APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => RSV4 Factory και RSV4-R => Μήνυμα ξεκίνησε από: nikojim στις Ιούλιος 17, 2009, 10:28:46 πμ
-
Αντε ρε παιδια οι τυχεροι κατοχοι αλλα και γνωστες του RSV4. :prm
Γραφτε και εδω τιποτα να ξερουμε και εμεις τι γινεται με το υπερτουμπανο..... :rtf%
Το παλικαρι που εβαλε την εξατμιση :a010 εβαλε και τιποτα αλλο??
Προγραμματα, φιλτρα....τι γινεται μ'αυτα τα πραγματα? :hlp:
-
...ας το πάνε το εργαλείο στα κοκκινα και με καλούς χρόνους ''μαμα'' και μετα βαζουν και τα υπόλοιπα.....
μεταξύ σοβαρού και αστείου και καλοπροαίρετα.... :bye: :bye:
-
...ας το πάνε το εργαλείο στα κοκκινα και με καλούς χρόνους ''μαμα'' και μετα βαζουν και τα υπόλοιπα.....
μεταξύ σοβαρού και αστείου και καλοπροαίρετα.... :bye: :bye:
Φιλε Θεμη...... :bye:
Δε λεω οτι το στιβω μαμα αλλα απλως η μαμισια εξατμιση ειναι καπως :dry:
Αν λοιπον την αλλαξω το μηχανακι θα δουλευει σωστα? :thnk:
Δε χρειαζεται φιλτρο και προγραμμα?
Ε!!! Και λιγα αλογακια παραπανω δε μας χαλανε.....Ενεργητικη ασφαλεια :ohyes:
-
:bye: :bye: :ohyes: ναι βρε...
-
To έχω ξαναποστάρει αλλά δεν είδα να το πέρνει κανείς στα σοβαρά το θέμα... :dry:
Στο af1 πριν κάποιο καιρό προέκυψε το ΕΞΗΣ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=181048) θέμα όσον αφορά το κομμάτι των εξατμίσεων...Περιμένω τουλάχιστον οι κάτοχοι του V4 να κάτσουν και να το διαβάσουν ολόκληρο και προσεκτικά μπας και βγάλουν άκρη με το τι παίζει... :dry: :dry:
Από όσο κατάλαβα εγώ από το λίγο που παρακολούθησα το παραπάνω θέμα...Όποιον ενδιαφέρεταi για τo Akrapovic' Evolution Line’ exhaust kit και θέλει και την racing ηλεκτρονική πρέπει να αγοράσει το σύστημα από την Aprilia και με την απόδειξη της αγοράς η εταιρία δίνει ένα pass code ώστε να επεμβεις στην ηλεκτρονική μέσω axone και να ρυθμίσεις πλέον την ηλεκτρονική στην επιλογή "race"...Επίσης με αυτή την διαδικασία πλέον "χάνεις" τις τρεις επιλογές χαρτογραφήσεων(rain,road,race) και είσαι μόνιμα στην race...
ΕΔΩ (http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/013-2009.pdf) μια τεχνική ανακοίνωση από την Aprilia για το θέμα...
H Leovince πάλι βγάζει συστήματα εξαγωγής για το v4 που δουλεύουν χωρίς περαιτέρω επεμβάσεις στην χαρτογραφηση...Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με την Akra,απλά από όσο κατάλαβα όταν μιλάμε για την σειρά Evo-Racing υπάρχει το παραπάνω θέμα με την αγωνιστική ηλεκτρονική...
Επίσης στο af1 υπάρχει ένα θεματάκι σχετικά με το πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Power Commander για να λυθεί το όλο θέμα...Εδώ επειδή δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις δεν θα σας μεταφέρω τι κατάλαβα εγώ...Όποιος ενδιαφέρεται ας μπει στο link που παρέθεσα στην αρχή να διαβάσει τα posts των amauri και micah να βγάλει άκρη... :bye:
-
To έχω ξαναποστάρει αλλά δεν είδα να το πέρνει κανείς στα σοβαρά το θέμα... :dry:
Στο af1 πριν κάποιο καιρό προέκυψε το ΕΞΗΣ (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=181048) θέμα όσον αφορά το κομμάτι των εξατμίσεων...Περιμένω τουλάχιστον οι κάτοχοι του V4 να κάτσουν και να το διαβάσουν ολόκληρο και προσεκτικά μπας και βγάλουν άκρη με το τι παίζει... :dry: :dry:
Από όσο κατάλαβα εγώ από το λίγο που παρακολούθησα το παραπάνω θέμα...Όποιον ενδιαφέρεταi για τo Akrapovic' Evolution Line’ exhaust kit και θέλει και την racing ηλεκτρονική πρέπει να αγοράσει το σύστημα από την Aprilia και με την απόδειξη της αγοράς η εταιρία δίνει ένα pass code ώστε να επεμβεις στην ηλεκτρονική μέσω axone και να ρυθμίσεις πλέον την ηλεκτρονική στην επιλογή "race"...Επίσης με αυτή την διαδικασία πλέον "χάνεις" τις τρεις επιλογές χαρτογραφήσεων(rain,road,race) και είσαι μόνιμα στην race...
ΕΔΩ (http://www.serviceaprilia.com/public/com_tech_/comuAprilia/Common/en/013-2009.pdf) μια τεχνική ανακοίνωση από την Aprilia για το θέμα...
H Leovince πάλι βγάζει συστήματα εξαγωγής για το v4 που δουλεύουν χωρίς περαιτέρω επεμβάσεις στην χαρτογραφηση...Το ίδιο βέβαια συμβαίνει και με την Akra,απλά από όσο κατάλαβα όταν μιλάμε για την σειρά Evo-Racing υπάρχει το παραπάνω θέμα με την αγωνιστική ηλεκτρονική...
Επίσης στο af1 υπάρχει ένα θεματάκι σχετικά με το πόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα Power Commander για να λυθεί το όλο θέμα...Εδώ επειδή δεν έχω τις απαραίτητες γνώσεις δεν θα σας μεταφέρω τι κατάλαβα εγώ...Όποιος ενδιαφέρεται ας μπει στο link που παρέθεσα στην αρχή να διαβάσει τα posts των amauri και micah να βγάλει άκρη... :bye:
Μεγαλε Βαγγελη.........ζωγραφισες :brv: :a010
Ησουν κατατοπιστηκοτατος. :a016
-
για να καταλαβω δηλαδη, τα 180 ειναι λιγα????? :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl θα τρελαθουμε!
-
To έχω ξαναποστάρει αλλά δεν είδα να το πέρνει κανείς στα σοβαρά το θέμα... :dry:
Δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο σοβαρο το θεμα.........
Ειναι λογικο,ενα racing ρυθμησμα του κινητηρα να απαιτει καποιο "κλειδι" απο την εταιρια,ωστε να μην μπορει να εχει
προσβαση ο οποιοσδηποτε σε αυτο,για πολλους ευνόητους λογους. (ασφαλειας-αξιοπιστιας κτλ)
Εξαλου το ιδιο κανει και η BMW με το S1000RR που εχει τον χαρτη "slic" και ενεργοποιείται μονο απο
εξουσιοδοτημενα ατομα..... :ohyes:
Το σημαντικο αυτη την στιγμη ειναι πιστευω η σχετικη αξιοπιστια του μοντελου,και κατα ποσο
ειναι ανταγωνιστικο-διασκεδαστικο σε σχεση με τα υπολοιπα μηχανακια.
Και οντως κατοχοι RSV4,πειτε μας καμια εντυπωση.........περημενουμε!!
:bye: :bye:
-
για να καταλαβω δηλαδη, τα 180 ειναι λιγα????? :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl θα τρελαθουμε!
Το ερωτημα σου........εχει ηδη απαντηθει αν διαβασεις πιο πανω φιλε μου!!!! :tez: :tez: :tez:
-
Το σημαντικο αυτη την στιγμη ειναι πιστευω η σχετικη αξιοπιστια του μοντελου,και κατα ποσο
ειναι ανταγωνιστικο-διασκεδαστικο σε σχεση με τα υπολοιπα μηχανακια.
Και οντως κατοχοι RSV4,πειτε μας καμια εντυπωση.........περημενουμε!!
:bye: :bye:
Δε λεει κανεις τιποτα............. :ohmy: :ohmy: :ohmy:
Ντουκατι καταντησαμε?????? :( :( :( :( :(
Χωρις παρεξηγηση.Αστειευομαι βεβαια παιδια....... :D :D :D
-
Δεν νομιζω οτι ειναι και τοσο σοβαρο το θεμα.........
Ειναι λογικο,ενα racing ρυθμησμα του κινητηρα να απαιτει καποιο "κλειδι" απο την εταιρια,ωστε να μην μπορει να εχει
προσβαση ο οποιοσδηποτε σε αυτο,για πολλους ευνόητους λογους. (ασφαλειας-αξιοπιστιας κτλ)
Δεν είναι και τόσο απλό το θέμα. Το πρόβλημα δεν είναι βέβαια ότι θέλει να αποτρέψει άσχετους απ΄το να επεμβαίνουν στο μηχανάκι. Ετσι κι αλλιώς με το Axone αυτό το έχει επιτύχει σε όλα σχεδόν τα μοντέλα της.
Το πρόβλημα κυρίως έχει να κάνει με την σοβαρότητα της εταιρίας, μιας και αυτό που θέλει να κάνει είναι να πουλάει η ίδια τις εξατμίσεις.
Προσωπικά το θεωρώ γελοίο να προσπαθεί να βγάλει επιπλέον φράγκα από πελάτες που ήδη έχουν δώσει μια περιουσία για να πάρουν το V4.
-
Εναν που ξερω που εχει το rsv4 και τυχαινει να ειναι αδελφος μου ειναι διακοπες ξερω οτι εχει ασχοληθει παρα πολυ θεματα rsv4 εχει μιλησει με την acrapovich ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ APRILIA καιμε αμερικανακια Af1 και περιμενει να βγει κατι αλλο,,, μολις γυρισει τελος ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ πιστευω να μας πει αλλιως!!!!!! :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
-
αρχιζω κ ξενερωνω ασχημα με τοθεμα aprilia after sales... :psdof:
-
αρχιζω κ ξενερωνω ασχημα με τοθεμα aprilia after sales... :psdof:
Δηλαδη????
Δε το πολυκαταλαβα αυτο :hm$ :hm$
Τι σχεση εχει με το ολο θεμα????????
-
Καλημέρα. Τελικά με τα 2+2=4 χρόνια εγγύηση τι παίζει ? Ισχύει όπως το έχουν ανακοινώσει ?
Αυτό προσωπικά για μένα είναι ότι πιο τίμιο κάνει η εταιρεία για να αποδείξει την αξιοπιστία της μοτό :ohyes:
-
Καλημέρα. Τελικά με τα 2+2=4 χρόνια εγγύηση τι παίζει ? Ισχύει όπως το έχουν ανακοινώσει ?
Αυτό προσωπικά για μένα είναι ότι πιο τίμιο κάνει η εταιρεία για να αποδείξει την αξιοπιστία της μοτό :ohyes:
σκετο 2 πλεον Νικο απο οτι ξερω πλεον!!!
-
Καλημέρα. Τελικά με τα 2+2=4 χρόνια εγγύηση τι παίζει ? Ισχύει όπως το έχουν ανακοινώσει ?
Αυτό προσωπικά για μένα είναι ότι πιο τίμιο κάνει η εταιρεία για να αποδείξει την αξιοπιστία της μοτό :ohyes:
Οχι Νικο!!
Ρωτησα κι εγω!
Δεν ισχυει το 2+2. Τουλαχιστον οχι για ολα τα μοντελα. Για τα δικα μου τουλαχιστον δεν ισχυει.