APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Θοδωρής Τ. στις Οκτώβριος 10, 2005, 04:21:33 μμ

Τίτλος: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: Θοδωρής Τ. στις Οκτώβριος 10, 2005, 04:21:33 μμ
Ξέρει να μου πεί κάποιος πόσα άλογα βγάζει το tuono με Acrapovic/aprilia και τσιπάκι;Ρωτάω πληροφοριακά για να δίνω μια σωστή απάντηση σε όσους με ρωτάνε και να μην τους λέω μπούρδες! :-D Το μηχανάκι χωρίς τις αλλαγές βγάζει 130 άλογα... :-)
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: στις Οκτώβριος 10, 2005, 05:09:34 μμ
126hp δίνει το εργοστάσιο, 119hp στον τροχό μετρήσαμε ενός φίλου στο δυναμόμετρο.  
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: Θοδωρής Τ. στις Οκτώβριος 10, 2005, 05:11:09 μμ
και με τις αλλαγές που αναφέρω ξέρεις πόσο παραπάνω δινει;
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: στις Οκτώβριος 10, 2005, 05:21:57 μμ
φίλε 7-8 αλόγατα πρέπει να παίρνει σίγουρα τώρα ακριβώς δεν ξέρω
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: Θοδωρής Τ. στις Οκτώβριος 10, 2005, 05:40:53 μμ
Θα το ψάξω για δυναμομέτρηση...
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: ΤΑΣΟΣ στις Οκτώβριος 10, 2005, 10:52:21 μμ
Θα συμφωνησω με τον 2ονο.Να σε ρωτησω ομως κατι το τσιπακι που σου δωσανε με την ακρα που το βρηκανε ειναι της ακραποβιτς?
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: Θοδωρής Τ. στις Οκτώβριος 11, 2005, 09:41:06 πμ
Παράθεση

ο/η tuonato έγραψε:
Θα συμφωνησω με τον 2ονο.Να σε ρωτησω ομως κατι το τσιπακι που σου δωσανε με την ακρα που το βρηκανε ειναι της ακραποβιτς?


Οταν πήρα το μηχανάκι μου έκανε δώρο ο αντιπρόσωπος την Εξάτμιση+τσιπάκι της Acrapovic.
Τίτλος: Re: Επιδόσεις Tuono....
Αποστολή από: στις Νοέμβριος 06, 2005, 02:36:08 μμ
Σύμφωνα με την Aprilia με τις παλιές εξατμίσεις (made by Aprilia ) και το τσιπάκι έβγαζε 130-132hp στον στρόφαλο (δηλαδή +4-6hp).

Με τις νέες Akrapovich βγάζει πάλι το ίδιο σε ιπποδύναμη απλά έχουν πιο μπάσο ήχο και κάπως λιγότερα ντεσιμπέλ.

Το τσιπάκι δεν κάνει τίποτε άλλο από το να ρυθμίζει τις παραμέτρους του κινητήρα για την νέα εξάτμιση. Στα φετινά μοντέλα η CPU είναι πιο εξελιγμένη και μπορεί να προγραμματιστεί πλήρως και χωρίς τσιπάκι.

Φυσικά κλείνει αρκετά και η τρύπα στις μεσαίες.