APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: alextuono1000v2 στις Μάρτιος 08, 2015, 12:49:30 μμ
-
Χαίρετε σε όλα τα παλικάρια του φόρουμ , το σάιτ είναι εκπληκτικό μαζί και τα μέλη του .
Έχω ένα θεματάκι με το τουονο που μόλις αγόρασα . Το μηχανάκι παίρνει μπροστά ανεβάζει κανονικά και όταν βάζεις ταχύτητα σβήνει , μήπως κάποιο τσακάλι γνωρίζει τι μπορει να είναι ; Επίσης χάρηκα πολύ όταν διάβασα σε ένα θεμα οτι είναι πολύ γρήγορο μέχρι τα 200 , ευχαριστώ !
-
Χωρις να εχω αυτο το μηχανάκι και χωρις να ειναι σίγουρα αυτο...μήπως ειναι απο το σταντ δεν κλείνει καλά η εχει χαλάσει και δείχνει οτι ειναι ανοιχτό και με το που βάζεις πρώτη σβήνει;
-
Και εγώ αυτό θα έλεγα! Μήπως το καλώδιο της θέσης του σταντ έχει θέμα?
-
το πιο πιθανο :ohyes:
-
Για να εξηγήσουμε σε περίπτωση που δεν το ξέρεις, το στάντ έχει ένα διακόπτη στην βάση του ο οποίος λειτουργεί σαν κύκλωμα ασφαλείας ώστε αν το σταντ είναι ανοικτό να μην ξεκινάει η μηχανή.
Όταν ανοίξεις τον διακόπτη υπάρχει μια κίτρινη ένδειξη του σταντ στο ταμπλό. Αν αυτή παραμένει αναμμένη όταν σηκώσεις το σταντ τότε για έλεγξε τον διακόπτη.
Αν το ήξερες αγνόησε το μήνυμα και ...... εμένα ;)
-
με κουμπωμενη ταχυτητα 1 η 2 και τον συμπλεκτη πατημενο η μιζα λειτουργει περνει μπροστα ? αν όχι τοτε εχεις θεμα με το κύκλωμα από το σταντ ( μπορει το φωτακι να είναι σβηστο και να το παρουσιασει σπανιο αλλα )
-
Πρεπει να βαζεις μπροστα χωρις γκαζι,μονο με το αριστερο χειρογκαζο. Το μαρσαρισμα την ωρα που βαζεις μπροστα μπορει νσ οοψει κομπλερ μιζας. Να εχεις παντα φορτισμενη μπαταρια και ενα ρελε μιζας κατω απο την σελα (θα σου προτεινει ο καθενας την δικια του μαρκα ) Επισεις να εχεις οδικη βοηθεια και να ξερεις οτι δεν αποφασιζεις πια εσυ μεωτιβθα φυγεις το πρωι!
-
Επισεις να εχεις οδικη βοηθεια και να ξερεις οτι δεν αποφασιζεις πια εσυ μεωτιβθα φυγεις το πρωι!
Ωπα ρε Πέτρο, έτσι μου λέγανε κι εμένα αλλά δεν έτυχε ακόμη να πει όχι τρία χρόνια τώρα και με μπαταρία απο το 2006.
Καλό κύκλωμα φόρτισης (που έχει + τη μόντα) και καλά μπουζί και τελείωσες, κρύο η ζέστη :P :P :P :P
-
Πάντα εκκίνηση με χειρόγκαζο όπως είπε και ο pierregrc και επίσης άφηνέ το πάντα να ζεσταθεί μέχρι τους 49 βαθμούς και μετά κούμπωσε ταχύτητα..
-
Επισεις να εχεις οδικη βοηθεια και να ξερεις οτι δεν αποφασιζεις πια εσυ μεωτιβθα φυγεις το πρωι!
Ωπα ρε Πέτρο, έτσι μου λέγανε κι εμένα αλλά δεν έτυχε ακόμη να πει όχι τρία χρόνια τώρα και με μπαταρία απο το 2006.
Καλό κύκλωμα φόρτισης (που έχει + τη μόντα) και καλά μπουζί και τελείωσες, κρύο η ζέστη

3 Μπαταριες και 1 ρελε μετα ξερω οτι εαν το χρησιμοποιεις καθε μερα θα χρειαστεις 2 φορες το χρονο (με τα πρωτα κρυα συνηθως) βοηθεια για ξεκινησεις το πρωι.
-
Οι φίσες της πλεξούδας αυξάνουν την αντίσταση με αποτέλεσμα να μην φορτίζει επαρκώς η μπαταρία.
Για παράδειγμα το καλώδιο που πηγαίνει απο την μπαταρία στην μίζα αν έχει σωστά σφιγμένες επαφές και συνδέσεις έχει λιγότερο απο 0.05 Ω αντίσταση και η μπαταρία σου μπορεί να σου δώσει 12 V / 0.05 Ω = 240 A στην εκκίνηση της μίζας. Αν λόγω χαλαρής σύνδεσης αυξηθεί η αντίσταση κατά ενα αμελητέο 0.05 Ω θα έχεις στη μίζα 12 V / (0.05 + 0.05) = 120 Α.
Με τόσο πολύ μικρές αλλαγές είτε απο νερό στις φίσες είτε απο μάκα εξασθενεί πολύ το ρεύμα στο κύκλωμά σου.
Το ίδιο συμβαίνει και στο κύκλωμα φόρτισης.
Εγώ βρήκα την υγεία μου συνδέοντας απευθείας καλώδιο απο τον ανορθωτή στην μπαταρία (παρεμβάλλοντας μια ασφάλεια 30Α) ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΩΔΙΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΟΡΘΩΤΗ ΣΤΟΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΠΟΛΟ της μπαταρίας. Το δεύτερο ήταν το σημαντικό γιατί απο το κύκλωμα της γείωσης είδα την μεγαλύτερη διαφορά που κάποιοι το αμελούν (οι στροφές του κινητήρα ανέβηκαν και είχα πιο στρωτή λειτουργία απο όταν το σύνδεσα).
Οσο για την μπαταρία δύο φορές τον χρόνο της κάνω αποσουλφούρωση και πλήρες γέμισμα.
Επίσης έχω προτιμήσει μπουζί Ιριδίου και πιστεύω ότι παίζουν κι αυτά κάποιο ρόλο στην ευκολία της εκκίνησης ίσως επειδή οι ακίδες τους δεν πιάνουν μάκα όπως τα χαλκού η ίσως για άλλους λόγους που δεν ξέρω.
-
αποσουλφουρωση ??? δηλαδη τι ειναι αυτο ??? :thnk:
-
αποσουλφουρωση ??? δηλαδη τι ειναι αυτο ??? :thnk:
Βάζεις ένα ηλεκτρονικό μηχανάκι στην μπαταρία και διαλύει τα ιζήματα που χτίζονται στις πλάκες της μπαταρίας (ουσιαστικά οξειδώσεις) απο την διαδικασία φόρτισης/εκφόρτισης.
Αυτό επαναφέρει την μέγιστη δυνατή επιφάνεια σε επαφή με τον ηλεκτρολύτη και έχεις μεγαλύτερο ποσοστό της μπαταρίας να δουλεύει. ;)
-
και που το περνουμε αυτο και πως το ζηταμε ?? :D
-
Ασε να πιούμε κανένα καφέ να τα πούμε ρε Ανέστη. Γραπτή συζήτηση έχει γίνει το θέμα. :P :P :P
Κάποιοι καλοί φορτιστές έχουν και αποσουλφουρωτή, αλλοιώς ψάξε στο ebay για desulfator π.χ.
http://www.ebay.com/itm/Golf-Cart-Battery-Desulfator-Desulphator-12-24-36-48-Volt-Batteries-Auto-Pulse-/171620915283?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item27f5675853
Δεν είναι κάτι ακριβό ούτε νέο στην αγορά, απλά οι τιμές των μπαταριών έχουν πέσει τόσο που κανένας δεν ασχολείται πια και αγοράζει άλλη.
-
οκ ευχαριστω mister universe :P :tez:
-
Τι έγινε alextuono100v2; :thnk:
Βρήκες καμμιά άκρη σχετικά με το πρόβλημα; :bye:
-
Μαγκες σας ευχαριστω ΟΛΟΥΣ πραγματικα να στε καλα , ευτυχως το προβλημα ηταν γελοιο απλα ειχε πολυ νερο το τεποζιτο γιατι ειχε μηνες να παρει μπροστα , επισης κατι αλλο μου παρατηρησα , το μηχανακι παει πολυ καλα δηλαδη εχει ΦΟΒΕΡΟ μπαμ δεν πιανετε ουτε απο σουπερ σπορτ στις εκκινησεις μεχρι τα 200 , αλλα σημερα αρχισε να μου πατιναρει ξαφνικα, ο θειος μου που το ειχε μου ειπε το πιανουν κατι κολληματα μια στο τοσο αλλα ολα κομπλε μετα , τι να φταιει ? ισως επειδη μου κροταλιζει η καμπανα στο ρελαντι ( αλλα το αναβω με τσοκ οποτε μολις πιασει 76 βαθμους τοτε σταματαει ) ......και παλι σας ευχαριστω
-
Κανε εναν ελεγχο σε δισκους κ ελατηρια. Δεν ειναι δυσκολο.