0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Καλησπέρα παιδιά. Έχω μια απορία και είπα να την μοιραστώ μαζί σας. Όποιος γνωρίζει, μιλάει… στο φιλτροκούτι μου το καπάκι το έχουν κομμένο περίπου το 40% της επιφανείας . Και αναρωτιέμαι…. Αυτή η συσκευή έχει ένα συγκεκριμένο σκοπό. Να τροφοδοτεί με φιλτραρισμένο αέρα τον θάλαμο καύσης. Περνά ο αέρας από τους αεραγωγούς στο φίλτρο και από εκεί στα σώματα. Νομίζω? Κάνω κάποιο λάθος? …….τώρα που το δικό μου είναι κομμένο περνά και αέρας απευθείας στα σώματα! εικάζω πως το έκανε, αυτός που το σκέφτηκε, για να αναπνέει καλύτερα. Για περισσότερο αέρα…. Αλλά έτσι αχρηστεύει το φίλτρο! ….ακούω τους γνώστες και τους μηχανικούς μας…..



*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2813
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +2061
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #1 - : Μάιος 27, 2025, 08:05:58 μμ »
Γιώργο,
Κανονικά εφόσον είναι κομμένο το φιλτροκούτι, θα πρέπει το φίλτρο να είναι σκεπασμένο από πάνω (αυτό είναι άραγε το 40% που έχει μείνει, στο εμπρός μέρος?) ή υπάρχουν νομίζω και φίλτρα αφτερμάρκετ που είναι κλειστά από πάνω.

Γενικά, είναι μια συνηθισμένη μετατροπή. Αφαιρώντας το πάνω μέρος του φιλτροκουτιού, ουσιαστικά γίνεται καπάκι το ντεπόζιτο και έτσι μεγαλώνει ο όγκος του αέρα που τροφοδοτεί τα σώματα.
Φυσικά, εννοείται ότι σφραγίζει καλά το φίλτρο στα σώματα και ότι υπάρχει και το κατάλληλο τσιπάκι στην ECU.

Τώρα κάποιοι λένε ότι αξίζει ενώ άλλοι λένε ότι δεν αξίζει. Προσωπικά, στο gen2 που είχα , είχα αφαιρέσει το καπάκι και μου φάνηκε ότι είδα διαφορά. Μετά που το καπακωσα πάλι, δεν κατάλαβα κάποια μείωση στην απόδοση.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #2 - : Μάιος 27, 2025, 08:11:50 μμ »
Αυτό φοράει ένα  K&N  φίλτρο. Το κόψιμο είναι ακριβώς από πάνω από τις πεταλούδες. Περίπου ένα στεφάνι 15 εκατοστών. Το φίλτρο τσάμπα φιλτράρει νομίζω…. Το ντεπόζιτο δεν σφραγίζει. Μπάζει από τα πλάγια αέρα.

*

Αποσυνδεδεμένος giorgosktm

  • ***
  • 176
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +81
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #3 - : Μάιος 27, 2025, 11:07:02 μμ »
Εκεί είναι το πρόβλημα σου. Ότι δε σφραγίζει. Χρειάζεσαι ένα λάστιχο να κάνει φραγή περιμετρικά του φιλτροκουτι ου με το τεποζιτο. Τότε θα περνάει μόνο φιλτραρισμενος αέρας μέσα. Μπορείς να βάλεις η κάτι τέτοιο η λάστιχο από πόρτα αυτοκινήτου. Η και τα 2 μαζι

Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #4 - : Μάιος 28, 2025, 06:35:29 πμ »
εχω και ενα δευτερο καπακι αλλα δεν ξερω αν τεριαζει....να το δοκιμασω. αν βαλω το κανονικο του το καπακι ,λετε να ειναι καλυτερα?

*

Αποσυνδεδεμένος giorgosktm

  • ***
  • 176
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +81
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #5 - : Μάιος 28, 2025, 07:25:31 πμ »
Βαλ το να είσαι ήσυχος. Οι διαφορές είναι πολύ μικρές. Απλά μερικοί έχουμε το μικρόβιο της βελτίωσης και πάμε να κερδίσουμε και το τελευταίο μισό ιππο

Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #6 - : Μάιος 28, 2025, 07:29:42 πμ »
57αρια σώματα έχω…..λες να έχω πρόβλημα;

*

Αποσυνδεδεμένος giorgosktm

  • ***
  • 176
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +81
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #7 - : Μάιος 28, 2025, 07:36:24 πμ »
Κανένα πρόβλημα. Απλά επειδή λόγω σχεδίασης το φιλτροκουτι μας είναι λίγο μικρότερο απ ότι χρειάζεται, ανοίγοντας το του μεγαλώνεις τον όγκο σφραγίζοντας το γύρω γύρω να μη μπαίνει σκόνη και χρησιμοποιώντας το κάτω μέρος του ρεζερβουάρ σαν καπάκι. Όλο αυτό μπορεί να μην είναι ούτε 1 άλογο διαφορα

Στάλθηκε από το REA-NX9 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #8 - : Μάιος 28, 2025, 07:39:37 πμ »
Θα βάλω το άλλο που έχω και θα δω …. Θα επανέλθω

*

Αποσυνδεδεμένος bobos73

  • **
  • 30
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +6
Απ: φιλτροκούτι και πατέντες αλλα Ελληνικά...
« Απάντηση #9 - : Ιούνιος 03, 2025, 07:40:38 μμ »
Το έκλεισα το φιλτροκούτι και το τεστάρω 5 μέρες τώρα. Όλα είναι κανονικά. Δεν έχει κανένα πρόβλημα με την τροφοδοσία του αέρα. Είναι επαρκέστατος! Και σε φούλ πίεση δεν παρουσίασε κανένα θέμα. Εν κατακλείδι, το άνοιγμα του ,είναι μια περιττή διαδικασία! Νομίζω στο μυαλό είναι όλα…… γνώμη μου βέβαια...σεβαστές όλες οι γνώμες...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης