APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Χάρης στις Αύγουστος 11, 2006, 12:06:57 πμ

Τίτλος: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Αύγουστος 11, 2006, 12:06:57 πμ
Ήρθε η σειρά μου, μετά από 24.000 km και 21 μήνες χρήσης να σας παραθέσω και εγώ το πρώτο σοβαρό πρόβλημα που μου παρουσιάσε το RS μου πριν από περίπου 4 ώρες.

Ενώ λοιπόν γύριζα από Ερυθραία πατημένος με 140-150 λίγο πριν από τον πρώην κόμβο της Renault ακούω από τον κινητήρα έναν ήχο σαν, σπάσιμο να το πω, ξεχαρβάλωμα να το πω, ξεκόλλημα να το πω.. και η μηχανή επί τόπου σβήνει.

Την έβγαλα και εγώ από την εθνική στην πρώτη έξοδο που βρήκα για να δω τι έγινε και να προσπαθήσω να την βάλω εμπρός. Άδικος κόπος, ενώ η μίζα έδειχνε να δουλεύει κανονικά, ο κινητήρας δεν έλεγε να πάρει μπρος με τίποτα.

Είδα και απ΄είδα και κάλεσα οδική βοήθεια η οποία ήρθε μετά από 1 ωρίτσα και μετέφερε την μηχανή στο συνεργείο μου, όπου πήρα τηλέφωνο τον μηχανικό και του είπα ότι, κλειστό-ξεκλειστό το μαγαζί, αύριο το πρωί στις 11 τον περιμένω να την κοιτάξει διότι τη μηχανή την πήρα από το service των 24.000km πριν δύο βδομάδες.

Αυτό βέβαια που φοβάμαι είναι οτι την ζημιά την έκανα εγώ γιατί εδώ που τα λέμε του έχω αλλάξει λίγο τα φώτα  :cry . Πάνω κάτω Ταύρος - Ν. Ερυθραία με 140kph και τις στροφές στις 11-12 χιλιάδες. Άντε να δούμε αύριο τι καλά θα μου πει ο μηχανικός.
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: ΦΙΛΙΠΠΟΣ στις Αύγουστος 11, 2006, 09:29:08 πμ
Σνιφφφφφφ σνιφφφφφφφφ......... Σαν να κολλησε κατι μυριζει!!!
Φιλε μακαρι να κανω λαθος αλλα αυτα τα συμπτωματα που αναφερεις και τον τροπο με τον οποιο εγινε.... μαλλον το κολλησες το πιστονι!!!! Μολις μαθεις γραψε να μαθουμε τι παιζεται!!! Ελπιζω να μην ειναι κατι σοβαρο!!!
 :io:  :io:  :io:  :abh:  :abh:  :abh:
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Αύγουστος 11, 2006, 11:38:29 πμ
Δύστυχως θα πρέπει να αναμείνω μέχρι την Τετάρτη για νεότερα. Ήρθε το πρωί και την βάλαμε μέσα στο μαγαζί, του είπα τι έγινε, και μου είπε κάτι περί τρόμπες λαδιού et whatever αλλά εγώ διαγνώσεις με το μάτι και το αυτί δεν τις πολυεμπιστεύομαι.
Οπότε από Τετάρτη θα ξέρω τι έχει συμβεί και αν είναι δική μου μαλακία, παράλειψη στο service ή φυσιολογική φθορά.

Μέχρι τότε... "Please wait...."
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Αύγουστος 12, 2006, 12:40:11 πμ
Ε...θα συμφωνησω με τον προλαλλήσαντα συνφορουμίτη...αν και δεν είμαι ειδικός για κόλλημα μου φαίνεται...ρε το 125 τι το περασες 1250... ατιμούλη...
άντε ρίξε ποστ τί έγινε τελικά και περαστικά....όλα γίνονται.... ;-)
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Αύγουστος 24, 2006, 01:29:14 μμ
News Update:

Το RS είναι off εδώ και 2 βδομάδες. Ο μηχανικός μου γύρισε από τις διακοπές την Δευτέρα αλλά ακόμα δεν το έχει πιάσει να λύσει τον κινητήρα για να δει τι κατάφερα και έσπασα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι έχω κάνει γερή δουλειά και οτι θα παραμείνω α-μήχανος τουλάχιστον για μία βδομάδα ακόμα  :cry  :cry


Προς παραδειγματισμό και συνέτιση των υπολοίπων κατόχων RS.
Άντε και περαστικά μου ...  :a008
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:08:40 πμ
Επιστρέφω δριμύτερος μετά από έναν ολόκληρο μήνα απουσίας και ατάθλίψης λόγω α-μηχανίας και επιπλέον κατάθλιψης γιατί ήμουν 15 μέρες στην Γενεύη.

Πήρα χτες την μηχανή πάλι στα χέρια μου, αφότου έσκασα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για πλήρη αλλάγη του κινητήρα.

Ο μηχανικός προσπάθησε επί ματαίω να μου εξηγήσει ακριβώς την έκταση της ζημίας που έκανα χρησιμοποιώντας ένα χείμαρρο από άγνωστες προς εμένα λέξεις όπως στροφαλομπιέλα, καρτέρ, καμπάνα, κ.α. Το γενικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι oτι τελικά ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πιο περίπλοκος και από έναν αντιδραστήρα CANDU.

Το θέμα είναι οτι τώρα πρέπει να ξαναστρώσω την μηχανή. 'Αντε 1000km πάλι σαν χελώνα. Αλλά που θα πάει, θα περάσουν.


Εν κατακλείδι, I'M BACK  :-D
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: apriliabikers.gr στις Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:20:21 πμ
Παράθεση

thewhiteowl έγραψε:
Επιστρέφω δριμύτερος μετά από έναν ολόκληρο μήνα απουσίας και ατάθλίψης λόγω α-μηχανίας και επιπλέον κατάθλιψης γιατί ήμουν 15 μέρες στην Γενεύη.

Πήρα χτες την μηχανή πάλι στα χέρια μου, αφότου έσκασα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό για πλήρη αλλάγη του κινητήρα.

Ο μηχανικός προσπάθησε επί ματαίω να μου εξηγήσει ακριβώς την έκταση της ζημίας που έκανα χρησιμοποιώντας ένα χείμαρρο από άγνωστες προς εμένα λέξεις όπως στροφαλομπιέλα, καρτέρ, καμπάνα, κ.α. Το γενικό συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι oτι τελικά ένας δίχρονος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι πιο περίπλοκος και από έναν αντιδραστήρα CANDU.

Το θέμα είναι οτι τώρα πρέπει να ξαναστρώσω την μηχανή. 'Αντε 1000km πάλι σαν χελώνα. Αλλά που θα πάει, θα περάσουν.


Εν κατακλείδι, I'M BACK  :-D


Θα μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες?
Πχ σχετικά με το ποσό που έδωσες, τους χρόνους, γιατί έγινε αυτό, (για να προσέχουν οι υπόλοιποι ;-)  ) κι άλλα που νομίζεις ότι θα φανούν χρήσιμα.
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Σεπτέμβριος 24, 2006, 01:51:26 πμ
Παράθεση

powerphot έγραψε:

Θα μας πεις περισσότερες λεπτομέρειες?
Πχ σχετικά με το ποσό που έδωσες, τους χρόνους, γιατί έγινε αυτό, (για να προσέχουν οι υπόλοιποι ;-)  ) κι άλλα που νομίζεις ότι θα φανούν χρήσιμα.


Έσκασα 1860€ και συνολικά είχα μείνει χωρίς μηχανή 1 μήνα. Βέβαια εδώ να παρατηρήσω οτι΄η ζημία έγινε 4 μέρες πριν τον δεκαπενταύγουστο και το συνεργείο άνοιξε την επόμενη βδομάδα μετά το δεκαπεντάυγουστο. Οπότε υπολόγισε 20 μέρες.

Το αίτιο που οδήγησε στην ζημιά (σύμφωνα με τον μηχανικό πάντα) είναι η υπερβολικά οριακή χρήση που έκανα στην μηχανη. Δηλαδή σχετικά μεγάλες αποστάσεις (30-35km) με σταθερή υψηλή ταχύτητα 140-160kph και κατ' επέκταση υψηλές στροφές στον κινητήρα >10.000. Όντως τα τελευταία δύο χρόνια έκανα καθημερινά την διαδρομή Ταύρος - Ν. Ηράκλειο και επιστροφή του σκοτωμού.
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 24, 2006, 08:03:10 μμ
δεν μας ειπες το σημαντικοτερο, για να σου πω και εγω το  πιο σημαντικο....

ποσα χιλιομετρα εχει συνολικα ο κινητηρας???????

ερωτηση κρισης.....
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Χάρης στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 02:39:03 πμ
Γύρω στα 24.000km (γιατί έχω κάνει και καμιά χιλιοστή χωρίς στροφόμετρο διότι είχα κόψει κατά λάθος την ντίζα )
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: bill στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 06:54:22 πμ
ο διχρονος κινητηρας εχει σχετικα διπλασιες καταπονησεις  μιας και αποδιδει διπλασιο εργο απο οτι ο τετραχρονος.
στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο ενω στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.

αυτο σημαινει οτι στις 5000 στροφες του στροφαλου ,σε καθε εμβολοφορο κινητηρα,εχουμε 10000 χρονους (1 χρονος ειναι η κινηση του εμβολου απο το ανω νεκρο σημειο στο κατω νεκρο σημειο ,μιση στροφη του στροφαλου δηλαδη)

στον τετραχρονο στους 10000 χρονους (5000rpm) θα εχουμε 10000/4=2500 (4 χρονοι = 1 κυκλος λειτουργειας τετραχρονου  κινητηρα.εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση-εξαγωγη)

θα εχουμε λοιπον 2500 εκρηξεις

στον διχρονο 1 κυκλος λειτουργ. 2 χρονοι
10000/2=5000 εκρηξεις ( ενεργοι χρονοι)

εκτος τις ιποδυναμης, που οφειλετε σε αλλο λογο ,ο διχρονος εχει διπλασιες θερμικες καταπονησεις σε σχεση με τον τετραχρονο.

αυτο ομως που τον κανει πολυ πιο ευαλωτο σε σχεση με τον τετραχρονο ειναι οτι το εμβολο και συγκεκριμενα τα ελατηρια των εμβολων κινουνται πανω σε χαρακωμενο κυλινδρο που αποτελουν τις θυριδες μεταφορας καυσιμου αλλα και της εξαγωγης.
αν και ειναι οσο γινετε πιο ''τροχισμενες'' η εγκοπες των θυριδων το ελατηριο δεν παυει απο την θερμοκρασια που αναπτυσει να λυγιζει απειροελαχιστα μεσα στην θυριδα,ειδικα στην θυριδα εξαγωγης που εχει την μεγαλυτερη εκταση, και κατα καποιο τροπο ''δαγκωνετε'' οταν το εμβολο το αναγκαζει με την κινηση
του να ολισθησει πανω στην θυριδα.

γι αυτο τα περισοτερρα διχρονα σπανε τα ελατηρια τους στην μερια της εξαγωγης του εμβολου

αυτο εχει σαν αποτελεσμα να φθειρει τα ελατηρια 3 φορες πιο γρηγορα απο οτι στο τετραχρονο.

στον τετραχρονο εαν φθαρουν απλα θα χασουμε συμπιεση κ θα καιμε λαδια ,δυσκολα σε αφηνει στο δρομο ενω στο διχρονο σπαει το ελατηριο και το μαγκωνει σε καπια θυριδα κατα το ανεβασμα και κανει κυλιδρο και πιστονι κωλος

ποιο ειναι το γ@μωτο τωρα?????

οτι οι διχρονοι κινητηρες υψηλης αποδοσης ,αποδιδουν πολλα σχετικα αλογα λογω του αγριου χρονισμου τους μεσω των θυριδων εισαγωγης -εξαγωγης
που φυσικα εχουν και μεγαλυτερες θυριδες μεσα στον κυλινδρο αρα μεγαλυτερη φθορα για τα ελατηρια.
υπολογιστε και την θερμοτητα αλλα και την υψηλη ιπποδυναμη

ολλα αυτα εχουν κανει τους κατασκευαστες τετοιων ''γρηγορων'' ,σε σχεση με τα κυβικα τους, κινητηρων να οριζουν ενα οριο περιπου στα 18 με 20000 χιλιομετρα να αλλαζοντε τα ελατηρια του εμβολου γιατι αλλιως....σπανε μεσα στον κυλινδρο και καταστρεφει πιστονι κυλινδρο-μπορει και μπιελα κ αλλα.

εαν ειχες αλλαξει ελατηρια (εαν το γνωριζαν) τωρα θα ησουν οκ

στα 40000 χιλιομετρα θα αλλαζες εμβολο.συνηθως ετσι γινετε.
παντα μετρας τις ανοχες κ αναλογα με το οριο του κατασκευαστη αλλαζεις κ πραγματα.

τα πολλα λεφτα της επισκευης που εκανες θα ειταν ο κυλινδρος που ειναι με επιστρωση νικασιλ.

και να κανω μια συγκριση για του λογου το αληθες
μηχανακια διχρονα που δεν εχουν καμια τρελη αποδοση εχουν κ διπλη αξιοπιστια.

πχ HONDA CRM 250 34hp στον στροφαλο
APRILIA RS 125 34hp στον στροφαλο ( το μοτερ τοσα αποδιδει απλα ειναι φιμωμενο απο καρπυρατερ και εξατμιση)

το 1ο εχει την διπλασια ζωη απ το 2ο ασχετα που ειναι και διπλασια κυβικα

τωρα εσυ που δεν γνωριζεις λες οτι στις 24000 χιλιομετρα σου επαθε 1800 ζημια .οποιος το ακουει αυτο φανταστειτε τη γνωμη θα σχηματησει για το εν λογω μηχανακι

αυτα
ελπιζω να εριξα λιγο φως ακομα στην υποθεση...

να μα στε καλα
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: Ανδρεας στις Σεπτέμβριος 25, 2006, 11:21:22 μμ
:brv:  ρε bill, να ξεστραβωνόμαστε λίγο και εμείς (εγώ δλδ) οι άσχετοι   :io: , κανονικό φροντηστήριο !
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: teo46 στις Σεπτέμβριος 26, 2006, 12:49:37 πμ
Παράθεση

bill έγραψε:
ο διχρονος κινητηρας εχει σχετικα διπλασιες καταπονησεις  μιας και αποδιδει διπλασιο εργο απο οτι ο τετραχρονος.
στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο ενω στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.

αυτο σημαινει οτι στις 5000 στροφες του στροφαλου ,σε καθε εμβολοφορο κινητηρα,εχουμε 10000 χρονους (1 χρονος ειναι η κινηση του εμβολου απο το ανω νεκρο σημειο στο κατω νεκρο σημειο ,μιση στροφη του στροφαλου δηλαδη)

στον τετραχρονο στους 10000 χρονους (5000rpm) θα εχουμε 10000/4=2500 (4 χρονοι = 1 κυκλος λειτουργειας τετραχρονου  κινητηρα.εισαγωγη-συμπιεση-εκτονωση-εξαγωγη)

θα εχουμε λοιπον 2500 εκρηξεις

στον διχρονο 1 κυκλος λειτουργ. 2 χρονοι
10000/2=5000 εκρηξεις ( ενεργοι χρονοι)

εκτος τις ιποδυναμης, που οφειλετε σε αλλο λογο ,ο διχρονος εχει διπλασιες θερμικες καταπονησεις σε σχεση με τον τετραχρονο.

αυτο ομως που τον κανει πολυ πιο ευαλωτο σε σχεση με τον τετραχρονο ειναι οτι το εμβολο και συγκεκριμενα τα ελατηρια των εμβολων κινουνται πανω σε χαρακωμενο κυλινδρο που αποτελουν τις θυριδες μεταφορας καυσιμου αλλα και της εξαγωγης.
αν και ειναι οσο γινετε πιο ''τροχισμενες'' η εγκοπες των θυριδων το ελατηριο δεν παυει απο την θερμοκρασια που αναπτυσει να λυγιζει απειροελαχιστα μεσα στην θυριδα,ειδικα στην θυριδα εξαγωγης που εχει την μεγαλυτερη εκταση, και κατα καποιο τροπο ''δαγκωνετε'' οταν το εμβολο το αναγκαζει με την κινηση
του να ολισθησει πανω στην θυριδα.

γι αυτο τα περισοτερρα διχρονα σπανε τα ελατηρια τους στην μερια της εξαγωγης του εμβολου

αυτο εχει σαν αποτελεσμα να φθειρει τα ελατηρια 3 φορες πιο γρηγορα απο οτι στο τετραχρονο.

στον τετραχρονο εαν φθαρουν απλα θα χασουμε συμπιεση κ θα καιμε λαδια ,δυσκολα σε αφηνει στο δρομο ενω στο διχρονο σπαει το ελατηριο και το μαγκωνει σε καπια θυριδα κατα το ανεβασμα και κανει κυλιδρο και πιστονι κωλος

ποιο ειναι το γ@μωτο τωρα?????

οτι οι διχρονοι κινητηρες υψηλης αποδοσης ,αποδιδουν πολλα σχετικα αλογα λογω του αγριου χρονισμου τους μεσω των θυριδων εισαγωγης -εξαγωγης
που φυσικα εχουν και μεγαλυτερες θυριδες μεσα στον κυλινδρο αρα μεγαλυτερη φθορα για τα ελατηρια.
υπολογιστε και την θερμοτητα αλλα και την υψηλη ιπποδυναμη

ολλα αυτα εχουν κανει τους κατασκευαστες τετοιων ''γρηγορων'' ,σε σχεση με τα κυβικα τους, κινητηρων να οριζουν ενα οριο περιπου στα 18 με 20000 χιλιομετρα να αλλαζοντε τα ελατηρια του εμβολου γιατι αλλιως....σπανε μεσα στον κυλινδρο και καταστρεφει πιστονι κυλινδρο-μπορει και μπιελα κ αλλα.

εαν ειχες αλλαξει ελατηρια (εαν το γνωριζαν) τωρα θα ησουν οκ

στα 40000 χιλιομετρα θα αλλαζες εμβολο.συνηθως ετσι γινετε.
παντα μετρας τις ανοχες κ αναλογα με το οριο του κατασκευαστη αλλαζεις κ πραγματα.

τα πολλα λεφτα της επισκευης που εκανες θα ειταν ο κυλινδρος που ειναι με επιστρωση νικασιλ.

και να κανω μια συγκριση για του λογου το αληθες
μηχανακια διχρονα που δεν εχουν καμια τρελη αποδοση εχουν κ διπλη αξιοπιστια.

πχ HONDA CRM 250 34hp στον στροφαλο
APRILIA RS 125 34hp στον στροφαλο ( το μοτερ τοσα αποδιδει απλα ειναι φιμωμενο απο καρπυρατερ και εξατμιση)

το 1ο εχει την διπλασια ζωη απ το 2ο ασχετα που ειναι και διπλασια κυβικα

τωρα εσυ που δεν γνωριζεις λες οτι στις 24000 χιλιομετρα σου επαθε 1800 ζημια .οποιος το ακουει αυτο φανταστειτε τη γνωμη θα σχηματησει για το εν λογω μηχανακι

αυτα
ελπιζω να εριξα λιγο φως ακομα στην υποθεση...

να μα στε καλα
:sh%  :sh%  :prm  :prm  :prm
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: στις Ιανουάριος 09, 2007, 02:31:11 μμ
Μπραβο, πολυ χαιρομαι που εχει κι εναν γνωστη μηχανικο το φοριουμ και μας λυνει αποριες με τον σωστο τροπο και οχι με αερολογιες που λιγο πολυ ολοι εχουμε ακουσει αλλα δεν εμπιστευομαστε! Ευχαριστουμε!
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: 2STROKE στις Ιανουάριος 11, 2007, 10:10:29 μμ
ρε παιδια εγω εχω το 50αρι (2001 μοντελο)ειμαι περιπου στα 30000 χλμ και ο μηχανικος μου εχει φαγωθει οτι θελω ελατηριο λογω το οτι δεν μπορει να μου κρατησει ρελαντι. ειχα ρωτησει για ελατηριο μου ειπαν οτι δεν πηγαινει μονο του αλλα με τον κυλινδροπιστονο μαζι και θελω να κανω μια ερωτηση στον μπιλ εαν δει το φορουμ και μπορεσει να μου απαντησει ισχυει ή ειναι @@@@@@@ του μηχανικου για να μου παρει περισσοτερα ??
και εαν μπορω να το προμηθευτω εγω τι πρεπει να πω στο μαγαζι ελατηριο πιστονιου ή υπαρχει αλλη ειδικη ονομασια ??? και επισης ισχυει αυτο με το ρελαντι ειναι οιωνος (οχι αριστος αλλα κακος για την τσεπη μου και για τον κινητηρα)  :(
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ στις Ιανουάριος 12, 2007, 12:16:24 πμ
στον διχρονο εχουμε εναν νεκρο χρονο κ εναν ενεργο
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ στις Ιανουάριος 12, 2007, 12:17:06 πμ
στο τετραχρονο εχουμε τρεις νεκρους κ εναν ενεργο.
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΦΙΩΤΑΚΗΣ στις Ιανουάριος 12, 2007, 12:19:09 πμ
ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ BILL ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ BILL

 :P  :P  :P  :P  :P
 :rlf:  :2fun:  :tez:  :tez:
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: backys στις Ιανουάριος 12, 2007, 10:45:42 πμ
Σωστος ο Bill!!!
Αλλα κατι μου βρομαει ρε φιλε...
Πολλα λεφτα για επισκευη.Καινουργιο μοτερ επαιρνες με τοσα λεφτα.
Ξερεις τι ακριβως σου αλλαξε?(εκτος οτι σου αλλαξε τα φωτα με την τιμη.)
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: backys στις Ιανουάριος 12, 2007, 10:54:05 πμ
Παράθεση

2STROKE έγραψε:
ρε παιδια εγω εχω το 50αρι (2001 μοντελο)ειμαι περιπου στα 30000 χλμ και ο μηχανικος μου εχει φαγωθει οτι θελω ελατηριο λογω το οτι δεν μπορει να μου κρατησει ρελαντι. ειχα ρωτησει για ελατηριο μου ειπαν οτι δεν πηγαινει μονο του αλλα με τον κυλινδροπιστονο μαζι και θελω να κανω μια ερωτηση στον μπιλ εαν δει το φορουμ και μπορεσει να μου απαντησει ισχυει ή ειναι @@@@@@@ του μηχανικου για να μου παρει περισσοτερα ??
και εαν μπορω να το προμηθευτω εγω τι πρεπει να πω στο μαγαζι ελατηριο πιστονιου ή υπαρχει αλλη ειδικη ονομασια ??? και επισης ισχυει αυτο με το ρελαντι ειναι οιωνος (οχι αριστος αλλα κακος για την τσεπη μου και για τον κινητηρα)  :(


Διχρονα αδερφια μη ψαρωνετε!!!
Ο διχρονος με λιγη και σχετικα ευκολη συντηριση ειναι ΑΘΑΝΑΤΟΣ!!! Ακομα και στην αυλη του σπιτιου σου αλλαζεις ελατηρια-πιστονι σε χρονο dt .
2STROKE  αν πας στον Δρακο θα βρεις σιγουρα ελατηρια αλλα μιας και ειναι ευκαιρια δε βαζεις και καινουργιο πιστονι?
Θα εκπλαγεις με το αποτελεσμα!!!!
Τίτλος: Re: Το πρώτο μου σοβαρό πρόβλημα με το RS
Αποστολή από: 2STROKE στις Ιανουάριος 12, 2007, 01:43:10 μμ
backys  θελω να το αφησω ετσι μονο το ελατηριο γιατι δεν χρησιμοποιειται πολυ μονο στις διακοπες (πασχα καλοκαιρι λογω οικογενειακων προβληματων)που πηγαινω στο νησι χρησιμοποιειται τον υπολοιπο καιρο ειναι με κουκουλα και αναβει ο κινητηρας μια φορα το μηνα οποτε εκτος του οτι δεν χρειαζεται προτιμω να χρησιμοποιησω τα χρηματα που θα εδινα για πιστονι και για κιλινδρο (τι μισες δουλειες θα εκανα  :D )για να αγορασω οσο πιο συντομα γινεται ενα πιο μεγαλο ( πανω απο 500 ) ή αν χτυπησω το τζακ ποτ να αγορασω την rsv factory  αλλα μαλλον θα ειναι ενα πολυ μακρινο ονειρο αυτο  :( μπορεις να μου στειλεις την διευθυνση του δρακου να παω να δω για ελατηριο και για το ποδοστριο ταχυτητων που θελω εαν το εχει  :bye: ???