0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« - : Δεκέμβριος 01, 2016, 06:25:37 μμ »
Γίνεται για μετατροπή από μονή σε διπλή μπουροσωλήνα;

Γιατί όλοι επιλέγουν λαιμούς από Tuono 2ης γενιάς και αλλάζουν προσαρμογές στούς κυλίνδρους;  :thnk:

Ταιριάζουν;  :thnk:

Η διάμετρος του σωλήνα είναι μικρότερη μήπως από αυτή των 2ης γενιάς;

Επίσης οι λαιμοί του Falco είναι καθαρά 2 σε 2 ανεξάρτητοι χωρίς να συνδέονται πουθενά τα καυσαέρια του ενός κυλίνδρου με τον άλλο. Είναι καλύτερο αυτό από την μετατροπή των 2ης γενιάς;

Μία μικρή λεπτομέρεια επίσης είναι ότι οι λαιμοί του Falco έχουν ίσες αποστάσεις θέσεων για αισθητήρες λ.

Μια φωτο από λαιμούς Falco .......


και η επόμενη από RSV / Tuono 2 σε 2
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2016, 06:35:17 μμ από ifylios72 »


Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #1 - : Δεκέμβριος 02, 2016, 08:43:28 πμ »
Να και οι stockίσιες .....

Επειδή βλέπω του Falco να περνάει ο σωλήνας κάτω από το σαλιγκάρι μήπως θα ακουμπάνε στην ποδιά του Tuono;
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #2 - : Δεκέμβριος 03, 2016, 05:45:14 μμ »
Καθώς αν δεν ψάξεις μόνος σου ούτε γιατρός δεν μπορεί να σου κάνει την σωστή διάγνωση βρήκα λοιπόν αυτό για κάποιον που ενδιαφερόταν να βάλει εξάτμιση από RSV  σε Falco:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

to fit mille gen one pipes you do need, in real terms to fit the mille header and collector - be aware that this means you have to change the falco oil tank for the mille one - and reroute the oil cooler feed as a result

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Υπάρχει θέμα με το σημείο που περνάει ο σωλήνας της μπροστινής εξάτμισης;
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #3 - : Δεκέμβριος 03, 2016, 08:31:50 μμ »
Αυτό λέει το ανάποδο από ότι θες να κάνεις εσύ.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #4 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 09:56:48 πμ »
Αυτό λέει το ανάποδο από ότι θες να κάνεις εσύ.

Σωστά, εγώ όμως κρατάω το ότι ίσως δεν ταιριάζουν ακριβώς plug-and-play γιατί αυτό ψάχνω να βρώ.

Βλέπω σε Falco χωρίς ποδιά ότι είναι λίγο πιο έξω (εικ 1 και 2) και ότι η ποδιά του είναι πιο κοντή όπως στην 3.

Τελικά μάλλον με δοκιμή επιτόπου ή κάποιον που έχει δοκιμάσει θα βρώ άκρη.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #5 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 10:03:12 πμ »
Λογικα το προβλημα ειναι στο φαλκο μονο και οχι στο tuono. Εσυ λες εαν ταιριαζουν οι 2 αναμονες για τα τελικα;

Εχεις βρει εξατμισεις για φαλκο; ΕΑΝ δεν ταιριαξουν πας σε ενα εξατμισα και στις φτιαχνει. Δεν ειναι κατι δυσκολο. Επισης μπορεις να φτιαξεις την δικη σου, εαν αναλογιστεις το κοστος αγορας των εξατμισεων του falco συν οτι μπορει να θελουν καποια μετατροπη.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #6 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 11:50:28 πμ »
Λογικα το προβλημα ειναι στο φαλκο μονο και οχι στο tuono. Εσυ λες εαν ταιριαζουν οι 2 αναμονες για τα τελικα;

Ελπίζω κι εγώ το προβλημα να ειναι στο φαλκο μονο και οχι στο tuono. Ούτε αυτό που λες για τα τελικά το ξέρω.  :thnk:


Εχεις βρει εξατμισεις για φαλκο; ΕΑΝ δεν ταιριαξουν πας σε ενα εξατμισα και στις φτιαχνει. Δεν ειναι κατι δυσκολο. Επισης μπορεις να φτιαξεις την δικη σου, εαν αναλογιστεις το κοστος αγορας των εξατμισεων του falco συν οτι μπορει να θελουν καποια μετατροπη.

Αν ήθελα μετατροπή θα έπαιρνα από Tuono δεύτερης γενιάς (ίσως εκεί καταλήξω τελικά) αλλά πιστεύω ότι ποτέ δεν μπορεί να πετύχει κανείς ακριβώς τις φλάντζες των λαιμών όπως στις εργοστασιακές και επίσης δεν θέλω να καταστρέψω τις δικές μου κόβοντας τις φλάντζες.

Τα ερωτήματα που ήταν και παραμένουν αναπάντητα είναι αν έχουν ίδια διάμετρο σωλήνων, αν μπαίνουν και δεν βρίσκουν σε ποδιές κλπ και αν εχουν διαφορά προς το καλύτερο ή χειρότερο σε σχέση με μετατροπή 2 σε 2 από RSV 2ης γενιάς.
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #7 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 11:57:17 πμ »
Νομίζω οι εξατμίσεις/τελικα κάθονται πιο χαμηλά στο falco.
Εξατμισας μπορεί να στις φτιάξει. Κ γω συμφωνω για της 2ης γενιάς λαιμούς. Ψάξε να βρεις κ από άλλα μηχανάκια με τον rotax να τους κλεψεις την ένωση στην κεφαλή, για να μην χαλασεις την μαμά .
Έχω λαιμους από caponord να σου δώσω. Ο πίσω είναι άθικτος (20cm μήκος είναι) κ ο μπροστά είναι σαν κόμπρα που κάνει επίθεση, αλλά νομίζω ή ένωση είναι οκ. Ρωταω τον φίλο που τις έχει κ στις στέλνω άμα θες.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #8 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 12:28:06 μμ »
Για μπροστά έχω κι εγώ ένα από όπου μπορώ να κόψω την φλάτζα.

Πίσω θα τον ήθελα αν και όταν ανέβεις Αθήνα. (αν κάνω κάτι θα γίνει με τον νέο χρόνο).

Ο DIG έχει λαιμούς αλλά το θέμα είναι ότι πρέπει εκτός από τους λαιμούς να ανοίξουμε και το σαλιγκάρι, να κόψουμε το ενδιάμεσο κομμάτι και να το ξανακλείσουμε. Δεν ξέρω αν κάποιος θα μπεί στον κόπο να μου το κάνει, ενώ στους σωλήνες του falco είναι έτοιμο
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +256
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #9 - : Δεκέμβριος 04, 2016, 08:27:36 μμ »
Ναι αλλά οι σωλήνες του falco πιθανόν έχουν άλλη γωνία εξαγωγής και παίζει να έχουν μικρότερη διαμετρο.
Εαν πάρεις τους λαιμούς του μητσου πες μου να σου στείλω την ένωση ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #10 - : Δεκέμβριος 05, 2016, 06:46:44 μμ »
το falco εχει μικροτερη διατομη απ το πρωτης γενιας. εχει ιδια διατομη με το capo  περιπου. το δοχειο λαδιου του falco επεκτείνεται κ κατω απο το μοτερ αρκετα, εκει εχει διαφορα, στο δικο σου παει ευθυγραμμα κ στο falco κανει κουρμπα. αν θες να φτιαξεις κατι καλο σε σύστημα εξαγωγης , μονο σε λαιμους 2ης γενιας. μην ξεχνας οτι το μηχανακι σου εχει ονομαστικα 128hp και το falco 118hp. εκτος απο πιο ηπιους εκκεντροφορους στην εισαγωγη, εχει κ μικροτερες εξατμισεις.

ps. οι τρυπες που αναφερεις αντωνη δεν ειναι για λαμδα αλλα ειναι για καυσαναλυση του καθε κυλινδρου κ δεν παζει ρολο η αποσταση απ την βαλβιδα εξαγωγης παρα μονο να ειναι πριν τον καταλυτη και να μην υπαρχει καποια ενωση ενδιαμεσα που θα μπορουσε να περναει αερας και να σου δειχνει λαθεμενες ενδείξεις στον καυσαναλυτη απο την παρουσια οξυγονου 

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1421
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +130
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #11 - : Δεκέμβριος 05, 2016, 07:04:02 μμ »
το falco εχει μικροτερη διατομη απ το πρωτης γενιας. εχει ιδια διατομη με το capo  περιπου. το δοχειο λαδιου του falco επεκτείνεται κ κατω απο το μοτερ αρκετα, εκει εχει διαφορα, στο δικο σου παει ευθυγραμμα κ στο falco κανει κουρμπα. αν θες να φτιαξεις κατι καλο σε σύστημα εξαγωγης , μονο σε λαιμους 2ης γενιας. μην ξεχνας οτι το μηχανακι σου εχει ονομαστικα 128hp και το falco 118hp. εκτος απο πιο ηπιους εκκεντροφορους στην εισαγωγη, εχει κ μικροτερες εξατμισεις.

ps. οι τρυπες που αναφερεις αντωνη δεν ειναι για λαμδα αλλα ειναι για καυσαναλυση του καθε κυλινδρου κ δεν παζει ρολο η αποσταση απ την βαλβιδα εξαγωγης παρα μονο να ειναι πριν τον καταλυτη και να μην υπαρχει καποια ενωση ενδιαμεσα που θα μπορουσε να περναει αερας και να σου δειχνει λαθεμενες ενδείξεις στον καυσαναλυτη απο την παρουσια οξυγονου

Σε ευχαριστώ Βασίλη. Είσαι η λύση σε όλα τα προβλήματα !!!!!

Εφόσον είναι μικρότερη η διατομή τους φυσικά το ξεχνάω.

Έκανα μια μικρή παρατήρηση στις τρύπες για τους Λάμδα σχεδόν ανούσια σημαντική.
 
Σε σχέση με βάσεις λ που απέχουν άνισες αποστάσεις από την έξοδο της κεφαλής απλά βοηθάει μόνο στο να έχουν όσο το δυνατό πιο παρόμοια θερμοκρασία και παρόμοιο διάβασμα οι αισθητήρες αν βάλεις κάτι τέτοιο:
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1070
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +404
Απ: Λαιμοί εξάτμισης από Falco σε Tuono
« Απάντηση #12 - : Δεκέμβριος 05, 2016, 07:28:38 μμ »
ακριβως, αλλα οργανα μετρησης afr δεν εχουν απλους λαμδα αλλα wideband, εκτος αυτου οι περισσοτεροι λαμδα και ολοι οι wideband εχουν δικη τους αντισταση για την προθερμανση κ την διατηρηση της θερμοκρασιας των

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης