουμε πριν γινει η συγκριση πρωτο σιγουρα θα βγαλουν το triple μαλλον η αντιπροσωπια εχει (καλες) δημοσιες σχεσεις
-
Βεβαια υπαρχει παντα και το ενδεχομενο κατι αλλο που δεν ειναι Aprilia απλα να ειναι καλυτερο... :thnk:
-
και ππου να κανουν και τεστ για streetfighter εκει να δεις κλαμα αλλα να γινει εξω γιατι τα αποτελεσματα του ελληνικου τυπου τα ξερουμε πριν γινει η συγκριση πρωτο σιγουρα θα βγαλουν το triple μαλλον η αντιπροσωπια εχει (καλες) δημοσιες σχεσεις
αν δεν το έχεις παρατηρήσει το ΜΟΤΟ τα παίρνει από την BMW τελευταία οπότε μάλλον αυτό θα βγάζανε!!!!
-
Εεεεε ναι.... :blus: :blus: :blus:
Αληθεια 1098 γιατι δεν ειχαν?
Ολες οι μοτ/κλετες του τεστ φοραγαν ιδια ελαστικα (Dunlop Sportmax GP) μετα απο αποφαση των οργανωτων(
Αυτα δεν εχουν τα αναλογα τεχν.χαρακτηριστικα & δεν τηρουσαν τις προδιαγραφες που εχει θεσει η Ducati για το 1098R
Αποφασισε να το αποσυρει απο το τεστ
Υπερβολη ή οχι,βολικο αποτελεσμα για εμας
Δεν υπαρχει,φανταζομαι,ανθρωπος που να πιστευει οτι παροντος του 1098R,εχει ή ειχε πιθανοτητες το Μιλλε να "βγει" φετος πρωτο δικυλινδρο
Οσο για το αν ειναι "διαβλητο" το MasterBike,δειται πρωτα ποιοι ειναι συντακτες-οδηγοι
-
ελλαδα τρεις εταιριες παιζουν ktm ducati και τα εγγλεζακια και αυτες σπρωχνουν ολα τα περιοδικα το καθε ενα για τους λογους του
-
ελλαδα τρεις εταιριες παιζουν ktm ducati και τα εγγλεζακια και αυτες σπρωχνουν ολα τα περιοδικα το καθε ενα για τους λογους του
Φανταζομαι εννοεις τα γυμνα? ε? Τι σε κανει να το πιστευεις αυτο?
-
ποιος δεν το βλεπει αυτο θα ελεγα εγω
-
ενα περιοδικο πχ εχει κτμ για τα σχολεια του και τα κτμ ειναι τα καλυτερα (οχι οτι δεν ειναι καλα μοτο ε)παλιοτερα ειχαν ducati τοτε εκεινα ηταν τα καλυτερα προσφορα και ζητηση ειναι και στο θεμα εχει ευθυνη και η αντιπροσωπια
-
εγώ αυτό που ξέρω είναι....πέρα από τις μετρήσεις τον περιοδικόν
1.ΟΛΑ τα σύγχρονα μηχανάκια είναι πολύ καλά
2.σου αρέσει?
3.κουμπώνεις πάνω του? σε βολεύει η θέση οδήγησης?
ΑΠΛΑ παρτο... είτε έχει 200 άλογα είτε 100 εσύ θα ευχαριστιέσαι να το οδηγάς.
δεν νομίζω οτι τα σημερινά ss είτε japan είτε ευρωπαϊκά έχουν διαφορές αντιληπτές από εμάς σαν οδηγούς...εμένα με βολεύει π.χ το gsxr τον άλλον το mille κ.τ.λ
ούτε νομίζω πως σε ένα μηχανάκι θα κάνει την διαφορά τα 5-10 άλογα +- στην ιπποδύναμη.
:bye:
-
ελλαδα τρεις εταιριες παιζουν ktm ducati και τα εγγλεζακια και αυτες σπρωχνουν ολα τα περιοδικα το καθε ενα για τους λογους του
OK θα το δεχτω αν και το εν λογο περιοδικο δεν εχει κανει συγκριτικο απο τοτε που απεκτησε ΚΤΜ για τα σχολεια και νομιζω οτι δεν ειχε και ποτε Ducati...ας υποθεσουμε οτι λοιπον αυτο το περιοδικο σπρωχνει ΚΤΜ γιατι εχουν κανει deal.
Επομενως το ενα απο τα δυο που μενει σπρωχνει BMW στα γυμνα γιατι οπως προαναφερθηκε τα παιρνει απο την αντιπροσωπεια και το αλλο την Triumph γιατι προφανως εχει οικονομικα συμφεροντα (βλ. διαφημιση και καλες δημοσιες σχεσεις) σωστα???
Αρα το Tuono δεν εχει κερδισει ποτε τεστ στην Ελλαδα γιατι οι αλλες εταιριες εχουν "αγορασει" τα περιοδικα...δηλαδη στο εξωτερικο που τα περιοδικα ειναι σαν την αγαπημενη μου ταινια οι αδιαφθοροι σε ολα τα τεστ που εχουν γινει (και ειδικα στα αγγλικα περιοδικα) το Aprilia ειναι παντα το καλυτερο?
Σημειωση: Τα παραπανω δεν ειναι προσωπικη επιθεση απλα προσπαθω με ενα εμμεσο τροπο να πω οτι απο τη στιγμη που ειμαστε ευτυχισμενοι με τις μοτοσυκλετες μας δε χρειαζομαστε κανενα περιοδικο, ξενο η ελληνικο να μας πει οτι η ΔΙΚΙΑ μας επιλογη ειναι καλυτερη απο την επιλογη που εκαναν οι φιλοι, οι γνωστοι και ολοι οσοι αγορασαν κατι διαφορετικο απο εμας! Πρεπει καποια στιγμη να παψει αυτη η γηπεδικη συμπεριφορα που εχουμε για τις μοτοσυκλετες.
Σημερα εχουμε επιλεξει τη μοτοσυκλετα αυτης της εταιριας για καποιους λογους. Αυτη η εταιρια δεν ειναι ομαδα και κατα τη γνωμη μου πρεπει να σταματησουμε να λειτουργουμε σαν οπαδοι αλλα σαν σκεπτομενοι αναβατες...δε μπορει καθε φορα που βγαινει καποιος και "θιγει" την επιλογη μας, την ομαδα μας, τη μοτοσυκλετα που εχουμε επιλεξει να τον λεμε πουλημενο....ισως τελικα υπο συγκεκριμενες συνθηκες οι αλλες "ομαδες" να ειναι καλυτερες....δεν ειναι τοσο παραλογο...ειναι???
Αλλωστε καποιος πρεπει να κερδιζει ακομα και στο ποδοσφαιρο...μονο ετσι ο "χαμενος" θα μπορεσει να γινει καλυτερος! Για εμας ομως που εχουμε κανει την επιλογη που δεν κερδισε δεν αλλαζει ο λογος που γουσταρουμε αυτη την ομαδα και που θα συνεχισουμε να την υποστηριζουμε οτι και αν λενε οι ειδικοι!!!
Ουφ καταναλωσα τη τελευταια σταγονα εξυπναδας που ειχα διαθεσιμη για σημερα...παω να φορτισω...καληνυχτα!!!
-
ελλαδα τρεις εταιριες παιζουν ktm ducati και τα εγγλεζακια και αυτες σπρωχνουν ολα τα περιοδικα το καθε ενα για τους λογους του
Σημειωση: Τα παραπανω δεν ειναι προσωπικη επιθεση απλα προσπαθω με ενα εμμεσο τροπο να πω οτι απο τη στιγμη που ειμαστε ευτυχισμενοι με τις μοτοσυκλετες μας δε χρειαζομαστε κανενα περιοδικο, ξενο η ελληνικο να μας πει οτι η ΔΙΚΙΑ μας επιλογη ειναι καλυτερη απο την επιλογη που εκαναν οι φιλοι, οι γνωστοι και ολοι οσοι αγορασαν κατι διαφορετικο απο εμας! Πρεπει καποια στιγμη να παψει αυτη η γηπεδικη συμπεριφορα που εχουμε για τις μοτοσυκλετες.
Σημερα εχουμε επιλεξει τη μοτοσυκλετα αυτης της εταιριας για καποιους λογους. Αυτη η εταιρια δεν ειναι ομαδα και κατα τη γνωμη μου πρεπει να σταματησουμε να λειτουργουμε σαν οπαδοι αλλα σαν σκεπτομενοι αναβατες...δε μπορει καθε φορα που βγαινει καποιος και "θιγει" την επιλογη μας, την ομαδα μας, τη μοτοσυκλετα που εχουμε επιλεξει να τον λεμε πουλημενο....ισως τελικα υπο συγκεκριμενες συνθηκες οι αλλες "ομαδες" να ειναι καλυτερες....δεν ειναι τοσο παραλογο...ειναι???
Αλλωστε καποιος πρεπει να κερδιζει ακομα και στο ποδοσφαιρο...μονο ετσι ο "χαμενος" θα μπορεσει να γινει καλυτερος! Για εμας ομως που εχουμε κανει την επιλογη που δεν κερδισε δεν αλλαζει ο λογος που γουσταρουμε αυτη την ομαδα και που θα συνεχισουμε να την υποστηριζουμε οτι και αν λενε οι ειδικοι!!!
Ουφ καταναλωσα τη τελευταια σταγονα εξυπναδας που ειχα διαθεσιμη για σημερα...παω να φορτισω...καληνυχτα!!!
+1000 :brv:
-
Επειδη μου αρεσει να λεω τα συκα, συκα και την σκαφη, σκαφη, και επειδη επικαλησε το συγκεκριμενο περιοδικο τοτε θα πρεπει να μην απευθηνεσαι στους ""αυθαδεις"κ "αδαεις"-φιλους κ γνωστους-γιαπωνεζους" αλλα στους "κ οχι μονο" γιατι το συγκριτικο ηταν μεταξυ Ευρωπαϊκων (BMW, KTM). :chrs:
Στον τελικο του Master Bike 2008 βρεθηκαν το Honda cbr 1000, το Yamaha R6 και το Aprilia RSV factory.
Η τελικη καταταξη εχει την ιδια σειρα:
1)Honda cbr 1000
2)Yamaha R6
3)Aprilia RSV factory
Ναι ,βρε φιλαρακι...αλλα να συγκρινουμε,οσο το δυνατον,πιο παρομοια μηχανακια γινεται :)
Εγραψα κ ειπα ,οτι το συκγριτικο αφορα τα Top V2-1000αρια της εποχης μας(-του 1098,που..οντως :kalo: :ohyes:) ,κ επιμενω οτι ειναι σημαντικο :ohyes:
Τα αλλα περι "αυθαδειων"κτλ :D..ειναι απλα η ..παντα απαραιτητη πλακιτσα :P...................... :bye:
-
ελλαδα τρεις εταιριες παιζουν ktm ducati και τα εγγλεζακια και αυτες σπρωχνουν ολα τα περιοδικα το καθε ενα για τους λογους του
OK θα το δεχτω αν και το εν λογο περιοδικο δεν εχει κανει συγκριτικο απο τοτε που απεκτησε ΚΤΜ για τα σχολεια και νομιζω οτι δεν ειχε και ποτε Ducati...ας υποθεσουμε οτι λοιπον αυτο το περιοδικο σπρωχνει ΚΤΜ γιατι εχουν κανει deal.
Επομενως το ενα απο τα δυο που μενει σπρωχνει BMW στα γυμνα γιατι οπως προαναφερθηκε τα παιρνει απο την αντιπροσωπεια και το αλλο την Triumph γιατι προφανως εχει οικονομικα συμφεροντα (βλ. διαφημιση και καλες δημοσιες σχεσεις) σωστα???
Αρα το Tuono δεν εχει κερδισει ποτε τεστ στην Ελλαδα γιατι οι αλλες εταιριες εχουν "αγορασει" τα περιοδικα...δηλαδη στο εξωτερικο που τα περιοδικα ειναι σαν την αγαπημενη μου ταινια οι αδιαφθοροι σε ολα τα τεστ που εχουν γινει (και ειδικα στα αγγλικα περιοδικα) το Aprilia ειναι παντα το καλυτερο?
Σημειωση: Τα παραπανω δεν ειναι προσωπικη επιθεση απλα προσπαθω με ενα εμμεσο τροπο να πω οτι απο τη στιγμη που ειμαστε ευτυχισμενοι με τις μοτοσυκλετες μας δε χρειαζομαστε κανενα περιοδικο, ξενο η ελληνικο να μας πει οτι η ΔΙΚΙΑ μας επιλογη ειναι καλυτερη απο την επιλογη που εκαναν οι φιλοι, οι γνωστοι και ολοι οσοι αγορασαν κατι διαφορετικο απο εμας! Πρεπει καποια στιγμη να παψει αυτη η γηπεδικη συμπεριφορα που εχουμε για τις μοτοσυκλετες.
Σημερα εχουμε επιλεξει τη μοτοσυκλετα αυτης της εταιριας για καποιους λογους. Αυτη η εταιρια δεν ειναι ομαδα και κατα τη γνωμη μου πρεπει να σταματησουμε να λειτουργουμε σαν οπαδοι αλλα σαν σκεπτομενοι αναβατες...δε μπορει καθε φορα που βγαινει καποιος και "θιγει" την επιλογη μας, την ομαδα μας, τη μοτοσυκλετα που εχουμε επιλεξει να τον λεμε πουλημενο....ισως τελικα υπο συγκεκριμενες συνθηκες οι αλλες "ομαδες" να ειναι καλυτερες....δεν ειναι τοσο παραλογο...ειναι???
Αλλωστε καποιος πρεπει να κερδιζει ακομα και στο ποδοσφαιρο...μονο ετσι ο "χαμενος" θα μπορεσει να γινει καλυτερος! Για εμας ομως που εχουμε κανει την επιλογη που δεν κερδισε δεν αλλαζει ο λογος που γουσταρουμε αυτη την ομαδα και που θα συνεχισουμε να την υποστηριζουμε οτι και αν λενε οι ειδικοι!!!
Ουφ καταναλωσα τη τελευταια σταγονα εξυπναδας που ειχα διαθεσιμη για σημερα...παω να φορτισω...καληνυχτα!!!
Δεν είναι ότι τα ελληνικά και γενικά τα περιοδικά είναι ''αγορασμένα'' είναι ότι σχεδόν σε κάθε τεστ ''φροντίζουν'' κάτι να μην είναι οκ και έτσι το τεστ ή να μοιάζει με χρησμός της πυθίας ή να σου λένε πως ίσως, άμα κτλ συμμετήχε αυτό τα πράγματα να ήταν διαφορετικά κτλ. Είναι δυνατόν στο Master bike να μην συμμετέχει το ducati;το factory να έχει καμμένα φρένα (και σου προκαλεί αστάθειες); Ε να έβρισκαν ένα λάστιχο που να βγαίνει και στο νούμερο του ducati και ένα factory χωρίς κατεστραμμένα φρένα ( ήμαρτον ). Αλλιώς να μην το έκαναν καθόλου! Ο χρόνος του factory ήταν 1:37.181 και του ktm 1:36.930, αν δεν είχε καμμένα φρένα τότε θα έκανε καλύτερο γύρο γνώμη μου ( ας μας διαφωτήσουν και οι ''μεγάλοι''). Απλά δεν ήθελαν να θάψουν το ktm εγώ αυτό κατάλαβα.
-
Ducati για το 1098R
R ???
Η μοναδική μου ένσταση, αν και δεν συμμετείχε τελικά. Το R τι σχέση έχει με οποιοδήποτε άλλο παραγωγής μηχανάκι; :thnk:
@Nitroargi +990³
-
Ducati για το 1098R
R ???
Η μοναδική μου ένσταση, αν και δεν συμμετείχε τελικά. Το R τι σχέση έχει με οποιοδήποτε άλλο παραγωγής μηχανάκι; :thnk:
@Nitroargi +990³
Ακριβώς!
και ένα απλούστατο 1098 πάλι πρώτο θα ήταν (δεν χρειάζονται R και τέτοια)!
-
Μπορει να κανω λαθος αλλα νομιζω οτι απλα ζητανε απο τις εταιριες μοτοσυκλετες και εκεινες με τη σειρα τους στελνουν οποιο μοντελο θελουν....δεν ειναι κατι που γνωριζω με σιγουρια αλλα μονο ετσι μπορω να δικαιολογησω την επιλογη του R απο τη Ducati.
Ακομα και το S να υπηρχε μπορει να κερσιζε τα αλλα V2 αλλα και παλι δε πρεπει να ψαρωνουμε γιατι πολλα ειναι εκεινα που παιζουν ρολο για να κερδισει μια μοτοσυκλετα...απο τη χαραξη της πιστας μεχρι το ποσους μηχανικους εχει στειλει υποστηριξη η καθε εταιρια!!!
-
Μπορει να κανω λαθος αλλα νομιζω οτι απλα ζητανε απο τις εταιριες μοτοσυκλετες και εκεινες με τη σειρα τους στελνουν οποιο μοντελο θελουν....δεν ειναι κατι που γνωριζω με σιγουρια αλλα μονο ετσι μπορω να δικαιολογησω την επιλογη του R απο τη Ducati.
Ακομα και το S να υπηρχε μπορει να κερσιζε τα αλλα V2 αλλα και παλι δε πρεπει να ψαρωνουμε γιατι πολλα ειναι εκεινα που παιζουν ρολο για να κερδισει μια μοτοσυκλετα...απο τη χαραξη της πιστας μεχρι το ποσους μηχανικους εχει στειλει υποστηριξη η καθε εταιρια!!!
Nαι ρε μαν, αλλά σε πιάνουν γέλια με την επιλογή του R, ιδίως όταν τα «απλα» 1098 μπορούν να καθαρίσουν με τα Ι4 (δεν συζητώ για τα V2) στην πίστα.
Σαν ξεπεσμένη αριστοκράτισσα που βγάζει το καλό σερβίτσιο και τα ασημικά στη φόρα μην τυχόν και την παρεξηγήσουν :h22:
-
Nαι ρε μαν, αλλά σε πιάνουν γέλια με την επιλογή του R, ιδίως όταν τα «απλα» 1098 μπορούν να καθαρίσουν με τα Ι4 (δεν συζητώ για τα V2) στην πίστα.
Σαν ξεπεσμένη αριστοκράτισσα που βγάζει το καλό σερβίτσιο και τα ασημικά στη φόρα μην τυχόν και την παρεξηγήσουν :h22:
Του χρόνου θα κατεβάσουν το DesmosediciRR!!! :P :P
-
Ρε παλουκαρια marketing κινησεις ειναι αυτες....
Μαζι σας οτι ακομα και με το απλο μπορει και να ηταν top μοτοσυκλετα αλλα γιατι να το ρισκαρουν??? Εδω δε δεχτηκαν να βαλουν αλλα ελαστικα απο Pirelli παρολο οτι το R ειναι σε αλλο πλανητη και ακομα και με τα λαστιχα δοκιμης θα ηταν εξαιρετικο...ισως λεω ισως να ειχε πεσει συρμα απο Honda μερια να βγει το CBR καλυτερο....παλι εικαζω...για να μη παρεξηγηθω! :bye:
-
Ρε παλουκαρια marketing κινησεις ειναι αυτες....
Μαζι σας οτι ακομα και με το απλο μπορει και να ηταν top μοτοσυκλετα αλλα γιατι να το ρισκαρουν??? Εδω δε δεχτηκαν να βαλουν αλλα ελαστικα απο Pirelli παρολο οτι το R ειναι σε αλλο πλανητη και ακομα και με τα λαστιχα δοκιμης θα ηταν εξαιρετικο...ισως λεω ισως να ειχε πεσει συρμα απο Honda μερια να βγει το CBR καλυτερο....παλι εικαζω...για να μη παρεξηγηθω! :bye:
Πουτάνα Χουντάϊ....
Ακόμα και μέσα στην Ducati πράκτορες έχουν για να σταματάνε τα μηχανάκια που απειλούν τη τσαγιέρα της :h22::h22::h22: