APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: free rider στις Νοέμβριος 11, 2008, 07:02:01 μμ

Τίτλος: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 11, 2008, 07:02:01 μμ
Το σαββατοκύριακο την είχα αράξει δεν κούνησα μηχανή και έτσι είχα τρείς μέρες να την βάλω μπροστά..!!
Ξεκινάω το πρωί να πάρω το μωρό( touonaki) και να πάω δουλειά.
Κατεβαίνω ο καλός σου και τσακ ..!! τίποτα..!!!
Ρε αμάν..!! γύριζε η μίζα, άκουγες να ψιλοσκάει μετά όμως τίποτα.
Άντε να δούμε και θα αργήσω..!!

Από δω από κει βάζω καλώδια πάνω από το αυτοκίνητο αφού ψόφησα στις μιζιές τη μπαταρία. Έχω και έναν κολο συναγερμό ΜΕΤΑ πάνω που θέλω να τον πετάξω το συντομότερο δυνατόν μπας και βρω την υγειά μου και η μπαταρία μου τη δική της.
Καλά όλα αυτά αλλά το μωρό δεν ήθελε να συνεργαστεί..!!!

Τι να κάνω με τσακισμένο εγωισμό παίρνω το ελαιόψυκτο ιαπωνικό άσπιλο και άσπαστο εφτάμισι gsxf και πάω στη δουλειά μου.
Μονολογούσα όλη την ώρα..!!! μου έσπασε τα νεύρα πήρα ανάποδες στροφές κατά τις έντεκα τα μαζεύω και πάω στο πραπρίλια, παράτησα τη δουλειά πελάτες μαθητές ξύδια μύδια όλα ίσωμα δεν μπορώ να σκεφτώ τίποτα όταν το γαμωιταλικό δεν παίρνει μπροστά..!!

Πλήγμα στον μοτοσυκλετιστικό εγωισμό τις στο διάολο τόσα χρόνια πάνω στα μπουρδέλα έπεσα στο μάστορά μου? Δεν το καταπίνω..!!

Για να μην σας τα πρήζω, με το που το ξαναπιάνω πάλι τα ίδια καλώδια πάνω από το τουτου μιζιές τίποτα , λύσιμο ντεπόζιτο βγάζω φύσες πάλευα κούναγα ρε αμαν πάρε ρεεε
Μετά πάμε για ανάφλεξη , μα καλά σκεφτόμουνα στα καλά του καθουμένου..!! να κάψει? Γιατί ? μα γιατί να τύχει σε μένα? Φτάνω και στα μπουζί..
Βγάνω το ένα το εύκολο γιατί εδώ πρέπει να έχεις χέρια για γάντι νούμερο πέντε..! Το βλέπω βρεμένα κάργα .. όπα λέω τι άλλο ..
Με το που το βάζω να κάνει σώμα και μιζιά ..πετάγεται μια φλόγα από βενζίνη από την τρύπα του κυλίνδρου ..!!!

έχουμε ανάφλεξη είμαι ευτυχισμένος..!!!

Ρε μπας και μπούκωσε η μαλακία? Μου έρχεται η ιδέα που την έχω ξαναζήσει από άλλο μηχανάκι να έχει πλημμυρίσει με βενζίνη του θάλαμο καύσης όταν έμεινε μερικές μέρες έτσι και εκείνο δεν συμπίεζε καν αρνείτο να περιστραφεί ο στρόφαλος..!!!
Βγάζω και το άλλο .. χάλι μαύρο..!!!
Εδώ είμαστε , ανάφλεξη έχουμε , εξαερώθηκε η άκαυστη, ΛΕΣΣΣ???

Και πραγματικά με το που κάνω μιζιά …

ΜΠΡΟΟΥΥΥΥΜΜΜΜ…!!!!!


Είχε μπουκώσει? είχε κάνει υπερχείλιση η τρόμπα βενζίνης? η παπάρα από την ακινησία και δεν έπαιρνε μπροστά..!!!
Περίεργα πράγματα αλλά το έχω ξαναζήσει σας λέω με ιαπωνική ριζοσαλάτα..!!



 Ένοιωσα όπως όταν πέρασα στη σχολή δεκαεφτά χρονών ..!!!!
Λές και είχα ζήσιε ότι πιο ευτυχισμένο στη ζωή μου..!!
Μετά το πάλεμα τουλάχιστον ..η ώρα της ευτυχίας..!!!

Και καπάκι μια βόλτα να δω ότι όλα καλά..!!! και εκεί τα ξέχασα όλα..!!!
Παλιοπουτάνα ιταλίδα ..!!!! το αξίζεις το αγγούρι που μου ρίχνεις..!!!

Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: Antouan στις Νοέμβριος 11, 2008, 08:02:51 μμ
...αχ αυτες οι ιταλιδες με τα καπριτσια τους ;)...αμα δουλευουν ομως δουλευουν :prm
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: kompimen στις Νοέμβριος 11, 2008, 08:31:19 μμ
 :thnk: :thnk: :thnk:

παράξενο!!!!!

εγώ μπορεί να κάνω και ένα μήνα να τη βάλω μπροστά αλλά πάντα στο ύψος της!!!!! :pray: :pray: :pray:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 11, 2008, 09:15:55 μμ
πιθανόν να φταίει ο συναγερμός που μόλις βρω λίγο χρόνο..
μάλλον μόλις με πιάσει η όρεξη θα τον πετάξω με τις κλωτσιές ..!!!

ήδη με ταλαιπωρεί που κάνει πτώση τάσης και γίνεται reset η κοσόλα
έγινε κι αυτό ..
ήρθε η ώρα του.



πάντως πράγματι ρε παιδιά

τώρα που γύρισα σπίτι
ήρθα μέσω .....








Ωρωπού...!!!!
 :D :D


αυτή η αίσθηση του να παίρνεις το τιμόνι και να το ρίχνεις κάτω...
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: dimitris στις Νοέμβριος 11, 2008, 09:20:31 μμ
αμα δεν την δουλευεις πολυ τα κανει αυτα.και το δικο μου 3 χρονια του επινα το αιμα καθημερινα με 60-70 χλμ λογο δουλειας,τσιμουδια δεν ακουγα.εδω και ενα χρονο που δεν το πολυκυκλοφορω μου κανει κατι τετοια.τι να κανεις,ετσι ειναι.κατι περνεις κατι δινεις!το δικο μου συμπερασμα ειναι οτι θελει ρουφηγμα 25 ωρες το 24ωρο! :souza: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza: :souza:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 11, 2008, 09:30:34 μμ
αυτά είναι...!!!!
ας μιλήσουμε για κάτι ενδιαφέρον,,,

για "ρουφήγματα"..!!!

αυτό το πράγμα ρε παιδιά πως στα διάλα σηκώνεται όμορφα και χαλαρά?
ξεκινάς με πρώτη και στην αλλαγή της δευτέρας του ρίχνεις λίγο πιο πολύ γκάζι ... πατηνάρεις και αμολάς?
τα λέω καλά?
δεν ξέρω κι αν κάνει σε αυτά τα μοτέρ να κλίσεις και να ανοίξεις το γκάζι με τον κλασικό τρόπο που σηκώνεις ενα στρητάδικο

για δώστε καμιά ιδέα φανταστικοί μου συμφορουμήτες..
 :thnk:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 12, 2008, 12:08:55 πμ
 :bye: :bye: :bye:
χε..χε.. μπαγασάκο....

και πονάς... και σ` αρέσει...  :h22: :h22: :h22:

αιντε... καλούς δρομους... :bye:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: 2STROKE στις Νοέμβριος 12, 2008, 03:27:07 πμ
:bye: :bye: :bye:
χε..χε.. μπαγασάκο....

και πονάς... και σ` αρέσει...  :h22: :h22: :h22:

αιντε... καλούς δρομους... :bye:
+1
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: mastoras στις Νοέμβριος 12, 2008, 11:15:10 μμ
Ρε σεις βρεθηκε κι άλλο gsxF ................................... :bye: :bye: :bye:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Νοέμβριος 13, 2008, 01:22:45 πμ
Ρε σεις βρεθηκε κι άλλο gsxF ................................... :bye: :bye: :bye:

α το ειδες παλιό-Δράκο ε.... :tez: :D
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 13, 2008, 05:33:53 πμ
Ρε σεις βρεθηκε κι άλλο gsxF ................................... :bye: :bye: :bye:

μη μου πεις ότι έχεις τσαγιέρα
εδώ κοντεύω να τις κάνω σερβίτσιο
τρεις είναι..!!!!
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: mastoras στις Νοέμβριος 13, 2008, 11:45:15 μμ
Ρε σεις βρεθηκε κι άλλο gsxF ................................... :bye: :bye: :bye:

μη μου πεις ότι έχεις τσαγιέρα
εδώ κοντεύω να τις κάνω σερβίτσιο
τρεις είναι..!!!!


Ναί ...... την νέα με τα διπλά φώτα..............
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: mastoras στις Νοέμβριος 13, 2008, 11:47:38 μμ
Ρε σεις βρεθηκε κι άλλο gsxF ................................... :bye: :bye: :bye:

α το ειδες παλιό-Δράκο ε.... :tez: :D


Θες μήπως και να το σχολιάσω..................... :thnk: :thnk: :thnk:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 14, 2008, 05:24:22 πμ

Ναί ...... την νέα με τα διπλά φώτα..............
[/quote]
μάλλον στάθηκες τυχερός που το βρήκες, είναι πολύ λίγα τα καινούργια εφτάμισι που κυκλοφορούν εδώ,
έξω γίνεται χαμός..!!!
αν την εφτάμισι αυτή την έφερνε η suzuki σαν επίσημη εισαγωγή το είχα πάρει αμέσως
είναι πλήρες σαν μοντέλο που καλύπτει τις καθημερινές αλλά και τις πιο τουριστικές ανάγκες (σαν τετρακύλινδρο)

έχω ένα 750 του 92, ένα 400 του 89 ( μου το έχει πάρει ο γαμπρός μου αλλά σε μένα γυρίζει πάντα για τα service- μαζέματα) και ένα δεύτερο 400 του 89 που το έχω σπάσει σε ανταλλακτικά
χρόνια τώρα έχω βολευτεί με το οδήγημά τους σε δουλειά, παρέα, ταξείδι, πανελλήνιες ότι μπορείς να φανταστείς
ως και εντουρο έχει κάνει το φουκαριάρικο το 400...
(μόνο σέρρες δεν έχω πάει το 750 :D  αν και θα το ήθελα πάρα πολύ..!!!)
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: vageln στις Νοέμβριος 14, 2008, 08:44:54 πμ
 Λεπόν αυτό που παθες έχει συμβεί και σε μένα. Εάν δεν πάρει με την πρώτη - δεύτερη - τρίτη  :thnk: για κάποιο λόγο (ακινησία κλπ) επειδή κάθε φορά που δεν παίρνει, η αντλία βενζίνης στέλνει καύσιμο στους κυλίνδρους > μπορεί τελικά να "μπουκώσει" από υπερβολικό καύσιμο. Όταν το έπαθα, "και το κατάλαβα γιατί η μίζα δυσκολευόταν πολύ να γυρίσει το μοτέρ και μύρισε βενζίνη", αποσυνέδεσα την αντλία βενζίνης και το μηχανάκι πήρε με την επόμενη μιζιά ! βέβαια είχα πριν συνδέσει εξωτερική μπαταρία γιατί με τις "μιζιές" η δικιά του είχε "πεθάνει" ....
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 14, 2008, 12:42:56 μμ
αρα τελικά πρέπει να το προσέχουμε στην εκίνηση
οταν πάρει μπροστά όμως...
 ;)
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: kompimen στις Νοέμβριος 14, 2008, 01:07:21 μμ
αρα τελικά πρέπει να το προσέχουμε στην εκίνηση
οταν πάρει μπροστά όμως...
 ;)

θα σου δώσω μια συμβουλή και αν θέλεις την ακούς....

ποτέ δεν θα βάζεις μπροστά με γκάζι, θα τραβάς το τσόκ (ακόμα και κατακαλόκαιρο) και θα πατάς το μπουτόν της μίζας χωρίς να ακουμπάς το γκάζι!!!!!!

μόλις θα πάρει θα μειώσεις λίγο το τσοκ ( για να μη δουλεύει στις 3-4000 στροφές) και είσαι ΟΚ

δυστυχώς τα μπουζί βραχυκυκλώνουνε για πλάκα!!!!!
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 14, 2008, 02:27:08 μμ
xmm

thanks man...
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: kostuono στις Νοέμβριος 14, 2008, 06:11:34 μμ
αρα τελικά πρέπει να το προσέχουμε στην εκίνηση
οταν πάρει μπροστά όμως...
 ;)

θα σου δώσω μια συμβουλή και αν θέλεις την ακούς....

ποτέ δεν θα βάζεις μπροστά με γκάζι, θα τραβάς το τσόκ (ακόμα και κατακαλόκαιρο) και θα πατάς το μπουτόν της μίζας χωρίς να ακουμπάς το γκάζι!!!!!!

μόλις θα πάρει θα μειώσεις λίγο το τσοκ ( για να μη δουλεύει στις 3-4000 στροφές) και είσαι ΟΚ

δυστυχώς τα μπουζί βραχυκυκλώνουνε για πλάκα!!!!!

Νομίζω χειρόγκαζο είναι και όχι τσοκ.Πάντως και γώ το ίδιο κάνω.
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: kompimen στις Νοέμβριος 14, 2008, 06:14:09 μμ
αρα τελικά πρέπει να το προσέχουμε στην εκίνηση
οταν πάρει μπροστά όμως...
 ;)

θα σου δώσω μια συμβουλή και αν θέλεις την ακούς....

ποτέ δεν θα βάζεις μπροστά με γκάζι, θα τραβάς το τσόκ (ακόμα και κατακαλόκαιρο) και θα πατάς το μπουτόν της μίζας χωρίς να ακουμπάς το γκάζι!!!!!!

μόλις θα πάρει θα μειώσεις λίγο το τσοκ ( για να μη δουλεύει στις 3-4000 στροφές) και είσαι ΟΚ

δυστυχώς τα μπουζί βραχυκυκλώνουνε για πλάκα!!!!!

Νομίζω χειρόγκαζο είναι και όχι τσοκ.Πάντως και γώ το ίδιο κάνω.


πες το όπως θες , που λέει και ο Αλέφαντος!!!!!!!
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: nikits στις Νοέμβριος 14, 2008, 06:14:23 μμ
Μπουρδελα Ιταλικά...... (Davide σου θυμιζω καποιον???? :D :D :D)

Χρησταρα μπηκα μετα απο καιρο και τωρα σε ειδα κι εδω μεσα....
αντε ρε...καλορουφηχτο.....

Υ.Γ. τα θελε και σενα ο πρωκτος σου.... αρπα τη τωρα.... αλλα ειπαμε...."εχουν χαρακτηρα τα Ιταλικα..."

Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: free rider στις Νοέμβριος 14, 2008, 09:38:41 μμ
έχουνε Νικήτα τα άτιμα έχουνε αλλά τελικά ...αυτό είναι που μας τραβάει πάνω τους..
:bye:


τελικά μια και πέρασα και γνώρισα τον τσώκο πάνω στη φάση με το σχετικό συμβάν με το μπούκωμα που σας έγραψα έμαθα ότι αυτό το παπάρι που μου το είχανε πει κι εμένα χειρόγκαζο , στο μηχανάκι μου του 2003 δεν είναι , όπως μου είπε ο ίδιος ο τσώκος μια χαρά παλικάρι και μου άρεσε η κουβέντα που κάναμε..θα δούμε για τη δουλειά του αφού του πάω το μωρό μου..
Είναι τσόκ αέρα και οχι χειρόγκαζο..!!!
και πράγματι τις τελευταίες μέρες το τραβάω τέρμα με παγωμένο μηχανάκι και ξυπνάει μια τη μία..

ρε παίδες
ρεζιλίκι... τόσα χρόνια με τα μηχανάκια με έκανε κόλπα η παλιοιταλίδα...!!!
 
Σήμερα πάντως , μετά από ένα ωραιότατο αγγούρι ολοήμερης παραγωγής υπεραξίας..!!! όπου με είχε πιάσει η ψυχοπονιά και γύριζα έξω με το πάλαι ποτέ gsxf , όταν γύρισα μου την κάρφωσε μέσα στο βράδυ και ...
ζέστανα ευλαβικά το μωρό..

έκανα μια γκαζιά μέχρι το ολυμπιακό ισα να ακούσω το τραβηγματάκι του..



αμα σας λέω ψυχοθεραπεία...!!!!
μάλλον χρειάζομαι ...μοτο-ψυχολόγο ...!!!!
 :D :D
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: mastoras στις Νοέμβριος 14, 2008, 11:59:00 μμ

Ναί ...... την νέα με τα διπλά φώτα..............
μάλλον στάθηκες τυχερός που το βρήκες, είναι πολύ λίγα τα καινούργια εφτάμισι που κυκλοφορούν εδώ,
έξω γίνεται χαμός..!!!
αν την εφτάμισι αυτή την έφερνε η suzuki σαν επίσημη εισαγωγή το είχα πάρει αμέσως
είναι πλήρες σαν μοντέλο που καλύπτει τις καθημερινές αλλά και τις πιο τουριστικές ανάγκες (σαν τετρακύλινδρο)

έχω ένα 750 του 92, ένα 400 του 89 ( μου το έχει πάρει ο γαμπρός μου αλλά σε μένα γυρίζει πάντα για τα service- μαζέματα) και ένα δεύτερο 400 του 89 που το έχω σπάσει σε ανταλλακτικά
χρόνια τώρα έχω βολευτεί με το οδήγημά τους σε δουλειά, παρέα, ταξείδι, πανελλήνιες ότι μπορείς να φανταστείς
ως και εντουρο έχει κάνει το φουκαριάρικο το 400...
(μόνο σέρρες δεν έχω πάει το 750 :D  αν και θα το ήθελα πάρα πολύ..!!!)

[/quote]

Δεν είναι 750 , 600 είναι και κάνει 1100 χιλ. Δευτέρα-Σαββατο...............
έχω αποκτήσει ειδικότητα στο να μετατρέπω μεροκάματα σε αέρια θερμοκηπίου... :srry: :srry: :srry:
Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: ntamiro στις Νοέμβριος 15, 2008, 09:38:14 πμ
Ειναι σαν να σου κανει η monica belluci γρινιες
τι θα της διωξεις θα κανει λιγο τον χαζο και μετα χμμμμμμμμμμμμ.........

σαλι μουα λε πλαταν


Τίτλος: Απ: Κουραστικές Ιστορίες
Αποστολή από: vageln στις Νοέμβριος 17, 2008, 12:01:52 μμ
Παράθεση
Είναι τσόκ αέρα και οχι χειρόγκαζο..!!!

 Εάν αυτός που σου είπε το παραπάνω είναι μηχανικός σου > τότε ΑΛΛΑΞΕ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΜΕΣΑ !!!


 Ακολουθώντας το καλωδιάκι του "τσοκ" όπως λέει ο μάστουρας > θα δείς ότι απλά ανοίγει το γκάζι.

Πιό απλά > τράβα τελείως το "τσοκ" και άνοιξε κλείσε (παίξε λίγο) το γκρίπ του γκαζιού > θα δείς ότι στο κλείσιμο του γκαζιού μπορεί το "τσοκ" να γυρίσει λίγο προς τα πίσω ...

 Γιαυτό άλλωστε και οι ξένοι το αναφέρουν συχνά "fast idle lever" ή απλά "Cold start lever" και όχι "choke"

 Το τέρας θέλει γύρισμα του "λεβιέ κρύας εκκίνησης" λοιπόν ή του γκαζιού εναλλακτικά, ακόμα και το καλοκαίρι :ohyes:
 

--Νικόλας