APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lans στις Δεκέμβριος 24, 2008, 07:39:36 μμ
-
Χρόνια πολλά παιδιά :bye:! Σας παρακολουθώ από καιρό όταν ήμουν κάτοχος ενός capo 05 είστε ωραία παρέα, αλλά πρώτη φορά σας γραφώ. Μετά το capo ξανά πήρα ένα GS 1100 για να αράξω (παντρευτώ), γάμος μόλις 5 μηνών. Τώρα είμαι ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενός tuono 03 ΑΡΙΣΤΗ μηχανή! Στα 15000χλμ του έκαναν το μεγάλο servis τώρα έχει 21500χλμ σε 1000χλμ τι ακριβός θέλει; Στο capo ανά 75000χλμ 280ευρ (αναλώσιμα χωρίς τακάκια )κ περίπου 350ευρ με βαλβιδες (κ μια φορά στον Βασίλη άλλη τιμή!).Για το μικρό servis τα αναλώσιμα κοστίζουν 70ευρ τα 200 (68000χιλιάρικα)τι είναι :psdof:; φώτα σας παρακαλώ!
-
:bye: :bye:
-
Η απορία μου είναι το κόστος για το μικρό servis, 80ευρ για τα αναλώσιμα οκ, 200ευρ για εργασία κ τα τσεκαρίσματα δεν είναι πολλά; Ποιες είναι οι τιμές;
-
Η απορία μου είναι το κόστος για το μικρό servis, 80ευρ για τα αναλώσιμα οκ, 200ευρ για εργασία κ τα τσεκαρίσματα δεν είναι πολλά; Ποιες είναι οι τιμές;
Αν δεν κάνω λάθος το κάθε μαγαζί λειτουργεί με τους δικούς του κανόνες όσον αφορά το κόστος εργασίας. Τα αναλώσιμα οκ, είναι μέσες άκρες παντού τα ίδια.
Πιο καλό θα ήταν να έκανες μια μικρή έρευνα αγοράς σε 2-3 συνεργεία να δεις τι σε συμφέρει και πως θα σε αντιμετωπίσουν, αν κι εφόσον θέλουν να σε πιάσουν πελάτη.
-
Οσο θελει ο καθε ενας χρεωνει! Εγω πηγα για αλλαγη λαδιων το tuono μου(ετσι για την εγγυηση), 100 ευρο χωρις φιλτρο! :ohmy: για αυτο κ εγω τα αλλαζω μονος μου! οσο θελουν βαρανε... :psdof: