APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: salaxi24 στις Δεκέμβριος 20, 2014, 05:41:12 μμ
-
Εδω και λιγες μερες το καλο μου το καρκινομα μολις το βαλω μπροστα μετα απο 1 λεπτο μου αναβοσβηνει το efi αλλα το μηχανακι δουλευει αψογα....τι μπορει να φταιει??? :psdof: :psdof: :psdof:
-
Κάτω απο την σέλα προς το καπάκι στην δεξιά πλευρά όπως κάθεσαι στην μηχανή υπάρχουν δύο καλώδια ασύνδετα.
Οταν τα συνδέσεις και ανοίξεις τον διακόπτη (Χωρίς να ξεκινήσεις την μηχανή) θα σου γράψει DIAG και θα σου βγάλει έναν αριθμό. -1, 0 και 1 δεν είναι κωδικός σφάλματος αλλά η θέση του αισθητήρα γκαζιού (TPS). (Σωστή ένδειξη γι αυτό είναι το 1).
Πατώντας την μίζα ακόμη και χωρίς να ξεκινήσεις την μηχανή θα πρέπει να σου γράψει κωδικό σφάλματος αν υπάρχει.
Οι κωδικοί που θα σου βγάλει είναι¨
Component Fault Code Possible Cause
Camshaft position sensor 11 Sensor not connected. Sensor broken. Wiring faulty.
Crankshaft position sensor 12
Intake pressure sensor 13
Intake pressure sensor 14 Excessive pressure difference between two pressure sensors
Throttle position sensor 15 Sensor not connected. Sensor broken. Wiring faulty.
Coolant temperature sensor 21
Air temperature sensor 22
Atmospheric pressure sensor (inside ECU) 23 Sensor faulty
Ignition coil 1, Front cylinder 33 Ignition coil faulty or wiring not connected
Ignition coil 2, Front cylinder 34
Ignition coils 1 and 2, Front cylinder 33,34
Ignition coil 1, Rear cylinder 35
Ignition coil 2, Rear cylinder 36
Ignition coils 1 and 2, Rear cylinder 35,36
Fall Sensor (tip-over sensor) 41 Sensor not connected. Sensor broken. Wiring faulty.
:bye:
-
Ifylie κατατοπιστικοτατος φιλε.Μπραβο ρε συ.
-
Φιλε ifylios ευχαριστω για την απαντηση σου πολυ κατατοπιστικη...το δοκιμασα και δεν μου εβγαλε καποιο σφαλμα αλλα το tps μου το βγαζει -1 :thnk:
-
Φιλε ifylios ευχαριστω για την απαντηση σου πολυ κατατοπιστικη...το δοκιμασα και δεν μου εβγαλε καποιο σφαλμα αλλα το tps μου το βγαζει -1 :thnk:
Προφανώς δεν έχει σφάλμα. Το πιο πιθανό είναι να έδινε πρόσκαιρη βλάβη ο αισθητήρας πτώσης (Tip sensor) ο οποίος βρίσκεται κάτω από την σέλα στο δεξί μέρος κοντά στα καλώδια που σύνδεσες για το διαγνωστικό. Μάλλον επανήλθε στην σωστή θέση.
Τώρα το -1 του TPS δείχνει ότι ο αισθητήρας θέσης του γκαζιού είναι σε λάθος θέση και αυτό δίνει την ECU λάθος πληροφορίες για τον χάρτη σου κλπ.
Πρέπει να τον βάλεις στην σωστή θέση. Αυτό γίνεται αν συνδέσεις τα καλώδια του διαγνωστικού και τον γυρίσεις δεξιά η αριστερά μέχρι να σου δείξει στην οθόνη 1. Ο αισθητήρας του TPS (αν δεν γνωρίζεις) βρίσκεται κάτω από το ντεπόζιτο στις εισαγωγές, στο πίσω μέρος της χοάνης του πίσω κυλίνδρου. Είναι ένα μαύρο πλαστικό εξάρτημα από το οποίο φεύγουν κάποια καλώδια (νομίζω γράφει επάνω TPS). Κρατιέται στην θέση του με μία βίδα (νομίζω δεκάρα). Την ξεσφίγγεις και τον γυρνάς αργά δεξιά η αριστερά μέχρι να δείξει την ένδειξη 1 στην οθόνη. Εκεί τον σφίγγεις ξανά και τελείωσες.
Η μηχανή τότε θα έχει πολύ καλύτερη απόδοση. :bye: :bye:
-
γιατι 1 στο tps?
ειχα εχω την αποψη και απο λεγομενα στο af1 οτι πρεπει να ειναι 0.
-
γιατι 1 στο tps?
ειχα εχω την αποψη και απο λεγομενα στο af1 οτι πρεπει να ειναι 0.
Συμφωνώ μαζί σου φίλε fast. Απο οτι αναφέρεται στο manual 0 και 1 είναι σωστό ενώ -1 θέλει ρύθμιση.
Το 1 απο οτι αναφέρεται στο training course manual είναι fast-idle περίπου στις 1250 στροφές.
Αυτό σου δίνει 0 όταν ο ρυθμιστής του ρελαντί είναι τελείως ξεβιδωμένος (η ντίζα στην δεξιά πλευρά κάτω απο το ντεπόζιτο).
Αν ρυθμίσεις το TPS στο 0 και η ντίζα είναι τελείως ξεβιδωμένη είναι σωστό, αλλά τότε θα χρειαστεί να ανεβάσεις το ρελαντί για να φτάσει τις 1250 στροφές και τότε το TPS θα γίνει 1.
Ετσι καταλαβαίνω οτι η ECU εχει το σωστό σημείο που το γκάζι είναι τελείως κλειστό.
Ας μας πούν οι μηχανικοί του φόρουμ ποιά είναι η σωστή ερμηνεία μήπως παρερμηνεύω κάτι.
-
δεν μας λεει το σαλαχι τι μηχανη εχει? δεν το γραφει πουθενα.
αν εχει tuono παλιο τοτε η βλαβη θα φανει στο καντραν μονο αν γεφυρωσει τα καλωδια την στιγμη που αναβοσβηνει το efi. αν το κανει για καποια δευτερολεπτα και μετα σβηνει, τοτε ειδη δεν εχει μνημη βλαβων αυτος ο εγκεφαλος δεν σου βγαζει τι βλαβη αναψε πριν παρα μονο το tps.
το tps πρεπει να δειχνει 0 με ζεστο κινητηρα και με σωστο ρελαντι. δεν το ρυθμιζεις στο 1 ουτε στο -1. εαν επρεπε αντωνη να το ρυθμισεις στο 1, τοτε θα σου ειχε και την θεση 2 μιας και οταν το γυρνας και ξεφευγεις απο το 0 και πας προς το συν, οσο και να το γυρισεις 1 θα σου δειχνει ενω εσυ θα εχεις γυρισει 10% του γκαζιου.
αφου εχεις ρελαντι σωστο με σωστο balancing κυλινδρων και tps 0 τοτε ρυθμιζεις το co με τα trimmer ports και εισαι οκ.
-
δεν μας λεει το σαλαχι τι μηχανη εχει? δεν το γραφει πουθενα.
αν εχει tuono παλιο τοτε η βλαβη θα φανει στο καντραν μονο αν γεφυρωσει τα καλωδια την στιγμη που αναβοσβηνει το efi. αν το κανει για καποια δευτερολεπτα και μετα σβηνει, τοτε ειδη δεν εχει μνημη βλαβων αυτος ο εγκεφαλος δεν σου βγαζει τι βλαβη αναψε πριν παρα μονο το tps.
το tps πρεπει να δειχνει 0 με ζεστο κινητηρα και με σωστο ρελαντι. δεν το ρυθμιζεις στο 1 ουτε στο -1. εαν επρεπε αντωνη να το ρυθμισεις στο 1, τοτε θα σου ειχε και την θεση 2 μιας και οταν το γυρνας και ξεφευγεις απο το 0 και πας προς το συν, οσο και να το γυρισεις 1 θα σου δειχνει ενω εσυ θα εχεις γυρισει 10% του γκαζιου.
αφου εχεις ρελαντι σωστο με σωστο balancing κυλινδρων και tps 0 τοτε ρυθμιζεις το co με τα trimmer ports και εισαι οκ.
Σε ευχαριστώ Βασίλη. Κι εγώ το είχα ρυθμίσει στο 0 και τώρα μου δείχνει 1, αρα δεν το είχα ρυθμίσει σωστά και υπέθεσα ότι φταίει το ανέβασμα του ρελαντί.
'όταν είναι ζεστό' είναι η λέξη κλειδί γιατί εγώ το ρύθμισα με κρύο.
Να ναι καλά όλα τα μαστόρια που μας δίνουνε τα φώτα τους :D :D
-
μπας και είναι πολλαπλασιαστής??
Παλιό Tuono έχει το παιδί, στο Capo έτσι αναβόσβηνε το efi αλλά δούλευε κανονικά!