Δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα... Καταρχην μερικες δυσκολιες που δα στα γρηγορα.. α)Με τα ηλεκτρικα τι θα κανεις? Πρεπει να βαλεις ηλεκτρονικη και πλεξουδα γι αυτο το μοτερ και μιας κ ειναι απο καρτ ξεχνας φωτα κ τετοια.. (μονο με πατεντα) β)Πρεπει να φτιαξεις καπου ΣΩΣΤΗ εξατμιση γι αυτο το μοτερ γιατι η δικια του δεν μπαινει μιας κ ειναι απο καρτ η με καποιο τροπο σε εναν καλο μαστορα να σου τροποποιησει την μαμα του συγκεκριμενου μοτερ. γ)Αυτο το μοτερ δεν εχει powervalve πραγμα που σημαινει οτι στον δρομο σε χαμηλες rpm δεν θα ειναι και τοσο βολικο. (για να παρεις κυλινδρο γι αυτο το μοτερ με θεση για PV εχει κανα 500αρι $.. Αλλα κ να παρεις τι γινετε μετα με την ηλεκτρονικη? δ) Με το σασμαν τι γινετε? Απο καρτ δεν ξερω αλλα δεν νομιζω να εχει κανονικο 6ταχυτο πχ..
Αυτα με μια ματια.. Γνωμη μου.. Με τοσα που θα χρειαστεις για την μοντα σκας λιγα παραπανω κ περνεις κανα μεταχειρισμενο 600αρι ss. :bye: :bye:
Δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα... Καταρχην μερικες δυσκολιες που δα στα γρηγορα.. α)Με τα ηλεκτρικα τι θα κανεις? Πρεπει να βαλεις ηλεκτρονικη και πλεξουδα γι αυτο το μοτερ και μιας κ ειναι απο καρτ ξεχνας φωτα κ τετοια.. (μονο με πατεντα) β)Πρεπει να φτιαξεις καπου ΣΩΣΤΗ εξατμιση γι αυτο το μοτερ γιατι η δικια του δεν μπαινει μιας κ ειναι απο καρτ η με καποιο τροπο σε εναν καλο μαστορα να σου τροποποιησει την μαμα του συγκεκριμενου μοτερ. γ)Αυτο το μοτερ δεν εχει powervalve πραγμα που σημαινει οτι στον δρομο σε χαμηλες rpm δεν θα ειναι και τοσο βολικο. (για να παρεις κυλινδρο γι αυτο το μοτερ με θεση για PV εχει κανα 500αρι $.. Αλλα κ να παρεις τι γινετε μετα με την ηλεκτρονικη? δ) Με το σασμαν τι γινετε? Απο καρτ δεν ξερω αλλα δεν νομιζω να εχει κανονικο 6ταχυτο πχ..
Αυτα με μια ματια.. Γνωμη μου.. Με τοσα που θα χρειαστεις για την μοντα σκας λιγα παραπανω κ περνεις κανα μεταχειρισμενο 600αρι ss. :bye: :bye:
+998 :brv: .......Ακριβως....για να μην πουμε 1000αρι του '04
μη ξεχασεις να το δηλωσεις στο υπουργειο :tez: δε θα βαστιεται το εργαλειο..
Καλα, αυτο δεν παιζει :pray:
Ο νομος επιτρεπει στο εκαστοτε πλαισιο (μοτο ή αμαξι) να μπει μοτερ που ειναι το πολυ 20% παραπανω κυβισμου απο το εργοστασιακο! Δηλαδη 125+31,25=156,25cc........Το ξεχνας (περαν της πλακας καλο ειναι να το ξερουμε κι αυτο)