APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: GhostriderNikos στις Δεκέμβριος 13, 2009, 05:19:11 μμ
-
παιδια ξερει κανεισ τις ΡΥΘΜΗΣΕΙΣ του RS125 στο ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ σας παρακαλω βοηθηστε
-
ρώτα τον Akhenadon.
Αυτός ξέρει.
-
ρώτα τον Akhenadon.
Αυτός ξέρει.
:dry:...
Αν θυμαμε καλα εσυ ειχες ασχολιθει πιο προσφατα με 28mm carbs οποτε τα χεις πιο φρεσκα κ πιο σιγουρα! ;)
:ohyes: :ohyes:
-
ο κολτρέιν ήταν αυτός, μας μπερδεύεις!
-
ο κολτρέιν ήταν αυτός, μας μπερδεύεις!
πειτε μου ρε παιδια της ρυθμισεις σας παρακαλωωωω :cry: :pray: :srry: :( :( :(
-
ο κολτρέιν ήταν αυτός, μας μπερδεύεις!
Εγω καλα θυμαμε... καποιος αλλος αποφευγει! :P
πειτε μου ρε παιδια της ρυθμισεις σας παρακαλωωωω :cry: :pray: :srry: :( :( :(
Οι std ρυθμισεις υπαρχουν κ στο manual. Kαλυτερο ειναι να το πας σε εναν μαστορα να στο ρυθμισει και να το κανει κ ενα test run να σε σιγουρος.
-
ο κολτρέιν ήταν αυτός, μας μπερδεύεις!
Εγω καλα θυμαμε... καποιος αλλος αποφευγει! :P
πειτε μου ρε παιδια της ρυθμισεις σας παρακαλωωωω :cry: :pray: :srry: :( :( :(
Οι std ρυθμισεις υπαρχουν κ στο manual. Kαλυτερο ειναι να το πας σε εναν μαστορα να στο ρυθμισει και να το κανει κ ενα test run να σε σιγουρος.
Φιλε εχω χασει το manual an μπορεις να βοηθησεις πες τες θα μου φανεις χρησιμος ευχαριστω
-
κανεις δεν ξερει :cry: :blus: :pray: :srry: :(
-
Κεντρικο: 132
Βελονα: 4η θεση
Βιδακι αερα: 1 και 3/4 ανοιγμα.
Αλλα σου ξαναλεω καλυτερα ειναι να το πας σε καποιον που να ξερει να στο ρυθμισει.
-
Αλλα σου ξαναλεω καλυτερα ειναι να το πας σε καποιον που να ξερει να στο ρυθμισει.
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
Φίλε Νίκο, όπως είπε και ο AkHeNaDoN το μοτεράκι σου καλύτερα να το ρυθμίσει κάποιος που να ξέρει το "αντικείμενο" μιάς και μία λάθος ρύθμιση μπορεί να έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία του RS σου...!
Πάντως να ξέρεις ότι δέν υπάρχει το standard ρύθμισμα σε ένα μοτέρ, ιδικά στο δίχρονο, μιάς και το τί θεωρίτε ιδανικό εξαρτάτε απο τις καιρικές συνθίκες στις οποίες δουλεύει (θερμοκρασία, υγρασία, κλπ.), στην βενζίνη που βάζεις (οκτάνια, ποιότητα), στο μπουζί που χρησιμοποιείς, στο πώς το δουλεύεις εσύ και στην χρίση που του κάνεις καθώς και σε άλλες πολλές μεταβλητές παραμέτρους.
Επίσεις έχε υπ'όψην σου ότι απο μοτέρ σε μοτέρ, μιλώντας για το ίδιο μοντέλο πάντα, υπάρχουν μικροδιαφορές που επίσεις καθορίζουν το ιδανικό ρύθμισμα. Διαφορές τέτοιες είναι οι ανοχές του μοτέρ (διαστάσεις τον κομματιών που το απαρτίζουν, σε ακρίβια μικρότερη του χιλιοστου εννωήτε), πιθανόν αλλάγή στην σχεδίαση απο το μοτέρ πχ. του 2006 με του 2007, πιθάνή αλλαγή στην χαρτογράφιση του εγκεφάλου (τα '06 και πρίν έχουν άλλη μονάδα και ελαφρός διαφορετικό χάρτι), αλλαγές στην εξάτμιση (με/χωρίς καταλύτη, ...για μή εργοστασιακή εξάτμιση οι διαφορές είναι ακόμα μεγαλύτερες ασφαλώς), και άλλα πολλά.
Όπως και να'χει καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν 1002 πράγματα που καθορίζουν το ιδανικό αυτό ρύθμισμα που λές, για αυτό και είναι καλύτερα να το κάνει κάποιος με ουσιαστικές γνώσεις. Μήν ξεχνάς οτι μηλάμε για δίχρονο μοτέρ, άρα και ευέσθητο στης "κακές" ρυθμίσεις. ;)
Καλύτερα λοιπόν, άν θέλεις την γνώμη μου, να δώσεις ένα Χ ποσό σε έναν καλό μάστορα και να σου το ρυθμίσει σωστα ωστέ και να μήν κινδυνεύει το μοτέρ σου αλλά και να σου αποδώσει τα μέγιστα δυνατα, παρά να το παλέψεις μόνος σου με μεγάλο κύνδινο να καταστρέψεις το μοτέρ και να πληρώνεις πολλαπλάσια ποσό του κόστους ρυθμίσματος για επισκευές (καλά, για την ξενέρα που θα φάς άν γίνει κάτι τέτοιο, που ασφαλώς κανείς δέν το εύχετε, δέν το συζητώ ;) ).
Φιλικά,
Βασίλης
:bye:
-
πολύ σωστά τα είπε ο dief8armenos!
βέβαια με τον στρατό ξέχασε την ορθογραφία του αλλά δε πειράζει :tez:
-
Αλλα σου ξαναλεω καλυτερα ειναι να το πας σε καποιον που να ξερει να στο ρυθμισει.
:ohyes: :ohyes: :ohyes:
Φίλε Νίκο, όπως είπε και ο AkHeNaDoN το μοτεράκι σου καλύτερα να το ρυθμίσει κάποιος που να ξέρει το "αντικείμενο" μιάς και μία λάθος ρύθμιση μπορεί να έχει πολύ αρνητικά αποτελέσματα στην υγεία του RS σου...!
Πάντως να ξέρεις ότι δέν υπάρχει το standard ρύθμισμα σε ένα μοτέρ, ιδικά στο δίχρονο, μιάς και το τί θεωρίτε ιδανικό εξαρτάτε απο τις καιρικές συνθίκες στις οποίες δουλεύει (θερμοκρασία, υγρασία, κλπ.), στην βενζίνη που βάζεις (οκτάνια, ποιότητα), στο μπουζί που χρησιμοποιείς, στο πώς το δουλεύεις εσύ και στην χρίση που του κάνεις καθώς και σε άλλες πολλές μεταβλητές παραμέτρους.
Επίσεις έχε υπ'όψην σου ότι απο μοτέρ σε μοτέρ, μιλώντας για το ίδιο μοντέλο πάντα, υπάρχουν μικροδιαφορές που επίσεις καθορίζουν το ιδανικό ρύθμισμα. Διαφορές τέτοιες είναι οι ανοχές του μοτέρ (διαστάσεις τον κομματιών που το απαρτίζουν, σε ακρίβια μικρότερη του χιλιοστου εννωήτε), πιθανόν αλλάγή στην σχεδίαση απο το μοτέρ πχ. του 2006 με του 2007, πιθάνή αλλαγή στην χαρτογράφιση του εγκεφάλου (τα '06 και πρίν έχουν άλλη μονάδα και ελαφρός διαφορετικό χάρτι), αλλαγές στην εξάτμιση (με/χωρίς καταλύτη, ...για μή εργοστασιακή εξάτμιση οι διαφορές είναι ακόμα μεγαλύτερες ασφαλώς), και άλλα πολλά.
Όπως και να'χει καταλαβαίνεις ότι υπάρχουν 1002 πράγματα που καθορίζουν το ιδανικό αυτό ρύθμισμα που λές, για αυτό και είναι καλύτερα να το κάνει κάποιος με ουσιαστικές γνώσεις. Μήν ξεχνάς οτι μηλάμε για δίχρονο μοτέρ, άρα και ευέσθητο στης "κακές" ρυθμίσεις. ;)
Καλύτερα λοιπόν, άν θέλεις την γνώμη μου, να δώσεις ένα Χ ποσό σε έναν καλό μάστορα και να σου το ρυθμίσει σωστα ωστέ και να μήν κινδυνεύει το μοτέρ σου αλλά και να σου αποδώσει τα μέγιστα δυνατα, παρά να το παλέψεις μόνος σου με μεγάλο κύνδινο να καταστρέψεις το μοτέρ και να πληρώνεις πολλαπλάσια ποσό του κόστους ρυθμίσματος για επισκευές (καλά, για την ξενέρα που θα φάς άν γίνει κάτι τέτοιο, που ασφαλώς κανείς δέν το εύχετε, δέν το συζητώ ;) ).
Φιλικά,
Βασίλης
:bye:
ευχαριστω φιλαραακι :bye: :kalo: