Όλος ο κινητήρας, αλλαγή :ohmy: :ohmy: :ohmy:
http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=196419
"Άρχισαν τα όργανα να παίζουνε για σένα
Έβαλε το σώμα σου φωτιά
Όλα τα λουλούδια μπρος στα πόδια σου ριγμένα
Έκαψες κι απόψε μια καρδιά
Μια ματιά σου μόνο φτάνει αεροπλάνο να με κάνει "
Δεν είναι τυχαίος αλλά δεν γράφει κάτι συγκεκριμένο (αριθμ. Πλαισίου κ.λ.π.)
Συμπέρασμα αρα γράφει τυχαία ο τυχαίος
Δεν είναι τυχαίος αλλά δεν γράφει κάτι συγκεκριμένο (αριθμ. Πλαισίου κ.λ.π.)
Συμπέρασμα αρα γράφει τυχαία ο τυχαίος
Διάβασε τι λέει το link και μην λες ότι κατέβει.
Τους αρθμούς VIN δημοσιοποιούνται απ΄την εταιρία και όχι ο κάθε dealer μόνος του. Προφανώς και τα VIN είναι γνωστά και θα ανακοινωνθούν απ΄την aprilia.
Από αοριστολογίες άλλο τίποτε εδώ μέσα
Από αοριστολογίες άλλο τίποτε εδώ μέσα
Αυτό δεν το κατάλαβα :dry:
...
Το ότι 10 μηχανάκια στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού τα απέσυρε η μαμά εταιρεία και μόνο εκεί
...
Τα ονόματα που έχουν αστεράκια από κάτω να προσέχουν τη γραφούν μέσα στην σελίδα άμα δεν δίνεις επαρκές πληροφορίες για το θέμα που ανοίγεις τότε μιλάμε για αοριστολογίες
Το ότι 10 μηχανάκια στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού τα απέσυρε η μαμά εταιρεία και μόνο εκεί εμένα δεν μου λέει κάτι δηλαδή ότι ισχύει το ίδιο και για την Ευρώπη και γενικά παντού
Κοινός 3 πουλάκια κάθονταν
Τα ονόματα που έχουν αστεράκια από κάτω να προσέχουν τη γραφούν μέσα στην σελίδα άμα δεν δίνεις επαρκές πληροφορίες για το θέμα που ανοίγεις τότε μιλάμε για αοριστολογίες
Το ότι 10 μηχανάκια στην αντίπερα όχθη του ατλαντικού τα απέσυρε η μαμά εταιρεία και μόνο εκεί εμένα δεν μου λέει κάτι δηλαδή ότι ισχύει το ίδιο και για την Ευρώπη και γενικά παντού
Κοινός 3 πουλάκια κάθονταν
Τι να πω... αν νομίζεις ότι εδώ μέσα γράφονται συνέχεια αοριστίες, δεν σε κρατάει κανείς..
Χαλασε και αυτο?
τι;;;;;;; το RSV4;;;;;;;;;;;; το τούμπανο;;;;;;;;;; ..που θα έτρεμαν τα JAPAN από αυτό;;;;;;;;;;; ανάκληση σε όλο τον κινητήρα;;;;;;;;;;;; αν είναι ποτέ δυνατόν να συμβεί κάτι τέτοιο σε ευρωπαϊκό.. :ohmy: :ohmy:
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl
κοροϊδεύατε για τα πλαίσια ε;;;;;;;;;;; στο κεφάλι τώρααααααααα..!!
Kοσμά, καλά που δεν το πήρες.. γιατί μετά θα ερχόμουν μέχρι την Πάτρα για να σε κοροϊδέψω..!! :ohyes: :ohyes: :P :tez:
Υ.Γ. ζητώ συγνώμη για το ''σπαμ'' άλλα δεν κρατήθηκα, ξέρω ότι είναι σοβαρό το πρόβλημα και κουράγιο σε όσους έχουν το RSV4.. :bye:
2ο μπράβο και απο μένα στην απρίλια.
Αν και δεν το έκανε ούτε για τους πελάτες τις ούτε για το όνομα της αλλά για την τσέπη της....!
Ουστ απο δω xlomo broken frame :tez: :tez: :tez:...........................Φαντασου ομως να εσπαγε κανενα (οχι, δεν εχω δει να αναφερεται κατι) και φαντασου να το εκαναν ανακληση μετα απο.................................4 χρονια
να παρακαλατε να κανει η BMW τρια recall στο s1000 για να ξεχαστει της απριλια...........
The early bikes had all of the parts properly spec-ed and built. All of the QC was properly done and all parts were approved for production.
In any manufacturing environment, once the production parts are approved, only a random sampling of parts are QC'd based on a percentage of overall production. This ratio is based on the time/cost of QC, throughput of the manufacturing / assembly process, etc.
At some point a machine or operator at the parts supplier got off track due to some reason unknown to us. This could be the parts supplier changing the process without double checking their work, and without notifying Aprilia, or any number of other reasons.
Once the random sampling comes back around to that now defective part, everything stops and an investigation begins. Hard part is that it is unknown when the defect began as you can't test all the parts already assembled and shipped. There could be only 1 other bad part out there, or they could all be bad. One way to determine how many bad parts are out there is to wait for failures. The best way to tackle it is what Aprilia has done, replace all to eliminate any possibility of the defect.
The fact that all bikes are not affected shows that it is a defect in the way some parts were manufactured, not a defect in design. Once the defective parts are eliminated from the existing production run, we will be in the clear.
I just got off the phone with my dealer, Aprilia is going to send a truck to pick-up our bikes and take them to the dealers ASAP. The first 100 engines are leaving Italy as we speak and should be released to dealers by the end of next week. We, as retail owners of these bikes, will also receive an Aprilia Jacket (valued at $479) for are inconvenience. Dealers are instructed to replace bikes already in service first before replacing the motors on the bikes still in inventory. As far as bad things can go, this doesn't feel to bad...:kalo:
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Λυπάμαι πολύ για σε απρίλια,αλλά νομίζω ότι αυτό θα βάλει ταφόπλακα στα όνειρα πολλών να αγοράσουν το μηχανάκι.Που σημαίνει ότι θα πατώσει.Εμείς οι λίγοι σαν καλοί τρελοί που είμαστε μπορεί και να το αγοράσουμε,οι πολλοί όμως;
...Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική. :h22: :h22:...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D
Ισχύει και για την Yamaha. Υπάρχει επίσημο χαρτί της Yamaha για τους κινητήρες των TDM-TRX 850 που απαντά στον πελάτη της, ότι το 1 λίτρο στα 1000 είναι φυσιολογική κατανάλωση.
...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D
Ισχύει και για την Yamaha. Υπάρχει επίσημο χαρτί της Yamaha για τους κινητήρες των TDM-TRX 850 που απαντά στον πελάτη της, ότι το 1 λίτρο στα 1000 είναι φυσιολογική κατανάλωση.
...να αναθεωρηθει η αργκο λεξη "λαδιερα" προς HONDA μερια παρακαλω :D
Και γαμώ....γλυτώνεις και τις αλλαγές λαδιών, αφού τα ανανεώνεις συνέχεια :pray: :pray:
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.
Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?
Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.
Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?
Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.
Πρωτη φορα στη ζωη μου βλεπω εταιρια να κανει ανακληση,για αντικατασταση ολοκληρου του κινητηρα,χωρις να εχουν ακουστει πουθενα σπασμενοι κινητηρες και υπαρχουν τοσοι πολοι που λενε πικρα,ξεφτιλα,απαραδεκτο κτλ.
Η ανακληση για καλο γινεται και ετσι πρεπει να λειτουργουν ολες οι εταιριες.Και τι περιμενατε δηλαδη να το κανει γαργαρα η Aprilia και να προσπαθησει να κρυψει μια πιθανη αιτια βλαβης του κινητηρα στο καλυτερο και ακριβοτερο μοντελο της?
Που να ειχατε και RSV4 τι θα λεγατε.....διοτι μεχρι στιγμης εγραψαν ολοι εκτος απο αυτους που τα εχουν.....που μπορει τα δικα τους μοτορια να μην χρειαστουν αλλαγη κινητηρα.
Η BMW τεστάρει εδώ και ένα χρόνο το μηχανάκι ανηλεώς.Το έχουν ξεσκίσει σε πίστα και δρόμο οι δοκιμαστές.Οι απριλιανοί σαν καλοί λαμογιατζήδες Ιταλοί έκαναν τη μεγαλύτερη πατάτα που μπορούσαν να κάνουν:να κατασκευάσουν V4!!!!!Ποιός;Η piaggio;Ε,αν είναι ποτέ δυναμόν!Εδώ η Χόνδα και δεν τολμάει να βγάλει πραγματικό ρεϊσόνι V4 παρά μόνο το πλαδαρό VFR και η απρίλια των είκοσι ετών ιστορίας πουλάει απ' ότι φαίνεται φύκια για μεταξωτές κορδέλες.
Λυπάμαι πολύ για σε απρίλια,αλλά νομίζω ότι αυτό θα βάλει ταφόπλακα στα όνειρα πολλών να αγοράσουν το μηχανάκι.Που σημαίνει ότι θα πατώσει.Εμείς οι λίγοι σαν καλοί τρελοί που είμαστε μπορεί και να το αγοράσουμε,οι πολλοί όμως;
Είσαι φάουλ zachs. Το πρόβλημα που είχες είχε να κάνει με το κακό after sales της aprilia, και γιαυτό έκραζες με το δίκιο σου. Αυτό που κάνει τώρα η aprilia είναι εξαιρετικά καλή after sales εξυπηρέτηση των πελατών της και εξαιρετικά κακό για τον έλεγχο ποιότητας των προϊόντων της.
Εμείς ως καταναλωτές και απ΄τη στιγμή που δεν υπάρχει σπασμένο μοτέρ ή τραυματισμός εξαιτίας του προβλήματος μόνο θετικά σχόλια θα μπορούσαμε να κάνουμε. Δεν είναι δυνατόν να λεμε μπράβο στη yamaha που αντικαθιστά τα FZ1 που ΕΧΟΥΝ κόψει πλαίσιο, και να κραζουμε την οποιαδήποτε εταιρία αντικαθιστά ολόκληρο τον κινητήρα ΧΩΡΙΣ να έχει σπάσει κανένα. Ποιό είναι το πρόβλημα στους πελάτες της δλδ? Πηγαίνουν το μηχανάκι και το παίρνουν με ένα ολοκαίνουργιο κινητήρα που θα έχει λυμένα όλα τα πιθανά προβλήματα.
Το που πας ρε καραμήτρο είναι εξίσου άδικο. Η aprilia είναι η 4η εταιρία σε συγκομιδή παγκόσμιων πρωταθλημάτων στην ιστορία των αγώνων με μόλις 20 χρόνια ιστορία. Ο κινητήρας δεν σχεδιάστηκε απ΄την piaggio, αλλά απ΄την αγωνιστική ομάδα της aprilia προ εξαγοράς, ενώ το πρόβλημα δεν αφορά σχεδίαση αλλά κατασκευή.
Η BMW απ΄την άλλη που προφανώς εξελίσει και δοκιμάζει τα μηχανάκια της όπως και κάθε άλλος, έχει να ασχοληθεί με τους αγώνες απ΄την εποχή του μεσοπολέμου. Και αυτό φαίνεται και στην πρόσφατη εμπλοκή της με το WSBK καθώς το μηχανάκι της έχει αρκετά θέματα.
Η δε Honda που προφανώς έχεις ως σημείο αναφοράς, θεωρεί φυσιολογικό να κρατάει στην παραγωγή απ΄το 2004 τα CBR1000R που όπως είπε ο Κοσμάς καίνε λάδι όπως τα δίχρονα. Στα δε 2008 μοντέλα βγήκε ανάκληση κινητήρα ΜΟΝΟ για τους Αγγλους.
Στον υπόλοιπο κόσμο η καύση 1lt/1000χλμ λαδιού είναι φυσιολογική. :h22: :h22:
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:Πολυ σωστος φιλε μου μακαρι να σκεφτομασταν ολοι ετσι ....... Τα πες ολα συμφωνω απολυτα μαζι σου
Μόλις ήπια Motion thats why :D :DΚαλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:Πολυ σωστος φιλε μου μακαρι να σκεφτομασταν ολοι ετσι ....... Τα πες ολα συμφωνω απολυτα μαζι σου
Καλύτερα να σου αλλάζουν κινητήρα όταν δεν έχει ακόμα πρόβλημα, παρά μετά να τραβάς τις τρίχες σου, λέω εγώ.Σαν κίνηση τη βρίσκω μία από τις πιο σωστές που έχει πράξει η Aprilia τα τελευταία χρόνια.Δείχνει ότι τουλάχιστον άρχισε να υπολογίζει αυτούς που της ακούμπησαν 20Κ. Κάτι είναι κι αυτό για μια εταιρεία ,που οι ανακλήσεις για ελαττώματα στα μοντέλα της ήταν πραγματικά μηδενικές σε σχέση με τα προβλήματα που παρουσιαζόντουσαν.Μόνο καλό το βρίσκω :kalo: :kalo:
Αγαπητοί μου συμφορουμητες κακά τα ψέματα το να δώσει κάποιος 20,000 euro κ να ανακοινωθεί επίσημα από μια εταιρία πρόβλημα με το moter όπως κ να το κάνουμε τσουζη, sorry κιόλας .φιλικά πάντα.
κακα μαντατα και σιγουρα οι ιδιοκτητες τον μοτο αυτων θα μπουν σε περιπετεια αλλα.....εγω δεν θα αγοραζα το rsv4 λογω φοβου οσων αφορα την αξιοπιστια και μονο ... τωρα μετα απο τετοια κινηση ΟΑ ΤΟ ΑΓΟΡΑΖΑ ...ειτε ημουν ειτε δεν ημουν πελατης της εταιριας , εμενα με κερδισε :kalo:
και πολυ σεβαστη η κίνηση απο την aprilia να κανει ολοκληρη αλαγη του μοτερ!!!
το μονο σιγουρο ειναι οτι θα χασει μελλοντικούς πελατες της με αυτο
και το μονο σιγουρο ειναι οτι οι ιδη πελατες της θα την εκτιμήσουν περισσοτερο
κριμα πάντως
2ο μπράβο και απο μένα στην απρίλια.
3ο μπραβο θες να πεις.... :whist:Αν και δεν το έκανε ούτε για τους πελάτες τις ούτε για το όνομα της αλλά για την τσέπη της....!
Εδω σε χανω
Ποσο "για τη τσεπη" μιας εταιριας ειναι να κανει ανακληση ολοκληρο μοτερ? :thnk:
Θα ηταν ετσι, αν εκαναν ανακληση μια μπιελα, ενα ρουλεμαν, κατιτις τελωςπαντων.
Θα ηταν για τη τσεπη τους αν εκανα το κινεζο και οτι χαλαγε, το εφτιαχναν σιωπηλα και λεγανε του μπελατη.... ετυχε
Πως βλεπεις οτι η Απριλια ετσι βγαινει κερδισμενη?
Να σΕ θυμισω τι επαθε η bimota με το περιφημο V-due οταν αναγκαστηκε να ανακαλεσει το λαθος ψεκασμο? Καταστραφηκε
Το εκανε για το ονομα, για τους πελατες της, για τη τσεπη τους (τελευταιο αυτο)
προφανως εχουν τζαπανοποιηθει κ αυτοι πια κ το μονο που σκεφτονται ειναι οι πωλησεις ;)
προφανως εχουν τζαπανοποιηθει κ αυτοι πια κ το μονο που σκεφτονται ειναι οι πωλησεις ;)
Τα τζαπάνια εκτός απο τις πωλήσεις όμως σκέφτονται και την αξιοπιστία ;)
Δυστυχώς όπως είπε και ο davide ήταν αναμενόμενο...
Υ.Γ Σταματήστε τη συγκριση ορισμένοι με aprilia-japan, όχι γιατί θα βγείτε χαμένοι αλλα γιατί έχει καταντήσει βαρετό.
:bye:
Sukuki + Yamaha = κομμένα πλαίσια
Αprilia = σπασμένα μοτέρ
Honda = μικροπόροι...
...μήπως αυτοί οι Κινέζοι δεν προσφέρουν την ποιότητα που θα θέλαμε? :thnk:
Το γαμήσαμε και ψόφισε...κινέζικα...για το Θεό...καλύτερα Απρίλια παρά κινέζικο και με διαφορά.....έχετε καβαλήσει κινέζικο έστω και για πλάκα....εγώ στη θέση σας θα έκανα ασφάλεια ζωής και αισθητικής...Χ κι ας με πληρώνουν να το καβαλήσω...
Το γαμήσαμε και ψόφισε...κινέζικα...για το Θεό...καλύτερα Απρίλια παρά κινέζικο και με διαφορά.....έχετε καβαλήσει κινέζικο έστω και για πλάκα....εγώ στη θέση σας θα έκανα ασφάλεια ζωής και αισθητικής...Χ κι ας με πληρώνουν να το καβαλήσω...
Γιώργο η Piaggio δεν φτιάχνει πια κανένα ανταλλακτικό της στην Ευρώπη. Τα εργοστάσιά της έχουν μετακομίσει στην Κίνα. Το μόνο πράγμα που παραμένει Ευρωπαϊκό είναι ο σχεδιασμός. Είτε μας αρέσει είτε όχι, οδηγούμε με 200+χλμ/ώρα κάτι που κατασκευάζεται στην Κίνα.
Υ.Γ. όσα έγραψα ισχύουν παντού. Αυτοκίνητα, μοτοσυκλέτες, καφετιέρες, κατσαβίδια, ρολόγια, κτλ. κτλ.
ετσι ακριβως οπως το εθεσες.....
Μήπως τελικά φταίει για την κατάσταση αυτή, η προσπάθεια των εργοστασίων να γλιτώσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν?
μ@μω το μαρκετινγκ μου μεσα μ@μω!! :psdof: :psdof:
+990ετσι ακριβως οπως το εθεσες.....
Μήπως τελικά φταίει για την κατάσταση αυτή, η προσπάθεια των εργοστασίων να γλιτώσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν?
μ@μω το μαρκετινγκ μου μεσα μ@μω!! :psdof: :psdof:
σορυ για το σπαμ αλλά να διευκρινίσουμε και το εξής : οι Κινέζοι κατασκευάζουν ΟΤΙ ποιότητα τους ζητηθεί(η οποία πληρώνεται και ανάλογα φυσικά) και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα τους θέσουν.Οπότε ναι, δε φταίνε οι Κινέζοι κατασκευαστές, αλλά κατά 90% το παραπάνω :dry: :dry:
ετσι ακριβως οπως το εθεσες.....
Μήπως τελικά φταίει για την κατάσταση αυτή, η προσπάθεια των εργοστασίων να γλιτώσουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν?
μ@μω το μαρκετινγκ μου μεσα μ@μω!! :psdof: :psdof:
σορυ για το σπαμ αλλά να διευκρινίσουμε και το εξής : οι Κινέζοι κατασκευάζουν ΟΤΙ ποιότητα τους ζητηθεί(η οποία πληρώνεται και ανάλογα φυσικά) και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που θα τους θέσουν.Οπότε ναι, δε φταίνε οι Κινέζοι κατασκευαστές, αλλά κατά 90% το παραπάνω :dry: :dry:
Μιας και μιλάμε και για Honda, προσθέτω το εξής:
Φίλος μου εδώ στην Ιταλία, με Hornet μοντέλο '08 παρατηρούσε ότι η στάθμη του λαδιού έπεφτε σταθερά. Συμπλήρωνε περίπου 200ml κάθε 1000χλμ. Μία όμορφη μέρα παρατηρεί ότι είχε στάξει λάδι πάνω στους λαιμούς της εξάτμισης.
Πάμε το μηχανάκι στην Honda και η απάντηση τους με άφησε κάγκελο.
-Έχει παρατηρηθεί σε ορισμένα μηχανάκια, η δημιουργία μικροπόρων στην κεφαλή του μοτέρ, που μπορεί να οδηγήσει σε μικρή διαρροή λαδιού ή νερού μέσα από αυτούς. Αυτό οφείλεται σε προβλήματα κατά την διάρκεια της χύτευσης.
Όντως βρήκαμε 2 σημεία πάνω στην κεφαλή, τα οποία δάκρυζαν.
Το μηχανάκι έχει 7.000χλμ και ευτυχώς είχε άλλο 1 μήνα εγγύηση. Το ευτυχώς το λέω γιατί η Honda δεν έχει εκδώσει επίσημη ανακοίνωση και ανάκληση για τα μηχανάκια με αυτό το 'προβληματάκι'.
Sukuki = κομμένα πλαίσια
Αprilia = σπασμένα μοτέρ
Honda = μικροπόροι...
...μήπως αυτοί οι Κινέζοι δεν προσφέρουν την ποιότητα που θα θέλαμε? :thnk:
Στην Ελλαδα δεν εχουν πουληθει RSV4 που θα ανακληθουν
Στην Ελλαδα δεν εχουν πουληθει RSV4 που θα ανακληθουν
Το επίσημο έγγραφο ανάκλησης. 73 σελίδες οδηγιών. Καλό κουράγιο σε όσους μηχανικούς το αναλάβουν!
http://www.serviceaprilia.com/public/com_service_/comuAprilia/Common/el/002-2010.pdf
Το επίσημο έγγραφο ανάκλησης. 73 σελίδες οδηγιών. Καλό κουράγιο σε όσους μηχανικούς το αναλάβουν!
http://www.serviceaprilia.com/public/com_service_/comuAprilia/Common/el/002-2010.pdf
να κανω κ εγω μια αλλη ερωτηση???
ε??
ωραια....
πως θα αντιδρουσατε αν, σαν υποψηφιος αγοραστης ενος μεταχειρισμενου rsv4 (ή οποιασδηποτε αλλης μοτοσυκλετας ;)) μαθαινατε οτι εχει αλλαξει μοτερ?? :thnk: :thnk:
να κανω κ εγω μια αλλη ερωτηση???
ε??
ωραια....
πως θα αντιδρουσατε αν, σαν υποψηφιος αγοραστης ενος μεταχειρισμενου rsv4 (ή οποιασδηποτε αλλης μοτοσυκλετας ;)) μαθαινατε οτι εχει αλλαξει μοτερ?? :thnk: :thnk:
Μες στην εγγυηση και σε εξουσιοδοτημενο? ΜΙΑ ΧΑΡΑ
Το προβλημα θα ηταν να ειχε ανοιχτεο το μοτερ απο εξουσιοδοτημενο μες στην εγγυηση :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Καλα, διαφορετικη αντιμετωπιση εχουμε στην ελλαδα ουτως η αλλως.
Βλεπε ανακλησεις που εχουν γινει στο εξωτερικο ενω στην ελλαδα.... αγρον ηγοραζον.
Αν εχει καποιος την ανακοινωση της ελληνικης αντιπροσωπειας θα μας διεφωτιζε!
Εγω παντως σε καποια εξουσιοδοτημενα συνεργεια τα ακουσα αυτα που λεω :thnk:
Το οτι δεν εχουν πουληθει απο την επισημη αντιπροσωπεια μηχανακια υπο ανακληση στην Ελλαδα δεν σημαινει οτι δεν θα κυκλοφορησουν κιολας απο ξενες αγορες!
Το θεμα ειναι οτι η απριλια στην αμερικη αν καταλαβα καλα λεει αλλαγη μοτερ ενω αν δεν κανω λαθος(αν κανω διορθωστε με)στην ελλαδα λενε λυσιμο μοτερ ελεγχο και αλλαγη σε πιθανα ελλατωματικα μερη :blus: ;)
που το ειδες αυτο ρε φιλε ανοιγμα στην ελλαδα αλλαγη στην αμερικημ παμε καλα . Τιποτε στην Ελλαδα φιλαρακι τιποτε και μηχανακια με προβλημα δεν θα υπαρχει διοτι τι μηχανακι ειναι καοινουργιο και η ανακληση πολυ γρηγορη τους μονους που γαμησε η ανακλησβ ειναι τα αμερικανακια τα περισσοτερα μηχανακια ειναι εκει απο αυτα τα 300 κομματια που εχουν ανακληθει
καταρχας βυρωνα ναι εχω δει τα vin μιας και εχω τους κωδικους για το APRILIA DEALER PORTAL βλεπω οτι βλεπει και ενας εξουσιοδοτημενος απο τα κεντρικα της Απριλια. Το δικο μου πχ δεν ειναι ,
http://www.autofree.gr/details.php?id=4737
http://www.autofree.gr/details.php?id=4712
και αυτο.....
30 κρουσματα στην Μ.βρετανια................
απο κατω ομως λεει.......ξεκαθαρα για προληπτικους λογους.........
για δες ρε στη γωνια.........ερχομαι???
Ανακληση 30 μοτοσυκλετων.Σπασμενα μοτερ δεν εχουν ακουστει/γραφτει πουθενα.Με εξαιρεση την επισημη παρουσιαση του RSV4R.http://www.autofree.gr/details.php?id=4737
http://www.autofree.gr/details.php?id=4712
και αυτο.....
30 κρουσματα στην Μ.βρετανια................
απο κατω ομως λεει.......ξεκαθαρα για προληπτικους λογους.........
για δες ρε στη γωνια.........ερχομαι???
Sette όταν λες 30 κρούσματα εννοείς ότι έχουν κτυπήσει μπιέλα 30 μηχανάκια στα χέρια ιδιωτών ή ότι έχουν ανακληθεί 30 μηχανάκια προτού κτυπήσουν μπιέλα? :thnk:
το αρθρο δεν το εγραψα εγω!!! :D :Dhttp://www.autofree.gr/details.php?id=4737
http://www.autofree.gr/details.php?id=4712
και αυτο.....
30 κρουσματα στην Μ.βρετανια................
απο κατω ομως λεει.......ξεκαθαρα για προληπτικους λογους.........
για δες ρε στη γωνια.........ερχομαι???
Sette όταν λες 30 κρούσματα εννοείς ότι έχουν κτυπήσει μπιέλα 30 μηχανάκια στα χέρια ιδιωτών ή ότι έχουν ανακληθεί 30 μηχανάκια προτού κτυπήσουν μπιέλα? :thnk:
Sette στο άρθρο δεν λέει τίποτα για Μ.Βρετανία γι' αυτό κι η απορία μου :bye:http://www.autofree.gr/details.php?id=4712
Ο Phil Read, μιλώντας εκ μέρους του Piaggio Group, ανάφερε: «Είναι ξεκάθαρα ένα προληπτικό μέτρο – δεν είχαμε κανένα παράπονο, αλλά δεν είμαστε από τους κατασκευαστές οι οποίοι περιμένουν μέχρι κάποιο πρόβλημα να παρουσιαστεί και παίρνουμε θετικά μέτρα. Ελπίζω αυτό να αποδείξει πως η Aprilia νοιάζεται πραγματικά για τους πελάτες της, άρα αντικαθιστούμε όλο τον κινητήρα της μοτοσικλέτας».
Αυτο απο το παραπανω αρθρο στο οποιο αναφερεται σε κρουσματα.
21 σελιδες συζητηση στο apriliaforum και κανεις δεν αναφερει οτι εχει σπασει εστω και ενα.
Και αυτο σαν ενημερωση απο το θεμα που υπαρχει στο apriliaforum.....
The Aprilia Brand has chosen to issue this certificate to its clients in order to:
- reassure them that the procedure has been carried out by personnel that is highly specialised in working with this motorcycle;
- summarise the operations and checks carried out before the vehicle is returned to them;
- notify them that the 24 month warranty begins again from the date of completion of the procedure as indicated in the certificate itself;
- inform them that the 1st scheduled service (1000 Km) will be carried again out completely at our expense, in the event of said service already being done for the vehicle in question.
που να τυχαινε καμμια στραβή θάψιμο που θα επεφτε....τα 30 κρουσματα στην αγγλια τι ειναι Θεμη??????
που να τυχαινε καμμια στραβή θάψιμο που θα επεφτε....τα 30 κρουσματα στην αγγλια τι ειναι Θεμη??????
ισια??? :D :D :D
παιζει κανας φιλολογας να μου κανει μια λιανα τη λεξη κρουσμα?που να τυχαινε καμμια στραβή θάψιμο που θα επεφτε....τα 30 κρουσματα στην αγγλια τι ειναι Θεμη??????
ισια??? :D :D :D
Διάβασε λίγο στο af1 που έχει πιο αναλυτικά και μην υιοθετείς την κάθε μαλακία που γράφουν. Τα "κρούσματα" που έγραψε ο δημοσιογράφος - λες και μιλούσε για ασθενείς με γρίπη- αφορούν ανακλήσεις σε factory και R που είχαν παραληφθεί απ΄τους dealers στην Αγγλία.
Το πιθανότερο είναι ότι όλα τα R πρέπει να έχουν πρόβλημα, σε αντίθεση με τα Factory που από έναν μεγάλο dealer στο Λονδίνο που διάβασα, είχε 1 στα 22 Factory σε ανάκληση.
Σπασμένο Factory πελάτη δεν έχει αναφερθεί. Για τα R αμφιβάλλω αν είχαν προλάβει να πουλήσουν κανένα.
που να τυχαινε καμμια στραβή θάψιμο που θα επεφτε....τα 30 κρουσματα στην αγγλια τι ειναι Θεμη??????
ισια??? :D :D :D
Διάβασε λίγο στο af1 που έχει πιο αναλυτικά και μην υιοθετείς την κάθε μαλακία που γράφουν. Τα "κρούσματα" που έγραψε ο δημοσιογράφος - λες και μιλούσε για ασθενείς με γρίπη- αφορούν ανακλήσεις σε factory και R που είχαν παραληφθεί απ΄τους dealers στην Αγγλία.
Το πιθανότερο είναι ότι όλα τα R πρέπει να έχουν πρόβλημα, σε αντίθεση με τα Factory που από έναν μεγάλο dealer στο Λονδίνο που διάβασα, είχε 1 στα 22 Factory σε ανάκληση.
Σπασμένο Factory πελάτη δεν έχει αναφερθεί. Για τα R αμφιβάλλω αν είχαν προλάβει να πουλήσουν κανένα.
hi Dimitris!!
I'm ok thank you!
The recall is for a limited number of bikes, from ALL around the world.
It's an incredible bike, the only problem is too fast!!
ciao
To μηνυμα αυτο ο ελαβα τωρα απο εναν φιλο απο ιταλια.....
φυσικα και δεν ειναι ολο το μηνυμα αλλα ειναι αυτο που το κανει πιο ενδιαφερον........