APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Ιανουάριος 16, 2006, 07:53:13 πμ
-
[d]kalimera mipos xeri kanenas an iparhi hamilotero timoni gia touono san tou monster i san tou fazer
kai an pou boro na vro kai se ti times pezoune peripou ?[/d]
Καλημερα, μηπως ξερει κανεις αν υπάρχει χαμηλότερο τιμονι για Tuono σαν του monster ή σαν του Fazer. Και αν που μπορώ να βρω και σε τι τιμές παιζουν περίπου?
[ edited by makis ]
-
Κοίτα μήπως μπορείς να βρείς ή να φτιάξεις χαμηλότερους αποστάτες.
Να δοκίμαζες ένα fatbar renthal που πάει πακέτο αντίβαρα αποστάτες???
:io: :io:
-
Το καινούριο TUONO μου φαίνεται ότι έχει χαμηλότερο τιμόνι.
Πάντως στο internet κυκλοφορούν αρκετά κλιπ ον, αν θές να το κάνεις πιο racing, κοιτα και στο ebay.
Εγώ πάντως χαμήλωσα τις τιμονόπλακες κατά 2 δαχτυλίδια και η συμπεριφορά του μπροστινού βελτιώθηκε αισθητά.
Εξαρτάται βέβαια για πιο λόγο το θές το χαμηλότερο τιμόνι, γιατί αισθητικά τουλάχιστον το μαμίσιο είναι πανέμορφο και τα κλιπ ον του χαλάν το χαρακτήρα.
-
ευχαριστω για την βοηθεια
5οs πως χαμηλωσες τις τιμονοπλακες?
-
Είναι πολύ εύκολο ( 5 λεπτά δουλειά)μόνο που χρειάζεσαι βοηθό για να κρατάει τον μπροστινό τροχό στον αέρα. Η κάθε μπουκάλα στηρίζεται σε 3 βίδες, 2 στην κάτω πλάκα και μία στην πάνω ( 6 συνολικά και για τις δυο μπουκάλες). Πρώτα ξεβιδώνεις τις βίδες που στηρίζουν την κάτω πλάκα και στη συνέχεια ( με τον εμπρός τροχό στον αέρα, για να μήν φορτίζεται) ξεβιδώνεις σιγά σιγά τις δυο βίδες που στηρίζουν την πάνω πλάκα. Πρώτα τη μία και μετά πολύ αργά την άλλη και σπρώχνεις τις μπουκάλες πρός τα πάνω. Όταν βρείς τη ρύθμιση που θέλεις βιδώνεις τις βίδες με την αντίστροφη σειρά( πρώτα της πάνω πλάκας και μετά της κάτω).Νομίζω υπάρχουν 6 δαχτυλίδια με 2 να είναι η στάνταρ ρύθμιση. Μην σφίξεις πολύ τις βίδες για να μην φθείρεις τις μπουκάλες ( νομίζω το manual λέει 2,5 kgm ροπή).
Επίσης και οι δυο μπουκάλες πρέπει να έχουν απαραιτήτως την ίδια ρύθμιση.
Ελπίζω να βοήθησα
-
Ξερεις μπορεις να σηκωσεις τον μπρος τροχο και στον πλαγιοστατη και παντα με την βοηθεια καποιου να τις κατεβασεις και τελος να τις μετρησεις για να εισαι οκ.
-
AΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΤΙΜΟΝΙΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΙΛΛΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΑΙ :-D :-D :-D :-D :-D
-
RSVF wrote:
AΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΤΙΜΟΝΙΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΙΛΛΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΑΙ :-D :-D :-D :-D :-D
Φίλε RSVF πήρα το TUONO γιατί δεν με έπερνε να πάρω MILLE και τώρα που με πάιρνει δεν το αλλάζω με τίποτα!!!
-
Παντως οποιος ενδιαφερεται μπορει να ριξει μια ματια και στο FALCO.ΔΕν εχει ουτε κλιπ-ον ,ουτε τιμονι!.
Φορα μπανανες και ισως καποιος τις βρει βολικες(οπως εγω,ας πουμε) γιατι δεν ειναι ουτε σκυφτες οπως τα κλιπ-ον αλλα ουτε ορθιες οπως το τιμονι.
Σας το λεει καποιος που οδηγει ενα Mille και ενα Tuono μαζι.
Λεγετε Aprilia SL FALCO 1000.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
γεια σας. ειμαι νεος στο σιτε και θα ηθελα να μου λεισετε μια απορια. ξερετε κανενα τουονο με κλιπ ονς. θα ηθελα να βαλω στο δικο μου και δεν ξερω τι γινεται στο φαιρινγκ. δεν θελω να το αλλαξω. αυτα και καλο πασχα.
-
Για οποιον ενδιαφερεται βρηκα αυτο στο AF1RACING.COM
-
Εμενα μου φενεται καλη περιπτωση αν και θελει καποιες παταντες. Λεπτομερειες υπαρχουν
-
Αυτο δεν ειναι Tuono. Ειναι Mille που εχει μετατραπει σε Tuono. Εχει clip-on απο μαμα.
Παντως η μετατροπη απο τιμονι σε clip-on στο Tuono ειναι ευκολη. Το εχουν κανει πολλοι στο AF1.
-
Δημήτρη, δε χρειάζεται να αλλάξεις τίποτα στο φαίρινγκ για να βάλεις κλιπόνς. Απλά θα πρέπει να ψαχτείς λίγο με εναλλακτικές διαδρομές στην καλωδίωση.
Επίσης, καλό θα ήταν να έβαζες τους καθρέπτες στο μούτρο πάνω, γιατί είναι κρίμα να βάλεις κλιπόνς και πάλι να μη χωράς πουθενά. ¶σε που τα bar-end mirrors πάνω σε κλιπόνς είναι αντιαισθητικό!
Εγώ πάντως μετά από 9 μήνες εξωτερικής και εσωτερικής :-P αναζήτησης κατέληξα στο ότι τα κλιπόνς στο τουόνο θα ήταν λάθος.
-
RSVF wrote:
AΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΛΕΩ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΑΙ ΤΙΜΟΝΙΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΜΙΛΛΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΤΑΙ :-D :-D :-D :-D :-D
μιλαει τωρα και ο RSVF που τα εχει αλλαξει ολα στο μηχανακι του! :-D μονο τα σωληνακια υψηλης απο το NERA δεν εχει βαλει! :-D ολα τα αλλα τα εχει αλλαξει. :-D
κωσταααα!εχω τα κλειδια του NERA...τα θες; :-D :-D
κωστα!!!!!!!πλακα κανω!!!!!! :-D :-D :-D
-
tuonos wrote:
Αυτο δεν ειναι Tuono. Ειναι Mille που εχει μετατραπει σε Tuono. Εχει clip-on απο μαμα.
Παντως η μετατροπη απο τιμονι σε clip-on στο Tuono ειναι ευκολη. Το εχουν κανει πολλοι στο AF1.
πληροφοριακα λεω οτι στη φωτο ειναι το tuono Factory.
-
παιδιά καλά όλα αυτά αλλά νομίζω και εγώ ότι κλιπον στο TUONO είναι λάθος. Το σκεφτόμουν και εγώ κάποια φάση αλλά μετά είπα ότι άμα είναι να βάλεις κλιπον άλλαξε μηχανάκι καλυτερα
Στην τελική κανείς δεν πάει πιο γρήγορα επειδή έχει κλιπον. ;-) :-x
-
το εχει φτιαξει ενας φιλος και δεν ειναι δυσκολο αλλα γινεται κανονικο mille οσον αφορα την δυσκολια χειρισμου εντος πολης.υπαρχουν επισης χαμηλοτερα καβαλετα στο rsvr.net αν δεν θες να χαμηλωσεις τις πλακες
-
Το μηχανακι είναι TUONO φαινετε και απο τις τρυπες στη πανω πλάκα απο τα καβαλετα. Εγω τα θέλω τα clip ons για να βάλω βαρος στο μπροστινο και γιατι με έχει γ....... ο αέρας.
-
ε..........τοτε βαλτα!
-
για πες μας καμια λεπτομερεια ρε sanguini γιατι αυτος απο το af1 λεει οτι εβγαλε τις ασφαλειες και τα ρελε απο τη θεση τους , δεξια και αριστερα απο τα οργανα, και τα εβαλε καπου στο φαιρινγκ. Φαινετε και στη φωτο. Ακομα λεει οτι το τιμονι δεν στριβει εντελος, δουλευει στο 90% της διαδρομης του. Ξερεις τιποτα τετοιο απο το φιλο σου?
-
Noela εχεις απολυτο δικιο για τους καθρέπτες. Αλλωστε αυτος ειναι αμερικανος και ολοι ξερουμε το γουστο τους!!!!?????!!!!!!
-
επειδη το συγκεκριμενο tuono ειναι στην ευβοια και ο φιλος μου λειπει για καποιο διαστημα στην γερμανια μολις εχω νεα θα σου τα πω
-
thanks