APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: alextuono1000v2 στις Ιούλιος 15, 2017, 12:12:39 μμ
-
Καλησπέρα στην ομάδα , μόλις άλλαξα μπαταρια λιθίου jmt ρελε γνήσιο και ανορθωτη , το μηχανακι ειναι gen 1 έπαιρνε με μισή μιζια μπρος , μετα απο δυο μερες γυρνάω τον διακόπτη ολα νεκρά , μετράω την μπαταρια γράφει 13 μόλις γυρνάω τον διακόπτη πέφτει στα 5v , τι μπορεί να ειναι ; εχω βγάλει τα πάντα για να δω απο που μπορεί να χάνει και δεν βρήκα τιποτα , ευχαριστώ
-
Καλησπέρα στην ομάδα , μόλις άλλαξα μπαταρια λιθίου jmt ρελε γνήσιο και ανορθωτη , το μηχανακι ειναι gen 1 έπαιρνε με μισή μιζια μπρος , μετα απο δυο μερες γυρνάω τον διακόπτη ολα νεκρά , μετράω την μπαταρια γράφει 13 μόλις γυρνάω τον διακόπτη πέφτει στα 5v , τι μπορεί να ειναι ; εχω βγάλει τα πάντα για να δω απο που μπορεί να χάνει και δεν βρήκα τιποτα , ευχαριστώ
βραχυκλωμενο στοιχειο μπαταριας μου βρωμαει
δοκιμασε με καμια αλλη
-
Έτσι ξαφνικα καινούργια μπαταρια ; το μηχανακι δεν φτιάχτηκε ποτε σε αυτό το τομέα μονίμως μπαταρίες άλλαζε
-
καινουργια μπαταρια μπορει να βραχυκυκλωσει...
δοκίμασε μια αλλη και μετρα με πολύμετρο στους πολους το ρευμα οταν μιζαρεις
-
Έβαλα εναν γνωστό να μου το μετρήσει χωρίς μπαταρια και μου είπε πως εχει θέμα τα καλώδια που καταλήγουν στον διακόπτη , ξέχασα να πω οτι διακόπτη το πλαστικό μέρος κατω που παει στην πλεξούδα το άλλαξα , μήπως το βραχυκυκλώνει αυτό ; λίγο περίεργο για διακόπτη