APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 650cc - 50cc Motorcycles => RS250, RS 50/125, RX 50/125, ETX 125, MX, TUONO 50, TUONO 125 => Μήνυμα ξεκίνησε από: jimator στις Ιανουάριος 23, 2008, 10:34:52 μμ
-
Παιδια εκανα το service των 1000 και πηρα το μηχανακι με χαρα και τα λοιπα.Καλυτερα ρυθμισμενα φρενα,ΠΟΛΥ καλυτερα ρυθμισμενος συμπλεκτης κτλ.Πιστευα οτι θα πηγαινει καλυτερα στα ψηλα απο πριν αλλα παλι τα ιδια!Ανεβαζει απο τις 7000 περιπου μεχρι 9000 αντε 10000 και μετα ανεβαζει στροφες ψοφια.Αυτο γινεται να αλλαξει με καμια ρυθμιση ή μονο με πειραγμα?
Σκεφτομαι να βαλω ενα 34 dellorto απο παλιοτερο μοντελο σε συνδυασμο με πιο ελευθερο φιλτρο,μια giannelli ολοσωμη και μια reedιερα V-FORCE 3.Πιστευετε πως θα δω διαφορα?Σε τελικη ποσο λετε να δω?Τωρα εχω παει μεχρι 157 και πιστευω παει και πανω απο 160 αν το τελικιασω τερμα ή με ελαφροτερα αναβατη.
-
Παιδια εκανα το service των 1000 και πηρα το μηχανακι με χαρα και τα λοιπα.Καλυτερα ρυθμισμενα φρενα,ΠΟΛΥ καλυτερα ρυθμισμενος συμπλεκτης κτλ.Πιστευα οτι θα πηγαινει καλυτερα στα ψηλα απο πριν αλλα παλι τα ιδια!Ανεβαζει απο τις 7000 περιπου μεχρι 9000 αντε 10000 και μετα ανεβαζει στροφες ψοφια.Αυτο γινεται να αλλαξει με καμια ρυθμιση ή μονο με πειραγμα?
Σκεφτομαι να βαλω ενα 34 dellorto απο παλιοτερο μοντελο σε συνδυασμο με πιο ελευθερο φιλτρο,μια giannelli ολοσωμη και μια reedιερα V-FORCE 3.Πιστευετε πως θα δω διαφορα?Σε τελικη ποσο λετε να δω?Τωρα εχω παει μεχρι 157 και πιστευω παει και πανω απο 160 αν το τελικιασω τερμα ή με ελαφροτερα αναβατη.
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις ψοφια.. αφου εκει βγαζει ολη την ροπη του. απο 7-8 μεχρι 10500. Θα δεις τρελη διαφορα. εγω μονο εξατμιση και ζιγκλερ εβαλα προς το παρων και εχει αλλαξει παρα πολυ!! Μονο μ'αυτα η ροπη του σταματαει γυρο στις 11700.. :ohyes:
Απο τελικη ανοιξα διπλα με ενα ducati 1098 οταν εμενα ελεγε 165 το ducati εγραφε 167 και μονος μου εχω δει να γραφει πανω απο 170.. :bye: :bye:
Πρεπει να περιμενεις και λιγο.. το μοτερ θα βγαλει την δυναμη του μετα τα 1400-1500 km.. ;)
-
Εγω σε ταξιδακι για Κορινθο εχω δει μεχρι και 174 στο κοντερ μου. Ειχε φτασει σχεδον 11500 στροφες. Δεν εχω αλλαξει τιποτα :D
-
Παιδια εκανα το service των 1000 και πηρα το μηχανακι με χαρα και τα λοιπα.Καλυτερα ρυθμισμενα φρενα,ΠΟΛΥ καλυτερα ρυθμισμενος συμπλεκτης κτλ.Πιστευα οτι θα πηγαινει καλυτερα στα ψηλα απο πριν αλλα παλι τα ιδια!Ανεβαζει απο τις 7000 περιπου μεχρι 9000 αντε 10000 και μετα ανεβαζει στροφες ψοφια.Αυτο γινεται να αλλαξει με καμια ρυθμιση ή μονο με πειραγμα?
Σκεφτομαι να βαλω ενα 34 dellorto απο παλιοτερο μοντελο σε συνδυασμο με πιο ελευθερο φιλτρο,μια giannelli ολοσωμη και μια reedιερα V-FORCE 3.Πιστευετε πως θα δω διαφορα?Σε τελικη ποσο λετε να δω?Τωρα εχω παει μεχρι 157 και πιστευω παει και πανω απο 160 αν το τελικιασω τερμα ή με ελαφροτερα αναβατη.
φιλε μου 125 2τ ειναι τι περιμενεις να παει μεχρι 16.000στρ.??? τι ειναι 600αρι :thnk:
το rs δουλευει απο τις 6.500-7.000 μεχρι τις 8.500-9.000 ;) και τερματιζει στις 10.500
εγω ειχα στο δικο μου giannelli(ολοσωμη carbon)-dellorto 34mm και φιλτρο malossi
η τεληκη του στο κοντερ ηταν 177km. και τα μετρησα με ενα kawasaki z750 εγω ειχα 173 και το z 170km :bye: και ανεβαζε μεχρι 11.800 το πολυ 12.000στρ. αλλα δεν ηταν να το πας για πολυ ετσι ;) ;) :bye:
-
Απο τελικη ανοιξα διπλα με ενα ducati 1098 οταν εμενα ελεγε 165 το ducati εγραφε 167
αντωνη μηπως εγινε το αναποδο :thnk: :thnk: :thnk:
-
Απο τελικη ανοιξα διπλα με ενα ducati 1098 οταν εμενα ελεγε 165 το ducati εγραφε 167
αντωνη μηπως εγινε το αναποδο :thnk: :thnk: :thnk:
Nop ακριβως οπως το γραφω..
:bye: :bye:
-
Απο τελικη ανοιξα διπλα με ενα ducati 1098 οταν εμενα ελεγε 165 το ducati εγραφε 167
αντωνη μηπως εγινε το αναποδο :thnk: :thnk: :thnk:
Nop ακριβως οπως το γραφω..
:bye: :bye:
δλδ κλευει το ducati περισσοτερα km απο το rs :thnk: :thnk: :thnk:
συνηθος το αντιθετο τα μικροτερα (σε κυβικα) κλευουν περισσοτερα km απο τα μεγαλα (σε κυβικα).
-
συνηθος το αντιθετο τα μικροτερα (σε κυβικα) κλευουν περισσοτερα km απο τα μεγαλα (σε κυβικα).
Aυτο δεν ειναι στανταρ. Ειναι και θεμα οργανων κ χιλιομετρητη.
Που ξερεις μπορει το rs να κλεβει... προς τα κατω!! :tez: :tez:
Αυτο το ειχαμε δει οταν γυρναγαμε απο Πορτο Γερμενο και να θυμαμε καλα με τον 5ος ημουν.
Και με τσαντα στην πλατη.
-
ολα τα απριλια πιστευω κλεβουν πολυ λιγο..παντως το sportcity μου,αν κλεβει κλεβαι ελαχιστο..το runner ενος φιλου μου(το καινουργιο με ηλεκτρονικο κοντερ) παει 6 χιλιομετρα μπροστα,ελεος!!!θα ανοιξει παντως κι αλλο,ειναι σιγουρο.δεν θα δεις τοσο νωρις τη δυναμη του..
-
ολα τα απριλια πιστευω κλεβουν πολυ λιγο..παντως το sportcity μου,αν κλεβει κλεβαι ελαχιστο..το runner ενος φιλου μου(το καινουργιο με ηλεκτρονικο κοντερ) παει 6 χιλιομετρα μπροστα,ελεος!!!θα ανοιξει παντως κι αλλο,ειναι σιγουρο.δεν θα δεις τοσο νωρις τη δυναμη του..
παιδιά γενικά τα ιταλικά και τα ktm κλέβουν ελάχιστα σε σχέση με τα ιαπωνικά...και σε χλμ και και σε βάρος και σε άλογα στον τροχό..... :ohyes:
μην ξεχνάτε ότι όταν είχε βγει νομίζω το kawa 636 λέγανε ότι είναι το μοναδικό στην κατηγορία που έβγαζε 299...... :tez: :tez: :tez:
αλλά μαλακίες λέγανε γιατί το μηχανάκι έβγαζε κάπου στα 267-269....
παρόλα αυτά νομίζω ότι είμαστε κάπως :a013 :a013 :a013 :a013 :a013
στο θέμα μας κύριοι.... :bye: