0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλώς όρισες στο φόρουμ jocker-t.Απο τις σκέψεις που εκφράζεις μήπως το CapoNord είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλεις;Αν θα πάρεις Tuono που είναι πιο τραχύ, εχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και εχει μεγαλύτερη κατανάλωση ισως αρχίσεις να σκεπτεσαι clip-ons και να πετάξεις την πίσω σέλα αντί να του βάλεις σχάρες και βαλίτσες ενώ στο Capo μπορείς να βάλεις αυτά που θέλεις!!!Καλή τύχη στην αναζήτησή σου
τα τελικα σου κανουν στο 2ης γενιας τουονο ( με λιγο περισσοτερο θορυβο ) εσυ μιλας για το πρωτης γενιας με την μονη εξατμιση που εβγαινε μεχρι το 2004 νομιζω υπαρχουν καγκελα για τις αποσκευες υπαρχει και σχετικο θεμα
Το θεμα των εξατμισεων δεν ειναι τοσο απλο. Το πιθανοτερο ειναι να βρεις ενα που να εχει ελευθερο τελικο οποτε μπορεις να πουλησεις αυτα που εχεις. Παντως να βαλεις μονο το ενα, το αποκλειω μιας κ θελει μεγαλυτερης διατομης
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιανουάριος 31, 2015, 12:57:53 μμΤο θεμα των εξατμισεων δεν ειναι τοσο απλο. Το πιθανοτερο ειναι να βρεις ενα που να εχει ελευθερο τελικο οποτε μπορεις να πουλησεις αυτα που εχεις. Παντως να βαλεις μονο το ενα, το αποκλειω μιας κ θελει μεγαλυτερης διατομης Και όμως δεν είναι τόσο δύσκολοhttp://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/gen1-2-1-2-laimoi/
Το εψαξα εκτενεστερα και ολα καλα με τα σαμαρια.Και μια τελευταια ερωτηση.Το ξερω οτι εχει ξανααναπτυχθει αλλα,οποιος θελει απανταει.Τα 10lt/100χλμ που διαβαζω παντου,ισχύει?Υπάρχει έστω και ένας που να χει δει κατι λιγοτερο?Ευχαριστώ.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι