APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Δεκέμβριος 05, 2005, 06:29:19 μμ
-
Γειά σας!!
Οπως θα καταλάβατε και από άλλη καταχώρηση μόλις έκανα μία βελτίωση στα καλάμια του Tuono μου και κάτι μου λέει πως ο μάστορας έκανε τη λαλακία του!!!!
Θέλω να σας ζητήσω μία χάρη :
Μετρήστε και γράψτε μου πόσες στροφές ( ολόκληρες 360ο) είναι από τέρμα κλειστό εως τέρμα ανοικτό η βίδα της απόσβεσης επαναφοράς στο καλάμι του Tuono σας!!
η μικρή βίδα που βρίσκεται πάνω στην τάπα του καλαμιου!
ευχαριστώ!!!
ΥΓ. ξεκινήστε από το να τη βιδώνετε για να σημειώσεται και σε ποιό ακριβώς σημείο βρίσκεται για να την επαναφέρεται εκεί!!!!!!!
-
γεια σου kompimen δεν ξερω τι ζητησες απο τον ΜΑΣΤΟΡΑ (ποιο ειναι το ονοματακι του?)αλλα αν δεν σε ικανοποιει το μαμα set up παιζει κατι πολυ καλο που μεταμορφωνει πληρως την συμπεριφορα του tuono!!!
-
Γεια σου κομπιμεν καλως ηρθες στο κλαμπ κι απο μενα
οι ρυθμισεις που ψαχνεις υπαρχουν στο μανουαλ
εγω θα σου προτεινω ρυθμισεις που τις εδωσε το power bikes
και ειναι πραγματικα καλες και ειναι και για χρηση δρομου
(υποψιν ζυγιζω γυρω στα 80 κιλα).
ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ. 17mm να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ. 20 στροφες μεσα απο τερμα εξω
ΣΥΜΠΙΕΣΗ. 1 και 3/4 κλικ απο τερμα εξω
SAG. 10mm
ΕΜΠΡΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ. 6 γραμμες να φαινονται
ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ. 2 στροφες μεσα απο τερμα εξω
ΣΥΜΠΙΕΣΗ. 1/2 στροφη μεσα απο τερμα εξω
SAG. 25mm
ΠΙΕΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΙΣΩ
ΠΙΣΤΑ 30psi 30psi
ΔΡΟΜΟΣ 36psi 42psi
-
Θα συμφωνήσω με τον TUONATO οι ρυθμίσεις του Power Bikes σου επιτρέπουν να μπαίνεις πολύ πιο βαθιά στη στροφή και με μεγαλύτερη ακρίβεια.
Να κάνω και μια ερώτηση : σκέφτομαι να κατεβάσω την τιμονόπλακα κατά 2 κλικ ή 8mm το έχει κάνει κανείς? εχει ακούσει τίποτε κανείς γι αυτό?
-
Επειδη δεν θυμαμαι ακριβως θα το δω και θα σου πω 5ος, αν θυμαμαι καλα
απο την εργοστασιακη ρυθμιση τις κατεβασα 2 γραμμες και το ψηλωσα απο πισω ~2 χιλιοστα και με λαστιχα 180 πισω, μπορω να πω οτι βουταει πολυ πιο γρηγορα και ευκολα.
-
Ευχαριστώ φίλε. Ολα αυτά βέβαια γιατί δεν πολυφορτίζεται το μπροστινό από τη θέση οδήγησης
-
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας αλλά εγώ δεν θελω τίποτα άλλο από το πόσες στροφές έχει το μαμίσιο καλάμι από τέρμα ανοιχτό εώς τέρμα κλειστό............
βιδώνουμε τη βίδα τησ απόσβεσης επαναφοράς και την ξεβιδώνουμε εώς ότου τερματίσει, μετρώντας πόσες στροφές πήρε......
-
Συντεκνε (και εγω κρητικος αλλα μενω Αθηνα) δεν εγινες κατανοητος. Επειδη παρακολουθω και την συζητηση σου στο AF1 αναρωτιεμαι αν εκανες αυτα που σου προτειναν εκει. Εν' πασει περιπτωση καταλαβα τι ζητας και θα σου απαντησω το βραδυ οταν παω σπιτι και το μετρησω.
-
γεια σου και εσένα συντεκνε!!!!!!!
αν και όλα τα μηχανάκια που είχα κατά καιρούς τα έφτιαχνα εγώ είπα τις βαλβίδες στο μπροστινό να μου τις περάσει "ειδικός" γιατί εγώ δεν το έχω ξανακάνει!!!!!!!!
τώρα λοιπόν προσπαθώ να διασταυρώσω αυτά που μου είπαν στο AF1 πριν γκίξω το χεράκι μου!!!!
ευχαριστώ πάντως και αν έρθεις από Χανιά μεριά στείλε κανένα email να σμίξουμε!!!
-
2 και 3/4 απο τερμα μεσα μεχρι τερμα εξω.
Αν θες τιποτα αλλο πες μου
-
OK. ευχαριστώ πολύ!!!