APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660 => Μήνυμα ξεκίνησε από: zisakos_1986 στις Μάιος 11, 2020, 04:23:16 μμ
-
Ύστερα από την παρουσίαση του supersport RS660 στην EICMA ακούγονται πολλά γύρω από ένα πιο adventure μοντέλο από την aprilia.
Είτε στα 660cc που ακούγεται και πιο πιθανό είτε και με μια δεύτερη έκδοση στα 900cc με κινητήρες εξ' ολοκλήρου σχεδιασμένους από την ίδια την aprilia.
Μακάρι να βγεί ένα 660 adventure όπως ένα Tuareg για παράδειγμα!
Ανάλογα τα καλούδια που θα είχε θα μπορούσε να είναι αρκετά ανταγωνιστικό στην αγορά!
Παρακάτω κάποια ενδεικτικά σχέδια που έχουν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο, κανένα όμως δεν αποτελεί κάτι επίσημο από την Aprilia.
Μάλλον ευσεβείς πόθοι είναι για αρχή. Για να δούμε θα μας εκπλήξει ευχάριστα αυτή τη φορά η μαμά εταιρεία!!!???
(https://217362-660116-raikfcquaxqncofqfm.stackpathdns.com/wp-content/uploads/2020/04/20204234676201424.jpeg)
ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ (https://www.livingwithgravity.com/is-aprilia-building-new-advs/?fbclid=IwAR29S8Xs9M5NaVF7m4MxrzOHGPeR54x1cUuSZVGisnM3nNSo4EFPx6dwZG8)
-
Ο 2Κ σε σειρά είναι ενδιαφέρον κινητήρας!!! Στα 900 κυβικά μπορεί να βγάζει 100-110 άλογα με ροπή πάνω από 9 κιλά!!!! Μακάρι να βγει κάτι με διπλό προσανατολισμό!!!!
-
αν βγει θα δωσει τεραστια ωθηση στην εταιρια το 900αρι,αλλα το βλεπω για 660
-
αν βγει θα δωσει τεραστια ωθηση στην εταιρια το 900αρι,αλλα το βλεπω για 660
Η θα έχει ροπή και λίγα άλογα η πολλά άλογα ψηλά και θα σέρνεται χαμηλά!!
Αν βγει στα 660 με 70-80 άλογα τότε θα μπλέξει με τα νερά της ktm με το 790 !!
-
Πάντως η φωτο έχει σέλα, πίσω φτερό και υποπλαισιο απο ντορσο. Το οποίο εδραζει πανω στις κεφαλές του μοτέρ......
Και μούτρο απο 660 με τραβηγμένη προς τα πανω ζελατινα
-
Πάντως η φωτο έχει σέλα, πίσω φτερό και υποπλαισιο απο ντορσο. Το οποίο εδραζει πανω στις κεφαλές του μοτέρ......
Και μούτρο απο 660 με τραβηγμένη προς τα πανω ζελατινα
Ναι ναι Άλεξ, δεν είναι κάποιο επίσημο σχέδιο της aprilia αυτό. Είναι φωτοσοπιές που κάνουν διάφοροι που προσπαθούν να μαντέψουν πως θα είναι τα νεα μοντέλα. Αν δεις στο λινκ της πηγής και το 900ρι ανάλογο μιξ είναι.
-
Αν τους βγήκε το 660 σωστό ( αυτοί ξέρουν )
θα έπρεπε να έχουν ήδη σε γραμμή παραγωγής ένα 860 ή 960 cc
αλλά για τη piaggio αυτά είναι ψηλά γράμματα ,
εδώ εν έτη 2020 έβγαλε Moto guzzi 2 βαλβιδο τάφο ....
μια καινοτομία κάνε ρε αδερφέ 4 βάλβδιδο και δώστου άλλα 15 άλογα άερά
να μην είναι σαν επιτάφιος με ρόδες και 300 κιλά
-
Ε μα πια δλδ...
Όλα εμείς;;;!!
-
Διαφωνείς Μήτσο αγόρι μου ... ?
-
οπως εγραψα και στο απριλια χιστορι,τουαρεγκ ειχε ευκαρια να βγαλει ρεπλικα,οταν κατεβηκε στο ντακαρ...μπορουσε τοτε να βγαλει ενα v2750 σχετικα ευκολα και θα ειχε πολυ καλη πασα,διοτι ειχε παει καλα αγωνιστικα το αγωνιστικο 450...
οσον αφορα το καινουριο.....υπομονη....αλλωστε τοσο καιρο εκαναν παραπολυ φιλοι της εταιριας
-
Διαφωνείς Μήτσο αγόρι μου ... ?
Το αντίθετο.
Συμφωνώ απόλυτα.
Ειδικά στο σκέλος με το γκουτσι.
Δυστυχώς σαν εταιρία η σαν όμιλος έχει κάποιες αγκυλώσεις.
Ενώ έχει δυνατότητες και προδιαγραφές.
-
Συμφωνω σε ολα οσα λετε εκτος απο ρην υποθεση moto guzzi.
Η συγκεκριμενη φιρμα πουλαει ρετρο κατασταση οπως πουλαγε μεχρι πριν λιγα χρονια η χαρλευ με αεροψυκτα και ωστηρια . Τωρα εαν ειναι σωστο η λαθος, αυτο το κρινουν οι πωλησεις
-
Ακομα και η Χάρλεϋ όμως έχει εδώ και πολλά χρόνια υδρόψυκτο αλλά ακόμα και φουλ ηλεκτρικό μοντέλο.
Η γκουτσι συνεχίζει να βγάζει 45μιση άλογα από χίλια κυβικά.
Δλδ ποιον θα χάλαγαν 15 άλογα παραπάνω;
Ας τα άφηνε και με ταμπούρα τότε.
Μ αρέσει που τους βάζει και αντισπιν...
Και όσο για το Τουαρέγκ προσωπικά θα το ήθελα στη μικρομεσαία κατηγορία σε κυβικά και τιμή.450 ως 750 Μαξ με τιμη κάνα 12αρι .
Αλλά δυστυχώς αυτά τα αποφασίζουν οι λογισται και τα Γκόλντεν μποης στα υπερλουξ γραφεία τους κοιτώντας πίνακες και διαγραμματα
-
Συμφωνω με το Μητσο ,
ασχημι πραγμα οι αγκυλωσεις
εδω ολοκληρη ducati αλλαξε και μετατραπηκε απο εργοστασιο προς διαλυση σε ηγετη του παιχνιδιου
-
Εδώ το παλεύει η ενφιλντ με νέα μοντέλα και φουλ προώθηση του himalaian πχ μιας και μιλάμε για ον οφ.
Ειδικά η δεύτερη έκδοση του ειναι αρκετά αξιόλογη σε σχέση πάντα με την τιμή της και έφτιαξε μια καλή βάση αγοραστικού κοινού και enthusiasts