APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: lospsi στις Ιανουάριος 11, 2009, 06:11:03 μμ

Τίτλος: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 11, 2009, 06:11:03 μμ
Παιδια, θελω τα φωτα σας!

εδω και λιγο καιρο, το Τουονο μου δεν μιζαρει με την ιδια ευκολια - η μπαταρια προφανως ειναι λιγο πεσμενη (την αλλαξα περσυ στον Μπιλ). Δεν το κυκλοφορω και συχνα...
Χθες, αποφασισα να το βγαλω για μια μικρη βολτιτσα, πηρε για να το βγαλω απο το γκαραζ, αλλα οταν προσπαθησα να το ξαναβαλω μπρος δεν....η μιζα γυρναγε αλλα το μηχανακι δεν επαιρνε. Το ζορισα και γω, το'βαλα και στην κατηφορα αλλα τπτ. Το μονο που καταφερα ηταν να το μπουκωσω, να ξελιγωσω την μπαταρια και να σπρωξω ξανα στην ανηφορα το μηχανακι για να το ξαναβαλω στο γκαραζ.
Σημερα (και αφου απο χθες ειναι σε φορτιστη - αυτους τους μικρους battery tenders) δοκιμασα να το ξαναβαλω. Πηρε με την πρωτη ΑΛΛΑ δεν δουλευε σωστα...Καπως σαν να μπερδευε, να ανεβαζει δυσκολα στροφες. Το μυαλο μου πηγε οτι δουλευε μονοκυλινδρα(?)
Γιατι το εκανε αυτο? Δεν ειχε φορτισει πληρως (εχει σχεση?), ηταν μπουκωμενο? Πριν απο κανα δυο βδομαδες το ειχα παει στην πιεση (πρωτη κ τελευταια φορα). Οταν το πηρα απο κει, μου δουλευε με τον ιδιο τροπο μεχρι να ζεσταθει. Υπεθεσα οτι καπου πηρε νερα/υγρασια.
Τωρα?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 11, 2009, 06:25:00 μμ
Τώρα είναι απλά τα πράματα.
Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο και
ψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.
Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.
Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.
Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...

Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,
όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια.  ;)

Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.
Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.  :bye:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 11, 2009, 07:08:19 μμ
Τώρα είναι απλά τα πράματα.
Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο και
ψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.
Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.
Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.
Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...

Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,
όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια.  ;)

Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.
Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.  :bye:

+1000!! :kalo: :kalo:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 11, 2009, 08:06:06 μμ
thanx παιδια, θα το κανω μια απο αυτες τις μερες.
Οποτε μαλλον θα επισπευσω την παραγγελια των μπουζοκαλωδιων απο Af1

α!
Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.

φηλε, τα γριγωρα και reis redi μωτωρια εχουν το ματζαφλαρη τους για αυτιν την δουληα...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 11, 2009, 08:28:17 μμ
Λάθος τα λες,τα γριγωρα και reis redi μωτωρια δεν το χρειάζονται γιατί δεν χαλάνε...  :P
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 11, 2009, 09:57:10 μμ
Τώρα είναι απλά τα πράματα.
Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο και
ψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.
Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.
Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.
Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...

Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,
όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια.  ;)

Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.
Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.  :bye:

έπαθα ακριβώς το ίδιο πραγμα ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 12:31:37 μμ
επειδή σήμερα έγινε το ίδιο πράγμα μέσα στο 10ημερο κανόνισα με τον μηχανικό να το περάσει εγγύηση και να αλλάξω τα σώματα  ...

να μην σας πω ότι θα προσπαθήσω να πάρω τίποτα άλλο ...


9000 χλμ απαράδεκτο ... να παίζω Lotto για το αν θα ανάψει η μηχανή ή όχι ....
 
 
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 12, 2009, 01:41:16 μμ
Πάντως να πούμε πως δεν παίζουν όλοι Λόττο το πρωί.Και δεν είναι η εξαίρεση.   ;)
Και σώματα να αλλάξεις,πάλι θα στο εμφανίσει,αν η ποιότητα της βενζίνης είναι ΜΑΠΑ.
Συμφορουμήτης με αλλαγμένα μπεκ εντός εγγύησης,του το ξανάκανε.
Απο τότε βάζει 100άρα και δεν έχει ξανακάνει κιχ απο τότε.
Δοκίμασε να αλλάξεις μηχανικό σε πρώτη φάση,έτσι για να πάρεις 2ή γνώμη.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 01:45:24 μμ
ο μηχανικός μου δεν πιστευε οτι με το χτυπημα των μπεκ θα δουλευε το η μηχανη
και μου αλλξε μπουζι σε πρωτη φαση .... χωρις λογο όπως απο δειχθηκε ...

πόσους μηχανικους θα αλλάξω δλδ ?? ήδη εχω φυγει απο έναν ... ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 12, 2009, 01:52:48 μμ
Άλλαξε την ψυχολογία σου,μην είσαι τόσο αρνητικός και δες τα πράγματα με αισιοδοξία.
Πήρες Ιταλικό,έχει τα καλά και τα κακά.
Δυστηχώς δεν μπορώ να έρθω στην θέση σου όμως,γιατί στο δικό μου,
ενώ του έχω πιεί το αίμα δεν έχει κάνει τπτ εκτός απο μία φορά που κτύπησα τη μπεκίερα.
22.000 χλμ και ένας χρόνος χρήσης.
Στην τελική,σίδερα είναι.
Αν είναι να σου μαμάει την ψυχολογία,πούλα το να πάει στο γερό διάολο και πάρε κάτι άλλο.
Φιλικά.  :bye:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 02:10:10 μμ
οσο το οδηγω ολα κομπλε ... αλλα σημερα ηρθα με το παπι στη δουλια χωρις φρενα αργοπορημενος με ενα μηχανακι που σταζει λαδια ... μλκια ...

το tuono το γουσταρω παρα πολυ ... απο το πρωτο που βγηκε το γουσταρα ...

θα δουμε το πιο πιθανο ειναι να το αλλαξω με ενα πιο παλιο mιlle
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: kostuono στις Ιανουάριος 12, 2009, 04:21:10 μμ
thanx παιδια, θα το κανω μια απο αυτες τις μερες.
Οποτε μαλλον θα επισπευσω την παραγγελια των μπουζοκαλωδιων απο Af1

α!
Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.

φηλε, τα γριγωρα και reis redi μωτωρια εχουν το ματζαφλαρη τους για αυτιν την δουληα...

Φηλαι Lospsi,απω τω στωμα μου τω πιραις!!!!!
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:12:36 μμ
Πάντως να πούμε πως δεν παίζουν όλοι Λόττο το πρωί.Και δεν είναι η εξαίρεση.   ;)
Και σώματα να αλλάξεις,πάλι θα στο εμφανίσει,αν η ποιότητα της βενζίνης είναι ΜΑΠΑ.
Συμφορουμήτης με αλλαγμένα μπεκ εντός εγγύησης,του το ξανάκανε.
Απο τότε βάζει 100άρα και δεν έχει ξανακάνει κιχ απο τότε.
Δοκίμασε να αλλάξεις μηχανικό σε πρώτη φάση,έτσι για να πάρεις 2ή γνώμη.

100αρα ποτε

δεν ειναι ολοι οι κινητηρες για την 100αρα και αυτος του τουονο ανηκει σε αυτους
και ξερυθμιζεται και καλυτερα δεν λειτουργει ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:19:02 μμ
100αρα ποτε

δεν ειναι ολοι οι κινητηρες για την 100αρα και αυτος του τουονο ανηκει σε αυτους
και ξερυθμιζεται και καλυτερα δεν λειτουργει ...

Για αναλυσε το αυτο που λες............
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:22:31 μμ
Δηλαδή τι βάζεις ?
Super ή φωτιστικό Πετρέλαιο ?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lord στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:28:16 μμ
Πάντως να πούμε πως δεν παίζουν όλοι Λόττο το πρωί.Και δεν είναι η εξαίρεση.   ;)
Και σώματα να αλλάξεις,πάλι θα στο εμφανίσει,αν η ποιότητα της βενζίνης είναι ΜΑΠΑ.
Συμφορουμήτης με αλλαγμένα μπεκ εντός εγγύησης,του το ξανάκανε.
Απο τότε βάζει 100άρα και δεν έχει ξανακάνει κιχ απο τότε.
Δοκίμασε να αλλάξεις μηχανικό σε πρώτη φάση,έτσι για να πάρεις 2ή γνώμη.

100αρα ποτε

δεν ειναι ολοι οι κινητηρες για την 100αρα και αυτος του τουονο ανηκει σε αυτους
και ξερυθμιζεται και καλυτερα δεν λειτουργει ...

αυτο που το ακουσες??? :dry:

Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:39:12 μμ
3 μηχανικοι aprilia  και 2 εκτος aprilia ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:41:18 μμ
βαζω 95αρα
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:55:38 μμ
3 μηχανικοι aprilia  και 2 εκτος aprilia ...

Δηλαδη εσυ εισαι καλυμμενος? Δεν εχεις την περιεργεια μαθεις το γιατι?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 05:57:02 μμ
το γιατι μου ειπαν οτι δεν κανει η 100αρα ή το γιατι δεν δουλεέι σωστα το  μηχανακι μου  ?

καλυμενος οχι δεν ειμαι ...

εαν ειχα καλυφθει δεν θα ειχαμε συζητηση τωρα ...

Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 12, 2009, 07:39:12 μμ
εγω παντως συνεχεια 100αρα βαζω.....

 τώρα που είναι το πρόβλημα που σου είπαν τι να σου πω ο θεός και η ψυχή τους...

Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 12, 2009, 08:11:59 μμ
κατι ματζουνια που υποτιθεται οτι καθαριζουν τα μπεκ τα εχετε δοκιμασει?
Κανουν τπτ?

(εντωμεταξυ, τωρα καταλαβα οτι μιλαμε για μπεκ και οχι για μπουζι...εξ'ου και το σχολιο μου στο πρωτο ποστ :tez:)
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:06:03 μμ
εγω παντως συνεχεια 100αρα βαζω.....

 τώρα που είναι το πρόβλημα που σου είπαν τι να σου πω ο θεός και η ψυχή τους...



επιλογες ειναι αυτες και ο καθενας με βαση τις εμπειριες του λειτουργει ...

ετσι και εγω πριν απο καποια χρονια εκανα το AΘΝ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ καθε διμηνο (πανω απο δυο φορες) για οικογεννειακους λογους, η φαση αυτη κρατησε απο το 2005 μεχρι το 2007 ... με το ιδιο μηχανακι το οποια ηξερα τι καιει και τι κανει ..

καποιος μου ειπε οτι αν χρησημοποιουσα 100αρα, θα εκανα οικονομια διοτι ειναι καλυτερη βενζινη και κανοντας καλυτερη καυση βγαζει περισσοτερα χλμ στα ιδια λιτρα με οδηγηση τουριστικη πάντα...
2 φορες πηγα με 100αρα και δεν ειδα τιποτα τετοιο, αντιθετως τζαμπα φραγκα έδινα ....

Aprilia δεν ειχα ποτε και ουτε εχω κανει τα απειρα χιλιομετρα για να εχω αποψη για τον συγκεκριμενο κινιτηρα ... απο βενζινη ομως μετα απο 70+ χιλιαδες χιλιομετρα με ενα 600 και ενα 1000 ss μπορω να εχω ... και υποστηριζω ακραδαντα οτι η 100αρα στην ελλαδα ειναι μουφα .....

απλα επειδη θα με ριξουν στα spam δεν πιστευω οτι πρεπει να ψαξουμε στην βενζινη για το συγκεκριμενο προβλημα ... αλλα στο ιδιο μηχανακι περιμενω αποψεις για να λυσουμε ενα προβλημα που αφορα αρκετους κατοχους TUONO

αυτα προς το παρων ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:14:32 μμ
εγω παντως συνεχεια 100αρα βαζω.....

 τώρα που είναι το πρόβλημα που σου είπαν τι να σου πω ο θεός και η ψυχή τους...



επιλογες ειναι αυτες και ο καθενας με βαση τις εμπειριες του λειτουργει ...

ετσι και εγω πριν απο καποια χρονια εκανα το AΘΝ-ΓΙΑΝΝΕΝΑ καθε διμηνο (πανω απο δυο φορες) για οικογεννειακους λογους, η φαση αυτη κρατησε απο το 2005 μεχρι το 2007 ... με το ιδιο μηχανακι το οποια ηξερα τι καιει και τι κανει ..

καποιος μου ειπε οτι αν χρησημοποιουσα 100αρα, θα εκανα οικονομια διοτι ειναι καλυτερη βενζινη και κανοντας καλυτερη καυση βγαζει περισσοτερα χλμ στα ιδια λιτρα με οδηγηση τουριστικη πάντα...
2 φορες πηγα με 100αρα και δεν ειδα τιποτα τετοιο, αντιθετως τζαμπα φραγκα έδινα ....

Aprilia δεν ειχα ποτε και ουτε εχω κανει τα απειρα χιλιομετρα για να εχω αποψη για τον συγκεκριμενο κινιτηρα ... απο βενζινη ομως μετα απο 70+ χιλιαδες χιλιομετρα με ενα 600 και ενα 1000 ss μπορω να εχω ... και υποστηριζω ακραδαντα οτι η 100αρα στην ελλαδα ειναι μουφα .....

απλα επειδη θα με ριξουν στα spam δεν πιστευω οτι πρεπει να ψαξουμε στην βενζινη για το συγκεκριμενο προβλημα ... αλλα στο ιδιο μηχανακι περιμενω αποψεις για να λυσουμε ενα προβλημα που αφορα αρκετους κατοχους TUONO

αυτα προς το παρων ...
ναι όμως άλλο είναι να μην χρησιμοποιείς 100αρα λόγο οικονομίας ή ότι δεν αξίζει γιατί είναι μουφα...

και άλλο οτι έχει πρόβλημα το μοτέρ μας με την συγκεκριμένη βενζίνα...έτσι δεν είναι?

Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:17:37 μμ
μα υποτιθεται με σωστη καυση 100αρα θα επεπε να αποδιδει περισστερα χλμ ...
διαφονουμε ως εδω ???
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:20:06 μμ
μα υποτιθεται με σωστη καυση 100αρα θα επεπε να αποδιδει περισστερα χλμ ...
διαφονουμε ως εδω ???

δεν διαφωνώ αλλά οι διαφορές είναι πολύ μικρές.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: kompimen στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:20:14 μμ
εγω παντως συνεχεια 100αρα βαζω.....

 τώρα που είναι το πρόβλημα που σου είπαν τι να σου πω ο θεός και η ψυχή τους...



πρόβλημα διαπιστώθηκε (μόνο )στη vpower που έκαιγε αντλίες βενζίνης σε αυτοκίνητα γερμανικής εταιρίας στην οποία δούλευα !!!

εγώ το λέω γιατί το είδα μπροστά μου εσείς κάντε ότι θέλετε!
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:26:03 μμ
θα συμφωνησω οτι οι διαφορες ειναι ελαχιστες σε καποια χιλιομετρα ... αλλα στα 900 πηγενελα ΑΘΝ _ ΓΙΑΝΝΕΝΑ _ ΑΘΝ θα επρεπε να φανει η διαφορα οποτε συμφωνουμε εως εδω (χαιρομαι) ....

τωρα το θεμα ειναι γιατι τα κανει αυτα ο κινητηρας ....
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Byron στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:26:47 μμ
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.

Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.
Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες.
Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)

όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=18499) τού φίλου Κώστα (aka SF).

@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες.
Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά.
Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....

 :bye:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:26:48 μμ
εγω παντως συνεχεια 100αρα βαζω.....

 τώρα που είναι το πρόβλημα που σου είπαν τι να σου πω ο θεός και η ψυχή τους...



πρόβλημα διαπιστώθηκε (μόνο )στη vpower που έκαιγε αντλίες βενζίνης σε αυτοκίνητα γερμανικής εταιρίας στην οποία δούλευα !!!

εγώ το λέω γιατί το είδα μπροστά μου εσείς κάντε ότι θέλετε!
οκ δεν εχω λόγο να μην σε πιστέψω

αλλά στο μηχανάκι μας υπάρχει μια τεκμηριωμένη απάντηση στο να μην χρησιμοποιούμε όσοι χρησιμοποιούμε 100αρα?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: kompimen στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:39:43 μμ
κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: teo46 στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:47:41 μμ
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.

Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.
Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες.
Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)

όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=18499) τού φίλου Κώστα (aka SF).

@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες.
Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά.
Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....

 :bye:
πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.

πάντως στο αμάξι με 100αρα τα πιρακια είναι σημαντικά λιγότερα.

κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)
ποτέ δεν μου άρεσε η shell!
 :bye:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:53:35 μμ
θα βρεθει η ακρη ...

thnx Byron (εχουμε γνωριστει στου Σμπρινη πριν απο 2 weeks)

θα τα παω στον μηχανικο μου να τα δει ... και θα αποφασισουμε ...

περιμενω αποψεις κλπ κλπ κλπ


Thnx for your time  και ολα τα συναφη ....
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.

Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.
Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες.
Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)

όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=18499) τού φίλου Κώστα (aka SF).

@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες.
Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά.
Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....

 :bye:
πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.

πάντως στο αμάξι με 100αρα τα πιρακια είναι σημαντικά λιγότερα.

κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)
ποτέ δεν μου άρεσε η shell!
 :bye:

ας μην ξεχναμε οτι η οδηγηση της μοτοσυκλετας εχει μπολικη ανθυποβολη .... απο πολυ απλα (οπως το χουφτωμα του γκαζιου και ηα ανταποκριση του κινητηρα) μεχρι το γεγονος οτι με μιση στροφη διαφορα στα καλαμια μου καταλαβαινα τη χωρις να κυνηγαω δεπτερολεπτα πιο ηταν πιο μαλακο....
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Byron στις Ιανουάριος 12, 2009, 11:47:12 μμ

πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.


Τeo, δεν μπορώ να σε πείσω για κάτι που πιστεύεις ότι έχει διαφορά. Προσωπικά δεν είδα καμμία διαφορά, ούτε στην κατανάλωση ούτε στην απόδοση. Ούτε φυσικά είδα και με την LRG που έβαζα κάποια εποχή για οικολογικούς λόγους.

Το βέβαιο είναι ότι αν υπήρχε σωστή προστασία των καταναλωτών, οι διαφημίσεις περί 11% υψηλότερη απόδοσης που "πουλάει" η ΒΡ, σε άλλο κράτος θα της είχαν χαρίσει ένα βαρβάτο πρόστιμο για εξαπάτηση του κοινού.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 13, 2009, 07:12:31 πμ
Οτι ναναι λετε....................

Διαφορα στην αποδοση δεν υπαρχει, καλυτερη καυση δεν γινεται (εκτος και χτυπαει "πυρακια"........Οκ, το γνωριζουμε ολοι.......

Γιατι ομως μια βενζινα με υψηλοτερο αριθμο οκτανιων, ειναι κακη για τον κινητηρα μας?

Και μην μου αρχισετε τις μπαρουφες για νοθεια, μακα και δεν ξερω και γω τι....

Καθαρα πραγματα: Βενζινα με περισσοτερα οκτανια, ενεχει κινδυνο?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 13, 2009, 07:17:15 πμ
κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)

Η v-power τι ειναι? Μηπως εννοεις την racing? Eχει 2 τυπους v-power η shell
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 13, 2009, 08:35:40 πμ
Η V-Power Κοσμά είναι απλή αμόλυβδη ενισυμένη.Νομίζω 96 ή 98 oct.
Η V-Power Racing είναι 100 oct.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Tasman στις Ιανουάριος 13, 2009, 09:11:15 πμ
Η V-Power Κοσμά είναι απλή αμόλυβδη ενισυμένη.Νομίζω 96 ή 98 oct.
Η V-Power Racing είναι 100 oct.

Η V-Power είναι απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, με πρόσθετα για τον καθαρισμό των μπεκ και του κινητήρα. Μάλιστα η Shell έχει φάει και πρόστιμο γιατί παραπλανητικά δημιουργούσε την εντύπωση ότι η V-Power έχει περισσότερα οκτάνια από την απλή (95άρα) αμόλυβδη.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 13, 2009, 01:21:00 μμ
Νομιζω οτι πρεπει να κινητοποιηθουμε ... ,με αυτα τα μπεκ ... 
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 13, 2009, 02:28:08 μμ
Νομίζω οτί πρέπει να το δώσεις για ανταλλαγή.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: r1 pilot στις Ιανουάριος 13, 2009, 02:29:45 μμ
για το προβλημα σου φιλε δεν κατεχω να σου πω,αλλα για το θεμα 100αρασ βενζηνησ η οχι τα πραγματα ειναι απλα,κατω απο 12 σημπιεση δεν εχει αποτελεσμα,αμα θελεισ αυξηση ιποδηναμησ ψαξε να βρεισ ΕΠΤΑΝΙΑ :ohyes:εχει αποτελεσμα
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 13, 2009, 03:17:30 μμ
Νομίζω οτί πρέπει να το δώσεις για ανταλλαγή.

Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο …
Ειδικά τώρα που είναι ακόμα λαβωμένο από τούμπα …

αλλά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα ....
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 13, 2009, 03:19:32 μμ
για το προβλημα σου φιλε δεν κατεχω να σου πω,αλλα για το θεμα 100αρασ βενζηνησ η οχι τα πραγματα ειναι απλα,κατω απο 12 σημπιεση δεν εχει αποτελεσμα,αμα θελεισ αυξηση ιποδηναμησ ψαξε να βρεισ ΕΠΤΑΝΙΑ :ohyes:εχει αποτελεσμα


Ευχαριστώ αλλά πραγματικά η ιπποδύναμη μου είναι αδιάφορη  ... εδώ σκέπτομαι να δώσω τις εξατμίσεις για να πάρω καμία ανάρτηση ....
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: mamaou στις Ιανουάριος 13, 2009, 09:00:11 μμ
τι εξατμισεις εχεις φιλε μου????
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 14, 2009, 04:20:15 πμ
acrapovic τελικα
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: mamaou στις Ιανουάριος 14, 2009, 01:11:20 μμ
αν τα δωσεις ποσο λες??? :thnk:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 14, 2009, 03:11:27 μμ
Από το Ελληνικό εγχειρίδιο χρήσης :
Τουλάχιστον 95άρα...Δεν απαγορευεί την 100άρα.Την πραγματική τουλάχιστον...  :dry:


Measurement methods :

The most common type of octane rating worldwide is the Research Octane Number (RON). RON is determined by running the fuel in a test engine with a variable compression ratio under controlled conditions, and comparing the results with those for mixtures of iso-octane and n-heptane.

There is another type of octane rating, called Motor Octane Number (MON) or the aviation lean octane rating, which is a better measure of how the fuel behaves when under load. MON testing uses uses a similar test engine to that used in RON testing, but with a preheated fuel mixture, a higher engine speed, and variable ignition timing to further stress the fuel's knock resistance. Depending on the composition of the fuel, the MON of a modern gasoline will be about 8 to 10 points lower than the RON. Normally fuel specifications require both a minimum RON and a minimum MON.

Octane Rating (http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating)






Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: bros400pgm στις Ιανουάριος 14, 2009, 04:31:27 μμ
Δειλαδει ραι φοιλλαρακη τορα τη πας να μας αποδιξης?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Yiannis στις Ιανουάριος 15, 2009, 01:40:19 μμ
Ανοιχτηκε αυτο το θεμα με τιτλο "Εχω ηλεκτρικο προβλημα?" που αναφεροταν σε πρωτης γεννιας τουονο. Ενα θεμα με ομοια βαρυτητα κ σημασια θα ηταν: "Ειδα 2 μονοκερους στην παραλιακη κ κανανε κοντρα". Αυτο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα! Προβλημα σε τουονο πρωτης γεννιας δεν υπαρχει οπως κ δυστυχως δεν υπαρχουν μονοκεροι!

Κανουμε τους ανιδεους κ τους μπερδεμενους κ το προσπεναμε αυτο.  Η λυση ειχε βρεθει μεχρι το 3 ποστ, μετα τις απαντησεις του Δρακου ο οποιος ξερει απο αξιοπιστα μηχανακια. Μετα γραφτηκαν 4 σελιδες για τις βενζινες κ γιατι τα 06 κ δωθε εχουν κρουστες μπεκιερες που πρεπει να τις χτυπας που κ που για να δουλεψουν. Εμεις του 04 αν θελουμε να χτυπησουμε κατι, χρησιμοποιουμε τουμπερλεκι (κ οι πολυ απλοι εγκεφαλοι, βλεπε kostuono, χρησιμοποιουν ντεφι)

Παρακαλουνται οι μοντερατορες να διαχωρισουν αυτα τα 2 ασχετα μεταξυ τους θεματα.

Ευχαριστω.



























 :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P


Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 15, 2009, 01:49:39 μμ
 :h22: :h22: :lol% :h22:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 15, 2009, 01:51:14 μμ
@Yannis


Τώρα είναι απλά τα πράματα.
Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο και
ψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.
Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.
Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.
Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...

Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,
ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.
Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,
όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια.  ;)

Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.
Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.  :bye:


είναι τωρα λυση αυτο ?????
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 15, 2009, 01:58:57 μμ
Εαν το πρόβλημα είναι όντως λόγω του προβληματικού(απο κακής ποιότητας βενζίνης λεω εγώ) βουλομένου μπεκ,
τότε ναι,αυτή είναι λύση.

Αλλιώς ή περιμένεις την μεταφορική και το πας στο συνεργείο,
ή παίρνεις τηλ. τον Mister Αξιόπιστια να έρθει να σε τραβήξει με τον τράκτορα....  :D
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 15, 2009, 02:02:33 μμ
παντως το πηγα σημερα στο συνεργειο ...

του ειπα να το κανει φυλλο φτερο  :psdof: :psdof: και να τα περασει ολα στην εγγυηση  :psdof: :psdof:

και στην τελικη αν στραβωσει η φαση θα του παρω το Mille του  :tez: :P...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Yiannis στις Ιανουάριος 15, 2009, 02:31:38 μμ
ή παίρνεις τηλ. τον Mister Αξιόπιστια να έρθει να σε τραβήξει με τον τράκτορα....  :D

:h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
Ρε φηλαι, το τηλεφωνο του Mister Αξιόπιστια ειναι αυτο που εχει κανει tatoo ο Dreamwalker στο χερι του;
 :2fun: :2fun: :2fun: :2fun: :2fun: :2fun:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: kostuono στις Ιανουάριος 15, 2009, 04:18:19 μμ
Ανοιχτηκε αυτο το θεμα με τιτλο "Εχω ηλεκτρικο προβλημα?" που αναφεροταν σε πρωτης γεννιας τουονο. Ενα θεμα με ομοια βαρυτητα κ σημασια θα ηταν: "Ειδα 2 μονοκερους στην παραλιακη κ κανανε κοντρα". Αυτο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα! Προβλημα σε τουονο πρωτης γεννιας δεν υπαρχει οπως κ δυστυχως δεν υπαρχουν μονοκεροι!

Κανουμε τους ανιδεους κ τους μπερδεμενους κ το προσπεναμε αυτο.  Η λυση ειχε βρεθει μεχρι το 3 ποστ, μετα τις απαντησεις του Δρακου ο οποιος ξερει απο αξιοπιστα μηχανακια. Μετα γραφτηκαν 4 σελιδες για τις βενζινες κ γιατι τα 06 κ δωθε εχουν κρουστες μπεκιερες που πρεπει να τις χτυπας που κ που για να δουλεψουν. Εμεις του 04 αν θελουμε να χτυπησουμε κατι, χρησιμοποιουμε τουμπερλεκι (κ οι πολυ απλοι εγκεφαλοι, βλεπε kostuono, χρησιμοποιουν ντεφι)

Παρακαλουνται οι μοντερατορες να διαχωρισουν αυτα τα 2 ασχετα μεταξυ τους θεματα.

Ευχαριστω.

 :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P




Με είχε προβληματισει και εμενα αυτο το ψέμα,εεε....θεμα ηθελα να πω,σχετικα με το υποτιθέμενο ηλεκτρικό προβλημα  σε TUONO πρώτης γενιάς( :pray:συγχώρεσε με Παναγία μου γι αυτά που λέω)
Λίγο προσοχή γιατι θα δώσω την λύση και για μελλοντικα θέματα που θα μπορουσαν να ανοιχτουν στο site σχετικα με προβληματα σε tuono πρώτης γενιάς( :pray:συγχώρεσε με παλι Παναγία μου γι αυτά που λέω)
Λοιπόν κατοχοι tuono 1ης γενιας,οταν αντιμετωπισετε καποιο προβλημα με τον κινητηρα,ειτε δεν παιρνει μπροστα ή δουλευει μονοκυλινδρα ή δεν ξερω εγώ τι αλλο κοιταξτε κατω απο το τεποζιτο είναι το μοτερ,σας το χουν κλεψει!!!!Πηγαίντε στο κοντινοτερο ΑΤ και δηλώστε το!!!





 :D :D :D :P :P :P :P :D :D :D :D
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 16, 2009, 12:29:27 πμ
lospsi τι έγινε τελικά με το μηχανάκι σου ;
Έχεις κάνα νεώτερο ή τζάμπα τσακωνόμαστε σε 4 σελίδες... ;  :thnk:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 16, 2009, 11:33:07 πμ
σας παρακολουθω!

Ακομα δεν εχω κανει τπτ, ισως το ΣΚ. Εντωμεταξυ, πηρα και ενα υγρο για καθαρισμο μπεκ απο τον Λαμπριανιδη. Το ριχνεις σε γεματο ρεζερβουαρ και κανει - υποτιθεται- δουλεια...

αυτο http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=397&category_id=79&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el

Εχει κανεις δοκιμασει κατι αναλογο?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Ιανουάριος 16, 2009, 11:44:51 πμ
αν δεν λειτουργει πως θα καθαρισει ?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 16, 2009, 01:22:33 μμ
Γνώμη μου είναι να μην του βάλεις τπτ το "βελτιωτικό"...  :cry:
Εάν πάρει μπρος κι ο δευτερός και έχει πολύ βενζίνη το ντεπόζιτο,
πιστευώ καλύτερα θα ήταν να την αδειάσεις και να πας να το φουλάρεις με φρέσκια,κατα προτίμηση BP.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 16, 2009, 08:48:29 μμ
...κατα προτίμηση BP.

μιλαμε οτι ειναι η πιο αντιπαθητικη μαρκα ever (για μενα!)
Πρωτα θα προτιμησω ΕΚΟ, μετα shell, μετα aegeanelinoilκαιλοιποσυναπαντημα και μεεεεετααααααα BP

Εγω λεω να τολμησω με το "βελτιωτικο"
Κατσε να ποσταρω και διπλα για να δω αντιδρασεις
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 16, 2009, 09:37:10 μμ
αντε και το σηκωσα το ρεζερβουαρ (πις οφ κεικ, α ρε τι σου ειναι τα ρεισονια :D), η μπεκιερα ποια ειναι???
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: Drakos στις Ιανουάριος 16, 2009, 10:40:54 μμ
 :thnk:

(http://i39.tinypic.com/szwe4o.jpg)
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Ιανουάριος 17, 2009, 01:21:14 μμ
 :thnk:...

εβαλα το μοτορι να δουλεψει παλι σημερα. Ξεκινησε "ρεταροντας" οπως τις αλλες φορες, χτυπησα με ενα κλειδακι το μπεκ (υποθετοντας οτι το ειχα βρει) και τπτ.
Μολις ομως ανεβασε θερμοκρασια (απο 50C-55C και πανω), αρχισε να δουλευει κανονικα.
Δηλαδη, οτι ακριβως ειχε κανει και  οταν το πηρα απο την πιεση

 :thnk:
Καμια ιδεα?
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Φεβρουάριος 05, 2009, 12:18:31 πμ
το πισω μπεκ ειχε χαλασει ...

περασε εγγυηση
και το περιμενω ...
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Φεβρουάριος 13, 2009, 06:20:21 μμ
σωματα ψεκασμου 3 εβδομάδες ημαρτον ....


 :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: nick2ono στις Φεβρουάριος 13, 2009, 08:44:52 μμ
σωματα ψεκασμου 3 εβδομάδες ημαρτον ....


 :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof: :psdof:

 :bye:

σε ποιο συνεργειο το εχεις  το μοτορι???
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: tasosm στις Φεβρουάριος 21, 2009, 03:29:08 μμ
Σημερα αντιμετωπισα ενα παρομοιο προβλημα.Κατεβηκα να παρω το μοτορι βαζω μπρος με αερα δουλευει για 10 δευτερολεπτα κανονικα και μετα αρχισε να ριχνει στροφες με ανοιχτο αερα αλλαξε και το δουλεμα της μηχανης σαν να δουλευε με εναν κυλινδρο.

Κλεινω αερα και εσβησε με τη μια.Ξανα βαζω μπροστα χωρις αερα πηρε με δυσκολια (και αφου ανοιξα γκαζι) μολις αφηνω το γκαζι παλι εσβησε.Δεν κραταει ρελαντι με τιποτα και δυστυχως ειναι και σαββατο σημερα την ατυχια μου.Για να βραχυκυκλωσε μπουζι χλωμο πιο πιθανο μου φαινεται να κολλησε κανα μπεκ και φοβαμαι μην πηρε σκουπιδια το ντεποζιτο υστερα απο το βαψιμο.

Φιλε lospsi εσυ τελικα τι εκανες?

ΥΓ.Ολες τις προηγουμενες μερες παρολο που ειχε πολυ κρυο και υγρασια δεν αντιμετωπισα το παραμικρο προβλημα και η μηχανη επαιρνε μπρος με τη πρωτη.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Φεβρουάριος 21, 2009, 06:21:18 μμ
τασο, δεν εχω κανει τπτ...
Εχω να βαλω μπρος την μηχανη κανα 20ημερο, τελευταια φορα που το εκανα δουλευε κανονικα! Το δικο μου δεν παιρνει χωρις αερα μπρος (δεν κραταει ρελαντι δηλ.). Οταν μου παρουσιαζει το προβλημα δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι και δουλευει αρυθμα μεχρι να ζεσταθει. Τοτε, ως δια μαγειας, ολα γινονται ΟΚ :pray:

Τι να πεις, Ιταλικα :P

Ισως να εχει να κανει (και) με την κατασταση της μπαταριας. Οταν το εβαλα σε tender δεν μου το ξαναπαρουσιασε. Θα κατεβω σημερα-αυριο να το ξαναβαλω μπρος να δω (δεν το εχω σε φορτιστη εδω και μερες)
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: tasosm στις Φεβρουάριος 21, 2009, 06:29:33 μμ
τασο, δεν εχω κανει τπτ...
Εχω να βαλω μπρος την μηχανη κανα 20ημερο, τελευταια φορα που το εκανα δουλευε κανονικα! Το δικο μου δεν παιρνει χωρις αερα μπρος (δεν κραταει ρελαντι δηλ.). Οταν μου παρουσιαζει το προβλημα δυσκολευεται να κρατησει ρελαντι και δουλευει αρυθμα μεχρι να ζεσταθει. Τοτε, ως δια μαγειας, ολα γινονται ΟΚ :pray:

Τι να πεις, Ιταλικα :P

Ισως να εχει να κανει (και) με την κατασταση της μπαταριας. Οταν το εβαλα σε tender δεν μου το ξαναπαρουσιασε. Θα κατεβω σημερα-αυριο να το ξαναβαλω μπρος να δω (δεν το εχω σε φορτιστη εδω και μερες)

Καλα και εγω παντα με αερα το βαζω μπρος χειμωνα καλοκαιρι οταν ειναι κρυο.

Η μπαταρια αλλαχτηκε σεπτεμβριο.

Οποτε δευτερα πρωι στο γιατρο να δουμε τι θα μου πει.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: lospsi στις Φεβρουάριος 21, 2009, 06:38:07 μμ
ριξε ενα update οταν μαθεις για να ξερω κ γω...αν και συντομα και το δικο μου θα μπει συνεργειο για προγραμματισμενη συντηρηση
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Φεβρουάριος 22, 2009, 12:55:38 πμ
το tuono μου δουλευει κανονικα
με τα καινουργια σωματα ψεκασμου
τα οποια περασα κανονικοτατα στην εγγυηση ...

σιμερα εκανα και καμια 150 χλμ και δεν παρουσιασε τπτ
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: kompimen στις Φεβρουάριος 22, 2009, 01:14:32 πμ
Σημερα αντιμετωπισα ενα παρομοιο προβλημα.Κατεβηκα να παρω το μοτορι βαζω μπρος με αερα δουλευει για 10 δευτερολεπτα κανονικα και μετα αρχισε να ριχνει στροφες με ανοιχτο αερα αλλαξε και το δουλεμα της μηχανης σαν να δουλευε με εναν κυλινδρο.

Κλεινω αερα και εσβησε με τη μια.Ξανα βαζω μπροστα χωρις αερα πηρε με δυσκολια (και αφου ανοιξα γκαζι) μολις αφηνω το γκαζι παλι εσβησε.Δεν κραταει ρελαντι με τιποτα και δυστυχως ειναι και σαββατο σημερα την ατυχια μου.Για να βραχυκυκλωσε μπουζι χλωμο πιο πιθανο μου φαινεται να κολλησε κανα μπεκ και φοβαμαι μην πηρε σκουπιδια το ντεποζιτο υστερα απο το βαψιμο.

Φιλε lospsi εσυ τελικα τι εκανες?

ΥΓ.Ολες τις προηγουμενες μερες παρολο που ειχε πολυ κρυο και υγρασια δεν αντιμετωπισα το παραμικρο προβλημα και η μηχανη επαιρνε μπρος με τη πρωτη.

αλλάξτε μπουζί και μετά βενζινάδικο!!!!

το έκανε και σε φίλο με καινούριο tuono και σε μένα παλιοτερα και μέχρι να το πάρω πρέφα είχα αλλάξει 3 μπουζί !!

και πάντα τα ίδια το πίσω μπουζί του πίσω κυλίνδρου!!!! :thnk: :thnk: :thnk:


την όλη ιστορία την κάνει το νερό στην βενζίνη. τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα ....

δούλευε για κανένα 3λεπτο μονοκύλινδρο και μετά κανονικά!!!!
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: tasosm στις Φεβρουάριος 23, 2009, 05:33:11 μμ
Τελικα αλλαξα μπουζι και το μηχανακι δουλεψε κανονικα.

ΥΓ.Δεν ξαναβαζω απλη αμολυβδη ποτε.Οσες φορες εβαλα απλη αμολυβδη παντα ειχα προβλημα.
Τίτλος: Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
Αποστολή από: alxG στις Φεβρουάριος 23, 2009, 06:39:42 μμ
Τελικα αλλαξα μπουζι και το μηχανακι δουλεψε κανονικα.

ΥΓ.Δεν ξαναβαζω απλη αμολυβδη ποτε.Οσες φορες εβαλα απλη αμολυβδη παντα ειχα προβλημα.

εμενα οι μηχανικοι μου ,μου ειπαν να μην βαζω 100αρα ... δεν νομιζω να ειναι θεμα απλης ή 100αρας ...