0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #60 - : Μάρτιος 28, 2010, 05:57:33 μμ »
ευχαριστο πολι τον σιντονιστη που μετα απο το μνμ μου εσβισε ολα τα παρακατο .... και το θεμα να τελιοση εδο γιατι το κατεβασαμε το επιπεδο...  εγω να πω με την σιρα μου οτι οκ ... εγω εχω μια γνομη εση εχεις την δικι σου οκ...ο καθενας εχει τον μαστορα του... και κανει οτι νομιζει καλιτερο στο rs του... και δεν θελω να τσακοθουμε
 :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #61 - : Μάρτιος 28, 2010, 06:00:12 μμ »
Πολύ ευγενικά θα αναφέρω το εξής..: το συγκεκριμένο ποστ δεν αποσύρθηκε επειδή μερικα μέλη εχουν την καλή διαθεση και απαντούν σοβαρά και με νουμερα για τεχνικά ζητήματα που καποιος εδώ μεσα ενδιαφερόταν.... Διαφορετικά θα ειχε αποσυρθεί ολο.

Παρ`όλα αυτά το να γινεται καφενές ενα ποστ στην τελική καταλήγει να χαλά
1. την ουσία του ποστ
2. την διαθεση αυτών που συμμετέχουν
3. την εικόνα του apriliabikers.gr

Πολύ ευγενικά όποιος θέλει συμμετεχει κοσμια ή οχι... Τέλος πιστευω οτι οταν οσοι απο εσας συμμετέχετε βλέπετε οτι το θέμα κουράζεται ή γίνεται γελοίο  μπορείτε να πατήσετε το κουμπάκι που λεει ''Αναφορά στο Συνατονιστή'' ή να στείλλετε ενα απλό π.μ. σε όποιον Moderator θέλετε ωστε ενα ουσιώδες ποστ να κρατησει το νόημα... Πιστεύω οτι ετσι και εσείς βοηθάτε τη Διαχείριση και προλαβαίνουμε ποστ του μπαρμπα-Γιάννη κανατά... :dry:

 :io:

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #62 - : Απρίλιος 16, 2010, 07:59:23 μμ »
AkHeNaDoN εψαξα πολυ γιαυτο που ειπεσ με τησ ηλεκρονικες και πραγματικα δεν μπορω να βρω ακρι... αν μερη εχεις δικο αλλα πεφτις σε αντιφασις και αν περα απο τους τσακομους θα με ενδιεφερε να βγαλω μια ακρη.... εσθ ειπες και εχεισ δικιο πος υπαρχουν 2 τιπους ηλεκρονικης piaggio ενας που βγενουν η κοφτες και εναν που δεν βγενουν... αλλα στο pdf που ειχεσ βαλει η ηλεκρονικη που τριπανε ειναι αυτι που δεν βγενουν η κοφτες... και η ερωτηση μου ειναι ι εξης αν μπορεισ ροτισε.... και ι ηλεκρονικη που ξεκληδονη( με κοδικο cm...) τριπιετε με τον ιδιο τροπο για να φιγει ο κοφτης... πραγματικα αν γνοριζεις κατι απο αντιπρωσοπο θα ηθελα την απαντηση σου ..... 

*

_daemon_

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #63 - : Απρίλιος 16, 2010, 08:22:05 μμ »
Παράθεση
η ηλεκρονικη που τριπανε ειναι αυτι που δεν βγενουν η κοφτες...

τότε γιατί την τρυπάνε; για ομορφιά;

για να βγει ο κόφτης την τρυπάνε.

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #64 - : Απρίλιος 16, 2010, 08:30:48 μμ »
φιλε μου δεν καταλαβες τη ενοο ξαναδιαβασετο και πραγματικα αν ξερεις κατι γιαυτο που ρωταω περημενω απαντηση...

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #65 - : Απρίλιος 17, 2010, 01:02:36 μμ »
Που πεφτω σε αντιφασεις? :thnk:
Οτι βρηκα κ εμαθα σου ειπα. Αν ρωτησεις καποιον εξουσιοδοτημενο κ κανει τον κοπο να μπει στο συστημα της Aprilia για εξουσιοδοτημενους θα σου πει τα παντα.
Που καταλαβες οτι η ηλεκτρονικη που ειναι στο pdf ειναι αυτη που δεν βγαινουν οι κοφτες?

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #66 - : Απρίλιος 17, 2010, 02:21:20 μμ »
δεν ειπα οτι ι προσπαθια σου δεν ειναι καλη... απλα η κοδικη που μου εδωσες.. τους αναγραφις εσυ ο ιδιος πιο πανο.. ο κοδικος που λες οτι σου ειπαν οι δεν βγενουν η κοφτες... ειανι ο κοδικος τησ φοτογραφιας που μας εχεισ δοσει στο pdf... και πλα σε ρωταο αν μπορεις να μαθης αν με τον τροπο ποy βγενουν η κοφτες στην ηλεκρονικη με τον κοδικο που διχνη στη  foto βγενουν και στην ηλεκρονικη με κοδικο(cm...)

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #67 - : Απρίλιος 17, 2010, 02:27:00 μμ »
κιτα να δεις... το αν ξερο αγλικα δεν θα το σχολειασο τορα την υπογραφη σου δεν ειχα δοση σημασια...φοραμε σχεδον τα ιδια πραγματα αν ε3ερεσισ το φιλτρο και την ηλεκρονικη και καπιεσ διαφορεσ καρμπ... για να πω και μια αλιθια με εβαλες σε σκεψης μηπος με κοδεψαν η κατι τετιο γιαυτο και μεθαβριο θα εχο στα χεριαμου μια ηλεκρονικη piaggio 06  χορισ κοφτες να δο διαφορες... τορα γιαα την ηλεκρονικη μου δεν σου ειπα οτι δεν ειναι piaggio ???? αλλα  οτι ειναι διαφορετικι ( οχι οπτικα ελεος) απο το 06 αλλα οταν ανιξο για να δοκιμασο την αλλη ηλεκρονικη τοτε θα τραβιξο  μια φοτο για παρτισου.... στο μηχανακι σου τι γραναζια φορας και τη τελικη βγαζεις απο στα ση στα 400??? σπας η εχεισ κιαλλα ??? εγο βγαζο απο σταση ( ειναι σιμαντικο γιαυτο το αναφερο 145 στα 380μ... αν θεορις οτι ενα τετιο μηχανακι εχει κοφτες????  δεν ηρονευομαι τορα απλα πραγματικα με ενδιαφερι να σιγρινο αποδοσις... εγο φορα 15-41

αα και κατι αλλο η ηλεκρονικη που λεσ οτι εχεις δεν μπενει σε πλεξουδα με ηλεκρονικη piaggio???? ποσ την εβαλες????

Λοιπων! Αυτα που εψαξα, ρωτησα, και εμαθα για τις ηλεκτρονικες ειναι τα εξης:
Yπαρχουν 2 ειδων ηλεκτρονικες (Denso και Piaggio) με 2 υποκατηγοριες η καθε μια..
Πιο αναλυτικα μια μια..
α: Denso ηλεκτρονικη για μοντελο 06 με part number AP0265405. Αυτη εχει εναν περιορισμο στα 80km (δεν ηρθε Ελλαδα οποτε και δεν ασχοληθηκα να ψαξω παραπανω).
β: Denso με part number AP0265402 η οποια ειναι η κλασικη φυμομενη που φορανε ολα τα 06 μοντελα οπου στο 1ο service κοβοντας το jumperακι βγαινει ο κοφτης που κανει βυθισμα στις 5500 με 6000rpm.
γ: Piaggio ηλεκτρονικη με part number 852147 η οποια ειναι φυμομενη στα 11kw και απ οτι εμαθα δεν μπορεις να κανεις κατι για να αλλαξει αυτο.
δ: Piaggio παλι με part number CM082401 η οποια εχει αφαιρουμενο κοφτη καπου στις 5500 και εναν ψηλα οπου περιοριζει τις στροφες ΑΛΛΑ! εχει ελαφρος διαφορετικη χαρτογραφηση απο την Denso

To συμπερασμα μου: Μαλλον εχεις την Piaggio με τους αφαιρουμενους κοφτες και τον ελαφρος διαφορετικο χαρτη... Δεν προγραματιζετε κ ουτε μπορεις να την ρυθμισεις συμφωνα με την εξατμιση η το καρμπ. οπως ειχες πει (η μαλλον σου ειχαν πει) ...Δεν ειναι κανα injection!

Δεν εχω κατσει να μετρισω το μηχανακι στο 400αρι γιατι πολυ απλα δεν με απασχολει το 400αρι. Εχω κανει ανοιγματα με διαφορα μηχανακια για χαβαλε αλλα δεν ασχολουμε και τρελα με κοντρες κ 400αρια. Εμενα ο σκοπως μου ηταν να φτιαξω ενα γρηγορο και στριφτερο μηχανακι.. δλδ να μπαινω στην στροφη και να χω αρκετη δυναμη απο χαμηλα (5-6000rpm) ωστε να μπορω να μαζευω πιο ευκολα km στην εξοδο της στροφης και μετα να απλωνει.. χωρις να φοβαμε να μην πεσει κατω απο τις 8000rpm κ κρεμασει τελειως...

Οχι η ηλεκτρονικη που φοραω δεν μπαινει σε πλεξουδα με ηλεκτρονικη της Piaggio ειναι μονο για πλεξουδες με την Denso ηλεκτρονικη και κουμπονει κατευθειαν. Απλα βγαζεις την μια κ βαζεις την αλλη.

σου κανο μια παραθεση γιατι ισος να μην το εχει προσεξη....
γ: Piaggio ηλεκτρονικη με part number 852147 η οποια ειναι φυμομενη στα 11kw και απ οτι εμαθα δεν μπορεις να κανεις κατι για να αλλαξει αυτο.
ΑΜΑ ΔΕΙΣ ΣΤΗΝ FOTO  ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΔΙΚΟΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΔΙΧΝΗ...  αν εχεισ καπιο αντηπροσοπο ποιο ψαγμενω καντου μια ερωτηση αν και η δθυο ηλεκρονηκεσ piaggio  τριπιουντε στο ιδιο σιμιο....

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #68 - : Απρίλιος 17, 2010, 05:06:58 μμ »
Πια προσπάθεια? τι λες?
Λοιπών για να γίνει ένα μηχανάκι euro3 σε full power δεν θέλει μόνο πείραγμα η ηλεκτρονική..Μην μπερδεύεσαι!
Την συγκεκριμένη τρύπα απ' ότι έμαθα γίνεται για το βύθισμα στις 5500rpm. Ψηλά δεν αλλάζει τπτ μένει όπως ήταν.
Να πάω να ρωτάω πάλι για τις ηλεκτρονικές sorry αλλά βαριέμαι!
Σου 'πα.. Πήγαινε στον μάστορα σου (αν θυμάμαι καλά είναι εξουσιοδοτημένος απ' ότι είχες πει) να μπει στο serviceaprilia.com και να δει τι παίζει!
Η μαμά aprilia τους τα δίνει όλα με σχεδιαγράμματα,φωτογραφίες και αναλυτικότατα...

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #69 - : Απρίλιος 17, 2010, 05:36:28 μμ »
1. Δεν σου εοπα οτι ο μαστορας μου ειναι απο aprilia...  αλλα σηνεργαζετε...
2. εγω ειχα μαθει οτι η δικια μου ηλεκρονικη δεν εχει κοφτες.. αλλα εσει μου ειπες 2 πραγματα και ειπα να το ψαξω...
3 εγω δεν ειπα τιποτα για euro3  τορα το γιατι το ανεφερεσ οτι χριαζοντε καιαλα δεν ξερω...
4. προσπαθω να μαθω αν εχει δικιο και αν οπος εσυ μας ειπες οτι η ηλεκρονικη (cm...) εχει ενα κοφτη πιο ψηλα και αν βγενει...
5 . αν η τριπα τελικα ειναι για το βιθησμα στησ 5500 αρα ...
 α. η δικια μου ηλεκρονικη δεν χριζετε τριπιμα
 β. εχω βιθισμα και δεν το ξερω
6. αυτο που προσπαθω να μαθω ειναι..(σε αυτο θελω παντηση και εχη ασκετα)
η ηλεκρονικη με κοδικο (cm...) εχει κοφτη ψηλα????? και αν ναι τοτε πωσ βγενει?????
η τριπα πεζει ρολο ???
αν ξερει καπειος ασ απαντηση ( στην ερωτηση οχι στα παρπαπανο)

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #70 - : Απρίλιος 17, 2010, 05:50:13 μμ »
Πω ρε φιλε! Δεν βγαζω ακρη!
Καταρχην τσεκαρε λίγο τι γράφεις πριν στείλεις!
Τα μισα δεν τα καταλαβαίνω.. και τα αλλα μισα....
Κατσε κ ψαξε κ λιγο μονος σου! Μπορει να ειναι μονο ο προγραμματισμος σου το προβλημα!
 :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 17, 2010, 05:51:47 μμ από AkHeNaDoN »

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #71 - : Απρίλιος 17, 2010, 06:02:27 μμ »
Η ερωτηση μου ειναι Μια
Το  rs125 08 με ηλεκρονικη (cm...) εχει κοφτη στα ψηλα???
και αν ναι με ποια διαδικασια αφεριτε???


*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #72 - : Απρίλιος 17, 2010, 06:06:33 μμ »
Εχει ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
Παρε τηλ κ ρωτα πως βγαινουν.
 :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 17, 2010, 06:29:37 μμ από AkHeNaDoN »

*

_daemon_

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #73 - : Απρίλιος 17, 2010, 07:27:51 μμ »
η προσπάθεια σου είναι μετρια, αν θες να προκριθείς στην επόμενη φάση πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο... λυπάμαι...

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #74 - : Απρίλιος 17, 2010, 07:40:51 μμ »
η προσπάθεια σου είναι μετρια, αν θες να προκριθείς στην επόμενη φάση πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο... λυπάμαι...

:hha% :hha% :hha%
:hysterl :hysterl :hysterl :hysterl :hysterl

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης