Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: Holyman στις Σεπτέμβριος 25, 2009, 09:13:37 μμ
Ωραιο δε λεω αλλα με 16000 παιρνω R1 και του βαζω και μια ολοσωμη :ohyes:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: Xristos Shiver στις Σεπτέμβριος 25, 2009, 10:13:32 μμ
Παιδια το μηχανακη ειναι τελειο χωρις υπερβολες και μ@λακιες Αλλα οσον αναφορα την τιμη του 16.000 εχεις πολλες περισσοτερες επιλογες και να σου μεινουν και μαμουνια...
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: h.a.balafoutre στις Σεπτέμβριος 25, 2009, 10:17:40 μμ
Προσωπικά μου αρέσει το RSV4R & Factory.
Είναι "πολύ μηχανή" και το μόνο που μένει είναι η Aprilia να υποστηρίξει τους πελάτες της.
Παρόλα τα αρνητικά της που ενδεχομένος να προκύψουν ανεξαρτήτος αιτίας, πρόκειται για μοναδικό κομμάτι στα χρονικά.
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: dreamwalker στις Σεπτέμβριος 25, 2009, 11:49:07 μμ
Ωραιο δε λεω αλλα με 16000 παιρνω R1 και του βαζω και μια ολοσωμη :ohyes:
και ποια η διαφορα δηλαδη :thnk: οντως 16g ειναι πολλα
anyway γνωμες ειναι αυτες
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: RSV4 στις Σεπτέμβριος 26, 2009, 01:42:26 πμ
μην συγκρινουμε R1 με rsvr4 το ενα ειναι και για την πολη το αλλο ειναι μαχητικο f16, πραγματικα παιδια το μηχανακι ειναι αλλου, τα κανει ολα απλα, τοσο ευκολα, ομαλα και δυνατα, δεν συγκρινεται το μηχανακι...... Αν και νομιζω οτι εαν βgει το συγκεκριμενο στα 16000 ευρω ειναι πολλα, εαν σκεφτεις οτι με αλλα 3 παιρνεις την καλη εκδοση που εχει και προικα επανω......
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nick2ono στις Σεπτέμβριος 27, 2009, 07:30:37 μμ
μην συγκρινουμε R1 με rsvr4 το ενα ειναι και για την πολη το αλλο ειναι μαχητικο f16, πραγματικα παιδια το μηχανακι ειναι αλλου, τα κανει ολα απλα, τοσο ευκολα, ομαλα και δυνατα, δεν συγκρινεται το μηχανακι...... Αν και νομιζω οτι εαν βgει το συγκεκριμενο στα 16000 ευρω ειναι πολλα, εαν σκεφτεις οτι με αλλα 3 παιρνεις την καλη εκδοση που εχει και προικα επανω......
+1000 με την προοπτικη οτι ο αγοραστης θα το χαιρεται πιο πολυ εντος πιστας.... ;) ;)
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Σεπτέμβριος 29, 2009, 10:56:45 μμ
μου φαινετε ή δεν εχει μεταβλητους αυλους εισαγωγης?
δεν τα παω και καλα με το αγγλικο :srry:
:ohyes: :ohyes: Όπως επίσης δεν μπορείς να ρυθμίσεις και τη θέση του κινητήρα σε σχέση με το πλαίσιο :( :( Οπότε για τη διαφορά των 2250 λιρών στην τιμή που ανακοινώνουν για την Αγγλία -FACTORY και ξερό ψωμί :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: RSV4 στις Σεπτέμβριος 30, 2009, 04:50:03 μμ
το bmw μου ειπαν στην εκθεση οτι η τιμη του θα ειναι 14000-15000 για να χτυπισει ανταγωνισμο.(η απλη εκδοση φυσικα)
Οταν ενα GS1200 με abs και θερμενομενα grip κανει 17500,μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι το s1000rr θα κανει 14-15 χιλιαρικα!Που το gs εχει κανει αποσβεση του κοστους εξέληξής του εδω και χρονια μιας και το μοτερ του ειναι ιδιο εδω και 10ετιες...... Θα υπαρχει μια υποθετικη τιμη στα 15+ χιλ. για ενα μοντελο που δεν θα εισαγεται(και το τασακι δωρο που λεν), και αυτο που θα φερνουν θα κανει κανα 18αρι......
Παντως rsv4 r αν εχει μια τιμη με οροφη τα 16.000 θα παιξει καλα στην αγορα.....οταν honda και yamaha ειναι στα ιδια λεφτα περιπου....
Και ας μην εχει τα ohlins και τα μεταβλητα...(πλασιο και αυλους) εγω θα το προτιμησω!!
:bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: tasosm στις Οκτώβριος 02, 2009, 01:57:40 μμ
+10000
Καθε φορα ανακοινωνουν βασικη τιμη χ αλλα ποτε δεν εισαγουν την φτηνη βασικη εκδοση.
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:01:13 μμ
Ωπ.....και ενα καινουριο βιντεακι (http://www.youtube.com/watch?v=3UgjNlF9bBA) με το rsv4-r και τον biaggi να λεει κατι ιταλικα.... :P :P
Ωραια βγαινει με σουζα απο την στροφη..... :wha1: :souza:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:03:58 μμ
Το BMW θα κοστιζει περιπου €15000 γιατι πολυ απλα οι Γερμανοι με το καλημερα θελουν να παρουν το 10% της κατηγοριας σε πωλησεις!
Αν σκεφτει κανεις οτι το Aprilia RSV4 Factory με κοστος αποκτησης €20000 εχει πουλησει ηδη 35 μοναδες τοτε το S1000RR εχει σοβαρες πιθανοτητες να χτυπησει μεγαλυτερα νουμερα με το χαμηλοτερο κοστος...
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:07:08 μμ
Το BMW θα κοστιζει περιπου €15000 γιατι πολυ απλα οι Γερμανοι με το καλημερα θελουν να παρουν το 10% της κατηγοριας σε πωλησεις!
Αν σκεφτει κανεις οτι το Aprilia RSV4 Factory με κοστος αποκτησης €20000 εχει πουλησει ηδη 35 μοναδες τοτε το S1000RR εχει σοβαρες πιθανοτητες να χτυπησει μεγαλυτερα νουμερα με το χαμηλοτερο κοστος...
:ohmy: :ohmy: :ohmy:
Σωπα ρε φιλε!!
Εδωσε τοσα κομματια? :kalo:
:brv: :brv:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:13:18 μμ
το bmw μου ειπαν στην εκθεση οτι η τιμη του θα ειναι 14000-15000 για να χτυπισει ανταγωνισμο.(η απλη εκδοση φυσικα)
Οταν ενα GS1200 με abs και θερμενομενα grip κανει 17500,μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι το s1000rr θα κανει 14-15 χιλιαρικα!Που το gs εχει κανει αποσβεση του κοστους εξέληξής του εδω και χρονια μιας και το μοτερ του ειναι ιδιο εδω και 10ετιες...... Θα υπαρχει μια υποθετικη τιμη στα 15+ χιλ. για ενα μοντελο που δεν θα εισαγεται(και το τασακι δωρο που λεν), και αυτο που θα φερνουν θα κανει κανα 18αρι......
Παντως rsv4 r αν εχει μια τιμη με οροφη τα 16.000 θα παιξει καλα στην αγορα.....οταν honda και yamaha ειναι στα ιδια λεφτα περιπου....
Και ας μην εχει τα ohlins και τα μεταβλητα...(πλασιο και αυλους) εγω θα το προτιμησω!!
:bye: :bye:
γιαννη το εχουν ξεβρακωσει πολυ το μηχανακι! και ζητουν πολλα! σκεψου τι προσφερει το μηχανακι και σκεψου τον ανταγωνισμο... εγω πιστευω οτι αν βγει σε αυτην την τιμη μονο το φακτορυ θα πουλησει.
οι υπολοιποι που θα ειναι μεχρι αυτα τα λεφτα θα πανε για τζαπαν! με τα υπολοιπα λεφτα ως την αγορα του ν4 , θα φτιαξουν ολα τα κουσουρια του τζαπαν και θα ειναι μια κατηγορια πανω..
γιννη :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:14:28 μμ
το bmw μου ειπαν στην εκθεση οτι η τιμη του θα ειναι 14000-15000 για να χτυπισει ανταγωνισμο.(η απλη εκδοση φυσικα)
Οταν ενα GS1200 με abs και θερμενομενα grip κανει 17500,μου ειναι αδυνατο να πιστεψω οτι το s1000rr θα κανει 14-15 χιλιαρικα!Που το gs εχει κανει αποσβεση του κοστους εξέληξής του εδω και χρονια μιας και το μοτερ του ειναι ιδιο εδω και 10ετιες...... Θα υπαρχει μια υποθετικη τιμη στα 15+ χιλ. για ενα μοντελο που δεν θα εισαγεται(και το τασακι δωρο που λεν), και αυτο που θα φερνουν θα κανει κανα 18αρι......
Παντως rsv4 r αν εχει μια τιμη με οροφη τα 16.000 θα παιξει καλα στην αγορα.....οταν honda και yamaha ειναι στα ιδια λεφτα περιπου....
Και ας μην εχει τα ohlins και τα μεταβλητα...(πλασιο και αυλους) εγω θα το προτιμησω!!
:bye: :bye:
γιαννη το εχουν ξεβρακωσει πολυ το μηχανακι! και ζητουν πολλα! σκεψου τι προσφερει το μηχανακι και σκεψου τον ανταγωνισμο... εγω πιστευω οτι αν βγει σε αυτην την τιμη μονο το φακτορυ θα πουλησει.
οι υπολοιποι που θα ειναι μεχρι αυτα τα λεφτα θα πανε για τζαπαν! με τα υπολοιπα λεφτα ως την αγορα του ν4 , θα φτιαξουν ολα τα κουσουρια του τζαπαν και θα ειναι μια κατηγορια πανω..
γιαννη :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:15:39 μμ
ρε παιδια που ειναι οι τροποποιηση??
σβυστε τα 2 τελευταια μου...
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:22:38 μμ
Διαφωνω...
Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.
Αν η βασικη εκδοση παιξει στα €15000 ειναι στα ιδια ή και σε λιγοτερα χρηματα απο τα Japan (βλ. Honda CBR1000RR C-ABS) οποτε καποιος που θα θελει να ξεχωρισει θα το σκεφτει καλα για την βασικη εκδοση.
Δεν εχει νοημα να λεμε οσο καλυτερο θα γινοταν ενα Japan με extra χρηματα. Με αυτη τη λογικη ενα Suzuki GSX-1000R K9 που κοστιζει €14000 εχει διαφορα με το Factory περιπου €6000. Με αυτα τα χρηματα βαζεις Ohlins πισω (εμπρος δε χρειαζεται), ολοσωμη εξατμιση, ζαντες και φρενα και μαλλον εχεις συνολικα μια καλυτερη μοτοσυκλετα απο το stock Aprilia RSV4 Factory...γνωμη μου παντα φυσικα
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:30:33 μμ
Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.
Αν η βασικη εκδοση παιξει στα €15000 ειναι στα ιδια ή και σε λιγοτερα χρηματα απο τα Japan (βλ. Honda CBR1000RR C-ABS) οποτε καποιος που θα θελει να ξεχωρισει θα το σκεφτει καλα για την βασικη εκδοση.
Δεν εχει νοημα να λεμε οσο καλυτερο θα γινοταν ενα Japan με extra χρηματα. Με αυτη τη λογικη ενα Suzuki GSX-1000R K9 που κοστιζει €14000 εχει διαφορα με το Factory περιπου €6000. Με αυτα τα χρηματα βαζεις Ohlins πισω (εμπρος δε χρειαζεται), ολοσωμη εξατμιση, ζαντες και φρενα και μαλλον εχεις συνολικα μια καλυτερη μοτοσυκλετα απο το stock Aprilia RSV4 Factory...γνωμη μου παντα φυσικα
για το κ9 με το φακτορυ θα συμφωνισω απόλυτα!
στα 16000 με 14000 πχ που κανει το κ9 ή 12500-13000(δεν θυμαμαι ποσο το δεινουν) το kawa που κανει εχεις 2000-3000 ευρω διαφορα. με αυτα εννοω οτι φτιαχνεις τα κουρουρια τον τζαπαν πχ κ9 φρενα - αμορτισερ kawa αμορτισερ και σου μενουν και ρεστα για αλλα πραγματα και εχεις και ρεστα
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: 7Gibernau στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:32:12 μμ
Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.
+1
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: nasos-v στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:33:19 μμ
και μην ξεχναμε οτι το απλο ν4 δεν θα ειναι και οτι καλητερο σε αναρτησεις! μην σου πω χειροτερο ισως ειδικά το μπροστινο!
γνωμη μου και χωρις κανενα ίχνος αντιπαλότητας
:bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: 7Gibernau στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:33:49 μμ
Δε νομιζω οτι το βασικο RSV4 ειναι ξεβρακωμενο, αντιθετα πιστευω οτι αφαιρεθηκαν πραγματα---ΠΛΗΝ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ---τα οποια ετσι και αλλιως κανενας ιδιοκτητης Factory δε προκειται να χρησιμοποιησει εκτος αν εχει βαθια γνωση στησιματος και γεωμετριας. Δηλαδη το Factory που ρυθμιζει θεση κινητηρα και λαιμου ειναι χρησιμο? Οσον αφορα τους αυλους παλι δε πιστευω οτι ειναι ενα gadjet εντελως απαραιτητο...αυτο που κερδιζεις ειναι μαλλον αμελητεο.
+1
sorry spam......αλλα
+1
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:45:24 μμ
Nασο θα συμφωνησω με τον Αργυρη. Δεν πιστευω οτι λειπει κατι βασικο απο την εκδοση "R",και ουτε πιστευω οτι οι αναρτησεις του θα ειναι χαλια. Ακομα και σαν του tuono μου να ειναι θα ειμαι απολυτα ευχαριστημενος.Μιλαω για την χρηση που κανω εγω, που σημαινει γρηγορες βολτες στον δρομο,κανα ταξιδακι,και 2-3 trackday τον χρονο χωρις απολυτο κυνηγι χρονου. Βεβαια το βασικοτερο ειναι οτι το μηχανακι ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ,και αυτο ειναι πανω απο ολα!
Με βαση αυτα,εγω το κρινω μια χαρα........τελειο δηλαδη!! :D :D
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 02, 2009, 02:58:16 μμ
Εχοντας οδηγησει και τη βασικη εκδοση του παλιοτερου Mille αλλα και την "καλη" με τα Ohlins θα σου πω οτι τα Showa τα οποια εχουν ακριβως τις ιδιες ρυθμισεις εχουν μονο 20mm μεγαλυτερη διαδρομη. Αν αναβαθμισεις τα εσωτερικα του μπροστινου ερχονται στο ιδιο επιπεδο με των Ohlins.
Θελω να πω οτι η διαφορα σαφως και δεν ειναι τεραστια...σιγουρα δεν αξιζει να παρεις το βασικο και να το κανεις Factory...ουτε στο Mille αξιζε ουτε και το V4 θα αξιζει!
Το προβλημα ειναι μαλλον το πισω αμορτισερ μιας και το Factory με το Ohlins εχει καποια ζητηματα οταν το πιεζεις που απαιτουν να το φερεις στα μετρα σου για να μπορεσεις να το πιεσεις.
Επιπλεον νομιζω οτι τα χρωματα στις βασικες εκδοσεις ειναι πιο ομορφα και αυτο φυσικα και ειναι απολυτα υποκειμενικο. Αν επελεγα να παρω RSV4 (λεμε τωρα) μαλλον θα εκανα το σκ@το μου παξιμαδι και 8α τα εσκαγα για το Factory...ευτυχως που δε θελω να παρω V4 ομως!!! :P
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Οκτώβριος 02, 2009, 03:02:02 μμ
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: Byron στις Οκτώβριος 02, 2009, 10:13:27 μμ
Καλα τα λέτε, αλλά με μοντέλα 2008 σε stock πάνω κάτω στα 10.000-11.000€ (Κ8-ΖΧ10 για να μην πω και κάτω από 10), η διαφορά είναι πολυυυυύ μεγάλη.
Κάνω copy paste από άλλο forum την γνώμη του φίλου Δημήτρη dimdoc, γνώμη που την σέβομαι πολύ.
Καλο και ομορφο το Απριλια, αλλα στη πιστα δε με επεισε. Δε ξερω αν διαβασατε τι εγραψα στο τεστ του ΜΟΤΟ του Σεπτεμβριου για το μηχανακι, αλλα θελει ψαξιμο για τη πιστα. Δειχνει να καθεται ψηλα η ουρα με αποτελεσμα ναι μεν να ειναι πολυ-ΠΟΛΥ προθυμο στις αλλαγες κατευθυνσης και στην εισοδο, αλλα βγαζει μια νευρικοτητα που δε σου δινει εμπιστοσυνη να πιεσεις. Ταυτοχρονα και μαλλον λογω της "ψηλης" ουρας, η προσφυση στις εξοδους χανεται σχετικα ευκολα και, σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο, αποτομα. Σιγουρα με τοσες ρυθμισεις που εχει το αμορτισερ και το πλαισιο (ακομα και το μοτερ μπορει να μετακινηθει πανω η κατω κατα μερικα εκατοστα) γενικα θα βελτιωνεται,αλλα θελει ψαξιμο. Ουτως η αλλως ομως νομιζω οτι το μηχανακι απευθυνεται στον εμπειρο απο πιστα αναβατη και ιδανικα με αγωνιστικη εμπειρια, που να εχει το χρονο και τις γνωσεις να ψαχτει για να το στησει στη πιστα.
Αντιθετα το Κ9 που ειχαμε εκεινη τη μερα μαζι στο τεστ εδειχνε ετοιμο απο τη κουτα για πιστα, με μονο το φτηνο αμορτισερ να χαλαει την αισθηση, κατι που βεβαια θα αλλαχθει αμεσως για αγωνιστικη χρηση, Το μπροστινο κατα τη γνωμη μου δε θελει καμια απολυτως παρεμβαση, ουτε καν ελατηρια. Αυτο που θελει σιγουρα βελτιωση εδω ειναι τα φρενα.
Το απριλια της δοκιμης ηταν απο τα αδυναμα, μετρηθηκε 152 τροχο, ενω αλλα εχουν μετρηθει μεχρι και 159, φαινεται οτι τα μηχανακια εχουν μικροδιαφορες απο κομματι σε κομματι, κατι οχι ασυνηθιστο γαι την ιταλικη εταιρια...ακομα και στο στησιμο φιλος συναγωνιζομενος που οδηγησε μαζι μας για δευτερη φορα το RSV στη πιστα μου ειπε οτι τα πρωτα μηχανακια που οδηγησε ηταν καλυτερα στημενα...βεβαια σε κεινη τη πρωτη παρουσιαση ηταν παροντες και τα ρυθμιζαν μηχανικοι της εταιριας...
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: teo46 στις Οκτώβριος 02, 2009, 10:19:26 μμ
Καλα τα λέτε, αλλά με μοντέλα 2008 σε stock πάνω κάτω στα 10.000-11.000€ (Κ8-ΖΧ10 για να μην πω και κάτω από 10), η διαφορά είναι πολυυυυύ μεγάλη.
Κάνω copy paste από άλλο forum την γνώμη του φίλου Δημήτρη dimdoc, γνώμη που την σέβομαι πολύ.
Καλο και ομορφο το Απριλια, αλλα στη πιστα δε με επεισε. Δε ξερω αν διαβασατε τι εγραψα στο τεστ του ΜΟΤΟ του Σεπτεμβριου για το μηχανακι, αλλα θελει ψαξιμο για τη πιστα. Δειχνει να καθεται ψηλα η ουρα με αποτελεσμα ναι μεν να ειναι πολυ-ΠΟΛΥ προθυμο στις αλλαγες κατευθυνσης και στην εισοδο, αλλα βγαζει μια νευρικοτητα που δε σου δινει εμπιστοσυνη να πιεσεις. Ταυτοχρονα και μαλλον λογω της "ψηλης" ουρας, η προσφυση στις εξοδους χανεται σχετικα ευκολα και, σε συνδυασμο με το κοντο μεταξονιο, αποτομα. Σιγουρα με τοσες ρυθμισεις που εχει το αμορτισερ και το πλαισιο (ακομα και το μοτερ μπορει να μετακινηθει πανω η κατω κατα μερικα εκατοστα) γενικα θα βελτιωνεται,αλλα θελει ψαξιμο. Ουτως η αλλως ομως νομιζω οτι το μηχανακι απευθυνεται στον εμπειρο απο πιστα αναβατη και ιδανικα με αγωνιστικη εμπειρια, που να εχει το χρονο και τις γνωσεις να ψαχτει για να το στησει στη πιστα.
Αντιθετα το Κ9 που ειχαμε εκεινη τη μερα μαζι στο τεστ εδειχνε ετοιμο απο τη κουτα για πιστα, με μονο το φτηνο αμορτισερ να χαλαει την αισθηση, κατι που βεβαια θα αλλαχθει αμεσως για αγωνιστικη χρηση, Το μπροστινο κατα τη γνωμη μου δε θελει καμια απολυτως παρεμβαση, ουτε καν ελατηρια. Αυτο που θελει σιγουρα βελτιωση εδω ειναι τα φρενα.
Το απριλια της δοκιμης ηταν απο τα αδυναμα, μετρηθηκε 152 τροχο, ενω αλλα εχουν μετρηθει μεχρι και 159, φαινεται οτι τα μηχανακια εχουν μικροδιαφορες απο κομματι σε κομματι, κατι οχι ασυνηθιστο γαι την ιταλικη εταιρια...ακομα και στο στησιμο φιλος συναγωνιζομενος που οδηγησε μαζι μας για δευτερη φορα το RSV στη πιστα μου ειπε οτι τα πρωτα μηχανακια που οδηγησε ηταν καλυτερα στημενα...βεβαια σε κεινη τη πρωτη παρουσιαση ηταν παροντες και τα ρυθμιζαν μηχανικοι της εταιριας...
σωστοςςς!!
γιαυτό και μένα το επόμενο θα είναι ss και japan..!
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: mak74 στις Νοέμβριος 26, 2009, 08:13:41 μμ
Μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Ρομπωτη εχτες μου μετεφερε με μεγαλη σιγουρια οτι η τελικη τιμη του απλου θα ειναι 14900€ :kalo: προκειμενου να ειναι ανταγωνιστικο σε σχεση με τα japan και γενικοτερα τα υπολοιπα χιλιαρια και μου τονισε πως ειναι σχεδον οριστικο. :thnk: Αναμενουμε...... :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Το απλό RSV4 R στην Imola
Αποστολή από: v997 στις Νοέμβριος 26, 2009, 08:41:46 μμ
Μετα απο κουβεντα που ειχα με τον Ρομπωτη εχτες μου μετεφερε με μεγαλη σιγουρια οτι η τελικη τιμη του απλου θα ειναι 14900€ :kalo: προκειμενου να ειναι ανταγωνιστικο σε σχεση με τα japan και γενικοτερα τα υπολοιπα χιλιαρια και μου τονισε πως ειναι σχεδον οριστικο. :thnk: Αναμενουμε...... :bye: :bye:
:kalo: :kalo:
Πολυ καλο αυτο!!!
Αν πραγματικα ισχυσει αυτη η τιμη,θα εχει ενδιαφερον...!!