APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: alex_dg στις Σεπτέμβριος 17, 2014, 10:51:46 πμ
-
Ήρθε η ωρα να αλλάξω λάστιχα στο τουονακι μου.η απορία μου εχει να κανει με την διάσταση πιο πολύ.σκέφτομαι να δοκιμασω να βάλω 180 αντί για 190 για να δω αν λειτουργεί καλυτερα.αν είναι κάποιος που το έχει δοκιμάσει ή ξέρει θα ήθελα μια γνώμη.τώρα και γνώμες γενικά για λάστιχα ,είναι σίγουρα δεκτές :thnk:
-
εγω εβαλα 180αρι supercorsa bsb...πολυ καλο και γρηγορο σε αλλαγη κατευθυνσης...πολυ καλο για στριψιματα αλλα οχι για ταξιδια...
-
Έχω ενα ζευγαρι μπριτζεστον καινουριο 180αρι κ έλεγα να το δοκιμασω. Και εγω πιστεύω να γίνει πιο γρήγορο σε αλλαγή κατεύθυνσης αλλά δεν ξέρω αν κανει γενικότερα. Στο ταξίδι σου κουνάει εσένα???
-
Δεν κανει για ταξιδια το ειπα επειδη ειναι μαλακο και στη μεση και θα φαγωθει τσαμπα κι αδικα...αλλιως δεν εχει προβλημα...<<<<αφου πας και αη γιαννη χρειαζεσαι γρηγορη αλλαγη πορειας>>>>
-
Dunlop D211
είχα τα Corsa BSB :kalo: μέχρι που κάηκε η κορώνα τους σε μια διαδρομή 250 χιλιομέτρων ευθείας.. 190 πίσω
έβαλα Dunlop D211 και το είμαι :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: 190 πάλι
για να μήν το κάψω το καλοκαίρι το έβγαλα και έβαλα ενα Πιρέλι Ροσο Κόρσα 180
δεν είδα καμιά διαφορά στην αλλαγή κατεύθυνσης...ισα ίσα που με το 190 (ειδικά το Dunlop) μου έδινε καλυτερη αίσθηση και καλύτερη αλλαγή κατεύθυνσης και μεγαλύτερες κλισεις
νομίζω οτι για αυτό που θές αυτό που πρέπει να δείς ειναι η κορώνα που έχει το κάθε λάστιχο και το προφίλ..
-
To προβλημα υπηρχε παλια, που δεν υπηρχαν τα 190/55 ελαστικα. Τοτε, τα 180αρια ειχαν ψηλοτερο προφιλ γιαυτο και ηταν πιο καλα για τις μοτο μας. Στα χρονια που περασαν, η εξελιξη των ελαστικων εφτασε σε αλλο επιπεδο, ειδικα σε αυτα της πιστας. Ετσι βλεπεις ελαστικα που η κορωνα τους, ειναι σαν αναποδο V στην κυριολεξια, και οχι σαν αναποδο U.
Eπισης, οταν ενα λαστιχο λογιζεται 190αρι ή 180αρι, δεν σημαινει παντα οτι οντως ειναι τοσο σε πλατος, φορεμενο. Οι κατασκευαστες παιζουν λιγο την διασταση (τουλαχστον το εκαναν καποια χρονια πριν που ασχολιομουν).
-
Δεν κανει για ταξιδια το ειπα επειδη ειναι μαλακο και στη μεση και θα φαγωθει τσαμπα κι αδικα...αλλιως δεν εχει προβλημα...<<<<αφου πας και αη γιαννη χρειαζεσαι γρηγορη αλλαγη πορειας>>>>
Eνταξει τωρα τι να λεμε.....εγω εχω το μηχανακι ΜΟΝΟ για Αγιο κ τα τελευταια 2 ζευγαρια ηταν με 200αρι πισω!!!
-
Και εγω 180 φοράω σε pirelli Angel http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_gt.html (http://www.pirelli.com/tyre/ww/en/motorcycle/sheet/angel_gt.html)
Αλλά η ίδια η pirelli προτείνει και τις δύο διαστάσεις για το μηχανάκη μας.
Προτείνω 180 για ποιο ασχημο οδόστρωμα.
- 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR
- 190/50 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.8 BAR
- 120/70 ZR 17 M/C (58W) TL - 2.5 BAR
- 180/55 ZR 17 M/C (73W) TL - 2.8 BAR