για ριξτε ενα βλεφαρο κ δειτε τι γινεται στις ευθειες... :cry:
βεβαια για να ειμαστε κ δικαιοι το rsv δειχνει την ανωτεροτητα του μεσα στις στροφες αλλα κ παλι... ;)
τσαϊ..... (http://www.motociclismo.it/edisport/moto/MotoCiclismoR2.nsf/gd/Video--Aprilia-RSV4-contro-BMW-S1000-RR-a-Valencia-)
Οσο κουλος και να εισαι,δεν ειναι δυσκολο να στραγγαλισεις το γκαζι απο τα 150 και πανω ;)183 ροδα
Το BMW εχει 173 αλογα ροδα και 204 κιλα γεματο αν δεν κανω λαθος.Οπως και να εχει ειναι αρκετα παραπανω απο του απριλια. Και με τα λεφτα που κανει το factory βαζεις στην βασικη εκδοση του BMW ενα σωρο πραγματακια οπως το traction control που απο οτι βλεπω στο βιντεο στις στροφες ειναι μονιμως σε λειτουργια!
Πολυ πιθανο στις στροφες να παιρνει το αιμα του πισω το απριλια! αλλα.....
Νομιζω πως ολοι μας περιμεναμε κατι παραπανω απο την απριλια σε αποδοση :srry:
Οχι τιποτα αλλο,για να κλεισουν και μερικα στοματα. ;)
(http://i50.tinypic.com/143qgjt.jpg)
Επαναλαμβάνω γαι όσους δε προσέχουν τι βλέπουν.Ο αναβάτης του RSV4 είναι κουλομαρία.Την τελευταία στροφή πολύ απλά δε μπορεί να τη πάρει με συνέπεια να βγαίνει με λίγα χλμ/ώρα και ο μπέμπας να περνάει από πάνω του.Αυτή η παρατήρηση δεν έχει να κάνει με το αν είναι ή όχι πιο γρήγορο το bmw από το απρίλια (που μάλλον είναι) παρά μόνο με το ότι δεν είναι σωστό να εξάγονται συμπεράσματα από αυτό το βίντεο :bye:
Επαναλαμβάνω γαι όσους δε προσέχουν τι βλέπουν.Ο αναβάτης του RSV4 είναι κουλομαρία.Την τελευταία στροφή πολύ απλά δε μπορεί να τη πάρει με συνέπεια να βγαίνει με λίγα χλμ/ώρα και ο μπέμπας να περνάει από πάνω του.Αυτή η παρατήρηση δεν έχει να κάνει με το αν είναι ή όχι πιο γρήγορο το bmw από το απρίλια (που μάλλον είναι) παρά μόνο με το ότι δεν είναι σωστό να εξάγονται συμπεράσματα από αυτό το βίντεο :bye:
1) Μακάρι να μπορούσα να οδηγώ σαν την 'κουλομαρία' με το rsv4
2) Η διαφορά στην δύναμη είναι σαφέστατη σε αυτό το βίντεο, όπως και στο συγκριτικό που κάνει το περιοδικό.
Απλα πιστευω οτι ολοι μας ειχαμε ενα κρυφο ποθο οταν θα εβγαινε το rsv4 να ηταν πιο δυνατο απο τον ανταγωνισμο.Ολοι μας νομιζω περιμεναμε να δουμε αυτα τα 180 αλογα και οχι 150.
Απλα τωρα ερχεται μια εταιρεια ευρωπαικη,(αρα φιλοι μας :tez:) να στησει στον τοιχο ολο τον ιαπωνικο ανταγωνισμο με κοστος κοντα σε αυτον και μολις 800 ευρω ακριβοτερο απο το rsv4r. Και αυτη η κουβεντα γινεται γιατι απλα τα 1198 ειναι απλησιαστα.
Αυτα,δεν εχω να πω τιποτα αλλο,απλα θα ηθελα το πολυσυζητημενο rsv να αποδεικνυοταν αξιο για παραπανω συζητησεις, :bye:
Μόνο τα alarm δεν ανάβει ο τύπος με το Aprilia που βαριεστημένα ακολουθεί ενα BMW που παλεύει να πάει γρήγορα (ο Διατσίδης είναι;). Φοβερός ο σκηνοθέτης! :bls:
1)Ανακοινώθηκε τιμή για το RSV4?Αν κάποιος ξέρει ας πει.
2)Όταν βγήκε πέρυσι το RSV4 ήταν στα πλαίσια του ανταγωνισμού με 155 άλογα στον τροχό.Είναι λίγα? :ohmy:Η μπέμπα βγήκε φέτος (το 2010 θα πωλείται) αν και οι παρουσιάσεις ξεκίνησαν από πέρσι με προ παραγωγής μοντέλα.Η Yamaha είναι στα 155 άλογα με V4 στην ουσία κινητήρα (και σε ήχο και σε τρόπο λειτουργίας).Ας δούμε την πορεία και των δύο μες στον χρόνο και ας κρίνουμε,γιατί αυτό που μετράει μετά την πατάτα που έφαγα είναι κυρίως το πόσο διαρκεί κάτι και όχι το πόσα βγάζει.Άλλωστε 183 άλογα στον τροχό είναι πάρα πολλά κατά την γνώμη μου και δεν ξέρουμε πόσο θα αντέξουν στον χρόνο.Αυτά :bye:
υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων! :bye:
Nα αναφερω κατι που προσεξα τωρα! :thnk: Επειδη βαλθηκαμε να το φαμε το RSV 4.
Προσεξα οτι το aprilia εναι μπροστα και περναει την γραμμη τερματισμου Πρωτο.Μετα την γραμμη τερματισμου περναει το Bmw,και στις πρωτες στροφες το aprilia το παταει απο πανω το bmw.(αυτο στους πρωτους γυρους)
Στον τελευταιο γυρο το bmw ειναι μπροστα,δεκτο.Αλλα αν παρατηρησετε την καμερα που βρισκεται στην ουρα του bmw,και δειχνει πισω, o οδηγος του RSV δεν το ζοριζει ιδιαιτερα.
κατα την γνωμη μου και το RSV4 kαι το BMW,ειναι τρελα μοτορια,με τρελα γκαζια και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας!
Απο 'κει και περα ,οποιο και να παρει καποιος θα μεινει ευχαριστημενος,και σιγουρα ΔΕΝ θα του λειψει το γκαζι.
υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων! :bye:
Nα αναφερω κατι που προσεξα τωρα! :thnk: Επειδη βαλθηκαμε να το φαμε το RSV 4.
Προσεξα οτι το aprilia εναι μπροστα και περναει την γραμμη τερματισμου Πρωτο.Μετα την γραμμη τερματισμου περναει το Bmw,και στις πρωτες στροφες το aprilia το παταει απο πανω το bmw.(αυτο στους πρωτους γυρους)
Στον τελευταιο γυρο το bmw ειναι μπροστα,δεκτο.Αλλα αν παρατηρησετε την καμερα που βρισκεται στην ουρα του bmw,και δειχνει πισω, o οδηγος του RSV δεν το ζοριζει ιδιαιτερα.
κατα την γνωμη μου και το RSV4 kαι το BMW,ειναι τρελα μοτορια,με τρελα γκαζια και με την τελευταια λεξη της τεχνολογιας!
Απο 'κει και περα ,οποιο και να παρει καποιος θα μεινει ευχαριστημενος,και σιγουρα ΔΕΝ θα του λειψει το γκαζι.
υ.γ. Σιγουρα δεν μπορουμε να κρινουμε δυο Μοτο απο ενα βιντεο,3 λεπτων! :bye:
Κάλλιο αργά παρά ποτέ φίλε Billytuono! :P Το φωνάζω (τρόπος του λέγειν) εδώ και δυο μέρες ότι κάτι δεν πάει καλά με το βιντεάκι κι ότι η διαφορά τους δε μπορεί να κριθεί από ένα βίντεο τριών λεπτών.Ο απριλιανός δε ζορίζεται και σκόπιμα αφήνει τη μπέμπα μπροστά στην τελευταία στροφή όπου απλά περπατάει ίσα-ίσα για να μη πέσει κάτω (το παρατράβηξα λίγο :D).Ας τα δούμε τα πρωτοποριακά ηλεκτρονικά των Βαϋαρών και ας κρίνουμε τότε.Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποια στιγμή τα abs και traction control πρέπει να περάσουν στην ευρεία παραγωγή και σε λογικό κόστος γιατί σώζουν ζωές και η BMW δείχνει τον δρόμο. :bye:
Οι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.
APE 1.43.48
BMW 1.44.29
Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.
Οι χρονοι απο το συγκριτικο του περιδικου Motociclismo.
APE 1.43.48
BMW 1.44.29
Και οπως εχουμε πει χιλιαδες φορες...Power is nothing without control.
Nαι, αλλα και power is nothing if the motor doesn't run
:h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22::h22:
Ο κουστουμάτος κύριος στον πωλητή:
"Καλημέρα ,θα ήθελα μια μηχανή,να πηγαίνω στο γραφείο, για κανά καφέ και να προσδίδει και πρεστίζ, πως να το πω ,να ξεχωρίζει"
Πωλητής:
"Με συγχωρείτε κύριε,θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος; "
ΚΚ:
"Ε, να θα ήθελα μια Mercedes"
Π:
" Με συγχωρείτε και πάλι ,αλλά η Mercedes ΔΕΝ κατασκευάζει μηχανές!! "
ΚΚ:
" Ε,καλά μωρέ, πιάσε μια BMW... "
μια ζωη ηταν τα ιαπωνικα μοτορια γρηγορα στην ευθεια,και τα ευρωπαικα στις στροφες.μην το κουραζουμε το θεμα,μια ζωη ετσι ηταν και εστι θα ειναι.και ο λογος απλος..τα πολλα αλογα δεν μπορουν να βγουν ευκολα,και για αυτο τα ιαπωνικα ειναι αυτα που ειναι,και για αυτο ειναι αυτη που ειναι η ducati η aprilia και οτι αλλο ευρωπαικο μοτορι.και δεν ειναι τυχαιω οτι οποιος ειχε japano και μετα ευτωπαικο λεει το ιδιο πραγμα.το ιαπωνικο ειναι πυραυλος στην ευθεια και το παραδεχομαστε ολοι και για των ευρωπαιω στριβει παιδια στριβει.παλια ξυνα σταφυλια καθε φορα.Μονο που στην συγκεκριμενη περιπτωση το ευρωπαικο ειναι αργο στης στροφες και δυνατο στην ευθεια.Μεταφεροντας αυτα που διαβασα στο 0-300 το bmw βγαζει την δυναμη του μετα της 7000 στροφες εναντι 3500 που την βγαζει το gixxer :bye: :bye:
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.
ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια
λογικο ειναι αυτο.και η φερραρι βγαζει ποιο λιγα αλογα απο μια μπουκατι αλλα στα γυρολογεια ειναι μακραν ποιο γρηγορη.αρα το θεμα δεν ειναι τα αλογα αλλα ποσα μπορει να αξιοποιηση.και εκει ειναι και η μαγκια. :bye:
για πρωτη προσπαθεια ειναι καταπληκτικο μηχανακι... αλλα δουλευει σαν 600αρη 4κ... χαμηλα βαστα τουρκο να γεμισω κ αμα βρω ανοιχτα κοματια... επεσε στην παγιδα της υποδυναμης κ του εντυπωσιασμου κ αναποφεκτα εφτιαξε ενα μηχανακι που δουλευει μονο ψηλα! αμα πεσεις σε κλειστα κοματια τοτε... λενε πως απο τις 7 ξυπναει κ αρχιζει σιγα σιγα κ ανεβαζει!
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι? το μηχανακι ακομα κ στις 4 που πεφτει το στροφομετρο ξεκινα κ γεμιζει σαν λυσσασμενο...δεν εχει επαφη ουτε χαμηλα ουτε ψηλα.ειναι λογικο οτι οσα περισσοτερα αλογα εχει στα ψηλα τοσο μεγαλυτερη θα ειναι η διαφορα σε σχεση με τα χαμηλα, αλλα μην νομιζετε οτι σερνεται στα χαμηλα.
ασυναισθητα συγκρινεις τα χαμηλα με την κλωτσια που τρως καθως γεμιζει το στροφομετρο, σε μια δυναμομετρηση θα δεις οτι ακομα κ στις 3 με 4 διαχειριζεσαι αρκετα αλογακια
στο βιντεο οι οδηγοι παιζουν ο ενας με τον αλλο κ αυτο γιατι θελουν να ειναι κ οι δυο μες το πλανο...
τι νοημα θα ειχε το βιντεο αν απο την εκκινηση εξαφανιζοτανε το bmw κ δεν εβλεπες καθολου το rsv4?
αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlle
δειτε με προσοχη επισης οτι σε καθε εξοδο εχει tank slaping απο το ελαφρωμα του μπροστινου τροχου κατα την βιαιη επιταχυνση. ο τυπος κλεινει παντα γκαζι.
θαυμαστε την δυναμη του ss στα 190km/h που δινει σε μια στιγμη full power κ η σουζα ερχεται αμεσως.
βεβαια το γυρολογιο θα το δουμε σε πιστα μονο με traction control....γιατι κανεις δεν θελει να πεσει κ ειναι λογικο.
η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!
αυτο που το καθιστα πρωτο κατα την γνωμη μου ειναι οτι ειναι bmw κ αυτο τα λεει ολα.οσοι ειναι στον χωρο κ γνωριζουν θα ξερουν οτι ειναι η σοβαροτερη εταιρια παγκοσμιως.
δεν ειπε κανεις οτι δεν χαλανε τα bmw αλλα αυτο που κανει την διαφορα ειναι η αντιμετωπιση ενος προβληματος...
κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...
γι αυτο οσο καλο κ αν ειναι το rsv4 , αν το χεις παρκαρισμενο σε συνεργειο για να περιμενεις την εγγκριση μιας εγγυησης....να περιμενεις ενα ανταλακτικο....να παιρνεις τηλ κ να ψαχνεις ''φαντασματα'' στην εταιρια , γιατι ειναι ολοι εκει μεσα αλλα ποτε δεν βρησκεις κανεναν...να αλλαζουν τους εξουσιοδωτιμενους σαν τα πουκαμισα κ ο καθενας καινουριος να μαθαινει στο μηχανακι σου....να αλλαζουν τα στελεχη τους καθε χρονο κ εκει που ειχες καποιον να μιλας κ λες βγαζω ακρη , να εξαφανιζεται ...και το καλυτερο, να εχεις αγορασει το μηχανακι σου απο αλλη ευρωπαικη χωρα κ να σου λεει η εδω εταιρια ''να πατε απο εκει που το αγορασατε να σας καλυψουν σε θεματα εγγυησης''
γι αυτο λοιπον...
το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουρο
προσωπικη μου αποψη παντα κ γνωριζετε οι περισοτεροι οτι μπορω κ βλεπω τα πραγματα κ απο ''μεσα'' αλλα και απο ''εξω'' γι αυτο κ ψηφιζω bmw οσο καλο κ να ειναι το rsv4 γιατι χωλαινει σε παααρα πολλα σημεια
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι?
φυσικα κ θα κανετε πλακα παιδια ετσι?
Αδελφέ Βασίλη, διαφωνώ σε πάρα πολλά απ΄όσα έγραψες αλλά δεν είμαι σε φάση να τα γράψω. Κάποια άλλη στιγμή.... :bye:
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709
:bye:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709
:bye:
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
Davide υπαρχουν αρκετα περιστατικα με BMW οπου ειτε εσκασε ο κινητηρας, ειτε ειχε αλλο προβλημα η μοτοσυκλετα και η αντιπροσωπια δεν συμπεριφερθηκε καθολου σωστα. Αυτα στην Ελλαδα ετσι. Μερικα εχουν ποσταριστει κ στο moto.gr.
Νομιζω οτι, εκτος αλλων, και εκει θα αναφερεται ο Βυρωνας μια κ ο Βασιλης εθιξε το θεμα, αντιπροσωπια.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=82709
:bye:
1.αν προσεξετε τον ηχο απο το μοτερ στις εξοδους των στροφων του ss θα παρατηρησετε οτι δεν ειναι τερμα γκαζι, κι αυτο γιατι εχει αλλο ηχο στα ανοιγματα των ευθειων κ αλλο στις εξοδους των στροφων που φαινεται ξεκαθαρα οτι δεν ειναι full throtlle
2.η τεχνολογια της bmw ηταν απο παντα πολυ μακρια!
3.κανει καινοτομιες η bmw ..κανει βηματα μπροστα, αλλα τα λαθη της τα αναγνωριζει κ τα αντιμετωπιζει με τον καλυτερο τροπο...
4.το bmw ακομα κ 5 δευτερολεπτα πιο αργο να ειναι, τουλαχιστον θα το χαιρομαι ...κ αυτο ειναι το μονο σιγουρο
...να βγαλουμε κανα συμπερασμα παιδια
Βύρωνα περιμένω να ακούσω σε τι διαφωνείς.
Η γνώμη μου για την BMW σαν εταιρία, είναι γνωστή από καιρό και φυσικά δεν αλλάζει τώρα. Η σοβαρότητά της, φαίνεται σε όλα επίπεδα. Εγγυήσεις, αξιοπιστία, καινοτομία, συνεργεία, ανταλλακτικά, αγώνες….
Σίγουρα κανείς δεν είναι τέλειος και ποτέ δεν θα είναι. Λάθη έχουν γίνει και θα γίνονται. Η διαφορά είναι στην αντιμετώπισή τους.
Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW, όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.
το οτι σε βρεγμενη πιστα δουλεψαν το bmw στο προγραμμα σλικ δεν παιζει ρολο στο να χασει σεκοντς??
χωρις τα ηλεκτρονικα του.....
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??το οτι σε βρεγμενη πιστα δουλεψαν το bmw στο προγραμμα σλικ δεν παιζει ρολο στο να χασει σεκοντς??
χωρις τα ηλεκτρονικα του.....
Το ότι η πίστα ήταν βρεγμένη ισχύει και για το Κ9.
το οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??
απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..
καλοςτο οτι το προγραμμα το λεει σλικ δε σου λεει κατι??
απολυτο. μονο για χρηση με σλικς λαστιχα..
Mε χρόνους 1,36-1,40 δεν μου λέει και κάτι.
μου κανει εντυπωση το ποσο καλα παιζουν το παιχνιδι του εντυπωσιασμου οι Γερμανοι ;)
απ' οτι καταλαβαινω στοχευουν σε ενα μεγαααααααλο κομματι της πιτας.....
3. Καινοτομίες σε τι ακριβώς? Αν μιλάς για το κομμάτι των αυτοκινήτων πάσο. Αν μιλάς για το παρελθόν της BMW στις μοτοσυκλετες (εξαιρώ το RR) ποιοί είναι οι νέοι δρόμοι που χάραξε και ακολούθησαν οι άλλοι? Εβαλε τα ηλεκτρονικά gadgetάκια στα διάφορα sport touring & GS και αυτό ήταν όλο. Tα οποία κατά πάγια συνήθεια τα πληρώνεις πανάκριβα, όπως και οποιοδήποτε aftermarket της BMW.
Δεν συζητώ για τα Telelever που άσχετα με την αμφιλεγόμενη χρήση τους, δεν αποτελούσε καμμία καινοτομία της BMW αλλά μια αισχρή κλοπή της ιδέας και της πατέντας του Hossack. Οι Γερμανοί περίμεναν να λήξει η πατέντα και έκλεψαν το σύστημα. Θα έπρεπε να ντρέπονται που δεν έχουν κάνει ούτε μια αναφορά στον εφευρέτη του συστήματος τόσα χρόνια.
2. Για την τεχνολογία βλέπε το παραπάνω. Στις μοτοσυκλετες εξαιρουμένων των αρχαίων boxer, το μόνο που παρουσίασε ήταν η σειρά Κ. Καλό χρυσό sport touring που στοχεύει στην κατηγορία των Busa στοιχίζοντας τα διπλά λεφτά, αλλά πέραν τούτου τι??
Πιθανόν να λέω μαλακίες, αλλά το παιχνίδι στην πίστα δεν παίζεται με max power στο θεό, αλλά στην ροπή και πόσο εύκολα μπαίνουν οι ίπποι στον δρόμο
Η ιπποδύναμη σίγουρα θα είναι πολύ πιο κάτω στα ψηλά, αλλά η ροπή και τα διαθέσιμα άλογα στις χαμηλομέσαιες πρέπει είναι αλλού. Αυτό έχει δείξει τουλάχιστον η ιστορία των WSBK που με την εξαίρεση του Scot Rasell το 92 και του απίστευτου ταλέντου του Spies το 09, όλα τα άλλα πρωταθλήματα έχουν καταλήξει σε V κινητήρες.
Το ότι το αγωνιστικό είναι μόνο 17 ίππους πιο δυνατό (λιγότερο από 10%) είναι εντυπωσιακό, αλλά το οτι όλα τα άλλα είναι -40 & -50 απ΄τα αγωνιστικά του WSBK με βάζει λίγο σε σκέψεις.....
ΥΓ. Σε καμμία περίπτωση δεν θεωρώ το V4 εύκολο μηχανάκι. Τα σχόλια όσων γνωρίζω που το έχουν οδηγήσει στην πίστα, είναι ότι απαιτεί έμπειρους αναβάτες.
Μία εταιρία (με την οικονομική δύναμη, την σοβαρότητα και το όνομα) όπως η BMW, όταν βάζει ένα στόχο, τον πετυχαίνει. Αυτό θα συμβεί και στην κατηγορία των SuperSport.Μακάρι να συμβεί στα SuperSport.....αλλά καλέ μου φίλε που αλλού έχει γίνει? :thnk:
Με την εξαίρεση των rally paris-dakar και κάτι endurance με το HP2 που αλλού είχε αγωνιστική εμπειρία τα τελευταία 50 χρόνια η BMW? :thnk: :thnk:
Στο περυσινό WSBK η μονη διαφορά με την aprilia που επίσης ήταν νεοεμφανιζόμενη αφορούσε την ποιότητα οδηγών. Την ίδια έλλειψη δεδομένων είχαν και οι δύο, και το ίδιο νέο μηχανάκι είχαν να εξελίξουν.
Μαγκιά της να μην έχει παραπονεμένους πελάτες, και μαγκιά της να πουλάει τρελλά με ένα μηχανάκι (GS1200) που το 90% των ιδιοκτητών το αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί μιας και αμφιβάλλω πόσα GS & ADV θα βγούν στις εθνικές. (το θέμα Mega Οn-Off είναι για γέλια).
Για αυτούς τους λόγους διαφωνώ φίλε.
Φιλιά στη μουτσούνα. :P
Δεν θεωρείς το ABS, το Traction Control και το ESA στις μηχανές, καινοτομία? Δεν σου μιλάω για αισθητήρες πίεσης ελαστικών, για ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα παρμπρίζ και για θερμαινόμενα γκριπ...
Όσο για το Telelever δεν μου λέει κάτι αυτό που γράφεις. Τόσα χρόνια είδες καμία αναφορά από την Honda-Aprilia-Yamaha-Suzuki-κτλ κτλ στον εφευρέτη π.χ. του τηλεσκοπικού πιρουνιού? Δηλαδή η BMW 'έκλεψε' όπως λες εσύ την ληγμένη πατέντα, πίστεψε σε αυτήν και την εξέλιξε. Απορώ γιατί δεν το έκαναν και οι άλλοι!
Για την τεχνολογία ναι, βλέπω το παραπάνω. Δηλαδή η σειρά R σε εσένα δεν λέει κάτι. Στο κόστος ναι, έχεις ένα δίκιο. Ενα R1200GS 'γυμνό' κοστίζει 14.000 ευρώ και ένα Varadero 'γυμνό' κοστίζει 11.000 ευρώ (Τα διπλάσια βέβαια δεν είναι). Όσο για το κόστος των σέρβις, πληρώνω μέχρι τώρα κατά μέσο όρο 10% με 15% λιγότερα από τον φίλο μου.
Πέραν του ότι θα παρεξηγηθούν επειδή τους ξέχασες 2 πρόσφατοι κατακτητές του τίτλου των WSBK o Corser '05 και ο Toseland '07, στα τελευταία 5 πρωταθλήματα, τα 3 κατέληξαν σε 4κυλινδρο σε σειρά και 2 σε 2κυλινδρο V... και μην ξεχνάμε ότι σε θέμα κανονισμού η Ducati είχε πάντα μια εύνοια στον χώρο των WSBK, όπως και η Honda στα GP
Συμφωνώ μαζί σου ότι η max power στο θεό δεν είναι το παν, αλλά θυμήσου φέτος, πως μάζευε η Aprilia στις ευθείες τους αντιπάλους της χάρη σε αυτό...
Επειδή ξέρω ότι έχεις γνώσεις πάνω στα θέματα αυτά, πιστεύω ότι κάποια πράγματα τα γράφεις όπως σε βολευουν!!!
Ξεχνάς κάτι μικροδιαφορές...
...η Aprilia 1ον μέχρι το 2003 συμμετείχε σε αυτό το πρωτάθλημα, ενώ η BMW ποτέ!
...2ον η Aprilia είχε ένα σκασμό ομάδες με τεχνικούς και know-how σε επίπεδο αγώνων GP που δεν έχει προηγούμενο στην ιστορία των αγώνων! Η BMW πάλι, δεν είχε τίποτα!
Δεν είναι μαγκιά της, 'ΕΚΛΕΨΕ' την ιδέα (και πριν λήξη η πατέντα αυτήν την φορά) από τα RR, CBR, ZXR, GSXR, κτλ, κτλ. που το 90% των ιδιοκτητών τα αγοράζουν για την αναγνώριση και το κοινωνικό πρεστίζ που δημιουργεί στην καφετέρια, μιας και αμφιβάλλω πόσα από αυτά θα βγούνε στις πίστες. (το θέμα SS είναι για πολλά περισσότερα γέλια).
και να φροντίσουμε το Πάσχα να βρεθούμε... ...σκοπεύω να βάλω sidecar στο GS και να στο δώσω να πας βόλτα με όλη την Φαμίλια!!!
:bye:
Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?
Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα
Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)
Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?
Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα
Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)
Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα.
Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.
YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009? :thnk:
Ρε dav&byron αυτα που λετε τι σημασια εχουν για τον ερασιτεχνη οδηγο? (ερασιτεχνης=αυτος που ασχολειται απο αγαπη)
Εδω ευχαριστιομουν τη στροφη με το ρο1/09 που για να "σπασει" ισορροπια και να μπει στη Κ ηθελε ικανοτητες μενταλιστ και θα εχω προβλημα με τον γερμανο ή το σαπριλα?
Ακουτε..., 180 αλογα πραγματικα, στημενο(?) με TC 17300€
Βε4 τουμπανοστημενο και πανεμορφο 19999.99€ με πιθανη αλλαγη κινητηρα
Σορρυ βρε παιδια αλλα ο γερμανος ακουγετε πολυ...καληηη.....αγορααααα.....!
'σεις εχετε οδηγησει κανενα απο τα δυο ή συγκρινετε προσπεκτους (μομφη!)
Μου αρέσει να λέω καμμά μαλακία να περνάει η ώρα.
Εγώ καβάλησα ενα-δυο περιοδικά, και ο davide τ καβάλησε στο περίπτερο της ICMA άρα κάτι ξέρει παραπάνω από μένα.
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.
YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009? :thnk:
Βρε παιδια.....παρακολουθω την κουβεντα σας.....και με κανετε να αηδιάσω!!
Ουτε ενα βρισιδι....ουτε ενα μπινιλικι? :P :P :P :P
Μια μπηκτη βρε παιδακι μου!! :tez: :tez: :tez: :tez:
ΑΙΣΧΟΣ!! :D :D
Λοιπον.....περα απο την πλακα,χαιρομαι να διαβαζω τετοια ποστ,τεκμηριωμενα,
και αριστα γραμμενα και τοποθετημενα απο σας.
Μπραβο ρε παιδια.....γινομαστε σοφοτεροι με κατι τετοια. :kalo: :kalo:
Προς admin:μπορει να μπει επισης ως παραδειγμα "υγειους αντιπαραθεσης".
ΥΓ.......σορρυ για το σπαμ.....αλλα δεν αντεξα.
:bye: :bye:
Αμε, περιμενω να ενημερωθω dav... :kalo:
Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του Mugello Motor Fest, θα οδηγήσω όλα τα σημερινά SS (600αρια και 1000αρια) στην πίστα του Mugello φυσικά.
Επιφυλάσσομαι να σου πω τότε την προσωπική μου γνώμη!
:bye:
Την τιμή του μην τη συγκρίνεις με το Factory αλλά με το R. Στην βασική του έκδοση δεν έχει τίποτα απ΄αυτά που φοράει το Factory.
YΓ. Eννοείς ότι δεν μπορούσες να στρίψεις με R1 2009? :thnk:
Το rsv4r δεν το συγκρινω γιατι ειναι πραγματι φτωχη εκδοση και πανακριβη, γερνει δηλ. πραγματικα η πλαστιγγα προς το bmw.
Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου....
Για να το συγκρίνεις με το factory πρέπει να προσθέσεις και ένα 5χιλιαρο τουλάχιστον λόγω περιφερειακών....
Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου....
Ρε μαν αν μιλάς για Γενάρη του 2011 θα ΄χει αλλάξει μοντέλο....
Αν μιλάς για φεβρουάριο.... :fask: :fask: :fask: :fask:
Το ακριβό-πανάκριβο-φθηνό είναι και σχετικό για τον κόσμο. Το BMW φοράει πλαστικά κουστούμια, απλές ζάντες, απλές αναρτήσεις κλπ. Ότι και το R δηλαδή....30 αλογα επιπλεον + traction control+αγωνιστικο abs το RR..., δε τιθεται συγκριση με το απλο απριλια, γιαυτο τοποθετω το φακ στην αναφορα μου!
30 αλογα επιπλεον + traction control+αγωνιστικο abs το RR..., δε τιθεται συγκριση με το απλο απριλια, γιαυτο τοποθετω το φακ στην αναφορα μου!
30 αλογα επιπλεον + traction control+αγωνιστικο abs το RR..., δε τιθεται συγκριση με το απλο απριλια, γιαυτο τοποθετω το φακ στην αναφορα μου!
Το DTC & ABS είναι extra. H βασική έκδοση έχει 15.950 νομίζω. :bye:
Αμε, περιμενω να ενημερωθω dav... :kalo:
Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του Mugello Motor Fest, θα οδηγήσω όλα τα σημερινά SS (600αρια και 1000αρια) στην πίστα του Mugello φυσικά.
Επιφυλάσσομαι να σου πω τότε την προσωπική μου γνώμη!
:bye:
:thnk:...κομματακι δυσκολο βεβαια να περιμενω μεχρι τον Γεναρη μιας και εχουμε Φεβρουαριο!
xaxaxa... περαστικα dav, μπορει να σου πω εγω εντυπωσεις απο το αυριανο TD...
και απ' τα δυο... :D
Αμε, περιμενω να ενημερωθω dav... :kalo:
Αν είσαι υπομονετικός, στις 27 και 28 Ιανουαρίου, στα πλαίσια του Mugello Motor Fest, θα οδηγήσω όλα τα σημερινά SS (600αρια και 1000αρια) στην πίστα του Mugello φυσικά.
Επιφυλάσσομαι να σου πω τότε την προσωπική μου γνώμη!
:bye:
:thnk:...κομματακι δυσκολο βεβαια να περιμενω μεχρι τον Γεναρη μιας και εχουμε Φεβρουαριο!
...και τελικά, δεν δοκίμασα κανένα από τα δυο! :psdof: :psdof:
Η διοργάνωση (με την δικαιολογία της 1ης φοράς), ήταν για τον …ούτσο.
BMW, Ducati, Honda, Suzuki ενώ είχαν δηλώσει ότι θα παραβρίσκονταν, τελικά δεν ήρθαν. Η Aprilia έφερε ένα RSV4 για μόστρα και έδινε για την πίστα ένα Dorsoduro και ένα ShiverGT (απορώ τι είχαν στο μυαλό τους όταν έκαναν αυτήν την επιλογή) και η ΚΤΜ έφερε 1 RC8 και 2 supermoto για την πίστα….
Ουσιαστικά, μόνο η YAMAHA και η KAWASAKI έφεραν μηχανάκια για δοκιμή στην πίστα.
Οδήγησα ένα R6, ένα R1 και τέλος ένα ΖΧ10 για 20λεπτά το καθένα. Από τα τρία, αυτά (που πραγματικά δεν με ενδιέφερε κανένα), το τελευταίο με εξέπληξε πολύ θετικά. Ελαφρύ, μαζεμένο όσο πρέπει, πολύ καλό σε όλα του φρένα-στήσιμο. Το μοτέρ του απίστευτο.
:kalo:
Στις 15 Μαρτίου, επιστρέφω στο Mugello με το RSάκι μου. Αν βρω κανέναν καλό άνθρωπο, ίσως να δοκιμάσω τότε BMW και RSV4. :bye:
…και τώρα πάω να βάλω πάγο στο γονατάκι μου, γιατί πριν 15 μέρες έπαθα ρήξη έξω πλαγίου συνδέσμου και σήμερα τα έβλεπε όλα σε κάθε αλλαγή πορείας...