Μετα απο μεγαλη σηζητηση με μηχανικο Aprilia , κατα αυτον ειναι μονοδρομος , που σημαινει οτι πρεπει να τα σκασεις σε Λ7
ομως το ειδα και στην πραξη σε RSV-4 που ειχε εκει οπως θελω να το κανω και εγω ,
υποστηριζει απο εμπειρια οτι το συστημα Aprilia Ακραπας απο λαιμους με την ανοιχτη racing ηλεκτρονικη αφου σου δινει και
κωδικο ξεκλειδωματος + ανοιχτο φιλτρο βλεπεις καλη διαφορα ισως και 12 αλογα τροχο + πιο ευρη σε ολο το φασμα του απο χαμηλα - μεσαιες.
Η Ακραπα ρε γαμωτο εξεχει πολυ πισω ομως
Ολα τα αλλα λεει ειναι ημιμετρα και δεν δουλευει απολυτα σωστα το RSV4 ,
πχ πελατης εβαλε GPR τελικο ( το κοιταζα και αυτο το τελικο λογο αισθητικης )
και δεν δουλεψε σωστα το μηχανακι μεχρι που εβαλε ακραπα.