APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: pierregrc στις Νοέμβριος 26, 2016, 09:54:08 μμ
-
Το τελευταίο διάστημα δεν αισθάνομαι σωστά το τιμόνι μου. Πριν από 2 μήνες και 1500 χλμ περίπου, κάτι δεν πήγαινε καλά. Ενώ άλλαζα τα μπροστινά μου τακάκια ανακάλυψα ότι είχε διαλύσει το ένα ρουλεμάν μπροστινού τροχού. Με δεδομένο ότι όλα τα μαστοριά πνιγοντουσαν στην βεσποδουλεια και για να μου αλλάξουν ρουλεμάν ήθελαν ραντεβού σε 10 μέρες, πήγα σε γνωστό λάστιχα που μου άλλαξε με το σωστό αντίτιμο και τα δύο με koyo Εάν το γράφω σωστά. Οκ λέω και μέχρι πριν από μια εβδομάδα άρχισα πάλι να το χάνω.
Το σύμπτωμα είναι ότι σε μικρές ταχύτητες νοιώθω ότι το τιμόνι βουτάει δεξιά ή αριστερά ανάλογα με το που στρίβω.
Ελεγξα μπόσικα για κινέζικα η λάθος τοποθέτηση ρουλεμάν δεν είναι. Έκανα και ένα έλεγχο (αλλος μου είπε πως) το πάνω κατω Μήπως είναι ρουλεμάν τιμονιού ο έλεγχος έδειξε αρνητικός.
Η αλήθεια είναι τα λάστιχα είναι τελειωμένα, αλλά δεν μπορώ να φανταστώ ότι είναι αυτά. Δέχομαι κάθε πρόταση για τον επόμενο έλεγχο γιατί τα 250 για λάστιχα δεν έχω.
-
συνηθως οταν τραβαει το τιμονι ειναι λαστιχο τλειωμενο,λαδια μπροστινου(ισως διαφορετικη ποσοτητα ή αλλαγη),στραβη ζαντα,ρουλεμαν λαιμου,δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο ομως το τελειωμενο ελαστικο ειναι ενα θεμα που παρα πολλοι βρηκαν λυση σε αυτο το προβλημα οταν το αλλαξαν
-
Λαστιχα ρε φιλε.
-
Αμα αισθανεσαι το τιμονι να ''κλειδωνει'' καθως οδηγας, σαν να πεφτεις σε λουκι, τοτε ρουλεμαν τιμονιου (ή λαιμου, το ιδιο ειναι).
Μπορεις να το δεις αυτο εαν σηκωσεις τον μπροστινο συστημα (με καποιον τροπο) στον αερα ωστε να ειναι ελευθερος ο τροχος και το τιμονι, και να το στριβεις αργα και σταθερα δεξια-αεριστερα. Εαν αισθανεσαι οτι καπου σαν να μαγκωνει στο στριψιμο, τοτε ειναι το παραπανω που σου ειπα.!
-
Σωστός ο dig χρειάζεται ένας ακόμα να σου κρατάει την μοτό μεταξύ πίσω ρόδας κ σταντ ώστε να μπορέσεις να στρίψει το τιμόνι θα το καταλάβεις εύκολα αν σκαλωνει
-
Για το σύμπτωμα που περιγράφεις το πιο απλό είναι χαμηλή πίεση ελαστικού μπροστά ,αλλιώς σφιγμένο παξιμάδι λαιμού .μου συνέβη κ μένα κ ήταν από αυτό.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
το Test με το σηκωμένο τροχό το έκανα. Κλείδωμα σε κάποιο σημείο δεν έχω.
Θα κοιτάξω για πίεση λάστιχου (μπα δεν νομίζω :( ) και θα πάω να του βάλω κουκούλα.
-
Σκαλωμα μπορεί να μην έχεις στο δε-αρ,τα ρουλεμάν σου μπορεί να είναι καλά απλά το πάνω παξιμάδι να θέλει λίγο λάσκαρισμα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Όταν μ@μ@κια πάει σύννεφο.
Είχα λάστιχο. Κόντευε να ξεζανταρει το λάστιχο. Είχα 10 psi.
Συγγνώμη για το χρόνο σας
-
Πετρακη παιδί μου πότε θα εμφανιστείς σε καμία μάζωξη να σε ραπίσουμε αναδρομικά από δυο και τρεις φορές :thnk:
-
Δώσε αλύπητα.
Μην νομίζεις ότι δεν θέλω το ξύλο μου.
Με τόσες απουσίες πρέπει να κεράσω την επόμενη.
4 capo & 2 shiver θα μπορέσω να τα καλυψω. Άλλωστε υπάρχει κίνδυνος να παραδώσω πινακίδες, οπότε σε μια μάζωξη μέχρι το τέλος του έτους θα έρθω.
-
Όταν μ@μ@κια πάει σύννεφο.
Είχα λάστιχο. Κόντευε να ξεζανταρει το λάστιχο. Είχα 10 psi.
Συγγνώμη για το χρόνο σας
Συμβαίνει κάποιες φορές :blus:
Εγώ έπαθα λάστιχο στο πίσω στην εθνική και πήγαινα με σκασμένο 180+. :blus: :blus: :blus:
Το GP211 ............ πάει και ξεφούσκωτο :D :D
Γι αυτό έβαλα ενδείκτη με αλάρμ θερμοκρασίας/πίεσης. ;) ;)
-
Όταν μ@μ@κια πάει σύννεφο.
Είχα λάστιχο. Κόντευε να ξεζανταρει το λάστιχο. Είχα 10 psi.
Συγγνώμη για το χρόνο σας
Ρε Πετρο !!! :pray: ελεος ρε φιλε, την μια σου διαλυθηκε το φιλτρο λαδιου, την αλλη ξεφουσκωτο μπροστινο, καθε ποτε τα κοιτας
τα λαστιχα ;;; Το νου σου!!! :dry:
-
Όταν μ@μ@κια πάει σύννεφο.
Είχα λάστιχο. Κόντευε να ξεζανταρει το λάστιχο. Είχα 10 psi.
Συγγνώμη για το χρόνο σας
μη νιώθεις μοναξιά....600 χιλιόμετρα με 10 μπροστά και 16 πίσω εκανα ...και νόμιζα οτι κουλάθηκα εντελως... :D :D :D