APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => RSV4 Factory και RSV4-R => Μήνυμα ξεκίνησε από: davide στις Νοέμβριος 07, 2008, 11:58:43 μμ

Τίτλος: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 07, 2008, 11:58:43 μμ
Ήθελα πάρα πολύ να την δω από κοντά...
...οπότε σήμερα το πρωί, ανέβηκα μέχρι το Μιλάνο για να την συναντήσω.

Μία φράση μπορώ να πω για να την χαρακτηρίσω:

Είναι σε άλλο πλανήτη

Πανέμορφες γραμμές, πάρα πολύ μαζεμένη κατασκευή, δείχνει πολύ προσεγμένη και ποιοτική και σε αυτά, αν προσθέσεις ότι κατασκευάστηκε για να κερδίσει στα SBK... ;)

Ο ανταγωνισμός δεν υπάρχει.
για όσους έχουν facebook, μπορούν να πάνε εδώ (http://www.facebook.com/album.php?aid=41600&l=d3f32&id=531505138)
 :bye:



Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:03:55 πμ
Μερικές από το SBK...

Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: kompimen στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:04:08 πμ
βλέπω έμαθες να βγάζεις φωτογραφίες!!!!!
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:07:15 πμ
Μερικές από το Factory...
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:09:34 πμ
βλέπω έμαθες να βγάζεις φωτογραφίες!!!!!

...προσπάθησα να κάνω ότι μπορούσα, με 100άδες κόσμο να πέφτει πάνω μου και με πουσάρισμα στα 800asa για να βγουν! ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: tasosm στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:22:38 πμ
δε λεω ωραιο το factory αλλα του biaggi to sbk ειναι φωτια
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:27:25 πμ
δε λεω ωραιο το factory αλλα του biaggi to sbk ειναι φωτια

και από κοντά είναι, άλλο πράγμα!

...το μηχανάκι, δεν με έχει ενθουσιάσει στις φωτό όταν το έβλεπα. Σήμερα όμως αναθεώρησα!!! ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: teo46 στις Νοέμβριος 08, 2008, 02:59:51 πμ
με χαλάει ο κώλος του ρε παιδιά...δεν ξέρω ίσως από κοντά να είναι αλλιώς... :thnk:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: _daemon_ στις Νοέμβριος 08, 2008, 03:20:34 πμ
εμένα η μάσκα του φάκτορυ και το φανάρι με χαλάει, κατά τα άλλα σπέρνει, ειδικά το sbk edition
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 11:27:19 πμ
Εγω το μόνο αρνητικό που βρήκα, είναι ότι η δεξιά του πλευρά εξέχει... Λόγο εξάτμισης και λόγο συμπλέκτη.
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: CAPORAID στις Νοέμβριος 08, 2008, 11:50:38 πμ
τουμπανο !!!

να δουμε τι λεει στη πιστα !!! :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: v997 στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:06:41 μμ
 

Ρε παιδια......και εγω στην αρχη μπορει να μην τρελαθηκα αλλα μου αρεσε.
Τωρα μετα απο τοσο καιρο χαζευοντας λεπτομερειες αλλα και πιο πολλες
φωτογραφιες απο αλλες γωνιες εχω παθει πλακα......μακαρι η απλη εκδοση
να μην ειναι ακριβη (γιατι για το factory δεν ειμαστε!!).Μαζευω ηδη λεφτα
και κανω ονειρα!!Βλεπω και τον Biaggi να πηγαινει καλα στα τεστ και γουσταρω
ακομα πιο πολυ!!Περιμενω πως και πως τα πρωτα τεστ του factory απο τον
τυπο,αλλα μαλλον εχουμε ακομα καιρο.

 :kalo: :kalo:

ΥΓ.Davide σε ζηλευω που το ειδες απο κοντα!! :D

 :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: h.a.balafoutre στις Νοέμβριος 08, 2008, 12:25:11 μμ
Το RSV4, από κοντά, και σε απευθείας αντιπαράθεση με το κορυφαίο RCV212 της εταιρείας που έχτισε συνειδήσεις πάνω στους V4...μπορώ να πω πως αυτό που στην ουσία έκανε η Aprilia από το πουθενά είναι να τους κλείσει το σπίτι έτσι απλά.

Η μοτοσικλέτα της Aprilia είναι πραγματικά ένα αριστούργημα. Κι αν επι της ουσίας ο Biaggi θυμηθεί τα χρυσά του χρόνια, τότε θα πρέπει να διαλύσει τον ανταγωνισμό και φυσικά με την βασική προϋπόθεση πως το RSV4 είναι άρτια φτιαγμένο.

Γενικά μην τρώτε το παραμύθι της χονδα. Το πρωτότυπο που είχαν στην έκθεση και της Κολονίας...είναι χειρότερο κι από το vfr. Τηρουμένων των αναλογιών και μεγεθών των 2 εταιρειών, η Aprilia εφτιαξε ένα RCV212 σχεδόν για πλάκα. Διότι πραγματικά όποιος ξέρει και ασχολείται έχει μείνει άφωνος. Αφου το περίπτερο της Aprilia είχε περισσότερο κόσμο από ότι της χονδα κι ας ήταν το 1/3 της έκτασης του.

Και δεν μιλάω για σκέψεις και εντυπώσεις του στύλ, όπου φυσάει ο άνεμος να είμαστε κι εμείς από κοντά για φαινόμαστε μαγκες, όπως είναι ορισμένοι. Yamahάκιας είμαι, έχουμε κι εμείς τα προβλήματά μας, αλλά αυτό που έκανε η Aprilia είναι αποτέλεσμα τρομερής δουλειάς και μακάρι οι κόποι τους να επιβραβευτούν.

Πάντως Dorsoduro1200 νέμα.
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: AKIS KARDITSA στις Νοέμβριος 08, 2008, 04:42:07 μμ
η κοπελιά πάνω στο sbk ήταν εκπρόσωπος του Max?????? :blus: :blus: :blus: :blus:
πάντως συνεχίζω να λέω οτι το sbk ειναι......νούμαρος......!!!!!!!!!!!!!!!!! :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 08, 2008, 04:50:33 μμ
Παραθέτω link (http://rapidshare.com/files/161765431/EICMA-V4.rar) για όσους θέλουν να τις κατεβάσουν στον υπολογιστή τους, σε μεγάλη ανάλυση! ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: lord στις Νοέμβριος 08, 2008, 05:17:07 μμ
davide εγραψες παλικαρι μου!! :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: teo46 στις Νοέμβριος 09, 2008, 11:19:43 πμ
davide εγραψες παλικαρι μου!! :kalo: :kalo: :kalo:
+1000!!

και μετά από τις φώτο που είδα έχω αρχίσει να αναθεωρώ!!

 :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: Aprilios Καίσαρας στις Νοέμβριος 09, 2008, 07:33:16 μμ
Μια ένσταση. Ας υποθέσουμε ότι η κοπέλα ειναι μοντέλο άρα πες 1.80 ύψος και το μηχανάκι διπλα της φαίνεται μικρό!!!
Εγώ 1.97 τι θα κάνω??? Για mini bike το έβγαλε?
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: tasosm στις Νοέμβριος 09, 2008, 07:39:07 μμ
Παραθέτω link (http://rapidshare.com/files/161765431/EICMA-V4.rar) για όσους θέλουν να τις κατεβάσουν στον υπολογιστή τους, σε μεγάλη ανάλυση! ;)
καλοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο :kalo: :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 09, 2008, 10:56:48 μμ
Μια ένσταση. Ας υποθέσουμε ότι η κοπέλα ειναι μοντέλο άρα πες 1.80 ύψος και το μηχανάκι διπλα της φαίνεται μικρό!!!
Εγώ 1.97 τι θα κάνω??? Για mini bike το έβγαλε?


To μηχανάκι είναι πάρα πολύ μικρό...
...το συγκρίνω σε διαστάσεις με CBR 600 RR (αν και άλλοι που το έχουν δει έχουν αντίθετη άποψη).

Αυτό θεωρείται από τους πιλότους (που συνήθως δεν ξεπερνούν το 1.75) τεράστιο ατού... ...στην περίπτωσή σου καταλαβαίνω το κόλλημα!!! :D
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 09, 2008, 11:26:18 μμ
Σαν τιμή ακούστηκε...
20.000 για το Factory (150 κομμάτια αρχικά) και 14.000 με 15.000 για το 'απλό διθέσιο'
 :bye:
Τίτλος: Απ: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: teo46 στις Νοέμβριος 09, 2008, 11:38:26 μμ
Σαν τιμή ακούστηκε...
20.000 για το Factory (150 κομμάτια αρχικά) και 14.000 με 15.000 για το 'απλό διθέσιο'
 :bye:
το φακτορυ τσούζει λίγο...για το απλό είναι νορμάλ η τιμή!
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: Happy Feet στις Νοέμβριος 09, 2008, 11:48:24 μμ
Πάντως Dorsoduro1200 νέμα.

συγνώμη ...?
Τίτλος: Απ: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 09, 2008, 11:55:34 μμ
Σαν τιμή ακούστηκε...
20.000 για το Factory (150 κομμάτια αρχικά) και 14.000 με 15.000 για το 'απλό διθέσιο'
 :bye:
το φακτορυ τσούζει λίγο...για το απλό είναι νορμάλ η τιμή!

Το Factory σε σχέση με το απλό, λογικά θα διαφέρει στα εξής:

Μονομπλόκ δαγκάνες φρένων
Οhlins πίσω αμορτισέρ
Ohlins αμορτισέρ τιμονιού
Ohlins μπροστινή ανάρτηση
Σφυρήλατες ζάντες
Αρκετά κάρμπον κομμάτια
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: xmen στις Νοέμβριος 10, 2008, 12:44:59 πμ
Πάντως Dorsoduro1200 νέμα.

συγνώμη ...?

Ναι δηλαδή "Dorsoduro 1200 δεν έχει"  :)
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 11, 2008, 02:47:15 μμ
Τώρα παρατήρησα ότι το ψαλίδι του Factory είναι διαφορετικό από του SBK...

Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 27, 2008, 02:38:30 μμ
Η κάρτα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της νέας Aprilia RSV 1000 Factory μιλάει ξεκάθαρα... 180CV δύναμης και 179kg βάρους: τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, ανακοινώθηκαν επίσημα στην EICMA του Μιλάνο, όπως και η τιμή της, κανονισμένη για τα πρώτα 150 Factory στα 20.000 euro. (πιθανών στα 14 με 15.000 ευρώ θα είναι η τιμή της στάνταρ διθέσιας έκδοσης).

Τέσσερις κύλινδροι, 999 κ.εκ. σε διάταξη V 65° (όπως και οι κινητήρες της Ferrari V12 F1 στις αρχές του ’90 …θα δούμε αργότερα το γιατί...) Η νέα "λεπίδα" του Noale, από την οποία θα εξελιχθεί η SBK του Biaggi και Nakano, ακολουθεί την πολιτική και την παράδοση της Aprilia, που πάντα θέλει προϊόντα απολύτως καινοτομικά υπό την τεχνική και αισθητική άποψη.
Το σχήμα του κινητήρα V4, είναι μόνο ένα παράδειγμα, αλλά η χρήση μίας “ολοκληρωτικής” ηλεκτρονικής, η ελαφρότητα και η ακραία συμπαγής κατασκευή, είναι τα δυνατότερα σημεία μίας μηχανής που ανακοινώνει ότι είναι πραγματικά ακραία.

Ο ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
Η Aprilia RSV4 Factory κινείται από τον ισχυρότερο κινητήρα παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ από την Aprilia. Οι 65° που χωρίζουν τις δύο κεφαλές δεν είναι καθόλου τυχαίες: Ο Μηχανικός Claudio Lombardi, που επιμελήθηκε εξ'αρχής την ανάπτυξη του κινητήρα Aprilia, ήταν αρχηγός των μηχανικών της Ferrari F1 στα τέλη του ’80 και στις αρχές του ’90 …όλη η “παραγωγή” του, χαρακτηριζόταν από το συγκεκριμένο V. Φυσιολογικά, ο Lombardi επέστρεψε στο “δυνατό του κομμάτι”, όντας η πρώτη ανάγκη των τεχνικών του πλαισίου, ένα μοτέρ όσο το δυνατόν πιο συμπαγές στον επιμήκη άξονα, ακριβώς όπως ο συμπαγής V60 που έσπρωχνε το RSV 1000.

Η νέα αυτή αρχιτεκτονική, επέτρεψε την υλοποίηση ενός μοτέρ με πάρα πολύ περιορισμένες διαστάσεις, βοηθώντας την συγκέντρωση των μαζών και την κατασκευή ενός πλαισίου, θεωρητικά πολύ ανταγωνιστικού (μικρό μεταξόνιο, μακρύ ψαλίδι). Επίσης, ένα τετρακύλινδρο μοτέρ με αυτήν την διάταξη, αποδεικνύεται  τόσο στενό ώστε να επιτρέπει μεγαλύτερα ανοίγματα στου κυλίνδρους, επιτρέποντας  καλύτερη αναπνοή και την επίτευξη υψηλότερων στροφών. Όλα αυτά, υπέρ της επιμήκους ανάπτυξης, θεμελιώδες στοιχείο της αεροδυναμικής και της ευελιξίας (χαρακτηριστικό για το οποίο οι μηχανές της Aprilia διακρίνονται και αποτελούν αναμφισβήτητο σημείο αναφοράς στο μοτοσικλετιστικό σενάριο).

Μιλώντας με νούμερα, σημειώνουμε ότι ο V4 της Aprilia χαρακτηρίζεται από διαμέτρους πιστονιών 78mm διαδρομή 52.3mm, και λόγο συμπίεσης 12.8:1. Οι 180 ίπποι αποδίδονται στις 12.500στροφές/λεπτό ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 115Nm στις 10.000στροφές/λεπτό.

ΥΨΗΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Η βάση του μοτέρ είναι μονοκόμματη ενσωματώνοντας τους αυλούς των κυλίνδρων, ώστε να προσφέρει την μέγιστη ακαμψία και αντοχή. Οι αυλοί της εισαγωγής είναι μεταβλητού μήκους. Κάθε ζεύγος κυλίνδρων, έχει ένα δικό του σερβομοτέρ που δρα αποκλειστικά στο αντίστοιχο ζεύγος σωμάτων ψεκασμού. Με αυτόν τον τρόπο το άνοιγμα των τεσσάρων πεταλούδων και επομένως η ποσότητα του αέρα που εισάγεται, μπορεί να ρυθμιστεί αυτόνομα. Ο αγωνιστικός χαρακτήρας της μηχανής αυτής, φαίνεται και από το αποσπάσιμο σασμάν και τον μονόδρομο συμπλέκτη.

Το μοτέρ Aprilia χρησιμοποιεί την τεχνολογία Ride by Wire multimappa (πολλαπλών χαρτών), που επιτρέπει ουσιαστικά άπειρες δυνατότητες ανάπτυξης/εξέλιξης του τρόπου κατανομής της δύναμης και του traction control (που ήδη εφοδιάζει την αγωνιστική έκδοση).

ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ
Η Aprilia RSV4 Factory έχει συλληφθεί και σχεδιαστή για την πίστα... γεννήθηκε 'φυσικά' με την δυνατότητα ρυθμίσεων που χαρακτηρίζουν τις αγωνιστικές μηχανές. Το πλαίσιο ρυθμιζόμενης γεωμετρίας, παρέχει φυσικά την δυνατότητα μεταβολής των παραμέτρων του, όπως της γωνίας της κλίσης του λαιμού  την θέση του ψαλιδιού και του κινητήρα. Ακόμα και η τεχνολογία κατασκευής προέρχεται από τους αγώνες: πλαίσιο και ψαλίδι του RSV4 είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο με μέρη υψηλού πάχους συνδυασμένα με μεταλλικές πλάκες μεταβλητής διατομής. Τα περιφερειακά μέρη είναι υψηλού επιπέδου και προβλέπουν μπροστινό σύστημα και πίσω αμορττισέρ της Ohlins – όπως και το αμορτισέρ τιμονιού – Τα φρένα της Brembo με δαγκάνες μονομπλόκ και σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου.
Οι διαστάσεις μιλούν ξεκάθαρα για μία πολύ 'μαζεμένη' μηχανή: 1.424mm μεταξόνιο, 2.050mm συνολικού μήκους, 715mm συνολικού πλάτους και 1.165mm μέγιστου ύψους. Νούμερα που την κατατάσσουν στην κορυφή της κατηγορίας σε θέμα μείωσης των όγκων.




πηγή: δελτίο τύπου της Aprilia στην EICMA 2008
μετάφραση: Davide
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 27, 2008, 02:39:22 μμ
...γνώμη μου είναι να μεταφερθεί το ποστ στο section V4!! ;)
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: backys στις Νοέμβριος 27, 2008, 02:48:25 μμ
 :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
Φαγωθικες να το μεταφρασεις
Χασαμε τον υπνο μας

Πωλειται φακτορυ κλπ    :D :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: davide στις Νοέμβριος 27, 2008, 02:50:38 μμ
Πωλειται φακτορυ κλπ    :D :D :D :D :D

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! :P :P :P :P
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: Drakos στις Νοέμβριος 27, 2008, 02:57:41 μμ
Μπράβο Davide !  :kalo:
Τίτλος: Απ: Aprilia RSV4 EICMA 2008
Αποστολή από: ast.sainis στις Νοέμβριος 27, 2008, 03:16:34 μμ
mprabo απριλιανε!συγχαρητηρια!