APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: shalaxi στις Μάρτιος 03, 2009, 01:21:55 πμ
-
:blus:Μπηκα στο πειρασμο να βαλω φιλτροκουτι στο φαλαινακι μου...
ετσι αφου ειδα της κλασσικες λυσεις(renegade..ironbite..evoluzione..pure-tec..κτλ)που στοιχιζουν 200 με 350,αποφασισα να μην παρω τιποτα :kit1:
To φαλαινακι φοραει
φιλτρο dna.
εξατμηση remus titanium 60mm..
chip gabro v5.
εχει κοντινει(ενα δοντι μροστα :mlk)
και εχει χασει καποια κιλα μετα απο διαιτα.(στο μουτρο απο φωτα,και στον :kol:)
Λοιπον αν πιανουν εστω και λιγο τα χερια σου :thnk:σου το προτεινω..
θα σου κοστισει κανα 2 ωρες,20 ευρω.και ενα κομμενο φιλτροκουτι.(25 ευρω)
το σχεδιο ειναι το εξης...κοβεις το πανω μερος απο το φλτροκουτι,εφαρμοζεις το λαστιχακι σου
αεροστεγος...και εχεις καινουργιο μηχανακι... :rock:
Ενταξει δεν ειναι τοσο απλα.αλλα αυτος ξερει καλυτερα να σας πει :a005
.http://www.rsvzone.com/forums/showthread.php?t=5311
Το φαλαινακι μου πριν απο την ενγχειριση ειχε τερατοδες ροπη στα μεσαια :ohyes:και ψηλα καλουτσικο :hlp:μετα απο αυτο μακυνε τοσο πολυ που δεν το πιστευα...250χλμ η 5μτη μου?περιεργα πραματα :pray:αλλα,ας αφησουμε τις τελικες για αλλους :funofu:εμεις εχουμε καρατιμονα :D...:a014 ΟΚ!!!το αποτελεσμα ειναι οτι εχεις αλλο tuonaki...
Εχει χασει λιγο απο τις μεσαιες σου...και ψηλα στροφαρει πιο δυνατα απο ποτε...εχει γραμμικη παροχη ισχυος μεχρι τον κοφτη που μοιαζει να εχει απομακρινθει,με μια μικρη δικοπη για καφε,λιγο μετα τις 5χλσ που ηταν εκει απο πριν... :a017
Αξιζει τα λεφτα του.... :goodluck:
-
αντε γεια ρεεεεεεεεε!!!!!!!το μηχανακι ειναι κομπλε το οδηγησα!!!!αλλα εμενα μου αρεσε πιο πολυ πριν την moda που εκανε ο κυριος shalaxissssss!!!!
-
χαμηλομεσαίες πως είναι ?
καλύτερα ή χειρότερα??? :thnk: :thnk: :thnk:
-
:thnk:κοιτα εχει χασει λιγο χαμηλα και εχει παρει πολυ ψηλα...αλλα η βελτιωση ειναι οτι :cry: μ α κ ρ υ ν ε. Ενω φοραω 16-42 μοιαζει οτι εχω ακομα το μαμα γραναζωμα...μαλλον παμε για 15-42 και τοτε θα τα πουμε καλυτερα....αν δεν παρω πισω τα μεσαια μου .... ave θα το κανω,παλι τραμπουκο. :w3%
-
Aν ψαχτεις καπου εδω μεσα υπαρχει μια μετρηση με ανοιχτο και κλειστο φιλτροκουτι και δεν εδειξε σπουδαιες διαφορες.(Σε καινουριο Τuono)
Αυτο που καταλαβα εγω ηταν καλυτερη αισθηση και ωραιο θορυβο.(Σε καινουριο Mille)
Eλπιζω να μην εκοψες το καπακι του φιλτρου εεε ???
Ταιριαζει και κατευθειαν στο χειλος του κατω μερους.
Μετα απο ''εξαντλητικα'' :P τεστ κατεληξα σε πιο χοντρο λαστιχο ενισχυμενο εσωτερικα.
Και ας γινεται δυσκολοτερο το ανοιξε κλεισε του ντεποζιτου.
Ειναι πιο στεγανο ετσι αλλα γλιτωνεις και τις κολλες.
Αααα... βγαλε και τους αυτοκολλητους αφρους απο παντου γιατι αν πιασεις φωτια αντε να το περασεις εγγυηση :D :D :D :D :D
Να το περασεις γρασσο το λαστιχο πριν κλεισεις το ντεποζιτο για να σφραγγισει.
Για οσους θελουν να πειραματιστουν:
Λαστιχο βρισκουμε σε μαγαζια που πουλανε παρ-μπριζ για αυτοκινητα και το ενισχυουμε εσωτερικα με αλφαδολαστιχο που βρισκουμε σε μαγαζια με εργαλεια.
:bye:
-
Δεν ξερω για το καινουριο...τι διαφορες ειδες.:thnk:παντως το παλιο, αλλαξε δραματικα συμπεριφορα...αν δεν κοψεις το κουτι μπαζει αερα απο μπροστα (εκει που βιδωνει το ντεποζιτο)γιατι ειναι στο ιδιο υψος. :kalo: