APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: superbiker18 στις Νοέμβριος 29, 2007, 09:58:27 μμ
-
παιδια ολο και πλησιαζει ο καιρος που θα παρω το ρσ και ολο μου μπαινουν ψιλοι στα αυτια.υπαρχουν πολοι που το εχουν κανει θεο το ρσ οπως και εγω αλλα υπαρχοθν και μερικοι που το συγκρινουν με το cbf250.υφισταται συγκριση σε τελικη?σε ομορφια?εχω την εντυπωση πως οχι αλλα νομιζω σε οικονομια,αξιοπιστια,ανεση και ευκολια στισ μετατροπες υπαρχει μια καποια συγκρηση?λιγη βοηθεια γιατι θα καταληξω με κανενα γιαπονεζικο σκουπιδι και θα ψαχνομαι.
-
συγκρινεις τα ασυγκριτα ειναι διαφορετικες κατηγοριες..
αφου το rs γουσταρεις.. και θα το λιγουρευεσε οποτε το βλεπεις γιατι το σκεφτεσε?!?! :bye: :bye:
-
φιλε δεν ξερω αν φευγει το rs125 στο cbf250 σε τελικες αλλα σε ομορφια το rs δεν παιζεται :ohyes: :ohyes:
τωρα εσυ θα παρεις το rs επειδει σου αρεσε η επειδει το εχουν κανει καποιοι θεο και λενε οτι ειναι γρηγορο :thnk: :thnk:
-
Μην μπερδευεις τις π....με τις βουρτσες..... :P :D
Το RS ειναι ενα μηχανακι race replica και το CBF ειναι ενα τιμιο commuter.Καμια σχεση το ενα με το αλλο.
Αμα παρεις RS παιρνεις ενα διχρονο (με οτι αυτο συνεπαγεται),με κορυφαια για την κατηγορια φρενα,αναρτησεις,γενικοτερα περιφεριακα και μοναδικη σχεδιαση..
Το CBF απο την αλλη ειναι ενα μηχανακι κατασκευασμενο με προσπαθεια να κρατηθει το κοστος χαμηλα,με αξιοπιστο και φτηνο στην συντηρηση κινητηρα,ενα εργαλειο πολης.
Χωρις να εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο,φανταζομαι οτι το CBF θα ειναι πολυ πιο ανετο και για τον οδηγο και για τον συνεπιβατη,και θεωριτικα θα μπορεις να κανεις και μικρο-ταξιδακι.Το RS απο την αλλη πιστευω οτι μπορει να σου δωσει εμπειριες που μονο μεγαλυτερες μοτο μπορουν να προσφερουν (οχι απο θεμα γκαζιου,125 ειναι,αλλα απο θεμα στησηματος και οδικης συμπεριφορας)
Αυτα τα ολιγα,ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι
Υ.Γ Το RS θα ταιριαζε να συγκριθει με CBR 125,κανενα Derbi GPR η Cagiva Mito αυτα ειναι ιδια κατηγορια :bye:
-
και θεωριτικα θα μπορεις να κανεις και μικρο-ταξιδακι.Το RS απο την αλλη πιστευω οτι μπορει να σου δωσει εμπειριες που μονο μεγαλυτερες μοτο μπορουν να προσφερουν (οχι απο θεμα γκαζιου,125 ειναι,αλλα απο θεμα στησηματος και οδικης συμπεριφορας)
Αυτα τα ολιγα,ελπιζω να σε βοηθησα λιγακι
Υ.Γ Το RS θα ταιριαζε να συγκριθει με CBR 125,κανενα Derbi GPR η Cagiva Mito αυτα ειναι ιδια κατηγορια :bye:
Απο αθηνα που εχω ξεκινησει και εχω γυρισει την ευβοια δεν ειχα κανενα προβλημα... χαλαρα!! :kalo: :bye: :bye:
-
αλλα υπαρχοθν και μερικοι που το συγκρινουν με το cbf250.υφισταται συγκριση σε τελικη?σε ομορφια?εχω την εντυπωση πως οχι αλλα νομιζω σε οικονομια,αξιοπιστια,ανεση και ευκολια στισ μετατροπες υπαρχει μια καποια συγκρηση?λιγη βοηθεια γιατι θα καταληξω με κανενα γιαπονεζικο σκουπιδι και θα ψαχνομαι.
Ασχετα μηχανάκια παντελώς. Το CBF είναι ένα τίμιο μηχανάκι που είναι καλό ως entry bike σε κάποιον αρχάριο, που δεν θα ζητήσει περισσότερα πράγματα απ΄την μετακίνηση του.
Στα χαρτιά έχει 22 άλογα, δηλαδή 8 λιγότερα απ΄το RS + αρκετά κιλά περισσότερα. Το μοτέρ του δεν έχω ακούσει να φτιάχνεται. Πέραν μιας εξάτμισης δεν μπορείς να κάνεις πολλά πράγμτα.
Ακόμη και αν μπορούσες, το πακέτο αναρτήσεις-φρενα-σκελετός θα ήταν μάλλον ανεπαρκή.
Οικονομικότερο είναι, για αξιοπιστία δεν ξέρω να σου πω πολλά. Κάποια παιδιά στο moto.gr είχαν προβλήματα με τις μίζες τους νομίζω. Σε γενικές γραμμές ένα 4χρονο μοτέρ 250 cc με 16-17 άλογα, δεν πρέπει να έχει προβλήματα.
Ανετο τι εννοείς? Για ταξίδια? Το RS είναι ένα SS, και τίποτα λιγότερο. Μεσα στην πόλη θα το ταλαιπωρήσεις και θα κουραστείς. Αν έχεις σκοπό να το χρησιμοποιείς έτσι, θα έλεγα να πάρεις το CBF.
-
Βρε αμα εχεις νιατα και αντερα οπου θελεις πας,απλα λεω οτι σε μια ιδια διαδρομη ο αναβατης του CBF θα φτασει καπως πιο ξεκουραστος λογω θεσης οδηγησης και σελας...
-
Πωλειται CBF250 μοντ.2007 με 5000 κμ. 3200ε. Φιλε μου το μηχανακι ειναι τερας αξιοπιστιας, εχει τελικη 150κμ, δεν καιει τιποτα ειναι ουδετερο ευκολο και ησυχο στο δρομο :kalo: Ειναι ομως ανουσιο χωρις προσωπικοτητα με μετρια εμφανιση και πιο αργο απο το RS 125. :dry: Η επιλογη δικη :Dσου
-
Φιλε μου το μηχανακι ειναι τερας αξιοπιστιας, εχει τελικη 150κμ, δεν καιει τιποτα ειναι ουδετερο ευκολο και ησυχο στο δρομο :kalo: Ειναι ομως ανουσιο χωρις προσωπικοτητα με μετρια εμφανιση και πιο αργο απο το RS 125. :dry: Η επιλογη δικη :Dσου
Aκριβώς όπως τα λέει ο Αντώνης! :kalo:
-
Παντως με cbf 250 εκανα αυθημερον Καβαλα-Σαλονικα-Καβαλα (για καφεδακι)
Με μουαγεν 110-120 στο χαλαρο και πηγα ηρθα χωρις να χρειαστω φουλαρισμα.
Σε καποια φαση το εριξα και μια 140αρα στο κοντερ του.
Κανενα προβλημα.
Το θεμα ειναι να ξεκαθαρισεις στο μυαλο σου ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ.
Τι γουσταρεις να βλεπεις παρκαρισμενο και να καβαλας.
Τα υπολοιπα ειναι τριχες :D
-
Και μαμώ τα θεματα ανοίξατε πάλι!!!! :psdof: :psdof: :psdof:
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη.
-
η επιλογη μηχανης εναι καθαρα θεμα γουστου και τι σου ταιριαζει εσενα....σιγουρα το rs σε θεμα ομορφιας,ταχυτητας,αξιοπιστιας αν το προσεχεις θα σε προσεξει!!cbf καταναλωση μικρη και σιγουρα τωρα που ειναι και χειμωνας χωρις ταλαιπωρια στο ξεκινημα γιατι το rs για να ζεσταθει τωρα μου βγαζει την πιστη!
Υ.Γ Το RS θα ταιριαζε να συγκριθει με CBR 125,κανενα Derbi GPR η Cagiva Mito αυτα ειναι ιδια κατηγορια :bye:
το rs στο μονο που μπορεις να το συγκρινεις με το cbr125 ειναι στον αριθμο κυβικων -125- σε τπτ αλο οσο και να το θελεις....
-
Και μαμώ τα θεματα ανοίξατε πάλι!!!! :psdof: :psdof: :psdof:
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη.
+1 :tez:
-
Και μαμώ τα θεματα ανοίξατε πάλι!!!! :psdof: :psdof: :psdof:
Θα συμφωνήσω με τον Αντώνη.
+1 :ohyes:
-
παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις.ειναι πολυ χρησιμες και σεβαστες οι αποψεις σας.αλλα μερικοι (πχ. οι γονεις μου)με εχουν φαει τα αυτια να μην παρω ρσ.για αυτο και ψαχτηκα απο 125 μεχρι 250 κυβικα μπας και βρω κατι αναλογο η καλυτερο.δεν μπερδεψα τις κατηγοριες ουτε ηθελα να κανω συγκριση μεταξι των δυο μοτο γενικα.απλα θελω να δω τα υπερ και τα κατα των δυο μοτο και να καταλαβω ποιο θα μου τεριαζε καλυτερα.επισης μια συγκριση διχρονου τετραχρονου δεν θα με χαλουσε μιας και ειμαι ψιλοασχετος.μαλλον για ρσ θα παω αλλα συνεχιζω να το σκεφτομα.... :a016 :abh:
-
Δες εδω http://science.howstuffworks.com/two-stroke6.htm
και εδω http://en.wikipedia.org/wiki/2_stroke
:bye:
-
ναι βρε τα ξερω αυτα.δεν το εννουσα ετσι.ελεγα για οικονομια,ριπους,κοστος συντηρησης,αξιοπιστια γιατι εχω σκοπο για λιγα ταξιδακια....πχ με βγαζει το ρσ μεχρι την αθηνα? :thnk:
-
To rs φιλε μου ειναι αγωνιστικο μηχανακι... παρολο που δεν θα εχει καποιο προβλημα να σου κανει τα ταξιδακια (καλυτερα να προχωρας συνεχια παρα φαναρια και ιστοριες) θα γραφει χλμ αρα τα σερβις,ελατηρια κτλ θα ειναι συχνα.
Καλυτερα να μιλισει ο bill ομως διοτι δεν τα ξερω και εγω ολα :P. Μονο στην θεωρια :tez:
-
ναι βρε τα ξερω αυτα.δεν το εννουσα ετσι.ελεγα για οικονομια,ριπους,κοστος συντηρησης,αξιοπιστια γιατι εχω σκοπο για λιγα ταξιδακια....πχ με βγαζει το ρσ μεχρι την αθηνα? :thnk:
περιμενεις δλδ απο ενα μηχανακι 125 η 250 να σε βγαλει ανετα ταξιδι 500khm :pray: εσυ θα αντεχες με 140-150 χιλιομετρα συνεχεια κολημενος?
-
Αυτο σε βγαζει!! :ohyes: Εσυ την βγαζεις σκημενος με τιγκα κραδασμους στους καρπους?? :thnk:
-
δεν ειναι οι κραδασμοι αλλαααααα....... τα 120-130km γιατι δυχρονο μονοκυλινδρο για πολυ ωρα δεν μπορεις να το πας 150-160km ;) ;) ;) ;) :bye:
-
εγς πιστευω πως με συχνες στασεις και καλη παρεα θα αντεξω.για το ρς εχω καποιες αμφιβολιες...
-
για το rs αν του φερθεις σωστα μην εχεις καμια αμφιβολια!! :ohyes:
-
Εάν δεν του κάνεις καμιά μετατροπή θα αντέξει.
Πάντα όμως με σχετικά συχνές στάσεις...
@VFX Φίλε μου όταν έχεις ένα μηχανάκι που το γουστάρεις γράφεις χιλιόμετρα αβέρτα είτε το πας
Θεσαλλονίκη - Αθήνα είτε περιφερειακά...
Και εάν οικονομικά είσαι Ok δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε για τα service (που δεν είναι και τίποτα τραγικό), ούτε
για την βενζίνη ούτε για τα λάδια!
@κολτρέϊν Το μόνο που είναι λιγάκι πρόβλημα είναι το "μονοκύλινδρο" (και συγκεκριμένα μικρού κυβισμού), το "δίχρονο" δεν είναι καθόλου πρόβλημα! Γιατί εάν το πάμε έτσι όλοι αυτοί τότε με τα RD και τα RGV δεν θα πήγαιναν ταξίδια!
Φιλικά πάντα!!
-
εχω δουλεια και ξεχασα να το γραψω ειναι και αυτο ενα προβλημα ;) ;)
κατευθειαν να συμπληρωσης :P :P :bye:
-
@VFX Φίλε μου όταν έχεις ένα μηχανάκι που το γουστάρεις γράφεις χιλιόμετρα αβέρτα είτε το πας
Θεσαλλονίκη - Αθήνα είτε περιφερειακά...
Και εάν οικονομικά είσαι Ok δεν θα έχεις πρόβλημα ούτε για τα service (που δεν είναι και τίποτα τραγικό), ούτε
για την βενζίνη ούτε για τα λάδια!
Βασικα εκει ηθελα να καταληξω απλα εχω δουλιτσα και τα εγραψα βιαστικα. Παντως δεν νομιζω να κανει καποιο 500χλμ την μερα αστικα (αθηνα και μη).
-
εχω οδηγησει και τα 2 το rs ειναι πιο πολυ στο στυλ οδηγησης που μου αρεσει εχει καλυτερα περιφεριακα το cbf απο την αλλη εχει τα 250 κυβικα αλλα απο γκαζι και αισθηση στο δρομο εμενα τουλαχιστον δεν με ικανοποιει την κοπελα μου ομως της ερχεται κουτι σε ολα ειναι θεμα τι ζηταει ο καθενας να ξερεις οτι στο rs θα υπαρξει ενα μικρο σταδιο προσαρμογης ( πονεμενα χερια απο τους κραδασμους ) μεχρι να συνηθισεις την θεση οδηγησης καποιοι δεν το περασαν αυτο το σταδιο καποιοι το περασαν
παντως για μενα το μηχανακι το οποιο θα λατρεψεις ειναι το rs για το στησιμο τον κινητηρα του και ολα αυτα που προσφερει το cbf για μενα προσωπικα ειναι μηχανακι για να κανεις την δουλεια σου για καποιον που δεν τον ενδιαφερει η απολαυση της οδηγησης
και να προσθεσω οτι για θεμα φρενων και αναρτησης ουτε λογος ακομα και το rs 50 εχει καλυτερο κρατημα και φρεναρισμα απο το cbf δοκιμασμενο