APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => RSV4 Factory και RSV4-R => Μήνυμα ξεκίνησε από: vasilis_r στις Ιανουάριος 10, 2017, 03:14:17 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους!!! Είναι η πρώτη φορά που γράφω στο φορουμ, αν και το παρακολουθώ λίγο καιρό για να πάρω πληροφορίες, ψάχνοντας για αγορά RSV4.
Στο car.gr γενικά δεν υπάρχει κάτι, στο ποσό που διαθέτω, που να μου αρέσει, εκτός από αυτό... https://www.car.gr/9075895-aprilia-rsv-4-factory ...
Είναι κανενός από εδώ ή γνωρίζει κάποιος κάτι για το συγκεκριμένο?
-
Με το παλληκαρι καποτε ειχαμε παει βολτα προς Πορτο Γερμένο αλλα δυστυχως μονο αυτο ξερω να σου πω :( ηταν η πρωτη φορα που τον ειδα κ μεχρι στιγμης η τελευταια! Τοτε ηταν χαρτι αλλα περασαν κ καμια 3αρα χρονια!
-
του RSVF ειναι,στειλτου μνμ
-
Ευχαριστώ πολύ!!! Θα του στείλω από βδομάδα γιατί θα λείψω επαρχία αυτές τις μέρες για δουλειά...
-
Και ένα tip μιας και ψάχνω καιρό τώρα... https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/9454673/ .... αυτό πριν λίγο καιρό ήταν στην κρήτη με λίγο περισσότερα από 20.000 χιλιόμετρα... το έφεραν στο χαιδάρι με την όπισθεν και έγιναν 13.000 πια... Το νου μας λοιπόν...
-
Αυτα ειναι :psdof:
-
Βρηκες τιποτα;
-
Γενικά παρακολουθώ την αγορά και βλέπω ότι στις τιμές που είναι τώρα τα rsv4 δεν πουλιέται τίποτα τον τελευταίο 1 χρόνο. Συνεπώς δεν είμαι διατεθημενος να δώσω χρήματα που δε θα καταφέρω να πάρω ούτε τα μισά πίσω. Επίσης οι τιμές είναι σχετικά ψηλά ακόμα και σε σχέση με τις διεθνείς τιμές, πόσο μάλλον στην Ελλάδα της κρίσης.
-
Για μένα οι τιμές εκεί που έχουν πάει πια είναι ότι καλύτερο μπορεί να γίνει και αν μιλήσουμε για το συγκεκριμένο μοντέλο το οποίο είναι No1 στην κατηγορία του με κορυφαία ποιότητα σε όλα τα σημεία του που το παίρνεις στο 1/3 (περίπου) της αρχικής αξίας του καλά είναι παρόλο το ότι σε μες φαίνεται ακριβό ακόμη!!
-
Δε διαφωνώ στο ότι οι τιμές, σε σχέση με την τιμή της μοτοσυκλετας καινούριας έχουν χαοτικη διαφορά, αλλά μην ξεχνάμε και τους κανόνες της αγοράς. Με τόσο μικρή ζήτηση, στις τιμές αυτές, δεν μπορούν να πωληθουν. Και μιλάμε πάντα για μοτοσυκλετες σε καλή κατάσταση... χωρίς γυρισμενα χιλιόμετρα κτλ. Τέλος, σε εμάς δεν φαίνεται απλά ακριβό, φαίνεται σαν να δεσμεύσεις για πάντα ένα καλό χρηματικό ποσό. Αν πχ αγόραζα ενα rsv4 και σε ένα χρόνο μπορούσα να το δώσω 1000€ φτηνότερα, δε θα ήταν πρόβλημα. Και οταν λέω να το δώσω, μιλάω για μέσα σε 1-3 μήνες και όχι να έχω αγγελία ένα χρόνο. Το πρόβλημα δεν είναι στις μοτοσυκλετες αλλά στην αγορά.
-
Δυστυχώς για αυτή την κατηγορία έτσι ήταν πάντα τα πράγματα είναι καθαρά για την ταυλα μας :ohyes: :ohyes:
-
Επειδή και γω προσπάθησα να αγοράσω tuono v4 και ψάχνω τις συγκεκριμένες κατηγορίες πάρα πολύ καιρό, συμφωνώ με τον φίλο παραπάνω. Οι τιμές είναι ψηλά. Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο, εφόσον ΔΕΝ πωλούνται, γιατί δεν κατεβάζουν τις τιμές :thnk:
Το 2010 factory του RSVF που ήταν στα 9000 ήταν μια σωστή τιμή, αλλά όχι και 10000-12000 για μεταχειρισμένο 6-7ετίας...Για ποιόν λόγο? Oμοίως και στα tuono V4. Το πιο φθηνό στα 9600Ε. Του 2011. Που έκανε καινουργιο 14000Ε. Ώπα ρε παιδιά. Και απούλητα ΟΛΑ, εδω και 1-1,5 χρόνο. Και που να δείτε S1000RR (κλάμα κανονικό, 12-14000E για μτχ του 2010-2012), ducati, εντάξει, δεν υπάρχουν...
Και στα V2 ξεβράκωμα κανονικό, 3-4 χιλιάρικα για να φύγουν. 5-6 χιλιάρικα τα Factory. Γιατί υπάρχουν πολλά, λέει, και πέφτουν οι τιμές ενώ στα v4 δεν υπάρχουν πολλά και άρα οι τιμές κρατούνται ψηλά.
Δηλαδή όποιος θέλει να δώσει κάποια λεφτά παραπάνω και να πάρει ένα αξιόλογο και με ηλεκτρονικά βοηθήματα μοτό, αυτομάτως λογίζεται και σαν θύμα...
Και αντιγράφω από τον τιμοκατάλογο του ΜΟΤΟ, τεύχος 495, Δεκ 2011
tuono v4 aprc 13900
rsv4r 15450
rsv4r aprc 17450
rsv4 factory aprc 22400
s1000rr 16500
multistrada 1200 15500
multistrada 1200s 20800
streetfighter 1098s 21600
-
Συμφωνώ με lospsi ,Αρμακόλας Rsv4r το μόνο με abs στην Ελλάδα στα 17200 κλάμα γοερό,αμ δε αυτά τα S1000rr σαν τα ξηροκάρπια ένα πράμα, όσο περνάει ο καιρός ακριβαίνουν :pray:
-
Παιδια πουλαω το δικο μου...
Τιμη εκκίνησης 16000!!
-
Παιδια πουλαω το δικο μου...
Τιμη εκκίνησης 16000!!
τιμη τερματισμου 10000 ?
:P :P :P :P
-
Να σας ρωτησω κατι ρε παιδια ;;; :thnk:
Δηλαδη εαν το ειχατε παρει καινουργιο το μηχανακι και ειχατε δωσει τα παρακατω ποσα:
tuono v4 aprc 13900
rsv4r 15450
rsv4r aprc 17450
rsv4 factory aprc 22400
s1000rr 16500
multistrada 1200 15500
multistrada 1200s 20800
streetfighter 1098s 21600
Μετα απο 3-4 χρονια ποσο θα τα πουλαγατε ;;; Και παντα μιλαμε να ηταν σε καλη κατασταση και χιλιομετρα :)
-
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη. Και από εκεί και πέρα, αναλόγως τον πωλητή ή τον αγοραστή...
Επειδή έχω ψωνίσει καινούργιο μηχανάκι, το caponord το 2002, έμαθα ότι όποιος αγοράζει καινούργιο κλαίει περισσότερο όταν πουλάει 😀😀😀
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη. Και από εκεί και πέρα, αναλόγως τον πωλητή ή τον αγοραστή...
Επειδή έχω ψωνίσει καινούργιο μηχανάκι, το caponord το 2002, έμαθα ότι όποιος αγοράζει καινούργιο κλαίει περισσότερο όταν πουλάει 😀😀😀
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αρα ;;; Εαν υπολογισουμε στο περιπου ενα 40% μειον π.χ. στα 17450 του rsv4 = 10470
ποσο πιο κατω πρεπει να πουλησει ο αλλος ;;; ( παντα μιλαμε για 3-4 χρονια και τζιτζι κατασταση )
Ο κανόνας λέει περίπου 15% μείον στην πρώτη χρονιά και άλλα 10% για κάθε επόμενη.
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
:a22 :a22 :a22
Εμενα που ειναι δεκαετιας πρεπει να το χαρισω :P
-
Ανέστη, δεν πάει αθροιστικά η μείωση γιατί έτσι σε 10 χρόνια θα τα χαρίζαμε όλοι τα μηχανάκια μας :D. Αφαιρείς ένα 10% κάθε χρόνο από την τιμή που ήδη έχει απομειωθεί από την προηγούμενη χρονιά. Δηλαδή 14000-15%=11900-10%=10710-10% κτλ κτλ. Πρακτικά, τα πιο παλιά μηχανάκια ήδη έχουν απαξιωθεί και δεν χάνουν την αξία τους με τον ίδιο ρυθμό όπως τα πιο καινούργια.
Τώρα βέβαια, ο καθένας μπορεί να ζητήσει ότι θέλει, περιουσία του είναι και την κάνει ότι θέλει. Επίσης μπορεί να βρεθεί και αγοραστής που να δώσει αυτά που ζητάει ο κάθε πωλητής. Ακόμα υπάρχουν και αγοραστές που ξεφτιλίζουν την περιουσία του άλλου, όπως όμως και αγοραστές που θέλουν να αγοράσουν σε μια σωστή τιμή για την τσέπη τους.
Θα αγόραζες εσύ π.χ ένα Capo 1200 στα 12500-13000E μτχ 2-3 ετών, με 20000-30000χλμ όταν με άλλα 3000 το παίρνεις καινούργιο, και με χρηματοδότηση εφόσον δεν τα έχεις όλα? Εγώ προσωπικά, και επειδή βρέθηκα σε αυτή την θέση αλλά για Tuono V4 (και μικρότερο μπάτζετ βεβαίως), ή θα αγόραζα μτχ στην σωστή τιμή βάσει του παραπάνω μπούσουλα (συν, πλήν βέβαια βάσει κατάστασης, αξεσουάρ) ή δεν θα αγόραζα καθόλου (είτε γιατί δεν έχω την δυνατότητα να πάρω καινούργιο, είτε γιατί δεν θέλω να έχω την χασούρα της καινουργίλας μετά εγώ).
-
Καλησπερα...οι τιμες ειναι στον θεο χωρις λογο κ υποτιθετε πως εχουμε κ κριση..λογικα αμα δεν ειχαμε θα τα πουλαγαν πιο ακριβα κ απο καινουρια...δεν γινεται τα tuono v4 να τα δινουν 9500€ 6 ετιας οταν υπαρχει στοκ 12500€ ζελατινα μ εγγυηση...
-
Οκ, τα στοκ είναι χωρίς aprc, οπότε δεν μπορούν να συγκριθούν άμεσα, όμως υπάρχει και μια βάση και σε αυτό. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι πλέον βγει και 3 γενιές πιο καινούρια V4...
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι ρε συ...το 9500€ στο απλο πηγενε με aprc πανω απο 10000€...
-
Μην μπερδεύσαι,
τα Tuono V4 που υπάρχουν αυτή την στιγμή στις αγγελίες είναι όλα με aprc. Το v4 που υπάρχει στοκ είναι χωρίς. Γι' αυτό και σου είπα ότι δεν είναι άμεσα συγκρίσιμα! Σίγουρα όμως οι τιμές στα μεταχειρισμένα είναι υψηλές, αναλογικά και με αυτό που λες εσύ!
Το περίεργο δεν είναι οι ψηλές τιμές, εξάλλου είπαμε ότι κουμάντο στην περιουσία του άλλου δεν μπορούμε να κάνουμε, το περίεργο είναι γιατί δεν πέφτουν εφόσον δεν κινούνται :thnk: :thnk:
Μιλάμε για μηχανάκια που είναι στο car πάνω από 6 μήνες έως 1-1,5 χρόνο!! Εκεί, στις ίδιες τιμές.
Και ένα ακόμα παράδειγμα, σχετικά με τις τιμές, την ζήτηση αλλά και τι παίζει σε ανταγωνιστικά μηχανάκια.
Έστω ότι κάποιος ψάχνει για RSV4 (το σκέφτηκα και για μένα, με την προσθήκη τιμονιού) και κοιτάει το RSV4 άσπρο της αγγελίας που αναφέρεται πιο πάνω. Αυτό πωλούταν 8000Ε στην Κρήτη, χωρίς aprc, που είναι μια λογική τιμή σε σχέση με την χρονολογία του και την τιμή αγοράς του. Εφόσον δεν έχει ηλεκτρονικά όμως, γιατί κάποιος να το προτιμήσει από ένα japan 1000αρι του 2007-2010 που παίζουν 2-3000 φθηνότερα? Το γκάζι είναι ίδιο, τα περιφεριακά (όχι όλα) κάνουν την -όποια- διαφορά και η μοναδικότητα του made in Italy. Πόσο αξίζει κάποιος να την πληρώσει αυτή? Αυτομάτως δεν πρέπει να απαξιωθεί η αξία του V4 για να είναι ανταγωνιστικό στην πληθώρα των 1000αριών που υπάρχουν στο car? Άδικως μεν, πρέπει όμως να την υποστεί έαν θέλει να πουλήσει :(
Υπάρχουν αρκετά ακόμα τέτοια παραδείγματα!
-
Τι ειναι το aprc ρε παιδια?
-
τον εχετε σακατεψει τον ψηλο
τον βαζετε να σκεφτεται συνεχεια tuono v4 , rsv4 , με aprc , χωρις aprc
δειξτε λιγο ελεος ρε αλητες , εχει αγορασει Ιαπωνα πλεον
:P :P :P :P :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Εφόσον δεν έχει ηλεκτρονικά όμως, γιατί κάποιος να το προτιμήσει από ένα japan 1000αρι του 2007-2010 που παίζουν 2-3000 φθηνότερα? Το γκάζι είναι ίδιο, τα περιφεριακά (όχι όλα) κάνουν την -όποια- διαφορά και η μοναδικότητα του made in Italy. Πόσο αξίζει κάποιος να την πληρώσει αυτή?
Κοιτα Γιωργο για να μην μπερδευεσαι ρε συ : :tez:
Ιταλικα μοντελα :
(http://www.athensmagazine.gr/photos/articles/thumbs_large/b5b17971caf4ed6a36f9e310a30ba363.jpg)
(http://www.newmoney.gr/images/%CE%B9%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B4%CE%B1.JPG)
(http://www.real.gr/Files/Articles/Photo/550_334_114778.jpg)
:P
Γιαπωνεζικα μοντελα:
(http://fanpage.gr/pictures/2016/11/1513.jpg)
(http://www.iefimerida.gr/sites/default/files/140626115416-geisha-5-horizontal-gallery.jpg)
Δωσε τωρα την απαντηση :tez:
-
με πεθανες
:hha% :hha% :hha%
-
Έχουν την χάρη τους και τα japan
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Πέρα από την πλάκα, το RSV4 factory που αναφέρθηκε στην αρχή ήταν καλή περίπτωση φίλε Βασίλη. Έκανες τπτ γιατί δεν το βλέπω στις αγγελίες πια....
-
Καλε θα μου πει κανεις τι ειναι το aprc??
-
Καλε θα μου πει κανεις τι ειναι το aprc??
Χαχαχα ...... αυτο το ξερουν μονο αυτοι που το εχουν :ohyes:
Aprilia Performance Ride Control
που μεταφραζεται βαζεις το χερι πιο βαθεια στην τσεπη :P
-
Καλε θα μου πει κανεις τι ειναι το aprc??
Aprilia Performance Ride Control λέγεται και είναι υπεύθυνο σχεδόν για όλη την ηλεκτρονική μονάδα της μοτοσικλέτας!!!
Θέλεις να το αναλύσω κι άλλο??? Είναι ατελείωτες οι επεμβάσεις που κάνει!!! :ohyes: :ohyes: :D
-
www.aprilia.com/it_IT/technology/aprc/
-
www.aprilia.com/it_IT/technology/aprc/
:bow: :bow: ave :bonjour:
-
Πέρα από την πλάκα, το RSV4 factory που αναφέρθηκε στην αρχή ήταν καλή περίπτωση φίλε Βασίλη. Έκανες τπτ γιατί δεν το βλέπω στις αγγελίες πια....
Είμαι υπο διαπραγμάτευση... Η μηχανή είναι καθαρή αλλά από την ακινησία (2 χρόνια) θέλει κάτι μαζεματάκια όπως π.χ. σέρβις στην μπροστά ανάρτηση που έχει αρχίσει και τρέχει, λάστιχα, μπαταρία και σίγουρα αλλαγή όλα τα υγρά κτλ... πράγμα που σημαίνει χοντρικά κανα 1.000€ ... οπότε πάμε συνολικά στα 10.000€...
-
Ε, ρε φίλε.... Μεταχειρισμένο μηχανάκι παίρνεις! Οποιοδήποτε μτχ μπορεί να στα ζητήσει αυτά. Τέλος πάντων, εύχομαι να τα βρείτε. Με το καλό ότι και αν πάρεις
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ε, ρε φίλε.... Μεταχειρισμένο μηχανάκι παίρνεις! Οποιοδήποτε μτχ μπορεί να στα ζητήσει αυτά. Τέλος πάντων, εύχομαι να τα βρείτε. Με το καλό ότι και αν πάρεις
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μεταχειρισμενο αγορασες και εσυ αλλα δεν ηθελε τιποτα ;)
-
Ε, ρε φίλε.... Μεταχειρισμένο μηχανάκι παίρνεις! Οποιοδήποτε μτχ μπορεί να στα ζητήσει αυτά. Τέλος πάντων, εύχομαι να τα βρείτε. Με το καλό ότι και αν πάρεις
Στάλθηκε από το ZTE BLADE V7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μεταχειρισμενο αγορασες και εσυ αλλα δεν ηθελε τιποτα ;)
Είμαι λίγο ψείρας σε αυτά... κι εγώ ότι μηχανάκι έχω πουλήσει το δίνω σε κατάσταση που να μη θέλει τίποτα για τουλάχιστον 3-4000 χλμ... αυτό βέβαια γίνεται κυρίως γιατί ποτέ δεν σχεδιάζω να πουλήσω, απλά ένα πρωί μου την καρφώνει... :ke:
-
μεταχειρισμενο αγορασες και εσυ αλλα δεν ηθελε τιποτα ;)
ήθελε μπαταρία και κακώς που δεν έκανα και - προληπτική - αλλαγή λαδιών (αν και ακόμα δεν το έχω κυκλοφορήσει :cry: :cry: ). Φαντάσου ένα μηχανάκι σε ακινησία 2 ετών.
Το θέμα είναι ότι η τιμή ήταν καλή οπότε και τυχόν επιπλέον έξοδα δεν επιβαρύνουν τόσο την τσέπη. Τώρα βέβαια, κουμάντο στις τσέπες δεν θα κάνουμε, καθαρά δική μου οπτική, μακάρι να τα βρουν τα παιδιά!
-
μεταχειρισμενο αγορασες και εσυ αλλα δεν ηθελε τιποτα ;)
ήθελε μπαταρία και κακώς που δεν έκανα και - προληπτική - αλλαγή λαδιών (αν και ακόμα δεν το έχω κυκλοφορήσει :cry: :cry: ). Φαντάσου ένα μηχανάκι σε ακινησία 2 ετών.
Το θέμα είναι ότι η τιμή ήταν καλή οπότε και τυχόν επιπλέον έξοδα δεν επιβαρύνουν τόσο την τσέπη. Τώρα βέβαια, κουμάντο στις τσέπες δεν θα κάνουμε, καθαρά δική μου οπτική, μακάρι να τα βρουν τα παιδιά!
συγκριτικα με το παληκαρι που θελει ενα σωρο πραγματα μια μπαταρια δεν ειναι τιποτα
-
Η τιμή ήταν όντως καλή, γι αυτό και ασχολήθηκα. Από εκεί και πέρα, για εμένα προσωπικά, είναι και θέμα ψυχολογίας. Είναι σαν να συμμετέχει και ο πωλητής ενεργά στην πώληση. Επειδή είμαι και μέσα στο εμπόριο, πιστεύω πως πάντα στην τιμή βάζουμε λίγο παραπάνω, από αυτό που έχουμε στο νου μας σαν ικανοποιητικό, έτσι ώστε να είναι και ο αγοραστής ικανοποιημένος. Αν π.χ. μου έλεγε σου κώβω 200- 300€ θα το τσίμπαγα αμέσως. (Ελπίζω να το διαβάζει αυτό τώρα :hlp% )
-
Γιατι δε του το λες εσυ να σου κοψει :D
-
Μιλήσαμε αφού ειχα δει τη μηχανή και ήταν αρνητικός σε οποιοδήποτε παζάρι στην τιμή... απλά λεω μπας και δει ότι έχω κάνει ολόκληρο νήμα εδώ και αλλάξει γνώμη... :D
-
:bye: :kalo:
https://www.car.gr/13465552-aprilia-rsv-4r-rsv4