0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #45 - : Μάρτιος 24, 2010, 01:24:46 πμ »
το rs μου με gianneli και delorto 34 kai programatismo  οχι μπορει να παει με 17 παει ακριβοσ οποσ το 07 και το εχο τεσταρι με 06 rs ... τον τροπο που το προγραματισαν δεν το ξερο.. τορα γιατον κοδικο αυριο που θα μπορο τορα ειναι βραδι τηα σου δοσο ακριβεσ κοδικο....


δεν καταλαβες απλα... σου ειπα ποιο πανο οτι το εχο τεσταρι με ρσ 98... που φοραγαμε τα ιδια πραγματα οπο 34-gianneli απλα αυτο ειπα.. οχι οτι με 07 με 28 και εγο 34 και πιγεναμε το ιδιο....

τι κανει γιαννι κουκια σπερνο..

Καλα βγαλε φοτο και κωδικο της ηλεκτρονικης κ στειλτα αυριο να μαθουμε και εμεις ποια ειναι αυτη η τριτη ηλεκτρονικη του rs που πρωτη φορα ακουμε μπας και βγαλουμε ακρη και τα λεμε...

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #46 - : Μάρτιος 24, 2010, 05:13:37 μμ »
παρε 11880 ροτα τα τηλεφονο της απριλια σερβις και μολισ τους πεις για κοφτες θα σε ροτισουν αριθμο πλαισιου... εγο το εκανα και μου ειπαν πος το ρσ το 2008 απο ενα κοδικο και μετα βγενει χορισ κοφτι στην ηλεκρονικη αν θες το δεχεσε αν δεν 8ες κακο του κεφαλιουσου... παρε την απριλια να στο πιστοποιιση .....

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #47 - : Μάρτιος 24, 2010, 07:17:55 μμ »
παρε 11880 ροτα τα τηλεφονο της απριλια σερβις και μολισ τους πεις για κοφτες θα σε ροτισουν αριθμο πλαισιου... εγο το εκανα και μου ειπαν πος το ρσ το 2008 απο ενα κοδικο και μετα βγενει χορισ κοφτι στην ηλεκρονικη αν θες το δεχεσε αν δεν 8ες κακο του κεφαλιουσου... παρε την απριλια να στο πιστοποιιση .....

Καταρχην κοψε αυτο το στυλακι του γαμαω κ δερνω κ μαθε να συζητας.
Δλδ τωρα μου λες οτι μεσα στο  08 ξαναγυρισαν την χαρτογραφιση οπως τα ξεφυμομενα..
Εγω πηρα ρωτησα και τσεκαρα κ στο net και εμαθα το πρωι. Εσυ ακομα ομως δεν μου χεις πει τον κωδικο της ηλεκτρονικης σου και δεν μου χεις διξει κ καμια φωτο...

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #48 - : Μάρτιος 24, 2010, 11:32:33 μμ »
ωραια πηρες ... που??? γιατι δεν μασ λες κιταξες στο νετ ... που ? ??  και μιν μου διξης pdf που λενε για 2006.. ελεος τορα το να σου δοσο κοδικο της ηλεκρονικης μου... δεν το θεορο λογικο τορα να σου βαλο φοτογραφια της ηλεκρονικης μου ουτε αυτο το θεορο λογικο.... οταν ηταν να πο σε καπειον τουσ κοδικους μου τους ειπα στην απριλια... και αν εσενα στην απριλια σου λενε αλλα δοσε μου το τηλ να τουσ παρο εγο να το λισουμε.... θα τους δοσο και το ονομα του αντιπροσοπου που ειχαι παρει.... το αν γαμαο αστο... και για πε ψαγμενο αγορι εσει τη ρσ εχεισ ????? να φανταστο τερμα??? γιατι αν δεν το εχεισ τερμα τοτε τσαμπα μιλαμε....

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #49 - : Μάρτιος 25, 2010, 02:08:04 πμ »
ωραια πηρες ... που??? γιατι δεν μασ λες κιταξες στο νετ ... που ? ??  και μιν μου διξης pdf που λενε για 2006.. ελεος τορα το να σου δοσο κοδικο της ηλεκρονικης μου... δεν το θεορο λογικο τορα να σου βαλο φοτογραφια της ηλεκρονικης μου ουτε αυτο το θεορο λογικο.... οταν ηταν να πο σε καπειον τουσ κοδικους μου τους ειπα στην απριλια... και αν εσενα στην απριλια σου λενε αλλα δοσε μου το τηλ να τουσ παρο εγο να το λισουμε.... θα τους δοσο και το ονομα του αντιπροσοπου που ειχαι παρει.... το αν γαμαο αστο... και για πε ψαγμενο αγορι εσει τη ρσ εχεισ ????? να φανταστο τερμα??? γιατι αν δεν το εχεισ τερμα τοτε τσαμπα μιλαμε....

Πηρα τηλ. σε γνωστο εξουσιοδοτημενο συνεργειο εδω στην αθηνα. (ονομα δεν αναφερω για ευνοιτους λογους) και στο νετ σε διαφορα σχετικα sites οπως το apriliageuineparts.co.uk, αλλα αντιστοιχα με γνησια ανταλλακτικα aprilia και σε forum του εξωτερικου που γραφουν αλλοι κατοχη του 08 μοντελου.. θες να σου στειλω και ολο το history του bronser?
Γιατι δεν βρισκεις λογικο να μου δωσεις κωδικο? Μου λες συνεχεια οτι φορας μια ηλεκτρονικη η οποια προγραματιζετε και οτι δεν ειναι αυτη που φορανε τα παλια rs αλλα ουτε αυτη της piaggio που ηταν στην φωτο.. Γιατι δεν μου δινεις ενα κωδικο να δω για ποια ηλεκτρονικη μιλας και αν οντως εχεις δικιο τοτε να σε παραδεχτω!
Το αν το εχω τερμα η οχι κρινε το μονος σου απο τα πραγματα που φοραω πανω...

Pipercross Panel Filter
Custom Carburettor Inlet Manifold
Keihin 38mm Airstriker
V-Force 3 Reed Valve System
Polini Big Bore Kit 154cc ported
NGK BR10EIX Iridium Spark Plug
Duel Curve Remapable CDI
Giannelli Exhaust With Kevlar Can
Samco Sport Silicone Radiator Hose Kit
High performance HEL stainless steel brake line kit.
DID X-ring Gold  

(Τα γραφω και στην υπογραφη μου)
ps.Αν δεν ξερεις αγγλικα πες να σου κανω και μεταφραση...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2010, 02:47:07 πμ από AkHeNaDoN »

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #50 - : Μάρτιος 25, 2010, 10:50:07 πμ »
κιτα να δεις... το αν ξερο αγλικα δεν θα το σχολειασο τορα την υπογραφη σου δεν ειχα δοση σημασια...φοραμε σχεδον τα ιδια πραγματα αν ε3ερεσισ το φιλτρο και την ηλεκρονικη και καπιεσ διαφορεσ καρμπ... για να πω και μια αλιθια με εβαλες σε σκεψης μηπος με κοδεψαν η κατι τετιο γιαυτο και μεθαβριο θα εχο στα χεριαμου μια ηλεκρονικη piaggio 06  χορισ κοφτες να δο διαφορες... τορα γιαα την ηλεκρονικη μου δεν σου ειπα οτι δεν ειναι piaggio ???? αλλα  οτι ειναι διαφορετικι ( οχι οπτικα ελεος) απο το 06 αλλα οταν ανιξο για να δοκιμασο την αλλη ηλεκρονικη τοτε θα τραβιξο  μια φοτο για παρτισου.... στο μηχανακι σου τι γραναζια φορας και τη τελικη βγαζεις απο στα ση στα 400??? σπας η εχεισ κιαλλα ??? εγο βγαζο απο σταση ( ειναι σιμαντικο γιαυτο το αναφερο 145 στα 380μ... αν θεορις οτι ενα τετιο μηχανακι εχει κοφτες????  δεν ηρονευομαι τορα απλα πραγματικα με ενδιαφερι να σιγρινο αποδοσις... εγο φορα 15-41

αα και κατι αλλο η ηλεκρονικη που λεσ οτι εχεις δεν μπενει σε πλεξουδα με ηλεκρονικη piaggio???? ποσ την εβαλες????
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 25, 2010, 10:54:25 πμ από mailo13 »

*

_daemon_

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #51 - : Μάρτιος 25, 2010, 05:49:46 μμ »
ρε φίλε, δε ξέρω αν ξέρεις αγγλικά και ούτε με ενδιαφέρει
κάνε όμως λίγο κόπο και πέρνα ένα spell check αυτά που γράφεις γιατί μου βγαίνουν τα μάτια :pray:

επίσης δε νομίζω ο akhenadon να κάθεται να μετρά πόσο βγάζει στο 400άρι και άλλα αντίστοιχα...

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #52 - : Μάρτιος 25, 2010, 06:08:47 μμ »
Φίλε... αν δεν μετράει δικό του πλοβλημα... παντός εγώ προτιμώ να μετραο 0-400 παρά πόση τεληκη βγάζω έλεος λες και αμα βγάζει 170 είναι τρομερό και από στασει να σέρνεται.. αν είναι όλο το θέμα για την τελική τότε οκ... άστο είμαι άλλη κατιγορια...

*

_daemon_

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #53 - : Μάρτιος 25, 2010, 06:15:20 μμ »
αυτό προσπαθώ να σου πω...
ούτε τελικές καθόμαστε να μετράμε ούτε 0-400!
dragsterάδες είμαστε;  :pray:

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #54 - : Μάρτιος 25, 2010, 09:01:45 μμ »

τι να σου πω εγο μετραο... πχ τορα το εχω για 0-400 γιατι μου την ελεγαν κατι ζετακια αλλα εχο τα γραναζια και για τελικη για οταν χτιπαμε κανα ναυπλιο.. τοπρα το να λεω οτι απλα παει δεν μου λεει κατι αν δεν του κανεις καμια διναμομετρισι αν δεν μετρισις 0-400 τοτε πος ξερεις οτι παει... χορις ανταγονισμο ολα γριγορα ειναι

*

_daemon_

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #55 - : Μάρτιος 25, 2010, 09:11:00 μμ »
το βάζω μέγαρα που και που αν σου λέει τίποτα αυτό...

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #56 - : Μάρτιος 25, 2010, 10:57:36 μμ »
το οτι το βαζεις μεγαρα??? καλα ακνεισ αν γουσταρις μαζι σου... αλλα δεν νομιζο οτι για να μπεισ μεγαρα χριζεσε βελτιοσι μολης βγουν ι κοφτεσ εισαι κομπλε ... εκτος αν βλεπεις χροχους που και παλι ερχομαστε στο ιδιο σιμιο....

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #57 - : Μάρτιος 26, 2010, 12:46:10 πμ »
κιτα να δεις... το αν ξερο αγλικα δεν θα το σχολειασο τορα την υπογραφη σου δεν ειχα δοση σημασια...φοραμε σχεδον τα ιδια πραγματα αν ε3ερεσισ το φιλτρο και την ηλεκρονικη και καπιεσ διαφορεσ καρμπ... για να πω και μια αλιθια με εβαλες σε σκεψης μηπος με κοδεψαν η κατι τετιο γιαυτο και μεθαβριο θα εχο στα χεριαμου μια ηλεκρονικη piaggio 06  χορισ κοφτες να δο διαφορες... τορα γιαα την ηλεκρονικη μου δεν σου ειπα οτι δεν ειναι piaggio ???? αλλα  οτι ειναι διαφορετικι ( οχι οπτικα ελεος) απο το 06 αλλα οταν ανιξο για να δοκιμασο την αλλη ηλεκρονικη τοτε θα τραβιξο  μια φοτο για παρτισου.... στο μηχανακι σου τι γραναζια φορας και τη τελικη βγαζεις απο στα ση στα 400??? σπας η εχεισ κιαλλα ??? εγο βγαζο απο σταση ( ειναι σιμαντικο γιαυτο το αναφερο 145 στα 380μ... αν θεορις οτι ενα τετιο μηχανακι εχει κοφτες????  δεν ηρονευομαι τορα απλα πραγματικα με ενδιαφερι να σιγρινο αποδοσις... εγο φορα 15-41

αα και κατι αλλο η ηλεκρονικη που λεσ οτι εχεις δεν μπενει σε πλεξουδα με ηλεκρονικη piaggio???? ποσ την εβαλες????

Λοιπων! Αυτα που εψαξα, ρωτησα, και εμαθα για τις ηλεκτρονικες ειναι τα εξης:
Yπαρχουν 2 ειδων ηλεκτρονικες (Denso και Piaggio) με 2 υποκατηγοριες η καθε μια..
Πιο αναλυτικα μια μια..
α: Denso ηλεκτρονικη για μοντελο 06 με part number AP0265405. Αυτη εχει εναν περιορισμο στα 80km (δεν ηρθε Ελλαδα οποτε και δεν ασχοληθηκα να ψαξω παραπανω).
β: Denso με part number AP0265402 η οποια ειναι η κλασικη φυμομενη που φορανε ολα τα 06 μοντελα οπου στο 1ο service κοβοντας το jumperακι βγαινει ο κοφτης που κανει βυθισμα στις 5500 με 6000rpm.
γ: Piaggio ηλεκτρονικη με part number 852147 η οποια ειναι φυμομενη στα 11kw και απ οτι εμαθα δεν μπορεις να κανεις κατι για να αλλαξει αυτο.
δ: Piaggio παλι με part number CM082401 η οποια εχει αφαιρουμενο κοφτη καπου στις 5500 και εναν ψηλα οπου περιοριζει τις στροφες ΑΛΛΑ! εχει ελαφρος διαφορετικη χαρτογραφηση απο την Denso

To συμπερασμα μου: Μαλλον εχεις την Piaggio με τους αφαιρουμενους κοφτες και τον ελαφρος διαφορετικο χαρτη... Δεν προγραματιζετε κ ουτε μπορεις να την ρυθμισεις συμφωνα με την εξατμιση η το καρμπ. οπως ειχες πει (η μαλλον σου ειχαν πει) ...Δεν ειναι κανα injection!

Δεν εχω κατσει να μετρισω το μηχανακι στο 400αρι γιατι πολυ απλα δεν με απασχολει το 400αρι. Εχω κανει ανοιγματα με διαφορα μηχανακια για χαβαλε αλλα δεν ασχολουμε και τρελα με κοντρες κ 400αρια. Εμενα ο σκοπως μου ηταν να φτιαξω ενα γρηγορο και στριφτερο μηχανακι.. δλδ να μπαινω στην στροφη και να χω αρκετη δυναμη απο χαμηλα (5-6000rpm) ωστε να μπορω να μαζευω πιο ευκολα km στην εξοδο της στροφης και μετα να απλωνει.. χωρις να φοβαμε να μην πεσει κατω απο τις 8000rpm κ κρεμασει τελειως...

Οχι η ηλεκτρονικη που φοραω δεν μπαινει σε πλεξουδα με ηλεκτρονικη της Piaggio ειναι μονο για πλεξουδες με την Denso ηλεκτρονικη και κουμπονει κατευθειαν. Απλα βγαζεις την μια κ βαζεις την αλλη.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2010, 12:48:19 πμ από AkHeNaDoN »

*

mailo13

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #58 - : Μάρτιος 26, 2010, 11:41:24 πμ »
δ: Piaggio παλι με part number CM082401 η οποια εχει αφαιρουμενο κοφτη καπου στις 5500 και εναν ψηλα οπου περιοριζει τις στροφες ΑΛΛΑ! εχει ελαφρος διαφορετικη χαρτογραφηση απο την Denso\

ορεα... το πετιχες αλλα και παλι ι κοφτες βγενουν οπος μου εδιξες στο pdf η μεσο του προγραματος του εγκεφαλου???

αλλιος δοσε μου το τηλ.. που επεικινονισες να παρο να μαθω γιατη ενα  η ηλεκρονικη μου δεν εναι κομενι πουθενα και μου ειχαν πει οτι θα το πηραξουν μεσο του προγραματος...

αα και κατι αλλο δεν ειπα οτι ριθμηζετε μεσο εγκεφαλου αλλα εγκεφαλο εχει γιαυτο και η ηλεκρονικη λεει efi????
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 26, 2010, 11:44:57 πμ από mailo13 »

*

AkHeNaDoN

Απ: rs125 euro 3
« Απάντηση #59 - : Μάρτιος 26, 2010, 01:57:25 μμ »
Κοιτα. το οτι λεει efi μην φανταστεις οτι ειναι κ κανα injection...
Αυτο που κανει ο "εγκεφαλος" (τεσπα) ειναι οτι περνει απο καποιους αισθητηρες, οπως ο αισθητηρας στο φιλτροκουτι και το tps, καποιες παραμετρους (θερμορκασια/πυκνοτητα αερα και θεση ανοιγματος του slide του carburateur).
Μεσω αυτων των παραμετρων αυτο που κανει η ηλεκτρονικη ειναι να μεταβαλει ελαχιστα την προπορια και την αργοπορια της χαρτογραφισης.
Απο εκει και περα το μονο που γινετε οταν αλλαξεις εξατμηση και καρμπυρατερ ειναι αυτη η λειτουργεια να απενεργοποιηθει και να παραμηνει ενας standar σταθερος χαρτης στην ηλεκτρονικη o οποιος ομως παραμενει εν μερη euro 3 και ειναι ελαφρα διαφορετικος απο τους euro2 και πριν χαρτες.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης