APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: Memos στις Ιούλιος 10, 2010, 11:14:07 μμ
-
Πάω να βάλω μπροστά το τούμπανο (03 Tuono -24.000χλμ) με εντελώς κρύο κινητήρα , και με το που γυρνάω το κλειδί , πάιρνουν μπροστά τα βεντιλατέρ, ενώ γράφει cold στο lcd!!!! Κανένα άλλο πρόβλημα. Πάιρνει προς μια χαρά, οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν νορμάλ και διατηρούνται , αλλά τα βεντιλατέρια δεν σταματάνε! Έκλεισα - άνοιξα διακόπτη, περίμενα καμια ώρα, τπτ!! Διάβασα στο φορουμ ότι τα βεντιλατέρ τα ενεργοποιεί η ECU. Υπέρχει πιθανότητα να τρέχει κάτι εκεί;; Μήπως να βγάλω - βάλω κεντρική ασφάλεια; Το έχει πάθει κανείς;;
-
Εχει χαλασει η φουσΚα.Εμενα την πρτη φορα που χαλασε δεν τα ανοιγε καθολου τα βεντιλατερ.Την αλλαξα και υστερα απο 1 μηνα μου εκανε αυτο που περιγραφεις.Απο τοτε εφτιαξα διακοπτη on/off και μολις ανεβει η θερμοκρασια 95 βαθμους τοτε τα αναβ εγ απο τον διακοπτη.
-
Φούσκα; Που βρίσκεται στην μοτό; Επισκευάζεται; Πόσο κοστίζει; Αν δεν αξίζει ο κόπος, που έβαλες τον διακόπτη;; Έχω ήδη έναν για τα φώτα. Σε λίγο για να το βάλω μπρος θα είναι σαν να βάζω αεροπλάνο...
-
ειναι μια βαλβιδα αριστερα κατω απο το ντεποζιτο εχει παξιμαδι μεγαλο με πρασινο χρωμα και εχει 2 φισακια πανω τις βγαλε τα φισακια και ξαναβαλτα το ειχε παθει και ο κολιτος μου.αλλιως παρε μια απο φιατ ειναι ιδιες.
-
Βρήκα που είναι ο σένσορας, αλλά μου φαίνεται πολύ στριμογμένη η κατάσταση λόγω πλαισίου. Αν βγάλω το τεπόζιτο θα έχω καλύτερη πρόσβαση, ή τζάμπα κόπος; Επίσης ταιριάζει σένσορας και από Renault.
-
Βρήκα που είναι ο σένσορας, αλλά μου φαίνεται πολύ στριμογμένη η κατάσταση λόγω πλαισίου. Αν βγάλω το τεπόζιτο θα έχω καλύτερη πρόσβαση, ή τζάμπα κόπος; Επίσης ταιριάζει σένσορας και από Renault.
Σηκωσε το ντεποζιτο μαν,αλλιως χερι δεν μπαινει.
30 ευρω εχει η φουσκα.
Ο διακοπτης 1 ευρω.
2 χρονια τωρα οσες φορες τον πατησα δεν με προδωσε.
-
συγνωμη αλλα η φουσκα τι ειναι??αυτο που ξεκιναει τα βεντιλατερ ειναι η βαλβιδα που βρισκεται αριστερα {πολυ κοντα στο πλασιο}.μαλλον αυτη θα εχει προβλημα
-
Μη με μπερδεύετε ρε σεις! Βαλβίδα - φούσκα , μήπως λέτε το ίδιο πράμα; Μέχρι τώρα νόμιζα ότι φταίει ο αισθητήρας με το χάλκινου χρώματος παξιμάδι, με το πράσινο βύσμα. Βαλβίδα τι εννοείς;;
-
Εχει χαλασει η φουσΚα.Εμενα την πρτη φορα που χαλασε δεν τα ανοιγε καθολου τα βεντιλατερ.Την αλλαξα και υστερα απο 1 μηνα μου εκανε αυτο που περιγραφεις.Απο τοτε εφτιαξα διακοπτη on/off και μολις ανεβει η θερμοκρασια 95 βαθμους τοτε τα αναβ εγ απο τον διακοπτη.
Τασο δεν ειναι καπως να εχεις τον νου σου συνεχεια στην θερμοκρασια ?
και δευτερη απορια γιατι τα ανοιγεις στους 95 βαθμους οταν απο μονα τους ξεκινουν να δουλευουν στους 81 :thnk:
:bye:
Αν δεν αξίζει ο κόπος, που έβαλες τον διακόπτη;; Έχω ήδη έναν για τα φώτα. Σε λίγο για να το βάλω μπρος θα είναι σαν να βάζω αεροπλάνο...
:hha% :hha%
-
Εχει χαλασει η φουσΚα.Εμενα την πρτη φορα που χαλασε δεν τα ανοιγε καθολου τα βεντιλατερ.Την αλλαξα και υστερα απο 1 μηνα μου εκανε αυτο που περιγραφεις.Απο τοτε εφτιαξα διακοπτη on/off και μολις ανεβει η θερμοκρασια 95 βαθμους τοτε τα αναβ εγ απο τον διακοπτη.
Τασο δεν ειναι καπως να εχεις τον νου σου συνεχεια στην θερμοκρασια ?
και δευτερη απορια γιατι τα ανοιγεις στους 95 βαθμους οταν απο μονα τους ξεκινουν να δουλευουν στους 81 :thnk:
:bye:
Δεν με προβληματισε ποτε.Λιγο στην αρχη το ξεχνουσα αλλα μετα ολα καλα.Απο τοτε που πηρα τη μηχανη αναβε στους 95.Μανωλη 78-80 δουλευει κανονικα εσενα αναβει στους 81?
-
Εχει χαλασει η φουσΚα.Εμενα την πρτη φορα που χαλασε δεν τα ανοιγε καθολου τα βεντιλατερ.Την αλλαξα και υστερα απο 1 μηνα μου εκανε αυτο που περιγραφεις.Απο τοτε εφτιαξα διακοπτη on/off και μολις ανεβει η θερμοκρασια 95 βαθμους τοτε τα αναβ εγ απο τον διακοπτη.
Τασο δεν ειναι καπως να εχεις τον νου σου συνεχεια στην θερμοκρασια ?
και δευτερη απορια γιατι τα ανοιγεις στους 95 βαθμους οταν απο μονα τους ξεκινουν να δουλευουν στους 81 :thnk:
:bye:
Δεν με προβληματισε ποτε.Λιγο στην αρχη το ξεχνουσα αλλα μετα ολα καλα.Απο τοτε που πηρα τη μηχανη αναβε στους 95.Μανωλη 78-80 δουλευει κανονικα εσενα αναβει στους 81?
Ναι Τασο μετα τους 81 αναβουν γι'αυτο μου εκανε εντυπωση που ειπες για 95
κανονικη λειτουργια 76-77 με διαρκη κινηση σε σταματα ξεκινα μεσα στην πολη πιανει τους 81-83 οπου εχουν μπει τα
βεντιλατερ και πεφτει ξανα στους 77
:bye:
-
Στους 95 αναβουν τα βεντιλατερ στα Tuono first gen (στα αλλα δεν ξερω...) :bye:
-
Στους 95 αναβουν τα βεντιλατερ στα Tuono first gen (στα αλλα δεν ξερω...) :bye:
:thnk:
αρα στο δικο μου ειναι "χαλασμενη" η φουσκα και ανοιγουν πιο νωρις
αλλα και απο τους 77 κανονικης λειτουργιας περιμενει να ανεβει 18 βαθμους ???????
υπερβολικο μου ακουγεται
:bye:
-
στους 95 ανοιγουν κ στα 2ης γεννιας tuono,μηπως σε εσας που ανοιγει πιο γρηγορα εχει αλλαχθει ο σενσορας με αλλον κ δινει εντολη να ανοιγει πιο χαμηλα?
πουλανε γενικα και στο af1
-
Έβαλα διακόπτη και παράγγειλα και φούσκα.Δεν βρήκαν κατά εδώ πάνω και την παράγγειλαν από Ιταλία...Τέλοσπάντων , ελπίζω να είναι αυτό , γιατί σε ένα αμερικάνικο φόρουμ, μου είπαν (με αρκετή σιγουριά) ότι φταίει ο θερμικός διακόπτης που είναι λίγο πριν τη φούσκα, βιδωμένος πάνω σε ένα μαύρο στρόγγυλο πράμα κολλημένο στην αριστερή μεριά του πλαισίου.Είδομεν...
-
Μη με μπερδεύετε ρε σεις! Βαλβίδα - φούσκα , μήπως λέτε το ίδιο πράμα; Μέχρι τώρα νόμιζα ότι φταίει ο αισθητήρας με το χάλκινου χρώματος παξιμάδι, με το πράσινο βύσμα. Βαλβίδα τι εννοείς;;
Καποτε οταν πρωτοξεκίνησε το site και υπήρχαν χιλιάδες απορίες όπως υπάρχουν και τώρα, κάθε φορά που κάποιος ρώταγε κατι, αυτός-αυτοί που απαντούσαν, μαζί με το κείμενο έβαζαν και μια φωτό εφόσον είχαν τον τρόπο και δεν βαριόντουσαν να βοηθήσουν.
Είναι καλό οι άσχετοι να μαθαίνουν από τους λιγότερο άσχετους. Και τότε έτσι άσχετοι ξεκινήσαμε και τώρα είμαστε λιγότερο άσχετοι.
Επίσης είναι καλό σε τέτοιες απορίες να μπαίνουν και φωτό, γιατί γίνεται ακόμα πιο χρήσιμο το site σε όλους μας. :bye:
-
Ήρθε σήμερα η φούσκα. 59 ευρώπουλα, γιατί ο μαλέας δεν ήθελα να ρισκάρω να πάρω κάποια αλλης μάρκας που θα ταίριαζε και πήρα μαμά Aprilia. Τέλοσπάντων, αν δούλευε, δεν θα με πείραζε...κάνει πάλι ακριβώς το ίδιο...Θα μείνω με τον διακόπτη και δεν πειράζω τίποτε άλλο...Περαστικά να είναι...Σε σχέση με το προηγούμενο Tuono που είχα που ήθελε αλλαγή στρόφαλου, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ αυτό που έχω τώρα....