APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΧΡΗΣΤΟΣ στις Νοέμβριος 22, 2006, 07:55:08 μμ
-
Καλησπέρα σε όλους παιδιά, Χρήστος, νέο μέλος. Αγόρασα πρίν απο 2 μήνες περίπου ένα Tuono Fighter 03. Απίστευτο μηχανάκι...!!! Παρόλα αυτά, στα πρώτα 2 ταξιδάκια που έχω κάνει παρατηρώ ότι είναι κούτσουρο, δεν ξέρω εάν έχουν αλλαχτεί οι εργοστασιακές του ρυθμίσεις. Στην εθνική και με λίγα χιλιόμετρα (150) στην παραμικρή ανωμαλία απογειώνομαι κυριολεκτικά απο την σέλα (68 κιλά γαρ!!) και κρατιέμαι μόνο απο το τιμόνι... Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που πραγματικά να ξέρει να ρυθμίζει αναρτήσεις, γιατί όπου έχω απευθυνθεί κανένας δεν έχει ιδέα.... Θα σας είμαι υπόχρεος αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει γιατί πραγματικά δεν μπορώ να απολαύσω το Tuono μου σε εξορμήσεις.......
-
Καλοριζικος και καλοταξιδος.
Το tuono γενικα εχειπαραπολυ καλες αναρτησεις αλλα και σφιχτες γιατι προερχεται απο ενα supersport οπως το mille.Αν δεν υπαρχει καποιο προβλημα συντηρησης ή αλλαγης των εργοστασιακων ρυθμισεων μπορεις να το μαλακωσεις λιγο συμφωνα με τις οδηγιες του βιβλιου συντηρησης.
Ελεγξε αερα και κατασταση ελαστικων.
-
Σ' ευχαριστώ πολύ Τάσο.... Γνωρίζω οτι όντως έχει τις αναρτήσεις του Mille, παρόλα αυτά δεν αποσβαίνουν και το rebount είναι απίστευτα απότομο... Τα λάστιχα είναι καινούρια (Pirelli Diablo Corsa 3) και οι πιέσεις 34 εμπρός και 38 πίσω. Όσο για το manual μακάρι να το είχε ο προκάτοχος να το είχα κι εγώ τώρα στα χέρια μου...
-
CHRKOR έγραψε:
Όσο για το manual μακάρι να το είχε ο προκάτοχος να το είχα κι εγώ τώρα στα χέρια μου...
Εδω δεν εχει τιποτα ? (http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp?l=RSV%20Mille%20Tuono)
-
Καλησπέρα Μάκη, τι εννοείς, βοήθησέ με να καταλάβω.... Δεν ξέρω και το site καλά ακόμη....
-
Κανε κλικ πανω στο πορτοκαλι κειμενο και θα σε παει στο σαιτ της απριλια με τα μανουάλια.
Βασικά ειναι μια σχετικά απλη δουλεια να ρυθμισεις τις αναρτησεις ως ένα σημείο, δηλ το σωστό sag που ειναι και η βαση να ξεκινήσεις.
Δες το λινκ παρακάτω που ειναι απο το σαιτ της ohlins, δεν εχει σημασια αν φοράς ή όχι ohlins ο τρόπος ρύθμισης ειναι ίδιος ;-)
Setting up your Bike (http://www.ohlins.com/Motorcycle/Settingupyourbike/tabid/59/Default.aspx)
-
Μια ρύθμιση που έχω κάνει εγώ και με βόλεψε πολύ είναι
χαμήλωμα της πλάκας στο μπροστινό 2 γραμμές
μείωση συμπίεσης μια στροφή
αύξηση επαναφοράς μισή στροφή
Αλλά βασικά είναι θέμα προσωπικού στιλ και πρέπει να ψαχτείς μόνος σου, ότι αρέσει σε μένα μπορεί να μη βολεύει εσένα