APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: pierregrc στις Οκτώβριος 24, 2015, 03:58:12 μμ
-
Αγαπητοί συνφορουμήτες,
σήμερα το πρωί και αφού αφουγκράστηκα τον καιρό αποφάσισα να κάνω την λίστα των αγγαριών με το γρήγορο(tuono 2003 για όσους δεν με ξέρουν).
Στην διάρκεια της διαδρομής παρουσιάστηκε το φαινόμενο στα φανάρια και αφού ακουγόταν να δουλεύει κανονικά να σβήνει απότομα σαν να πάταγα kill switch.
Μαζεύουμε δεδομένα για την διάγνωση.
- Το μηχανάκι κυκλοφόρησε κανονικά τις δύο τελευταίες ημέρες και έχει φάει πολύ βροχή.
- Είχε λιγότερο από 3 λίτρα βενζίνης όταν έβαλα σήμερα βενζίνη. Τον προηγούμενο βενζίνα (τον 3 λίτρων) δεν τον εμπιστεύομαι καθόλου. Ο βενζινάς που έβαλα σήμερα βενζίνη είναι ο βενζινάς μου.
- Το μηχανάκι παίρνει αμέσως μετά, με την πρώτη χωρίς να σε βάζει σε σκέψεις ότι έχει πρόβλημα.
- Δεν έχω βαλβίδα στο σταν
- Δοκίμασα να είμαι σταματημένος με 3-4000 στροφές και έκανε το ίδιο. έκανε σαν να πνίγηκε, ένα δύο σκασίματα και μετά στην πρώτη προσπάθεια έμεινε αναμμένο και δούλεψε κανονικά ενώ στην επόμενη έσβησε.
Ποίες είναι η πρώτες βοήθειες; Αύριο πρωί στο ZEN ξεκινάω με τη μηχανή ή παίρνω το metro;(κανείς Πειραιώτης να ανέβουμε μαζί;)
-
Μην μου στεναχωριέσαι από τα λεγόμενα σου ή καμία επαφή πήρε νεράκι ή το πιθανότερο να έχει πάρει νεράκι και η βενζίνα σου οπότε κάνε μερικά ανοίγματα μέχρι να καθαρίσει!!
-
Μπορεί απλά να έχει πάρει λιγο νερό καποια επαφή και να σου έκανε αυτά τα μπερδέματα...
Αυτό που με ανησηχεί είναι ότι σου το έκανε αρκετές φορές???
Μπορεί να είναι καποιος αισθητήρας....
-
Θα το βγαλω και αυριο να δω συμπεριφορα. Ελπιζω να μην χειροτερεψει
-
Το προβλημα συνεχιστηκε και σημερα. Στο πηγαινε για το zen εσβησε 2 φορες. Στο γυρνα ημουν πιο παρατηρητικος. Μεχρι νς φτασεις τους 77 βαθμους (κανονικη θερμοκρασια λειτουργιας) δεν σβηνει. Μετα σε καθε περιπτωση κατω απο 2500 στροφες σβηνει. Την τελευταια φορα που εσβησε μια στροφη πριν απο το σπιτι δεν ειχε και ρευμα για να παρει.(10v στο καντραν) και πηγε σπρωχτω σπιτι.
-
Οτι κάπου έχει λιμνάσει λίγο νερό είναι το σίγουρο. Τώρα το "που" είναι θέμα αναζήτησης και μόνο. Αστο στον ήλιο μπας και στεγνώσει σήμερα και βλέπεις.
-
Φίλε,τα συμπτώματα που περιγράφεις,συμβαίνουν και όταν έχεις πρόβλημα με πηνία ανορθωτή.
Εύχομαι να ειναι μόνο από την υγρασία,και να μην ειναι αυτό που νομιζω
-
Εάν είναι ανορθωτής, θα είναι καλά, αν είναι πηνία την :kol:
-
Έχεις αυξομείωση των φώτων στο ρελαντί; (όταν δουλεύει)
Πριν σου σβήνει πέφτουν τα φώτα και μετά ανεβαίνουν λίγο;
Σου κάνει μπερδέματα όταν΄είσαι με γκάζι σε σταθερές στροφές;
Εγώ θα ξεκινούσα απο
- στέγνωμα στις φίσες και έλεγχο για βρεγμένες επαφές,
- μέτρημα του ανορθωτή (τάση φόρτισης και τάση μπαταρίας)
- και αν τα μπουζί είναι παλιά ίσως τα άλλαζα.
Αν υπάρχει διαρροή η ελαφρύ βραχυκύκλωμα απο το νερό μπορεί να σου καταστρέψει τα πιο πάνω, (δηλ πηνία η ανορθωτή)
Αυτά εφ'οσον το σύμπτωμα ξεκίνησε μετά απο την βροχή.
-
Το ρεύμα δείχνει σταθερό, εάν αφαιρέσεις ότι πέθανα την μπαταρία γιατί το έβαλα μπροστά 5 φορές από Αμπελόκηπους μέχρι το Καραΐσκάκη.
¨Οσο αναφορά το στέγνωμα, με δεδομένο ότι με την καταιγίδα όλα ήταν κανονικά δεν νομίζω ότι είναι αυτό.
Τι αλλάζει στον κινητήρα την στιγμή που από κρύο θεωρεί ότι έφτασε σε θερμοκρασία λειτουργίας. Υπάρχει στο tuono κάποιος αισθητήρας στροφών για να κρατάει ρελαντί ή είναι με το χέρι;
-
Πέτρο αφού παίρνει εύκολα και λειτουργει κανονικά παρά μόνο δεν κρατάει ρελαντί μήπως δεν είναι ηλεκτρικό η θέμα βροχής και είναι απλά θέμα κακής βενζίνης η τροφοδοσίας γενικά;
Δεξιά κάτω απο το ρεζερβουάρ έχει ένα κουμπί που αν το περιστρέψεις δεξιά ανεβάζει το ρελαντί και αντίστοιχα αριστερά το κατεβάζει. Δοκίμασες να ρυθμίσεις ρελαντί απο εκεί;
Το ρελαντί ρυθμίζεται απο τις δύο βίδες (μεγάλες κατσαβιδόβιδες) στα σώματα που ρυθμίζουν την υποπίεση του κάθε κυλίνδρου και αυτές δεν τις έχεις πειράξει. Αλλοιώς το ρελαντί δεν επηρεάζεται αφού ο εγκέφαλος είναι στάνταρ για 0 - 4000 στροφές.
Κοίταξε δύο ακόμη πράγματα
- αν έχει αποσυνδεθεί ο αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα (ένα πράσινο βαρελάκι) μπροστά κάτω απο την μάσκα
- αν έχει αποσυνδεθεί ή δεν κάνει καλή επαφή ο αισθητήρας MAF, ο οποίος φαίνεται αριστερά και κάτω απο το τεπόζιτο σαν ενας ρελές.
Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι άλλο εκτός απο κάτι τελείως τυχαίο σαν διαρροή απο κάποιο σωληνάκι υποπίεσης στα σώματα η κάτι σπάνιο
Αν δεν βρεις άκρη περίμενε να γυρίσει ο bill
-
καθαρισε και το φιλτρακι βενζίνης εμενα μια φορα που το εκανε ηταν από αυτό βγηκε καθαριστηκε ξανατοποθετηθηκε η βενζινη στο ντεποζιτο και δεν το ξανακανε
-
Για να υπαρχει στην βαση δεδομενων των βλαβων. Το μηχανακι ειχε α) μαζεψει γρεζι στο ματακι του βολαν β) και ποιος πιθανος λογος το ρεζερβουαρ ειχε πολυ νερο. Επειδη δεν θελω να αδικησω αλλα ειμαι αρνητικα προκατελημενος ο πιθανος βενζινας ειναι οπως ερχομαστε απο γηπεδο Καραισκακη για Ελαις το Ελγεκα στο δεξι μας χερι. Επι της ευκαιριας βαφηκε το δοχειο λαδειου.Αλλακτηκε μια φλατζα καπου στο βολαν και ρυθμιστηκαν τα Καυσαερια. Κοστος 75€ +15 βενζινη.
-
:brv: όλα καλά λοιπόν άντε καλές βόλτες χωρίς προβλήματα :bye:
-
Πέτρο περαστικά στο τουτου σου κ ελπιζω να ηταν απλα ναζια ετσι για να αναθερμανθουν οι σχεσεις σας!!! :D
Με την ευκαιρια ομως :thnk: μίας και τα μηχανακια μας ειναι λιγο εως πολυ ευαίσθητα στην ποιοτητα βενζινης , να βαζαμε καπου ενα θεμα οπου θα καταχωρούμε καλα βενζιναδικα για να ξερουμε? Και σημαντικο να ανανεωνουμε την λιστα!
-
Τα πραγματα δεν ηταν τοσο απλα. Το μηχανακι εχει παει ηδη αλλες δυο φορες συνεργειο. Απο τοτε που το πηρα δουλευε σαν RD 350. Την μια στιγμη μπερδευε, την αλλη ροπιαζε.Μολις σταματισα να βαζω 100 βενζινη ξαναεμεινα. Την Δευτερη φοραο μου ειπε οτι ξαναβαλε νερο και μου αλλαξε μερος αποτην ταπα της βςνζινης. Το μηχανακι πηγε απο το συνεργειο σπιτι και απο το σπιτι μολις που εφτασε συνεργειο. Ειμαι απο τη προηγουμενη Δευτερα στην εντατικη και μπορει να βρει τι εχει.
-
Θα πώ δύο βλακειες που μου ήρθαν στο μυαλό.... 1 μετά τν αλλαγή του στεγανού τς ταπας σε συνδιασμό με βουλωμενο σωληνάκι αναθυμιάσεων δεν τραβάει σωστα βενζίνη η τρόμπα ....
2 τα σωληνάκια αριστερά στο φιλτροκουτι στς υποπιέσεις έχουν σκιστει ή δέν εφαρμόζουν σωστά......
-
Τα σωλινακια της υποπιεσης τα σκεφτηκα και εγω. Σε συνδιασμο οτι ξαναρυθμισε το μηχανακι την πρωτη φορα αν ειχε λαθος ενδηξεις το ξερηθμισε τελειως. Αλλα μετα απο 10 μερες δεν θα το καταλαβαινε. Πηγα προχθες και μονο μοτερ δεν ειχε κατεβασει. Εξω φιλτροκουτια, εξω εγκεφαλος, το τεποζιτο ανασκελα. Αλλαζε μια ανεπιστροφη απο αυτες που λεγανε στα capo οτι της καταργουνε. Σε απελπισια ηταν. Μολις μπηκα στο μαγαζι σκορπισανε μπας και βαρεθω και φυγω.
-
Καλά ξεμπερδέματα ρε φίλε.
-
Τα σωλινακια της υποπιεσης τα σκεφτηκα και εγω. Σε συνδιασμο οτι ξαναρυθμισε το μηχανακι την πρωτη φορα αν ειχε λαθος ενδηξεις το ξερηθμισε τελειως. Αλλα μετα απο 10 μερες δεν θα το καταλαβαινε. Πηγα προχθες και μονο μοτερ δεν ειχε κατεβασει. Εξω φιλτροκουτια, εξω εγκεφαλος, το τεποζιτο ανασκελα. Αλλαζε μια ανεπιστροφη απο αυτες που λεγανε στα capo οτι της καταργουνε. Σε απελπισια ηταν. Μολις μπηκα στο μαγαζι σκορπισανε μπας και βαρεθω και φυγω.
Πετρο που το πηγες το μηχανακι ?
-
Αλλαζε μια ανεπιστροφη απο αυτες που λεγανε στα capo οτι της καταργουνε.
τις δικες μου σου εβαζε ??? !!! :cry: :P
-
[/quote]
Πετρο που το πηγες το μηχανακι ?
[/quote]
Στο Αρμακολα το εχω. Σημερα περασα και το ειχαν φτιαξει. Κατι ειχε λεει το βολαν και δεν συνχρονιζοταν ο πισω κυλινδρος. Δεν το πηρα ομως γιατι λυσε-δεσε ραισε το πλαινο πλαστικο καπακι και το ειχαν στειλει για επισκευη. Επισης μου ειπαν οτι τα κομπιασματα ειναι απο την αλυσιδα. Η εγω ειμαι κακοπροαιρετος η παλι δεν εχουν βρει τι φταιει και το εχουν φτιαξει στο περιπου.
-
Πετρο που το πηγες το μηχανακι ?
[/quote]
Η εγω ειμαι κακοπροαιρετος η παλι δεν εχουν βρει τι φταιει και το εχουν φτιαξει στο περιπου.

[/quote]
Μάλλον το δεύτερο δυστυχώς.
-
:D Επιτέλους και ο Πέτρος είναι καλά :D
Το έχω στα χέρια μου 5 ημέρες και δουλεύει ρολόι.
Παρότι το κρύο μάλιστα παίρνει ποιο εύκολα από πριν, και γουργουρίζει σαν γάτα στο ρελαντί.
Επίσημα είχε κάτι το Βολάν. Προσοχή εσείς με τα :smc1000: μην αρχίζει να σας χαλάει και αυτό.
Επίσης έμαθα γιατί εμάς δεν καίγονται οι πολλαπλασιαστές. γιατί τους έχουμε έξω από το μηχανάκι και δεν ζεστένονται.