APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: jocker-t στις Ιανουάριος 30, 2015, 02:50:58 μμ
-
Καλησπέρα ,και συγχαρητηρια για το φορουμ.
Απο μια γρηγορη ματια,καταλαβα οτι ειναι απ τα πιο οργανωμενα και πληρη,
με πολυ τεχνογνωσια και μερακι,οπως επισης και ευαναγωνστο.
:brv:
Στο θέμα μας.
Προσφατα μου εκλεψαν το TDM μου,και προσανατολιζομαι σοβαρα στο Tuono 1gen
καθως πλεον το βρισκεις σε εξευτελιστικες τιμες,και το να ξαναμαζεψω 6000 ειναι αν μη τι αλλο εξουθενωτικο.
Ειναι έρωτας πολλα χρονια τωρα.
Ξερω τα καλα του και τα κακα του.
Μονο σε ενα πραγμα κολλαω.
Στο θέμα αποσκευές.
Εχω σαμάρια της ΚΟΛΟΡΙ αλλα πολυ φοβαμαι οτι ενοχλει η εξάτμιση.
Υπαρχει τροπος να ακουμπανε στις εξατμισεις και να μην καιγονται?
Για top case ειδα οτι βγαζει η HB μια βαση που σε περιπτωση ταξιδιου μπορω να βαλω την βαλιτσα.(και μονο τοτε γιατι ειναι κακασχημο).
Και κάτι τελευταιο.
Μου χουν μεινει 2 τελικα Akrapovic.
Μπαίνουν στο tuono γιατι απ οσο εχω δει οι Ακρα που φορανε τα περισσοτερα aprilia ειναι αλλου μεγεθους (συμπιεση κτλ),πιο μεγαλα απ αυτα που εχω.
thanks εκ των προτερων
-
Καλώς όρισες στο φόρουμ jocker-t.
Απο τις σκέψεις που εκφράζεις μήπως το CapoNord είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλεις;
Αν θα πάρεις Tuono που είναι πιο τραχύ, εχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και εχει μεγαλύτερη κατανάλωση ισως αρχίσεις να σκεπτεσαι clip-ons και να πετάξεις την πίσω σέλα αντί να του βάλεις σχάρες και βαλίτσες ενώ στο Capo μπορείς να βάλεις αυτά που θέλεις!!!
Καλή τύχη στην αναζήτησή σου :bye:
-
τα τελικα σου κανουν στο 2ης γενιας τουονο ( με λιγο περισσοτερο θορυβο ) εσυ μιλας για το πρωτης γενιας με την μονη εξατμιση
που εβγαινε μεχρι το 2004 νομιζω υπαρχουν καγκελα για τις αποσκευες υπαρχει και σχετικο θεμα
-
Καλώς όρισες στο φόρουμ jocker-t.
Απο τις σκέψεις που εκφράζεις μήπως το CapoNord είναι πιο κοντά σε αυτό που θέλεις;
Αν θα πάρεις Tuono που είναι πιο τραχύ, εχει μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων και εχει μεγαλύτερη κατανάλωση ισως αρχίσεις να σκεπτεσαι clip-ons και να πετάξεις την πίσω σέλα αντί να του βάλεις σχάρες και βαλίτσες ενώ στο Capo μπορείς να βάλεις αυτά που θέλεις!!!
Καλή τύχη στην αναζήτησή σου :bye:
Caponord ουτε καν.
Κλιπον επισης,πανε αυτα τα χρονια.
οι σκεψεις μου ειναι οτι μια φορα το καλοκαιρι που θα πας σε κανα νησι και το χειμωνα 2-3 εκδρομουλες,
να μπορεις να βαλεις καποια ρουχα...
Κατα συνεπεια δεν με νοιαζει τοσο η ανεση του ΚΑΠΟ(αναρτησεις,καλυψη αερα,σελα κτλ)
τα τελικα σου κανουν στο 2ης γενιας τουονο ( με λιγο περισσοτερο θορυβο ) εσυ μιλας για το πρωτης γενιας με την μονη εξατμιση
που εβγαινε μεχρι το 2004 νομιζω υπαρχουν καγκελα για τις αποσκευες υπαρχει και σχετικο θεμα
Εχω δει αρκετά 1gen στο internet με 2 τελικα.Φανταζομαι οτι με ενα χειροποιητο Υ θα μπαινουν.
Οχι?
Το θεμα μου ειναι,
πες οτι μπαινουν,Δεν κανουν?Απο αποψη αποδοσης/λειτουργειας.
Επειδη εχουν αλλο μεγεθος?
Εκτος και αν βαλω απλα την δεξια εξατμιση,και την αριστερη τι να την κανω?
Παντως κυριως με ενδιαφερει τα θεμα σαμαρια.
Αφου το λές,θα ρίξω ένα καλό ψαξιμο για το topic με τα καγκελα.
-
Το εψαξα εκτενεστερα και ολα καλα με τα σαμαρια.
Και μια τελευταια ερωτηση.
Το ξερω οτι εχει ξανααναπτυχθει αλλα,οποιος θελει απανταει.
Τα 10lt/100χλμ που διαβαζω παντου,ισχύει?
Υπάρχει έστω και ένας που να χει δει κατι λιγοτερο?
Ευχαριστώ.
-
Αναλογα το γραναζωμα σου οπως και το στριψιμο του δεξιου καρπου ειναι και η καταναλωση το 10/100 ισχυει αλλα σε ταξιδι και με νορμαλ χλμ πεφτει.
Οσο αφορα της εξατμισεις χρειαζεσαι λαιμους απο 2nd gen με μια μικρη πατεντα στο σημειο που ενωνει με τους κυλινδρους και λογικα κανουν :bye:
-
Να το πάρεις το κορίτσι, και ναι μέσα στην Αθήνα όπως και να το πας θα κάνεις 126χλμ στα 12,5 λίτρα. Στο ταξίδι χαλαρά μπορεί να δεις και 200χλμ στα ίδια λίτρα. Δεν συγκρίνεται με το TDM είναι κλάσης ανώτερο.
Μην Αργείς έχουμε πίτα την Κυριακή και Καφεδο συνάντηση σχεδόν κάθε Πέμπτη, :souza:
-
αφου δεν θελεις :smc1000: παρε το tuono να γουσταρεις !!!
και απλα απολαυσε το !!! :ohyes: ;)
-
Το θεμα των εξατμισεων δεν ειναι τοσο απλο. Το πιθανοτερο ειναι να βρεις ενα που να εχει ελευθερο τελικο οποτε μπορεις να πουλησεις αυτα που εχεις. Παντως να βαλεις μονο το ενα, το αποκλειω μιας κ θελει μεγαλυτερης διατομης ;)
-
Το θεμα των εξατμισεων δεν ειναι τοσο απλο. Το πιθανοτερο ειναι να βρεις ενα που να εχει ελευθερο τελικο οποτε μπορεις να πουλησεις αυτα που εχεις. Παντως να βαλεις μονο το ενα, το αποκλειω μιας κ θελει μεγαλυτερης διατομης ;)
Και όμως δεν είναι τόσο δύσκολο
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/gen1-2-1-2-laimoi/
-
Το θεμα των εξατμισεων δεν ειναι τοσο απλο. Το πιθανοτερο ειναι να βρεις ενα που να εχει ελευθερο τελικο οποτε μπορεις να πουλησεις αυτα που εχεις. Παντως να βαλεις μονο το ενα, το αποκλειω μιας κ θελει μεγαλυτερης διατομης ;)
Και όμως δεν είναι τόσο δύσκολο
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/gen1-2-1-2-laimoi/
Δεν μιλουσα γι αυτο
-
Το εψαξα εκτενεστερα και ολα καλα με τα σαμαρια.
Και μια τελευταια ερωτηση.
Το ξερω οτι εχει ξανααναπτυχθει αλλα,οποιος θελει απανταει.
Τα 10lt/100χλμ που διαβαζω παντου,ισχύει?
Υπάρχει έστω και ένας που να χει δει κατι λιγοτερο?
Ευχαριστώ.
Δεν ισχύουν (πάντα). Σε ταξίδι με ~140χαω και χωρίς ανοιγοκλεισίματα γκαζιού θα δεις και 6 λτ/100χλμ. Τα 10 γίνονται σε κανιβαλιστική οδήγηση και δεν σε νοιάζουν γιατί είσαι ήδη πολύ χαρούμενος για να σου κόψουν τη χαρά λίγα λίτρα βενζίνης. Σε βόλτα στη λίμνη πλαστήρα οι οδηγοί κάπο δεν πίστευαν την κατανάλωση του tuono έναντι των δικών τους..
Κάγκελα υπάρχουν:
http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/(pwleitai)-kagkela-hepco-becker-gia-aprilia-tuono-1st-gen/ (http://www.apriliabikers.gr/portal/eiti/(pwleitai)-kagkela-hepco-becker-gia-aprilia-tuono-1st-gen/)
Επίσης, έχεις ΠΜ
-
Ok.
το θεμα καυσιμα το καλυψαμε..
Τρωει πολυ.
Κατι αλλο τωρα.
Διαβαζω οτι τα σερβις του πανε γυρω στα 200 ευρω.
Τι σερβις ειναι αυτα και ειναι τοσο ακριβα?
1 φορα το χρονο ειναι?
Δεν θα μπορω να τα κανω μονος μου?
Σε ολα τα μηχανακια μου ως τωρα τα κανα εγω.
(Duke,lc4 640,R6 '98, r6 '03, TTR,KLX,Nexus,TDM)]
Τα βασικα μεν αλλα τα εκανα(Λαδια,φιλτρα,μπουζι,τακακια,αλυσιδα κτλ).
-
Όπως σε όλα τα μηχανάκια σου έτσι και σε αυτό θα κάνεις τα ίδια.... Μόνο που παίρνει 4 λίτρα λάδι....
Τώρα τα 200€ θα είναι για βαλβίδες Λάδια φίλτρο....
-
Εγω που δεν λερωνω τα χερακια μου πληρωνω καθεω 5000χλμ την μια φορα κοντα στα 75 και την δευτερη 180. Συνηθως ομως ολο και καποθα φθορα θα βγει(φρενα πχ) και υπολογισω +50 οταν κανω προυπολογισμο
-
Καλα καθε 10000km 180 ευρο!!!!! ΓΙΑΤΙ?????? :psdof: :psdof: :psdof:
-
Καλα καθε 10000km 180 ευρο!!!!! ΓΙΑΤΙ??????
sdof:
sdof:
sdof:
Αμα σου πω οτι θυμαμε θα σου πω ψεματα. Θα δω το δω στο βιβλιαρακι.