APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Stratos82 στις Αύγουστος 02, 2007, 11:50:43 μμ

Τίτλος: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Stratos82 στις Αύγουστος 02, 2007, 11:50:43 μμ

    Αντιμετοπιζω ενα προβλημα...νομιζω σοβαρο. :(
Πριν απο περιπου ενα μηνα αλλαξα λαστιχα και εβαλα τα Metzeler M3.Απο τοτε και επειτα,μεχρι τα 150χλμ/ωρα ολα καλα.Στα 151 το μηχανακι αρχιζει να κουναει,στα 160 το κουνημα γινεται επικινδυνο.Να σημειωσω οτι ΠΟΤΕ πριν το μηχανακι δεν κουναγε ετσι.Στην συναντηση στον Καλαμο που το ψιλο-συζητησα με καποιους μου ειπαν να ξανακανω ζυγοσταθμιση.Σημερα το απογευμα πηγα στον ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ οπου τσεκαραμε την ζυγοσταθμιση και ολα ηταν ΟΚ.Συζητωντας το προβλημα ο Νικος μου ειπε οτι ισως πρεπει να σηκωσουμε τις πλακες γιατι το μπροστινο ηταν κατεβασμενο αρκετα (4 γραμμες) και ισως αυτο το γεγονος σε συναρτηση με την γρηγορη κορωνα και το μικρο "πατημα"των M3 δημιουργει τα κουνηματα.Postαρω γιατι ζηταω την γνωμη σας.Εχει συμβει κατι αντιστοιχο σε κανεναν αλλον?Εχετε ακουσει κατι?
    Κατι ακομα.Ξερει καποιος αν οι δισκοι (τα δισκοφρενα) για Ohlins μπροστινο πρεπει να εχουν καποιου ειδους αποστατη αναμεσα τροχο-δισκο ωστε ο δισκος να βγαινει ποιο εξω σε σχεση με το μαμα μπροστινο?Ρωταω γιατι παρατηρωντας τις δαγκανες σημερα ειχαν φθορα στους οδηγους για τα τακακια εσωτερικα αλλα και πανω στον δισκο φαινοταν σημαδι.
    Περιμενω με αγωνια τις αποψεις σας... :bye: :bye: :bye:




    Παρεπιπτοντως οντως εξυπηρετικοτατος ο ΠΕΡΙΣΤΕΡΑΣ... :brv:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: hamourab στις Αύγουστος 03, 2007, 08:47:05 πμ
Στράτο αν έχεις βάλει το ακτινικό ohlins με μαμα ζάντα (και δίσκο) τότε χρειάζεσαι αυτό. Δυστυχώς δε γνωρίζω το ακριβές πάχος, ίσως κάποιος πιο παλιός...
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: backys στις Αύγουστος 03, 2007, 09:22:39 πμ
Στράτο αν έχεις βάλει το ακτινικό ohlins με μαμα ζάντα (και δίσκο) τότε χρειάζεσαι αυτό. Δυστυχώς δε γνωρίζω το ακριβές πάχος, ίσως κάποιος πιο παλιός...

Ειναι μισο ποντο παχος ο καθε αποστατης.
Πουλανε και ετοιμους δε χρειαζεται να φτιαξεις.

+4 γραμμες ειναι αρκετο αλλα και εγω τοσο το εχω κατεβασει (2004 factory) και δεν κουναει τιποτα και φοραω metzeler rennsport που θεωρητικα ειναι πιο γρηγορη η κορωνα τους.

Αν ειχα το ιδιο προβλημα θα ξεκινουσα να ελεγχω:

1ο:Αν ειναι σωστα τοποθετημενη η πισω ζαντα.Δες τους αποστατες της αλυσιδας να ειναι ισοι
2ο:Αν εχεις ohlins μπροστα και showa πισω μπορει να εχεις ''ασυνενοησια'' στον τροπο που συνεργαζονται αυτα τα δυο.
και 3ο:Ρυθμισε το sag των αναρτησεων οσο κουφο και αν φαινεται

Το κουνημα στο κανει οταν εισαι απο 160χλμ  πχ και κλεινεις το γκαζι ή και οταν επιταχυνεις?
 :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: fst.corner στις Αύγουστος 03, 2007, 11:14:04 πμ
Στράτο αν έχεις βάλει το ακτινικό ohlins με μαμα ζάντα (και δίσκο) τότε χρειάζεσαι αυτό. Δυστυχώς δε γνωρίζω το ακριβές πάχος, ίσως κάποιος πιο παλιός...

Ειναι μισο ποντο παχος ο καθε αποστατης.
Πουλανε και ετοιμους δε χρειαζεται να φτιαξεις.

+4 γραμμες ειναι αρκετο αλλα και εγω τοσο το εχω κατεβασει (2004 factory) και δεν κουναει τιποτα και φοραω metzeler rennsport που θεωρητικα ειναι πιο γρηγορη η κορωνα τους.

Αν ειχα το ιδιο προβλημα θα ξεκινουσα να ελεγχω:

1ο:Αν ειναι σωστα τοποθετημενη η πισω ζαντα.Δες τους αποστατες της αλυσιδας να ειναι ισοι
2ο:Αν εχεις ohlins μπροστα και showa πισω μπορει να εχεις ''ασυνενοησια'' στον τροπο που συνεργαζονται αυτα τα δυο.
και 3ο:Ρυθμισε το sag των αναρτησεων οσο κουφο και αν φαινεται

Το κουνημα στο κανει οταν εισαι απο 160χλμ  πχ και κλεινεις το γκαζι ή και οταν επιταχυνεις?
 :bye:
σωστος ο backys αλλα αν κουναει με σταθερο γκαζι τσεκαρε και τα ρουλεμαν τροχου και τιμονιου.
παντως απο της τιμονοπλακες δεν ειναι
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Stratos82 στις Αύγουστος 06, 2007, 04:39:33 μμ

    Το κουνημα ξεκιναει στα 151 και αυξανεται οσο αυξανει η ταχυτητα.Στα 160 εγω τρομαζω...
     
    Που τους πουλανε αυτους τους αποστατες Backys γιατι εγω σιγουρα δεν εχω
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Stratos82 στις Αύγουστος 07, 2007, 02:10:22 μμ

  Ρε παιδια δεν παμε καθολου καλα.....700+ χιλιομετρα σημερα Αθηνα-Καβαλα και το μηχανακι δεν εκανε τσικ....
  Απλα,ΔΕΝ ΚΟΥΝΑΕΙ καθολου πια
  Θα χασουμε το μυαλο μας με αυτα τα Aprilia αυτοεπισκευαζονται μονα τους.... :P :P :P
  Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι μηπως ο τυπος που περασε τα λαστιχα ειχε παρασφιξει τις αλλενοβιδες στην μποτα του πιρουνιου η το παξιμαδι του αξονα μπροστα και βγαζοντας το για την ζυγοσταθμιση στον ΠΕΡΙΣΤΕΡΑ μετα να εδεσε σωστα...Υπαρχει τετοια περιπτωση?Μπορει κατι τετοιο να εχει συμβει?
  Τι να πω?Αγνωσται αι βουλαι... :oo!
  Ααααα...Ποιος πουλαει τελικα τους αποστατες για τις δισκοπλακες?Να κοιταξω κατα Μοτοδυναμικη μερια?
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: hamourab στις Αύγουστος 07, 2007, 07:51:17 μμ
Εγω το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι πλακωσες το εργαλειο στις σπινες, χωρια τα 700 χλμ που εκανες στην εθνικη με τετοια γομα και τετοιες θερμοκρασιες, ηρθε και "διορθωθηκε" η κορωνα του rennsport μια χαρα!
Γρήγορα Σερρες να την ξαναφερεις στα ισα της
Για τους αποστατες ρωτησα μαστορα, παλιο και καλο τορναδορο, του εδειξα την φωτο και μου ειπε ειναι πανευκολο.
Αν σ'ενδιαφερει η κατασκευη ρωταω ποσο και βλεπουμε
Αγορα ετοιμους χλωμο το βλεπω για Ελλαδα, μαλλον net εννοουσε ο backys
Στειλε ενα pm με κινητο, ειμαι θεσσαλονικη  :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: backys στις Αύγουστος 07, 2007, 08:04:27 μμ
Και το σφιξιμο στα καλαμια παιζει ρολο(μαλιστα υπαρχει και σειρα που σφιγκεις τις βιδες)
αλλα και να εστρωσε το λαστιχο (τετραγωνισε απο την ευθεια :D :D :D)παιζει σαν σεναριο.
Για τους αποστατες κοιτα στο www.af1.com
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: hamourab στις Αύγουστος 07, 2007, 08:26:55 μμ
Μηπως εννοεις το http://www.af1racing.com/;
Ποια ειναι η σωστη σειρα για τις βιδες;
Ευχαριστω!
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: backys στις Αύγουστος 08, 2007, 09:04:44 πμ
Μηπως εννοεις το http://www.af1racing.com/;
Ποια ειναι η σωστη σειρα για τισ βιδες;
Ευχαριστω!

Ναι αυτο εννοω και κοιτα και στο www.rsvr.net

Πρωτα σφιγγουμε τον αξονα και μετα τις μποτες.Οσο και αν ακουγεται απλο και αυτονοητο πανω στη βιασινη τους οι λαστιχαδες κανουν παπαδες  :pray: :pray: :pray:
Επισης καλο θα ηταν κατα περιοδους (καθε χρονο στα street και συντομοτερα στα χωματερα?)με τη ροδα στον αερα να ξεσφιγγεις τις μποτες και μετα την κατω τιμονοπλακα να ''παιζεις'' λιγο τη ροδα δεξια -αριστερα και μετα να ξανασφιγγεις πρωτα τις μποτες και μετα την κατω τιμονοπλακα.
Ετσι ''ξελαφρωνεις'' το μπροστινο απο ''αποθηκευμενες τασεις'' (δικος μου ορος μη βαρατε ετσι....:tez:) που συσσορευονται με τον καιρο απο λακουβες, φρενα, πεζοδρομια ,αλματα κλπ και μεταφραζονται σε ελαφρο κουνημα ή αναπηδησεις του μπροστινου τροχου.
 :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Stratos82 στις Αύγουστος 20, 2007, 10:57:07 μμ
Για τους αποστατες κοιτα στο www.af1.com

Ναι αυτο εννοω και κοιτα και στο www.rsvr.net

  Επαναφερω το θεμα για τους αποστατες γιατι με καιει αμεσα.
  Στο www.rsvr.net εχει αυτους που εχει στην φωτο ο hamourab χωρις να λεει τιποτα για παχος,με το γενικο τιτλο "Disc Spacers".Το af1racing δεν εχει κατι στα αξεσουαρ-ανταλλακτικα για Tuono ΑΛΛΑ στο τμημα "RSVR 2004-2007" εχει ενα ζευγαρι αποστατες 2,5mm που λεει οτι ειναι για Ohlins με ακτινικες σε μαμα τροχο και δισκο....
  The point is....ταιριαζουν στο δικο μου?
  Γιατι ο backys μιλησε για μισο ποντο (τουτεστιν 5,0mm) παχος.
  Υπαρχει καμια περιπτωση να τους βρω Ελλαδα?
  Η Μοτοδυναμικη που ειναι αντιπροσωπος της Ohlins εδω δεν θα πρεπει να εχει?

                                                                                                                                                 Ευχαριστω... :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: hamourab στις Αύγουστος 21, 2007, 08:29:52 πμ
Καλημέρα Στράτο, τελικά το βρήκες τπ λάθος, έχεις απόλυτο δίκιο, το επιπλέον συνολικό πάχος ζάντας 5mm Δηλ 2.5mm αποστάτης από κάθε πλευρά. Αν έχεις ζάντα brembo ή OZ από mille πριν το 2003, τότε όχι ταιριάζουν, αλλά είναι απαραίτητοι ώστε να βάλεις πιρούνι με ακτινική δαγκάνα.
Για Ελλάδα ξέχνα το, μόνο ιδιοκατασκευή.
Η Μοτοδυναμική σίγουρα δεν είναι υποχρεωμένη να καλύπτει τέτοιες ανάγκες, για μετατροπή δηλαδή, σε πιρούνι άλλου μοντέλου με σταθερή απόσταση από τη μια δαγκάνα στην άλλη. Γι αυτό πουλάει το FG43 road&track χωρίς βάσεις δαγκάνας, και δίνει έξτρα ανάλογα με το μοντέλο που θα το βάλεις
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: davide στις Αύγουστος 21, 2007, 08:48:06 πμ
Εχει συμβει κατι αντιστοιχο σε κανεναν αλλον?Εχετε ακουσει κατι?

Aνάλογο πρόβλημα με εσένα αντιμετοπίζει και ο Omerta69...
Εκεί που όλα δείχνουν μια χαρά, κοντά στα 190 το τιμόνι κουνάει. το κούνημα δεν είναι νευρικό σαν αυτό του tank-slaping, αλλά πιο αργό. :thnk:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: omerta69 στις Σεπτέμβριος 09, 2007, 10:44:50 μμ
παίδες έχω και go το ίδιο πρόβλημα μετά από κατέβασμα στις πλάκες τιμονιού  και σήκωμα λίγο του πισινού μέρους μετά τα 190 αρχινά και κουνάει όχι παίζει κουνάει του θανατά..δεν ξέρω τι να κάνω καμια ιδέα έχουμε???
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Kost@s στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 12:40:15 πμ
Eφόσον κατεβάζετε πλάκες, αλλάζει η γεωμετρία της μηχανής.
Η αλλαγή συμβάλει στο να αλλάζει η διεύθυνση/κλίση της μηχανής πιο γρήγορα.
Το τρέμουλο σε ευθείες με 190+ είναι απόλυτα φυσιολογικό με γρήγορη γεωμετρία μηχανής.  :ohyes:
Κάπου κερδίζεις, κάπου χάνεις.   :)

Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: omerta69 στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 01:43:10 πμ
φιλε κώστα δεν είμαι ο πρώτος που κατεβάζει της πλάκες πολύς κόσμος από δω μέσα της έχει κατεβάσει χωρίς κανένα πρόβλημα ακόμα και ο davide της έχει 5 γραμμές και είναι ακλόνητο το μηχανάκι.. :thnk: :thnk: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: backys στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 06:35:45 πμ
Ο davide εχει κλιπονατο Falco και με πολυ στενα μαλιστα βαλμενα κλιπ-ον.
Εσυ με την καρατιμονα στα 190 λιγο να κουνησεις τα χερια σου απο τον αερα λογικο ειναι τα προκαλεις ασταθεια στο μηχανακι.
 :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: S-T στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 11:03:15 πμ
Ειναι συνδυασμός γεωμετρίας μηχανής και κορωνας ελαστικού... εγω ειχα κουνηματα με diablo supercorsa (στο CBR) ενω με άλλα λάστιχα δεν είχα (ΒΤ10, D207) στο μιλλε το Μ3 στα πρωτα χιλιόμετρα κούναγε λίγο (εχω και stabilizater  βεβαια, μπορεί αν ΔΕΝ ειχα να κουναγε πολυ), οταν εκανα περι τα 800χλμ σταμάτησε

Σημειώση, ΔΕΝ εχω κατεβάσει τιμονόπλακα.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Noela στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 11:06:08 πμ


Εγώ είμαι με 4 γραμμές κάτω, και είτε με τιμόνι, είτε με κλιπόν, το μηχανάκι είναι μια χαρά σταθερό άρα δεν έχει να κάνει η αλλαγή γεωμετρίας. Κι όταν είχα βγάλει το stabilizater και είχα τιμόνι, πάλι μια χαρά πήγαινε.
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: Byron στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 11:37:10 πμ
κατέβασμα στις πλάκες τιμονιού  και σήκωμα λίγο του πισινού μέρους

To λίγο σήκωμα που αναφέρεις πόσο λίγο είναι ;  :thnk: Το σήκωμα του πίσω μέρους έχει 3πλάσια επίδραση απ΄ότι το κατέβασμα των τιμονόπλακων.

Όπως έχει αναφερθεί σε αρκετά ποστ τέτοιες αλλαγές επιδρούν στην γεωμετρία ( μειώνουν την κάστερ).
Aν τα προβλήματα ξεκίνησαν με το που άλλαξες/σήκωσες, καταλαβάινεις τι πρέπει να κάνεις.

Ενα πρόβλημα που μπορεί να προκύψει είναι η χρήση μη κατάλληλου εξοπλισμού στα πολλά χλμ. Αν φοράς cordura πχ. είναι πολύ πιθανόν να σου προκαλεί τέτοιες ταλαντώσεις στο τιμόνι. Το σακούλιασμα που κάνει στα πολλά μεταφέρεται στα χέρια->τιμόνι και αν έχεις και γρήγορη γεωμετρια...:cry:

 :bye:
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: omerta69 στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 02:19:17 μμ
καταρχην" thanks "για" "το" "ενδιαφερον"..

τορα" "βυρον αμιγο" ολλ  τα  rouxa πο φορα  einai "τσιτα πανo  μου το πισο μερος σσηκοθικε καποιες γραμες πόσες "δεν" "χερο" "αλλα" "απο" "αντηροπο" "που" xerei "την" douleia τοu .."οπος" "και" "βρος"...και" "ολλα" "τα" "εκανα" "με" "σαφες" "εντολες" "για" "να" "φερο" "την" "θεση" "οδηγεισεις" "ππιο" "βροστα" "και" "το" "τροπο" "που "καθομε" "να" "την" "κανο" "πιο" επιθετικη".....και" "να" butaei "γρηγοροτερα" "στις" "στροφες"......

τορα" "τα" "κουνηματα" "που" "αναφερο" "δεν" einai "απλα" "να" "καταλαβεις" "τρεμουλα" "τα" "χερια" "σου" "πανε" "και" "ερχοντε" "αν" "το" "κρατησο" "πανο" "απο" 200 "που" "το" "πηγα" "να" "δο" "θα" "αρχησο" "να" trabao "κοντρα" "τιμονη"......."ο" davide "το" exei "καβαληση" "και" "το" "ειδε".."αρα" "δεν" "φτεο" ego "οπος" "καθομε" "η" "κατι" "λαθος" "να" "κανο"......

"τορα" "βροστα" "εχο" allaxei 2 "φορες" "τα" 2ct "τα" "μιχελιν" "παλι" "μου" "εφεραν" "γαλλικο" "και" "παλι" "θελει" allagei "διοτη" "και" "αυτο" xefouskonei "πανο" "απο" "τα" 200 "λεο" "μηπος" "να" einai "απο" "αυτο"...

μεχρη" "να" "τα" "πεταχο" "αυτα" "τα" "λαστιχα" "δεν" "θα" "κοιμαμε" "υσηχος" "νομιζα" "οτι" "λογο" "τον" "ελαστικον" "θα" einai "και" "μετα" "ειδα" "το" "ποστακι" "οτι" exei "χανασυμβει" "παρομιο" "ειπα" "και" go "να" "το" "αναφερο



και" "σορρυ" "για" "την" "γραφη" "αλλα" "δεν" "χερο" "ετσι" "μου" "τα" "εμφανιζει" "στην" "σελιδα" ths "μεταφρασεις" "δεν" "χερο" "τι" "επαθε" "το" "θεμα" "και" "παλι" thanks "πεδες"


Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: dimdoc στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 06:29:19 μμ


To λίγο σήκωμα που αναφέρεις πόσο λίγο είναι ;  :thnk: Το σήκωμα του πίσω μέρους έχει 3πλάσια επίδραση απ΄ότι το κατέβασμα των τιμονόπλακων.

Όπως έχει αναφερθεί σε αρκετά ποστ τέτοιες αλλαγές επιδρούν στην γεωμετρία ( μειώνουν την κάστερ).
Aν τα προβλήματα ξεκίνησαν με το που άλλαξες/σήκωσες, καταλαβάινεις τι πρέπει να κάνεις.

Ενα πρόβλημα που μπορεί να προκύψει είναι η χρήση μη κατάλληλου εξοπλισμού στα πολλά χλμ. Αν φοράς cordura πχ. είναι πολύ πιθανόν να σου προκαλεί τέτοιες ταλαντώσεις στο τιμόνι. Το σακούλιασμα που κάνει στα πολλά μεταφέρεται στα χέρια->τιμόνι και αν έχεις και γρήγορη γεωμετρια...:cry:

 :bye:

Σωστος ο Βυρωνας!
Ο φιλος δεν εχει κατεβασει απλα το προστινο αρκετα ως πολυ, εχει σηκωσει και το πισω χωρις να μας λεει ποσο, με πιθανο αποτελεσμα να μιλαμε για πραγματικα ακραια και ασταθη γεωμετρια,ισως σε συνδυασμο με τη χειροτερη αεροδυναμικη του γυμνου Μιλλε (βλ τουονο)
Βλεπω οτι γενικα αρκετοι κατεβαζουν τις πλακες, αντιθετα με τους αμερικανους γκουρου του θεματος που προτεινουν για το Μιλλε στοκ υψος στις πλακες και σηκωμα πισω κατα 4 ως 6 χιλιοστα.
Για αγωνιστικη χρηση μαλιστα προτεινουν σηκωμα εμπρος στη πρωτη γραμμη (για να παρει η μοτο τρειλ) και σηκωμα πισω 7-10 χιλιοστα. Μη το δοκιμασει κανεις, η μοτο μετα δεν καθεται στο σταντ :zl% :hysterl
Τίτλος: Απ: Προβλημα με κουνηματα (Tuono 2005)
Αποστολή από: omerta69 στις Σεπτέμβριος 10, 2007, 07:12:16 μμ
φιλε" dimdoc "αν" thymae "καλα" eimai "το" "παιδι" "που" "βρεθικαμε" "στου" bill "και" "γνοριστικαμε" "μαζι" "με" "τον" davide.."οπος" "καταλαβαινεις" "δεν" "εκανα" "του" "κεφαλιου" meou "αλλα" "με" ths "συμβουλες" "του" bill..................

"επειδη" "εχο" fygei "απο" athens "προσπαθο" "να" "δο" "που" einai "το" "προβλημα" "γιατι" "μετα" "απο" "αυτο" "δεν" "χαναβρεθικα" "με" "τον" bill "να" "του" "πο" "το" "προβλημα"...."και" "σορρυ" "δεν" eimai adaeis "σε" "αυτα" "που" "κανο" thanksss