Με Τυοno μου (2003) από τότε που το αγόρασα πριν από 7 χρόνια είχα εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής στις μπαταρίες. 4 μπαταρίες μέχρι φέτος τον Μάρτιο. Τότε αγόρασα μια εξαιρετικά φτηνή μπαταρία αλλά δεν την έβαλα σχεδόν καθόλου, καθώς ακόμα καινούργια και εάν το άφηνα μια εβδομάδα χωρίς να βάλω μπρος δεν είχα μπαταρία. Προσοχή όχι τάση (12,5) αλλά καθόλου ένταση. Είπα ότι μακακας είσαι, φτηνή μπαταρία έβαλες καλά να πάθεις. Πήγα λοιπόν το θύμα και αγόρασα αυτή την εβδομάδα μια καινούργια lithium. Μία εβδομάδα χάρηκα. Σήμερα δεν. (11.9 τάση). Μήπως χρειάζομαι ανόρθωτη;
Με Τυοno μου (2003) από τότε που το αγόρασα πριν από 7 χρόνια είχα εξαιρετικά μικρή διάρκεια ζωής στις μπαταρίες. 4 μπαταρίες μέχρι φέτος τον Μάρτιο. Τότε αγόρασα μια εξαιρετικά φτηνή μπαταρία αλλά δεν την έβαλα σχεδόν καθόλου, καθώς ακόμα καινούργια και εάν το άφηνα μια εβδομάδα χωρίς να βάλω μπρος δεν είχα μπαταρία. Προσοχή όχι τάση (12,5) αλλά καθόλου ένταση. Είπα ότι μακακας είσαι, φτηνή μπαταρία έβαλες καλά να πάθεις. Πήγα λοιπόν το θύμα και αγόρασα αυτή την εβδομάδα μια καινούργια lithium. Μία εβδομάδα χάρηκα. Σήμερα δεν. (11.9 τάση). Μήπως χρειάζομαι ανόρθωτη;
Βάλε ένα πολύ _μέτρο στους πόλους με κλειστό διακόπτη και κοίτα να δεις αν έχεις διαρροή και εν συνεχεία ψάχνεις περαιτέρω :bye:
εγω θα ελεγα πρωτα να βαλεις μπροστα τη μηχανη και να μετρησεις αν φορτιζει το συστημα πρωτα ρελαντι και μετα με ανεβασμενες στροφες. για να δεις διαρροη μπορεις να βαλεις αμπεροτσιμπιδα στο καλωδιο της μπαταριας χωρις να το αποσυνδεσεις ή απλο πολυμετρο που πρεπει να το βαλεις σε σειρα στον ενα πολο της μπαταριας με το καλωδιο της μοτο δηλαδη ξεβιδωνεις τον καλωδιο απο τη μπαταρια και βαζεις το ενα ακρο του πολυμετρου στη μπαταρια και το αλλο ακρο του πολυμετρου στο καλωδιο της μοτο.σε αυτη την περιπτωση ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΜΙΖΑ γιατι θα καψεις το πολυμετρο οι διαρροες συνηθως ειναι μερικα μιλιαμπερ.
Η αλήθεια είναι ότι δεν κατάφερα να βρω το πολύμετρο μου. Καταρχήν αγόρασα ένα καινούργιο φορτιστή που να φορτίζει και λιθίου μπαταρίες. Ενώ το tester τις μπαταρίας έδειξε ότι ήθελε αρκετή φόρτιση η μπαταρία. Τις επόμενες μέρες την άφησα κάτω από το μηχανάκι και δεν είχε χάσει την φόρτιση της. Παρατήρηση πρώτη. Όταν βάζω επαφορτισμενη μπαταρία μολύβδου τότε έχω τάση στο βολτόμετρο 12,5-12,7. Όταν βάζω την λιθίου έχω 12,3. Στην συνέχεια έχω δύο αποκαλυπτικά βίντεο. Όσο ανεβαίνουν οι στροφές η τάση πέφτει. Όταν δε ανοίγουν τα βεντιλατερ η τάση πέφτει στα πατώματα. Σίγουρα δεν έχω ρεύμα. Δεν δείχνει να είναι απλή διαρροή. Δεν έχω ένταση στο ρεύμα μου και πέφτει η τάση μου. Πηνεία η Ανορθωτής; υ.γ Τα βίντεο σε λίγο
Λύση δεν έχω βρει ακόμα, αλλά βρήκα αυτό το Link και ζήλεψαhttps://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?295993-Mille-Tuono-Mosfet-Lithium-conversion (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?295993-Mille-Tuono-Mosfet-Lithium-conversion)
καλα ολα αυτα που εχει κανει αλλα αν δεν παραγουν τα πηνια..... μετρα φασεις πηνιων να δεις αν βγαζουν σωστη ταση κι αν ειναι ο.κ πας για ανορθωτη. το αλλο σεναριο βρισκεις εναν ανορθωτη απο καποιον τον βαζεις στη μηχανη και μετρας,αν δεν δουλευει τοτε πας για πηνια
Λύση δεν έχω βρει ακόμα, αλλά βρήκα αυτό το Link και ζήλεψαhttps://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?295993-Mille-Tuono-Mosfet-Lithium-conversion (https://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?295993-Mille-Tuono-Mosfet-Lithium-conversion)
για μετρηση τασης πηνιων το οργανο πρεπει να μπει στην επιλογη AC VOLTS και κλιμακα εως 200
Και τι νούμερα περιμένω;
αν θυμαμαι γυρω στα 90 με 100 βολτ μαρσαρισμενο το σιγουρο ειναι οτι τα ζευγαρια που θα μετρησεις μεταξυ τους πρεπει να εχουν σχεδον ιδια ταση αν για παραδειγμα τα δυο ζευγαρια δειχνουν 90 και το τριτο δειχνει 50 εχεις θεμα. ο bill λογικα θα ξερει τις τιμες που πρεπει να περιμενεις τοσο σε βολτ οσο και σε ωμ δηλαδη μπορεις να μετρησεις και αντισταση στα πηνια με σβηστο μοτερ
Η μία φίσα ήταν καμένη. Αυτή που έρχεται από Πηνεία σε ανορθωτη. Δεν φαινόταν από έξω. Αλλά όταν δοκίμασα να την ανοίξω είχε κολλήσει. Το τι πως ήταν μέσα δεν λέγεται. Τα δύο καλώδια τον πηνίων ήταν ένα.
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ένα πρόβλημα 7 χρόνων έφτασε στο τέλος της η πήρε τουλάχιστον προσωρινή λύση για τα επόμενα 2 χρόνια. Οι παρέα από το forum με άκουγαν συχνά να λέω ότι για νά πάρει μπροστά το καμάρι μου δεν είχα πολλές ευκαιρίες και έπρεπε να πάρει με την πρώτη - δεύτερη μιζια. Επίσης ήμουν από τους πρώτους που έβαλα led στο πίσω φανάρι όχι για εφέ αλλά γιατί όταν πατούσα φρένο έπεφτε η τάση. Μιλάμε για πράγματα που δεν μπορούσα να φανταστώ, αλλά νόμιζα ότι έφταιγε ότι ήταν Ιταλικό. Το Σάββατο έφτασα μέχρι τον ανορθωτη μου και είδα ότι φορούσα ένα ανταλλακτικό(κωδικός διαφορετικός από τον γνήσιο) που υπάρχει περίπτωση να το βρεις στο μοντέλο της μηχανής μου (αναφέρεται με μικρά γράμματα κάπου σε κάποια site ανταλακτικων ως oem). Τώρα τι ήταν αυτό που το έκανε τόσα χρόνια να με ταλαιπωρεί αλλά μην καίγεται μάλλον με κάνει να πιστεύω ότι ήταν κατασκευασμένος για άλλο μηχανάκι (αναφέρεται σε κάποιο GS 650 σαν ανορθωτης) και απλώς δεν έφτανε το ρεύμα για το δικό μου. Μόλις έβαλα την μπαταρία λιθίου ζοριστηκε περισσότερο και αποφάσισε να με αφήσει. Άλλαξα λοιπόν σε SX και είδα το φως μου. Όταν λέμε το φώς μου το εννοώ. Το φως μπροστά δυνατό. Τα led πίσω λάμπουν και η μπαταρία φόρτισε σε χρόνο dt. Εάν έκανα σωστά, δεν ξέρω αλλά το πήγα στον ίδιο που φτιάχνει τους SX οπότε και δεν μπορούσα να του πω να βάλει άλλο ανορθωτη. Όσο είμαι σε εγγύηση θα έχω καιρό να μαζέψω λεφτά για έναν γνήσιο ανορθωτη. Άντε και καμιά βόλτα τώρα.
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ο sx είναι καλός αλλά με την πάροδο του χρονου διαπιστώθηκε ότι όταν αστοχουσε (και θα αστοχήσει (οπως όλοι κάποια στιγμή), υπερφόρτιζε την μπαταρία, δηλαδή έδινε 18++ volt. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να σκάει την μπαταρία, να χαλάει τα ηλεκτρονικά (πχ κοντέρ) κλπ κλπ. Οσοι δεν έχουν βολτόμετρα δεν το παίρνουν πρέφα (πχ σε φίλο με caponord άναβε το λαμπάκι του abs και το ψιλιαστικα γιατί το είχα εγώ εκείνη τη μέρα).
Πετραν παιδί μου αν έχεις βάλει μπαταρία λιθιου δεν μπορείς να πας σε γνησιο μαμά ανορθωτή, καθόσον η μπαταρία λιθιου δεν θα είναι ικανοποιημένη με την τάση φόρτισης του μαμά. Η μπαταρία λιθιου θέλει τάση φόρτισης τουλάχιστον 14vμε ιδανική τάση τα 14,5v αλλά και μέχρι 15 δεν θα εκφράσει κάποια δυσφορία
Φαντάσου η motobatt 2 χρονάκια με το ζόρι βγάζει αλλά μέχρι και τη τελευταία της ανάσα βάζει μπροστά !!
Άστην επάνω μέχρι να σε αφήσει να δούμε πόσο θα αντέξει . :thnk:
Την είχα πάρει από Ιταλία μαζί με μεταφορικά κανένα 120-125αρι αν θυμάμαι και ημουν λίγο επιφυλακτικός μην φάω τα μούτρα μου και κλαίω τα λεφτά αλλά έχει βγεί σκυλί μην τη ματιάσω και με το μειονέκτημα ο,τι οι διαδρομές που κάνω είναι μικρές σχετικά οπότε δεν προλαβαίνει να φορτίσει όπως σε ενα ταξίδι ή σε μια διαδρομή μεγαλύτερης απόστασης. Είμαι περίεργος να δώ πόσο θα αντέξει!
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται διαφορετικό φορτιστή στα 12,8 volt. Επίσης μπαταρία αγοραστικε afam στα 125 € με 3 χρόνια εγγύηση από Ελλάδα. Με τα βάλε βγάλε έχει μείνει επάνω μια gel της πλάκας που είχα πάρει τον Μάρτιο και μέχρι τώρα όλα καλά. Επίσης για μερικές ημέρες ακόμα υπάρχει για χάρισμα μπαταρία varta 2,5 ετών που όταν φορτίζεται και κυκλοφορεί έχει ακόμα λίγο ψωμί, για κάποιον που έχει πραγματικά ανάγκη. Διαφορετικά δεν αξίζει τον κόπο.
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φαντάσου η motobatt 2 χρονάκια με το ζόρι βγάζει αλλά μέχρι και τη τελευταία της ανάσα βάζει μπροστά !!
Άστην επάνω μέχρι να σε αφήσει να δούμε πόσο θα αντέξει . :thnk:
Την είχα πάρει από Ιταλία μαζί με μεταφορικά κανένα 120-125αρι αν θυμάμαι και ημουν λίγο επιφυλακτικός μην φάω τα μούτρα μου και κλαίω τα λεφτά αλλά έχει βγεί σκυλί μην τη ματιάσω και με το μειονέκτημα ο,τι οι διαδρομές που κάνω είναι μικρές σχετικά οπότε δεν προλαβαίνει να φορτίσει όπως σε ενα ταξίδι ή σε μια διαδρομή μεγαλύτερης απόστασης. Είμαι περίεργος να δώ πόσο θα αντέξει!
οι λιθιου θελουν και μυστηριους φορτιστες,ετσι λενε βεβαια :thnk:
Δεν την έχω φορτίσει ποτέ με εξωτερικό φορτιστή οπότε δεν ξέρω, αλλά όντως όπου έχω διαβάσει αυτό γράφουν ό,τι θέλει ειδικούς φορτιστές.
Έψαξα σήμερα από περιέργεια να δώ ακριβώς πόσο καιρό έχω την μπαταρία επάνω στη μηχανή. Τελικά ειναι 4.5 (4 & 8 μήνες για την ακρίβεια!) χρόνια ήδη. Αγορά 03/2015!!!
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται διαφορετικό φορτιστή στα 12,8 volt.
Τι θα φορτίζεις με 12,8 V Πετραν παιδί μου, την μπαταρία λιθιου? Αυτήν την ρώτησες αν θέλει?
Θωμά μου το λέει το κουτί. Εγώ απλώς χρήστης είμαι.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/0b1acc988dee2175165ac544cfea9c52.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/230d9f09cd316d683d7ce42376afc285.jpg)
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τοσο φορτιζει. Οσα βολτ και amp ειναι καθε στοιχειο, τοσα πρεπει να δινει ο φορτιστης εκτος και μπορει αν ψυχθει το στοιχειο οποτε και ανεβαινει σε amp αλλα παντα το κυκλωμα παρακολουθει και διασφαλιζει την σωστη φορτιση
Η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται διαφορετικό φορτιστή στα 12,8 volt.
Τι θα φορτίζεις με 12,8 V Πετραν παιδί μου, την μπαταρία λιθιου? Αυτήν την ρώτησες αν θέλει?
Θωμά μου το λέει το κουτί. Εγώ απλώς χρήστης είμαι.(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/0b1acc988dee2175165ac544cfea9c52.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191109/230d9f09cd316d683d7ce42376afc285.jpg)
Στάλθηκε από το GM 8 d μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Πετραν ωραίος φορτιστής, μ αρέσει. Για μπαταρία Λίθου είναι? Η δική μου πάντως δεν τον εγκρίνει και θα τον είχε εκτελέσει στα 4 μέτρα, αν δεν προκανε αυτός βέβαια πρώτος να της τινάξει τα πέταλα. Θα προσπαθήσω να επανέλθω αύριον με τας τεχνικας επιθυμίας της ιδιας της παθούσης μπαταρίας λιθιου αι οποιαι αναγράφονται πέραν πάσης αμφιβολίας σθεναρως και με πάθος επί του περιβλήματος της, αρκεί να το θυμηθώ κατά τη διάρκεια της ημέρας δια να την αφαιρέσω και να φωτογραφήσω
ανεβαζει αραγε αυτοματα την ταση σε αυτη που αρεσκετε μια μπαταρια λιθιου? :thnk: :thnk: ομολογουμενος η δικη μου δεν θα εσθανοταν καθολου καλα στα αναγραφομενα 12,8v θα λιμοκτονουσε